اعتراف به حضور در سازمان ملل پاسدار احمدی نژاد بمنزله ی سنگر پشت خاک ریز برای تهلجم به مواضع دشمن از درون خاک دشمن می باشد"
پیرامون سفر به نیویورک و سخنرانی پاسدار گاشته احمدی نژاد در سازمان ملل قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روزنویس اعتراف کرده است چون حاکمان تهران تابع جنگ نعت الهی خمینی شیاد می باشند . بنابراین حضور در سازمان برای شان فرصت مغتنم در خاک ریز دشمن است که باید در آن حضور داشت تا بتوان از تریبونش علیه ی دشمن یکته تازی و لغزخوانی همراه با فحاشی و تهدید نمود. لذا وقتی که سازمان ملل برای حاکمان تهران تبدیل به خاک ریز جنگ شده باشد . مشخص است که هدف از این حضور در این نهاد جنگی شده چیست؟. زیرا معلوم است که هدف نه رواط دیپماتیک ونه گفتمان منطقی با سایر کشور ها ونه دفاع از حق و حقوق ملت ایران و نه دفاع از منافع ملی و دفع خطر تهاجم به کشور مورد نظرنیست ، بلکه هدف عقده گشائی کردن و آنگونه نماینده سایر ملت ها به خصوص فلسطین شدن و تاکتیکی عوامفریبانه در پوشش دایه ی مهربانتر از مادر ظاهر شدن و حرافی و روضه خوانی از فلسطین کردن و علیه آمریکا و اسرائیل فریاد زدن تا تلاش شود سمپاتی و حمایت حامیان حماس کسب شود تا در بستر هدف سیاست دشمنی کرد ن با مذاکرات صلح خاور میانه از حماس و حزب الله لبنان استفاده شود . البته اینگونه ادای ضد آمریکائی و اسرائیلی در آوردن موجب هورا کشیدن حامیان پیرو خط امام ضد امپریالیستی وطنی و اینتر نشنالی اش خواهد شد .بلی همانگونه که قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس اعتراف کرده است . حضور پاسدار گماشته در سازمان ملل بدون توجه به محتوای سخنرانی وی وموج انتقاداتی که محورش ارائه شده است یا اینکه چه تعداد هیئت های نمایندگی بعنوان اعتراض سالن سخنرانی وی در سازمان ملل را ترک کردند . اصلاً مهم نیست . چونکه هدف سوء استفاده تبلیغاتی از این تریبون و مصاحبه با مطبوعات آمریکائی است که باید آنگونه شوی نشان دادن جای دوست و دشمن اجرا شود تا که برای خنده و بد و بیراه گفتن هرچه بیشتر بیننده و شنونده جلب شود تا بتوان با آن بعنوان برگ امتیاز مانور داد . بهر حال برای حاکمان تهران و امثال این قلم بر دست مهم نیست که پاسدار گماشته احمدی نژاد با دروغ گوئی خود با مطبوعات دشمن چه گفت ؟ به ویژه آنجا که گفت حکم سنگسار برای سکینه محمدی آشتیانی صادر نشده است. چگونه آشکارا زیرآب دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه را زد ؟ یا اینکه قاب عدم آزای در ایران مجبور به گفتن دروغ بزرگ تر از قبلی شد و گفت که مخالفین در ایران از جمله رهبران مخالف من آزاد هستند. مگر اینگونه حضور و مصاحبه و گفتگوی مطبوعاتی کردن جز بر انگیختن تمسخر خبر نگاران که اشراف کامل از مسائل و اخبار ووقایع ایران دارند وی تواند باشد؟ مگر اینگونه دفاع از این حضور در جمع خبر نگاران آمریکا و اینگونه پاسخ دروغ دادن تداعی کننده ی تف و تاق و ریش برای بازیگر و رژیم ضد بشری درمانده و بحران زده نمی باشد که تلاش مذبوحانه می شود هر طوری شده از بحران ها و منزوی بودن عبور کند. آنهم بدون توجه به رشد روز افزون تحریم ها تا جائیکه روس ها نه حاضر نشدند موشک های اس – 300 را تحویل حاکمان تهران دهند ، بلکه مانع از ورود هیئت متخصصان هسته ای و نظامی به خاک روسیه شده اند . ولی قلم بر دست غیر ایرانی وارونه گوی مدعی رشد 71% عدم اجرا از قطعنامه ی تحریم 1929 شورای امنیت سازمان ملل کرده است . ولی مسخره اینکه قلم بر دست یادداشت روز نویس غیر ایرانی ذوق زده شده است و اعتراف آشکار کرده که این چنین نیاز به حضور در سازمان ملل برای تبلیغات جنگ روانی علیه دشمنان و افزودن آمار بینندگان و شنوندگان در سراسر جهان می باشد :
اگر سفر او براي شركت در اجلاس بازنگري NPT كه امسال انجام شد را اضافه كنيم، اين هفتمين سفر است. اين سفرها البته صرفا براي شركت در مجمع عمومي سازمان ملل- كه يك تريبون براي ابراز نظر كشورهاست و متاسفانه نوعا از جنبه تصميم گيري و اثرگذاري خالي است- صورت نمي گيرد و اكثر كشورها هم در حد رئيس دولت در اجلاس شركت نمي كنند. در واقع رئيس جمهور ايران شركت سالانه در مجمع عمومي سازمان ملل را يك بهانه مي داند براي آنكه يك عمليات تمام عيار ديپلماتيك را در خاك و آب و هواي دشمن به اجرا درآورد. مواضع انقلابي رئيس جمهور در عرصه سياست خارجي كه روح اصلي همه مطالب و اقدامات رئيس جمهور در نيويورك را به خود اختصاص داده است به شدت مورد استقبال افكار عمومي در غرب قرار مي گيرد. مواجهه رسانه هاي غرب با سفر احمدي نژاد و سخنان او همواره مبتني بر روش هاي تكبرآلود و در عين حال انفعال بوده است. رسانه هاي عمده آمريكايي نظير CNN، Fax News، ABC و NBC از دو روز قبل ورود هيات ايراني به نيويورك شروع به تبليغات شديدا منفي عليه رئيس جمهور ايران مي كنند. Fax News امسال دو روز اين عبارت را زيرنويس مي كرد: «به ما كمك كنيد تا از ورود تصوير احمدي نژاد به درون خانه هاي آمريكايي ها جلوگيري كنيم.» اين تبليغات بيش از آنكه سفر رئيس جمهور ايران را به حاشيه ببرد در متن توجه افكار عمومي قرار داد و سخنان وي را عليه تمدن غرب مدلل گرداند. نشانه واضح آن اين است كه رسانه هاي آمريكايي عليرغم راه انداختن موج منفي عليه هيات ايراني، براي گرفتن وقت مصاحبه با دكتر احمدي نژاد به صف ايستادند و زبده ترين عنصر خود را براي پرسيدن سؤالات مهمتر به مصاحبه فرستادند- مواجهه دولت آمريكا و دولتهاي مرتبط با آن نيز در جريان اين سفر قابل توجه است. آمريكا و تعداد ديگري از كشورها در هنگام ايراد نطق توسط رئيس جمهور در مجمع عمومي سالن اجلاس را ترك كردند و رسانه هاي غرب با نشان دادن تصاوير صندلي هاي خالي، تلاش كردند تا نوعي اعتراض عمومي را به مفاد نطق دكتر احمدي نژاد القا نمايند اما واقعيت اين است كه اولا همه آن هيات هايي كه سالن اجلاس را ترك مي كنند در عمل با آمريكايي ها چندان همراهي ندارند و اين عدم حضور با فشار آمريكا و به عنوان يك حركت سمبوليك انجام مي شود. اينكه 33 هيات در اجلاس امسال هنگام نطق دكتر احمدي نژاد سالن را ترك گفته اند ولي عليرغم گذشت يك ماه از مهلت شوراي امنيت به كشورهاي مختلف براي ارائه گزارش اجراي تحريم ها عليه ايران، فقط 71 كشور اجابت كرده اند، نشانه اي از اين مسئله است.
در ادامه باز هم قلم بر دست غیر ایرانی بدون توجه موضع گیری انتقادی رئیس جمهور آمریکا و وزاری امور خارجه ی آلمان و انگلیس و کانادا و... که در حال فزایش است که نسبت به گفتمان تهدید وتحقیر آمیز و وارونه گوئی سخنرانی پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل است . ولی قلم بر دست غیر یادداشت روز نویس ایرانی وارونه گوی اینگونه دست به توجیه گری وارونه گوئی زده است :
" تجربه به خوبي نشان داده است كه هيات هاي ترك كننده محل اجلاس به اتاق هاي مجاور مي روند و با استفاده از زبده ترين مترجم ها، واژه به واژه نطق رئيس جمهور ايران را دنبال كرده و آنها را «بسيار مهم» و «فوق العاده» مي دانند نشانه واضح آن اين است كه آنان يكي يكي در همان دقايق اوليه پس از پايان سخنان احمدي نژاد به موضع گيري رسمي درباره مفاد اصلي «نطقي كه قرار است شنيده نشود» مي پردازند. نمونه آن موضع گيري رسمي سخنگوي هيات آمريكايي، رئيس هيات آلماني، رئيس هيات انگليسي و يكي از اعضاي هيات فرانسوي دقايقي پس از پايان نطق پريشب احمدي نژاد در مجمع عمومي است.5- توجه جدي به آنچه ايران مي گويد بيانگر آن است كه يك اتفاق مهم در عرصه افكار عمومي و به تبع آن در ذهنيت دولت ها و هيات هاي ديپلماتيك افتاده است و اين حتما از تحولات بسيار مهمي در آينده نزديك خبر مي دهد و جهان خود را براي پذيرش واقعه اي كه در چند قدمي او قرار دارد آماده كرده است و براي وقوع آن لحظه شماري مي كند.متاسفانه در صحنه داخلي، بعضي از دسته ها و افراد كوته فكر با انگشت گذاشتن روي بعضي از مشكلات داخلي، حرف زدن از اين تحولات را «زياده گويي» معرفي مي نماينددر طول سالهاي گذشته، احمدي نژاد از لزوم اصلاح ساختار سازمان ملل، تقويت نقش مجمع عمومي دربرابر شوراي امنيت، حذف حق وتو، نقش آفريني برابر كشورها در تصميم گيري ها در مهمترين سازمان بين المللي و... سخن گفته و روند كنوني اين سازمان را ظالمانه خوانده است..نطق دكتر محمود احمدي نژاد در سازمان ملل تركيبي از آموزه هاي اسلامي و تحليلي دقيق از وضع كنوني عالم است.نشان مي دهد كه به عصر طلوع حاكميت انديشه ديني با محوريت دين آخرالزمان - اسلام- نزديك شده ايم و اين مهمترين هراس ميراث داران نظام بين المللي منبعث از جنگ جهاني دوم است كه غرب در قالب قرآن سوزي و اهانت به پيامبر رحمت(ص) آن را بازتاب مي دهد"
در خاتمه اینکه قلم بر دست یادداشت روز نویس غیر ایرانی همانگونه که گفته شد برای وی و پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح هیچ و پاسداران کودتاگر اصلاً مهم نیست که مردم ایران نسبت به این پاسدار چگونه نظر دارند و اکنون چه می کشند و چه شرایط خفقان و طاقت فرسائی به اینان کودتا گران تحمیل کرده اند؟ یا اینکه مردم ناراضی در تظاهرات های ضد حکومتی سال گذشته چه گفته یا فریاد زدند؟ یا اینکه چرا گفته نمی شود برای چه پاسدار گماشته احمد ی نژاد از ترس فریاد مرگ بر دیکتاتور گفتن دانشجویان جرأت نمی کند در محیط های دانشگاهی در جمع دانشجویان حضور یابد؟ یا اینکه چرا قلم بر دست لب نگشوده تا که به گوید که چرا سیاست ها تناقض آمیز مکتب ایران مقابل مکتب اسلام قرار دادن و گفتان تغییر مدیریت جهانی کورش بسیجی شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد و رحیم مشائی چگونه مورد انتقاد باند های گوناگون مدعیان اصول گرا واقع شده است . تا جائیکه علی مطهری نماینده ی بازار مکاره خبر از طرح عدم کفایت سیاسی وی در بازار مکاره داده است . پس چگونه این عنصر مفلوک دروغگو و وارونه گوی عوامفریب می تواند مورد اعتماد واعتبار ملت های غیر ایرانی باشد که در ایران تبدیل به منفورترین عنصر شده است؟ البته چون رژیم ضد بشری در بن بست قرار دارد و در بحران های داخلی و خارجی محاط شده و غوطه ور است . به خصوص بحران عدم مشروعیت و منزوی بودنش مکمل بحران تحریم ها و هسته ای شده است . بنابراین نیاز زیاد به ایگونه حضور ها و دسترسی به چنین تریبون ها برای معرکه گیری و آدرس غلط دادن ها دارد. البته پیرامون فحاشی و تهدید و توهین هائی که پاسدار احمدی نژاد که بعنوان سخنرانی خود در سازمان ملل نمود. باید افزود که حاصل سیاست خائنانه ی مماشات گری غرب به خصوص آمریکا محور ادامه ی ذاکرات و چانه زنس هسته ای می باشد که به جای دستگیری و محاکه کردن چنین مجرم نشانداری به وی ویزا و فرصت حضور در سازمان ملل داده می شود تا اینگونه فرصت طلبانه دست به تبلیغات تهدید و اهانت آمیز بزند.