گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 30 شهریور - 89
سوراخ (گفت و شنود)
گفتم : خوب اینکه نه ایراد نداره نه اشکال؟
برای اینکه پاسخ داده شود به این سئوال
یا نظر سنجی آزادشود، یا مجوز راه پیمائی
تا مردم خودبرای پاسخ شان کنندخود نمائی
گفت : آخه ی خانه خرس
یافت نمیشه بادیه مس
چون داستان سربازجو
شده است مثل آن یارو
قالبی یخ داشت در دستش
نگاهش می کردباچشم مستش
با تعجب به چکه کردن یخ زده بود زل
عجیب قاطی کرده بود و شده بود خل
پرسیدند چرا چنین شدی میخ؟
بی تحرک شدی همچون سیخ
گفت آخه هرچه به یخ می کنم نگاه
چکه میکنه چون قطره درون چاه
نمی دانم تا چگونه بیابم سر نخ؟
بی سوراخ ، چکه میکنه قالب یخ؟
گفت: يكي از سران فتنه به چند تن از مدعيان اصلاحات گفته است بايد بررسي كنيد كه علت ريزش شديد هواداران چه بوده است؟!
گفتم: اين كه نيازي به بررسي ندارد. وقتي هواداران اوليه متوجه مي شوند كه سران فتنه به آنها دروغ مي گويند و خودشان با عوامل نشان دار آمريكا و اسرائيل فالوده مي خورند و دست به وطن فروشي مي زنند و... به طور طبيعي از آنها دور مي شوند.
گفت: زهرا رهنورد در همان جلسه گفته است؛ اساساً طرح اين سؤال بي مورد است و يكي از اطرافيان نزديك موسوي اعلام داشته كه در اين باره تحقيق كرده ولي هنوز به نتيجه اي نرسيده است.
گفتم: يارو يك قالب يخ را روي دست گرفته و با تعجب به آن نگاه مي كرد، پرسيدند چرا به آن زل زده اي؟ يارو در جواب گفت؛ ببين! داره ازش آب ميچكه، اما هرچي نگاه مي كنم معلوم نيست كجاش سوراخه؟
گفت : باز سربازجوبرای اینکه به رقیب زده باشد سیخکی
چرند گفته با وارونه و هذیا گوئی وجوک های بیمزه آبکی
گفتم : این یارو سربازجو که در پرونده سازی پیشتازه
چه چرند جدیدی گفته ،یا ساخته است سناریوی تازه؟
گفت: بدون نقش سرکوبگری بی امان پاسداران
گفته رقیب بررسی کرده علت ریزش هواداران
گفتم : این دشمن اندیشه و آزادی و ملت
خوب ، چه ارائه داده است در مورد ِ علت؟
گفت : این عنصر معتاد پلید و خبیث آلوده
گفته سران فتنه با آمریکا خوردند فالوده
با آمریکا و اسرائیل شدند همدوش
تا دروغ گویند و شوند وطن فروش
برای همین هر چه زدند اینان زور
مانع نشدندتا هواداران نشوند دور
گفتم : اگرآمریکابده چرا احمدی نژاد؟
به نیویورک رفته تا در آن محیط آزاد
مصاحبه بایک بی حجاب کند و زند داد
گویدنه هست مرگ بردیکتاتور زدن فریاد
نه خبری هست درایران در زندان اوین
چون آزادی بیان دارند همه ی مخالفین
چرا این پاسدارخواهان نابودی اسرائیل؟
در کشور حامی اش وارونه داده تحلیل
گفت : چون سرباز جوی رنگ زرد نامرد
نقل قول کرده از تحقیق زهرای رهنورد
گفته موسوی برای مشاورش کرده اعلام
نمی دانم چیست دلیل کاهش آمار و اقلام؟
گفتم : خوب اینکه نه ایراد نداره نه اشکال؟
برای اینکه پاسخ داده شود به این سئوال
یا نظر سنجی آزادشود، یا مجوز راه پیمائی
تا مردم خودبرای پاسخ شان کنندخود نمائی
گفت : آخه ی خانه خرس
یافت نمیشه بادیه مس
چون داستان سربازجو
شده است مثل آن یارو
قالبی یخ داشت در دستش
نگاهش می کردباچشم مستش
با تعجب به چکه کردن یخ زده بود زل
عجیب قاطی کرده بود و شده بود خل
پرسیدند چرا چنین شدی میخ؟
بی تحرک شدی همچون سیخ
گفت آخه هرچه به یخ می کنم نگاه
چکه میکنه چون قطره درون چاه
نمی دانم تا چگونه بیابم سر نخ؟
بی سوراخ ، چکه میکنه قالب یخ؟