گزیده خبر های 3 مهر - 89
گزارش نشريه اقتصادي ميد:ايران با افزايش ظرفيت توليد، واردات بنزين را متوقف كرد .خبرگزاري فارس: نشريه اقتصادي ميد با اشاره به تحريم بنزين ايران از سوي غرب اعلام كرد اين تحريم ها باعث شد ايران با افزايش ظرفيت توليد داخلي خود واردات اين محصول را متوقف كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907020529
هنر پرروئی ووارونه گوئی و خالی بندی و از موضع ضعف قدرت نمائی کر دن، یا اینکه به ضرب سیلی سرخ نگداشتن یعنی همین که تحریم فروش بنزین برگردان تحریم متوقف کردن واردات بنزین تعبیر شده است . عذر بدتر از گناه اینکه با طرح افزایش چندین برابر شدن قیمت بنزین که موجب کاهش مصرف بنزین خواهد شد بمنزله ادعای خود کفائی جا زده شده است .
خبرنگار اعزامي فارس از نيويورك گزارش مي دهد - 84متكي: اسلو از دخالت عوامل ثالث در روابط با تهران جلوگيري كند.خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه كشورمان در ديدار با همتاي نروژي خود برخي اقدامات كشورهاي ثالث و سرويس‌هاي جاسوسي به ويژه در زمينه روابط با ايران در نروژ را عاملي براي تضعيف روابط دو كشور دانست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907020871
افشاگری های بدون وقفه ی هواداران مقاومت در نروژ به خصوص فاصله گیری بر خی سفرا و کارداران و کارمندان سفارت خانه های وابسته به وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه در کشور های اسکاندیناوی که با جدا شدن تعدادی ، دست به روشنگری گسترده زده اند . آنگونه که موجب تجدید نظر رابطه ی دیپلماتیک برخی از کشور ها با رژیم تروریستی شده است . همچنین ادعای وزیر آدم ربا منوچهر متکی که پس از انکار کردن این واقعیت که این جدا شد گان تصمیم به باز گشت به ایران دارند که برای لوث کردن موضوع مدعی شد که مأموریت ا ینان تمام شده است و به زودی به کشور باز می گردند . ولی چون سیاست تطمیع و تهدید ی بی اثر بود. آنگونه که اینان نه علاقه ای به باز گشت نشان نداد ند بلکه در مصاحبه های مطبوعاتی خود پس از روشنگری خواهان سر نگونی رژیم ضد بشری کودتائی شدند . اکنون بدلیل گریختن و پناهنده شدن محمد مصطفائی به کشور نروژ وی که وکیل مدافع متهم سکینه محمدی آشتیانی بوده است و افشاگری هائی که نموده است . موجب قاطی کردن و عصبیت وزیر آدم ربا منوچهر متکی نسبت به فعالیت روشنگرایانه ی مجاهدین در نروژ شده است . آنچنان که در دیداری که با همتای نروژی خود در حاشیه اجلاس سالیانه ی سازمان ملل داشته از وی خواهان افشاگری مجاهدین در اسلو شده است .
وي در ادامه به نقش مخرب سازمان منافقين در نروژ پرداخت و از آن به عنوان يكي ديگر از عوامل منفي تاثيرگذار بر روابط ياد كرد.وزير امور خارجه كشورمان همچنين برخورد دوگانه غرب با موضوعات حقوق بشري و حمايت از افرادي كه به جرم خيانت و قتل تحت محاكمه هستند را موضوعي دانست كه با هدف بهره برداري تبليغاتي و سياسي صورت مي گيرد
انتظارات برآورده نشده احمدى‌نژاد از متکى
http://www.fararu.com/vdcfvxdt.w6decagiiw.html
این وزیر آدم ربای دستگاه ترور و جاسوسی امور خارجه منوچهر متکی اگر راست می گوید پاسخ این مقاله ی روزنامه ی شرق الاوسط را بدهد که گفته چرا در این نهاد ترور و جاسوسی اینقدر اختلاف وجود دارد که لوطی جماران ولی وقیح هم هشدار داد که کار موازی نکنید؟
روزنامه الشرق‌الاوسط چاپ لندن در یادداشت روز پنج شنبه 23 سپتامبر خود به موضوع اختلافات به وجود آمده میان وزارت امور خارجه ایران با محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران پرداخته است.
منصور ارضی: امیدواریم احمدی‌نژاد به خود بیاید
http://www.fararu.com/vdcc1xqp.2bqm48laa2.html
گفته می شود . شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی .در حاکمیت روضه خوانان دین فروش که مداح و مرثیه خوان تعیین و تکلیف برای رئیس جمهوری می کند .مشخص است که اوضاع و احوال مرده و مفت خوران حاکم چگونه می باشد؟. درضمن این مداح لو داده که دستگاه جاسوسی و شنود پاسداران همه جا فعال هست . طوریکه در دیدار های خصوصی و پنهانی پشت پرده هم حضور دارند. حال این اعتراف را با ادعای 85% حمایت مردم از رژیم ضد بشری که لوطی جماران ولی وقیح در کنار ادعای 24 میلیون رأی پاسدار گماشته احمدی نژاد با هم دیگر مقایسه و قضاوت کنید که بدانید ادعاهای کلان دروغ گفتن و وارونه گوئی نمودن چه میزان است؟
حاج منصور ارضی گفت: «من زمانی از احمدی نژاد حمایت می کردم که احساس می کردم و می دیدم که در خط ولایت و امام زمان(عج) است. برای ما شخص ملاک نیست؛ برای ما ولایت فقیه ملاک است». حاج منصور ارضی در بخشی از سخنان خود در مراسم زیارت عاشورای این هفته حسینیه صنف لباس فروشان تهران، با انتقاد از سخنان اخیر احمدی نژاد گفت: «ما که نفهمیدیم آن همه "اللهم عجل لولیک الفرج" گفتن چه شد؟ نمود عملی آن کجاست؟» زمان قدیم را یادم هست که شاه ملعون می ایستاد روبه روی قبر کورش و هی می گفت: "کوروش آسوده بخواب که ما بیداریم" آن وقت متاسفانه می بینیم که الان اینها هم که ادعای پیروی از امام زمان(عج) دارند، همان حرف را به گونه ای دیگر مطرح می کنند». «این که می گویند "مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی" این نشانه انحراف فکری این آقایان است. کتاب سعادت بخش همه انسانها فقط "قرآن کریم" است». من اطلاع موثق دارم که این فرد (مشایی) در آنجا(آمریکا) با چه کسانی و چه گروه هایی دیدار داشته است و اهداف او چیست. دعا کنید رئیس جمهور به خودش بیاید و بفهمد که در اطرافش چه می گذرد».
دومين پزشك تهراني ترورشده، فوت كرد
http://www.fararu.com/vdciwzaw.t1ayz2bcct.html
با فوت این پزشک ثابت شد که ترور ها زیر سر جریان نیروهای خود سر بوده است که زیرا کنترل اطلاعات پاسداران کودتاگر و وزارت بد نام اطلاعات همچون قتل های زنجیره ای انجام وظیفه می کنند . مشخص بود که این پزشک بهبود نمی یابد . زیرا که در صورت زنده ماندن فاش گوئی می کرد و می گفت که سرنخ ترور ها کجاست؟ به خصوص اینکه گفته شده است که این پزشک نسبت به شکنجه های درون زندان معترض بوده است که می بایست مجازات می شد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت که غلامرضا سرابي، متخصص قلب كه شامگاه چهارشنبه مقابل مطب اش در تهران مورد حمله مسلحانه قرار گرفته بود، ساعتي پيش فوت كرده است. به گزارش فرارو، محمد رضا رزاقي جمعه شب به فارس گفت: غلامرضا سرابي، كه از شامگاه چهارشنبه بعد از اصابت گلوله افراد ناشناس به شكمش در بخش آي سي يو بيمارستان امام حسين(ع) تهران بستري بود، ساعتي پيش فوت كرد
درخواست خانم وزیر از وزیر اطلاعات و پلیس
http://www.fararu.com/vdcbw8bs.rhbz8piuur.html
همینکه به جای مسئولین اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی این خانم وزیر بهداشت پیرامون ترور دو دکتر متخصص نظر داده است . از قضا بر خلاف نظر تحریف گری و وارونه گفتن وی بیشتر ثابت می کند که دو ترور بهم ربط داشته است و سرنخ هم همانگونه که در بالا اشاره شد زیرسر دژخیمان اطلاعات سپاه و مأموران آدمکش وزارت بد نام اطلاعات بوده است . فراموش نشود که این خانم وزیر همسر سربازجو حسین شریعتمداری است که رابطه بس نزدیکی با کودتاگران پاسدار و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دارد و نماینده ی ویژه ی ولی وقیح در دروغ نامه ی کیهان می باشد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره سوء قصد به یک استاد و یک پزشک و احتمال ارتباط این دو سوء قصد و زنجیره ای بودن آن گفت: «نمی توان این دو سوء قصد که شکلهای متفاوتی با یکدیگر داشتند را به هم مرتبط کرد اما این احتمال را به طور کامل هم نباید رد کرد.»دکتر مرضیه وحید دستجردی در پاسخ به خبرنگار مهر دبا بیان این مطلب افزود: «درباره احتمال ارتباط این دو سوء قصد نمی توان قطعی اظهار نظر کرد زیرا شکل موضوعات با یکدیگر متفاوت بوده است.» وی اضافه کرد: «اولین فردی که مورد سوء قصد قرار گرفت و به قتل وی منجر شد استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه بود اما فرد دوم که هم اکنون در بیمارستان بستری است پزشک است. بنابراین دو موضوع متفاوت با حواشی متفاوت هستند
مخالفت خاتمی و بهزاد نبوی با پیشنهاد فیروزآبادی
http://www.fararu.com/vdcjhyei.uqeahzsffu.html
ادامه سناریوی کی بود کی بود من نبودم که پس از سرکشی جام زهر شکست جنگ خانمان بر انداز مطرح شد که آخوند اردبیلی بدلیل مخالفت که چر ا پس از بازپس گیری خرمشهر صلح پذیرفته نشد نقش امام جمعه موقت تهران را از دست داد . بهزاد نبوی هم تازگی در گفتگوی خود گفته که همین نظر را داشته است . اما اکنون که پاسدار محسن رفیقدوست در گفتگوی تلویزیونی خودبه نقل از پاسدار محسن رضائی اعتراف کرد و گفت که هدف جنگ فتح بغداد بود که دولت موسوی مخالف بود . ولی اکنون پاسدار محسن رضائی توپ را وارد زمین موسوی و خاتمی کرده گفته است که اینان جنگ افروزمی باشند . چون مخلف آتش بس بودند.
پدر نسرین ستوده درگذشت
بدون شک قاتل و مقصر اصلی همان مسئولان پرونده ساز و توطئه گر و کودتاگر می باشند که خانم نسرین ستوده را بازداشت و شکنجه کردند که نتیجه اقدامات این دژخیمان که حتی اجازه ی دیدار وی با پدر بیمارش را ندادند در نهایت منجر به مرگ پدر نسرین ستوده وکیل مدافع قربانیان شد . عجیب است که قربانی وکیل مداففع اکنون خودش به جرم دفاع کردن از متهمان در بند و اسارت می باشد. بلی آزادی های مخالف مورد نظر پاسدار گماشته احمدی نژاد در ایران این چنین می باشد
تحول سبز: پدر نسرین ستوده وکیل دادگستری و از فعالین جنبش زنان در گذشت.بنا به گزارشات رسیده به تحول سبز، پدر نسرین ستوده که در زندان اوین و درسلول انفرادی به سر می برد، ساعاتی پیش جمعه، ۲ مهر ۸۹ در گذشت.در مدت بازداشت غیرقانونی نسرین ستوده بارها درخواست دیدار وی با پدر بیمارش بی نتیجه مانده بود.دادسرای اوین در حالی نسرین ستوده را دو هفته پیش بازداشت کرد که پدر ایشان در بخش مراقبت ‌های ویژه بیمارستان بستری بودو امروز چشمان منتظر برای آزادی دخترش را از جهان فروبست.
حمله شبانه دو بسیجی به یک دانشجوی دانشگاه تهران
نمود عینی دیگر مشابه خبر فوق از آزادی مخالفانی که پاسدارگماشته احمدی نژاد در مصاحبه ی مطبوعاتی خود در حاشیه ی اجلاس سالانه سازمان ملل ادعایش را کرد. اکنون سئوال است که شرکای ویزا دهنده به وی به نیویورک و سازمان ملل که صدای تجمع انبوه اعتراضی ایرانیان جلوی مقر سازمان ملل را نا دیده گرفته اند تا که فرصت تهدید و فحاشی و وارونه گوئی در سازمان ملل داشته باشد در این مورد چه جواب یا توجیهی دارند؟
دانشجونیوز : یکی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و ساکن خوابگاه قدس واقع در خیابان قدس، پنج شنبه شب هفته گذشته ۲۵ شهریور ماه، در حین بازگشت به خوابگاه در حوالی ساعت ۱۰ شب در کوچه خوابگاه مورد حمله دو فرد ناشناس قرار گرفته و به شدت مضروب شده است. به گفته شاهدان، یکی از افراد ضارب چفیه بر گردن داشته است و در جریان این حمله کیف و موبایل این دانشجو نیز ربوده شده است.یکی از شاهدان عینی این ماجرا به دانشجونیوز گفت که این دانشجو در مسیر بازگشت به خوابگاه حوالی ساعت ۱۰ با دو فرد ناشناس روبرو شده که به قصد ربودن کیف او به وی حمله ور شده و این دانشجو در صدد مقاومت برآمده و از ناحیه دست به شدت دچار جراحت شده است. به گفته دانشجویان ساکن خوابگاه های خیابان های اطراف دانشگاه تهران، علاوه بر آنکه یکی از ضاربان چفیه به گردن داشته است، این مسئله که معمولا پنج شب ها خیابان های اطراف دانشگاه تهران به منظور برگزاری نماز جمعه بطور کامل توسط نیروهای بسیج کنترل می شود، احتمال آنکه ضاربان از سوی نیروهای بسیجی باشند را قوت می بخشد.
يك حكم اعدام زناي به عنف در زندان كرمان اجرا شد
عجیب است که جهان متمدن به حساب مدافع حقوق بشر و آزادی و دمکراسی می خواهد همچنان مقابل جنایات 32 ساله در ایران که بطور مستمر ادامه داشته است نظاره گر این شرایط ضد انسانی در ایران باشد و هیچگونه اقدام جدی دیگری به جز هر از گاهی محکوم کردن یا اطلاعیه دادن کنند و بهمین سیاست بسنده نماید؟
حكم اعدام فردي كه مرتكب زناي به عنف شده بود در زندان كرمان اجرا شد.به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از روابط عمومي دادگستري استان كرمان، "مجيد ـ ش" ‌در سال 86 به اتهام زناي به عنف دستگير و در دادگاه كيفري استان به مجازات اعدام محكوم شد.اعدام وي پس از تاييد ديوانعالي كشور و با اذن رييس قوه قضاييه در زندان مركزي كرمان به مرحله اجرا در‌آمد.
اوباما سخنان احمدی نژاد را نامعقول و توهین آمیز خواند
اینگونه موضع گیری کردن رئیس جمهور آمریکا معلوم است که هر گز نمی تواند توجیه ی سیاست خائنانه ی مماشات گری و تأکید برهمچنان باز بودن د رب گفتگو باشد که همراه با صدور و یزا و مجوز ورود به نیویورک و سازمان ملل یک پاسدار فحاش بی تر مز و دنده ی عقب کنده می باشد.
آمریکا، اظهارات محمود احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل را که در آن آمریکا را متهم به دست داشتن در حملات یازدهم سپتامبر نموده، محکوم کرده است. آمریکا سخنان محمود احمدی نژاد را « مشمئز کننده و ناشی از توهم» نامید.به گزارش راديو فردا، یکی از مقامهای ارشد دولت آمریکا، که نامش فاش نشده است، به خبرگزاری فرانسه گفت « باراک اوباما، بیانات محمود احمدی نژاد را نامعقول و توهین آمیز خوانده است." محمود احمدی نژاد گفت در معرفی عوامل یازده سپتامبر، «برپایه یک نظریه، برخی بخشهای دولت آمریکا برای ایجاد تغییر در روند نزول اقتصادی آمریکا و سیطره او بر خاورمیانه» و همچنین به گفته وی،« نجات رژیم صهیونیستی، دست به طراحی حملات یازدهم سپتامبر زده اند
انتقاد وزیر خارجه آلمان از سخنان احمدی نژاد
مشخص است که ادامه ی سیاست خائنانه ی مماشات گری مقابل این رژیم ضد بشری مهار ناپذیر تروریستی وحشی که اعمال شده است . مگر می تواند که اکنون همراه با انتقاد نباشد؟
گیدو وستروله، در گفت‌وگو با رادیو آلمان ، از سخنان احمدی نژاد انتقاد کرد و با ابراز "تاسف" آن را "شانسی از دست رفته" خواند. وی افزود تنها چند ساعت پس از پیشنهاد باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، برای گفت‌وگو و باز بودن درهای دیپلماسی او "متاسفانه" مرتکب چنین خطائی شد. احمدی‌نژاد در سخنان‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد که دولت آمریکا خود در حملات ۱۱ سپتامبر دست داشته است. وزیر خارجه آلمان این سخنان را "نامربوط و توهین آمیز" خواند
ساخت 4 بازداشتگاه در حاشیه تهران / مهرآباد منتقل نمی شود
رژیم تروریستی ایران که ضد مردم می باشد . چون ترس و وحشت از اعتراضات مرم ناراضی و خشمگین دارد . می بایست که مشابه بازداشتکاه های کهریزک ر اگسترش دهد تا اینگونه توانسته باشد بطور وارونه جوابگوی مطا لبات مردم باشد.
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: در دور سوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان تهران اعتبارات لازم برای ساخت چهار بازداشتگاه در حاشیه تهران تصویب شد. محمد رضا محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح کاهش زندانها در پایتخت از تامین اعتبارات لازم برای ساخت بازداشتگاههای موقت در تهران خبر داد و گفت: مکانهای مورد نظر در حاشیه تهران برای ساخت بازداشتگاههای جدید انتخاب شده اند و سازمان زندانها می تواند رسما این طرح را آغاز کند.