گزیده خبر های 25 شهریور – 89 قسمت - 2
افزایش نگران کننده آمار ایدز جنسی در ایران
http://www.fararu.com/vdcjxxei.uqemvzsffu.html
اکنون باید به کارنامه 32 ساله و دستآوردهای پدیده ی شوم تورم و بیکاری و گرانی و فقر و زنان های خیابان و دختران سر گردان در پارک یا یا دختران فراری شده از خانه ها و کودکان کار خیابانی و پیشتازجهانی بودن مرگ و میر جاده ها و رکودار اولی جهانی مصرف مواد مخدر و محکومیت نقض مستمر نقض حقوق بشر وفرار مغزهای رژیم ضد بشری افزایش روز افزون بیماری ایدز هم افزوده شود .
بر اساس اعلام وزارت بهداشت ابتلا به ایدز از طریق رابطه جنسی در رده دوم انتقال این بیماری قرار دارد به طوری که به گفته وزیر بهداشت زمانی نگران انتقال ایدز از طریق خون آلوده و اعتیاد تزریقی بودیم اما امروز رفتارهای پرخطر جنسی موجب افزایش موارد ابتلا به HIV ایدز شده است. وزارت بهداشت آمار جدید از موارد ابتلا به ویروس HIV/AIDS در کشور را که مربوط به سه ماهه نخست امسال بود، ارائه داد که در این آمار میزان ابتلا به ایدز از طریق رابطه جنسی 9.1 درصد اعلام شده است
مهمترین عناوین حوادث روزنامه‌ها:مردی سر خواهر زاده‌اش را برید
http://www.fararu.com/vdcbsabs.rhb05piuur.html
اگر چنانچه این جامعه ی نا امن ساخته شده که رعایت اخلاقیات در آن تخریب و انسانیت نابود شده است. بطوری که رشد و ترویج همه گونه فساد و نا هنجاری و پدیده های شوم در آ ن در موج می زند. سئوال است اگر چنانچه مسئول و عامل مستقیم این وضعیت موجودحاکمان دین فروش و عوامریب به خصوص ولی وقیح نیستند پس کیستند؟ چرا با یافتن رد اسلام ستیزان در برون مرز تلاش مذبوحانه می شود تا که ادرس غلط داه شود؟ چونکه نه ربودن ترانه موسوی و تجاوز کردن و سوزانیدن جسد وی فراموش شده است ونه اینکه جنایت اتفاق افتاده شده در باز داشتگاه کهریزک از یادرفته است که و لی وقیح بطور عمد تلاش می کند مجرمان اصلی شناسائی و محاکمه نشوند. زیرا که اینان به فرمان خودش مرتکب چنین جنایات ضد انسانی شدند.
مردی که خواهر زاده‌اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سرش را از تنش جدا کرده بود به جنایت خود اعتراف کرد.401نفر با سلاح سرد در 4 ماهه امسال كشته شدند. درگیری و قتل به خاطر یک دختر
دكتر علي اكبر ولايتي:اسلام هراسي مقدمه اسلام ستيزي است
http://fardanews.com/fa/news/120600/
چرا این هم منقلی و مشار امور بین الملل رهبر ولی فقیه وارونه گوئی می کند و واقعیت را بیان نمی کند و اعتراف نمی کند که این سیاست اسلام ستیزی از همان زمانی شروع شد که خمینی شیاد و عوامفریب زیر قول خود زد که گفته بود روحانیون هر گز در قدرت شرکت نمی کنند. ولی با تحمیل کردن نوع نظام جمهوری اسلامی بدون یک کلمه کم وبیش در 12 فروردین سال 58 قالب کرد. سپس با چپانیدن اصل ولایت وقیح در قانون اساسی به آن رسمیت بخشید . چون اسلام تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و جنایت و خیانت و جنگ افروزی و سرکوب و سانسور و خفقان وتوجیه گر دروغ برای حاکمان شد . بنابراین عامل اصلی اسلام ستیزی در جماران وحوزه علمیه ی قم حامی ولی وقیح و نه جای دیگر می باشد.
در جهت پیاده كردن استراتژی مواجهه با تمدن اسلامی و تمدن چینی، ناتو را از اروپا و از خط برلین توسعه دادند تا به مرز چین رسیدند.
تحصن يك جانباز 70 درصدي مقابل بنياد شهيد
http://fardanews.com/fa/news/120619/
لابد عامل رها کردن جانبازان یکبار مصرفان سابق جنگ خانمان بر انداز موهبت الهی برای حاکمان و پاسداران که به حال خود شان هم پاستور جونز تهدید کننده به نسخه ی قران در ایالت فلوریدا در آمریکا می باشد چونکه وی .ی باشد که مشغول اسلام ستیزی است.
تعدادي از جانبازان فيش هاي معافيت گمركي خود تا سقف 40 ميليون تومان را به خاطر همين بلاتكليفي با قيمت هاي 10 – 15 ميليون تومان فروختند.يك جانباز 70 درصدي نخاع گردن از بعد از ظهر سه شنبه مقابل بنياد شهيد تحصن كرده است.به گزارش خبرنگار«فردا» آقاي روحي كه سال 66 در منطقه فكه و طي يك عمليات شناسايي جانباز شده، از عمل نكردن بنياد جانبازان به وعده هاي خود و بلاتكليفي جانبازان براي ورود ماشين هاي مخصوص جانبازان انتقاد دارد.
اسامی مجروحان حادثه "تهران-ساوه "
http://fardanews.com/fa/news/120617/
معلوم نیست که چرا اسامی 29 نفر کشته شدگان این سانحه اعلام نشده اند؟همانگونه که مشخص نیست که چرا مسئولی وجود ندارد تا که پاسخگوی باشد که دلیل و عامل رکور داری 32 سال اول جهان مرگ و میر جهانی چیست آنهم در کشوری که مدعی قدرت بر تر جهان می باشد؟
براساس اين گزارش همچنين دو فرد مجهول‌الهويه 20 و 30 ساله فوت كرده است
تصاویر: رونمایی از گنبدجدید حرم امامین جوادین(ع)
http://fardanews.com/fa/news/120608/
اگر دین ابزار قدرت و اهداف پلید صدور ترورسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و طرح اشغال گری و جهان گشائی نیست برای چه به جای ترمیم و ساختن جاد ها هزینه هنگفت صرف طلای گنبد ها تقبل می شود تا جای پای نفوذ پاسداران و عوامل شان در عراق در راستای اهداف خاص تحکیم وتقویت شود؟
توزيع نوشابه‌های الكلی در پارك‌‌های تهران
http://fardanews.com/fa/news/120585/
عجب راندمانی اسلام ستیزان حاکم در طول 32 سال حکومت ننگین خود بر جای گذاشته اند. چونکه اکنون نزدیک 32 سال مبارزه با مشروب خوارگی و مصرف ا لکل و مواد مخدر می گذرد نه اینکه ایران تبدیل به اولین مصرف کننده مواد مخدر در جهان شده است ، بلکه نوجوانان به داروخانه ها رجوع می کنند تا الکل سفید بخرند و آن را تبدیل به مشروبت الکلی برای مصرف کنند که گزارش شده است توی پارک ها هم عرضه و فروخته می شود.
آتی : اخيرا خرید و فروش نوشیدنی های الکلی در پارک های تهران به یک امر عادی تبدیل شده است که از طریق بوفه های پارک یا دستفروشان در دسترس جوانان قرار می گیرد.طی سال‌هاي اخير داروخانه‌هاي شهر تهران با تقاضاي بي شماري از سوي افراد جوان براي خريد الكل سفيد مواجه بودند تقاضايي كه بنا بر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی غيرطبيعي و فراتر از نيازهاي دارويي ـ بهداشتي بود و نگران‌كننده به نظر مي‌رسیديك بررسي ساده ‌در مورد فروش اين ماده توسط داروخانه‌ها نشان مي‌دهد بطور متوسط ماهانه هر داروخانه بيش از 360 بطري حاوي الكل سفيد را در اختيار متقاضيانی ـ كه غالباً در گروه سني زير 25 سال هستند ـ قرار مي‌دهد
توزيع قرص جوشان "مشروب "
http://fardanews.com/fa/news/120552/
به خاطر اینکه آخوندهای وطن فروش حاکم و نیاز شدید به پروژه ی هسته ای و اهداف آن به حمایت از چین فرصت طلب دارند و با سیاست رشد روز افزون واردات که هرروز بیشتر کار خانه ها تعطیل و کار گران بیکار می شوند . اکنون سئوال است که دیگر چه چیز ازچین وارد کشورنمی شود؟ چون پس از ورود تخرغ مصنوعی روز و تریاک چینی خبر از ورود قرص جوشان مشروب چینی هم داده شده است؟
به دليل حجم كم و مدت زمان كوتاه در ساخت مشروبات الكلي اين قرص كه گفته مي شود در چين توليد مي شود مورد استقبال قاچاقچيان و توليدكنندگان مشروبات الكلي قرار گرفته است.سياست روز : قرص مشروب ساز از طريق مرزهاي شرقي و كشورهاي حاشيه خليج فارس توسط افراد سودجو در برخي شهرها از جمله تهران توزيع شده است
بي مهري مسئولان به فوتسال پرافتخار؛حمله شبانه به منزل فوتساليست تيم‌ملي!
http://fardanews.com/fa/news/120479/
رژیم ضد بشری که سابقه ی تیر باران کا پیتان محبوب فوتبال ایران حبیب خبیری را دارد. همچنین نزدیک 32 سال است که جوانان آگاه و دانشجویان را بازداشت و شکنجه و تیربارا ن کرده است و تلاش خستگی نا پذیر برای آلوده کردن جوانان به مصرف مواد مخدر یا مشروبات الکی نموده است . زیرا اهداف چند منظوره را دنبال می کند. چون می خواهد به بقای ننگین خود ادامه دهد . مشخص است آن بخش از جوانانی که هنوز آلوده نشدند و گرد مسائل ورزشی و بدن و سالم سازی هستند اینگونه برای شان توطئه می چیند و در مقابل همدیگر قرارشان می دهد تا بهانه دستگیر کردن شان را داشته باشد.
همه آن روزها را به ياد دارند كه مسؤولان ورزش و صدا و سيما به اين تيم اهميت مي دادند. روزهايي که فوتسال پخش زنده داشت، آن هم در رقابت هاي آسيايي. گزارش خبرنگار سرويس ورزشي «فردا» بعد از اينكه خبرهاي متعددي در خصوص درگيري بازيكنان ملي پوش دو تيم گيتي پسند و فولاد ماهان منتشر شد هر روز خبرهاي جديدي از حاشيه هاي اين بازي به گوش مي رسد.گفته مي‌شود دو بازيكن سرشناس تيم‌هاي گيتي‌پسند و فولادماهان كه در جريان داربي با يكديگر درگير شده و با فحاشي به يكديگر از خجالت هم درآمده بودند ساعت1:30 بامداد روز شنبه در آستانه درگيري جديدي با هم بوده كه با وساطت هم‌خانه‌هاي يكي از اين بازيكنان ختم به خير مي‌شود. طبق اين اخبار موثق يكي از اين دو بازيكن كه سابقا ملي‌پوش بوده با همراهي چند تن از دوستان و ليدرها تيم خود به در منزل بازيكن ملي‌پوش حريف مي‌رود و با سرو صدا فرياد مي‌زند كه به پايين بيايد تا تلافي فحش‌هايي كه داخل سالن داده را نوش جان كند! اين بازيكن كه با ممانعت هم‌خانه‌اي‌هاي رقيب خود براي ورود به منزل مواجه مي‌شود تاكيد مي‌كند از وي فحش مادر شنيده و بايد هر طور شده از خجالتش در بيايد.با اين سروصدا ساير دوستان بازيكن داخل منزل به پايين آمده و تعداد برابر نفرات باعث يك صف‌آرايي جدي دو طرف برابر يكديگر مي‌شود تا ديگر عملا جدالي سر نگيرد. موضوع به اينجا ختم مي‌شود كه هم‌خانه‌‌اي اين بازيكن تاكيد مي‌كند هر دو طرف چنين فحش‌هايي را نثار يكديگر كرده‌ و تمام اتفاقات داخل زمين بوده است بنابراين بايد آن را فراموش كرد تا در نهايت اتفاقي بدتر از عده‌كشي ميان دو فوتساليست ماهان و گيتي‌پسند در آن شب كذايي رخ ندهد.
اعتراف 4 ایرانی در لندن به قاچاق دختران
http://fardanews.com/fa/news/120589/
اینهم یک نمونه ی دیگر از بازده شعار روسری یا توسری و دست دوم کردن زنان رژیم زن ستیز شکمباره که رهبر شیادشان قول حاکم شدن مستضعفان و پا بر هنگان را داده بود . که اکنون فقر ناشی از شکاف عمیق طبقاتی و به زیر خط فقر اقتصادی کشانیدن 80% جمعیت کشور و ترویج تن فروشی و و رونق و تبلیغ صیغه گری یا فاحشه گری اسلامی مدل حاکمان دین فروش در بازار مکاره ی مجلس هشتم مشوق آن است . اکنون دامنه ی قاچا ق کردن هاانسان ها به خصوص دختران جوان به به دولت فخیمه ارباب انگلیس کشانیده شده است. در صورتی که سرنخ اصلی در دست آقازاده های حکومتی و دلالان مرتبط به اینان می باشد . اکنون با گشودن این پرونده در دولت فخیمه ی ارباب انگلیس برگ زرین افتخار آمیز دیگری از دالالی مهر و محبت درکارنامهی آخوند های حکومتی و دین فروش و شرکای شان افزوده شده و به ثبت رسیده است.
این چهار تن که در خلال ماه‌های ژوئیه و اکتبر سال گذشته به قاچاق دختران فعالیت داشتند، پس از نفوذ پلیس مخفی بریتانیا به حلقه مشتریان خود اعتراف کرده‌اند که شش دختر را به عنوان روسپی در اختیار مشتریان قرار داده‌اند.جهان : چهار تن از اعضای یک گروه که به قاچاق دختران کم‌سن از ایران، انگلیس و اروپای شرقی می‌پرداختند روز دوشنبه در لندن به جرم خود اعتراف کردند.به گزارش پلیس بریتانیا، این چهار فرد ساکن بریتانیا که فاطمه «حق‌نژاد»، ماهرخ جمالی، رسول غلام‌پور و سارا بردبار نام دارند دختران ۱۴ تا ۲۰ ساله را در لندن در ازای دریافت پول در اختیار «تاجران عرب» و دیگران قرار می‌دادند. سربازرس ریچارد مارتین، رئیس بخش «قاچاق انسان و جرایم سازمان‌دهی شده» بریتانیا، در این باره گفت: «این که متهمان عملاً اقدام به فروش دخترانی حتی ۱۳ ساله به قیمت ۱۵۰ هزار پوند (۲۳۱٬۳۰۰ دلار) می‌کردند مسئله‌ای غم‌انگیز و دلخراش است».ماهرخ جمالی، ۴۱ ساله و مادر چهار فرزند، به مأمور مخفی پلیس که به صورت مشتری با او تماس می‌گرفت گفته‌بود که دختری در یکی از خانه‌ها دارد .
بیانیه مشترک سایت های خبری ایران در محکومیت هتک حرمت قرآن
http://fardanews.com/fa/news/120616/
در مقابل چند گزیده خبر های فوق که بخشی از محصول حاکمان در بیش از 31 سال گذشته است عوض برای فرار از پذیرش مسئولیت جنایات فوق که بخش بسیار جزئی می باشد که منتهی به چنین فروپاشی معیارهاو ارزش های اجتماعی و تخریب خانواده ها و جامعه و مذهب شده است.آنگونه که از هر سو به آن نگریسته و تحلیل و بررسی شود نمی توان جز حاصل بیش از 31 سال عملکرد دین فروشی و ابزاری کردن از سوی آخوندهای حکومتی و حوزوی و پاسداران و سایر شرکای دزد و غارتگر دیگرشان همچون باند انگلیسی و مافیائی و غارتگر مؤتلفه عامل یا مقصر دیگری برایش یافت و یا دست و پا نمود . در صورتی که اکنون برای رد گم کردن و صورت مسئله پاک کردن اینگونه دست آویز درست شده و مسئولیت به اسلام ستیزان برون مرز نسبت داده شده است
اینک که اسلام هراسی و اسلام ستیزی قالبی نوین به خود گرفته و مدعیان دموکراسی و آزادی خواهی از جنگ های خونین عراق و افغانستان طرفی نبسته اند، به سراغ قرآن رفته اند تا کینه جاهلی خود را از کتاب خدا بگیرند.
واکنش متکی به پناهنده شدن دو دیپلمات

http://fardanews.com/fa/news/120611/
عجیب است منوچهر متکی آدم ربا که وزیر تشریفاتی و دکوری وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه است . در شرایطی که مدتی است که اخبارمربوط به استعفا وپناهنده شدن برخی از سفرا و کارداران و کار مندان سفارتخانه ها یا کنسول های برون مرزی وابسته به جاسوس خانه های وزارت ترور و جاسوسی بازتاب داده می شود و تبدیل به خبر های روز دنیا شده است . با وجود اینکه اینان استعفا داده و تقاضای پناهندگی کرده اند و پس از افشاگری برخی هم خواهان سر نگونی رژیم ضد بشری شده اند . اما این مردک آدمربا منوچهر متکی با وارونه گوئی مدعی شده است اگر کسی مشکلاتی داردباید موردبررسی و پیگیری قرار گیرد. حال معلوم شد که چه کسانی عوامفریبی و شیادی و دروغگوئی و دین فروشی و اسلام ستیزی می کنند و طلیکارانه نعله وارونه می زنند؟
ديپلمات‌ها و مامورين اداري ايران درماموريت‌هاي خارج از كشور براي مدت معيني اعزام مي‌شوند و قاعدتا پس از پايان مدت ماموريت بايد به كشور برگردند اگر كسي مشكلاتي داشته باشد در پايان ماموريت مامور اداري و كارشناس كنسولي ما آنها را بررسي مي‌كند و مسائل مطرح شده را پيگيري مي‌كند