گزیده خبر های 2مهر- 89 قسمت - 2
فیلم / خروج حاضرین از سالن مجمع عمومی سازمان ملل زمانی که احمدی نژاد آمریکا و اسرائيل را مسئول احتمالی واقعه 11 سپتامبر خواند
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22152
عکس / احمدی نژاد قران و انجیل بدست در مجمع عمومی سازمان ملل
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22151
وقتی که نمایندگان جلسه را ترک کردند . ولی پاسدار گماشته احمدی نژاد سازمان ملل را مسجد یا تریبون خطبه خوانی نماز جمعه کرده است تا که آشکارا اعتراف کند که چگونه خبره در نمایش دادن سیاست ابزاری شدن دین ومرده و مفت خوری کردن از آن است که توسط این نماینده ی رژیم دین فروشان ضد بشری به معرض نمایش گذاشته شد تا که بدانند روش جدید مدیریت جهانی بسبک کوروش بسیجی چگونه می باشد؟.
نمایندگان کنگره خواستار اقدام سریع اوباما علیه ایران شدند
آخراباما هم بدلیل زیر نفوذ کنترل لابی های حامی رژیم ضدبشری بودن عجیب علاقمند به ادامه ی موش و گربه بازی دارد .آنگونه که پس از تحمل اتهامات سنگین که پاسدارگماشته احمدی نژاد در سخنرانی اخیرش در سازمان ملل به مقامات آمریکائی پیرامون 11 سپتامبر وارد نمود و اینان را متهم ومجرم میلیون هانفر کشته شدگان جنگهای ویتنام و عراق و افغانستان کرد . ولی اوباما باز هم ازبازبودن باب مذاکره سخن گفت .در صورتیکه اکنو ن این سیاست چنین مورد اعتذراض 50 عضو کنگره ی آمریکا واقع شده است . زیرا به اوباما اخطارکرده اند که خواهان اقدام سریع علیه ژیم ضد ی بشری تروریستی هستند.
بی بی سی : بیش از ۵۰ نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا طی نامه ای به باراک اوباما هشدار دادند که شاید تنها چند هفته و ماه برای جلوگیری از برنامه اتمی ایران وقت باشد.این سیاستمداران که از اعضای مجلس نمایندگان هستند در نامه خود از رئیس جمهوری آمریکا خواسته اند "هر چه آنچه در توان دارد برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانایی هسته ای" بکار گیرد.این نامه با اشاره به گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی می افزاید که ایران ذخایر اورانیوم غنی شده خود را طی سه ماه ۱۵ درصد افزایش داده و اکنون بطور بالقوه می تواند دو بمب اتمی تولید کند.در گزارش یاد شده، مدیر کل آژانس از عدم همکاری ایران با بازرسان تسلیحاتی ابراز تاسف کرده است.ایران انتقاد های این گزارش را رد کرده و آمریکا را متهم به اعمال نفوذ در گزارش های این سازمان کرده است.نمایندگان کنگره گفته اند ایران چند بار اسرائیل را متهم به نابودی کرده و اکنون به پیشرفت های مهمی در برنامه موشک های بالستیک مجهز به کلاهک های اتمی دست یافته است.تام رایس و بیش از ۵۰ نماینده دیگر از رئیس جمهوری آمریکا خواسته اند که "همه گزینه ها" را برای توقف برنامه اتمی ایران در نظر داشته باشد و همه کشورهای عضو سازمان ملل متحد را تشویق به اعمال تحریم های شدید علیه ایران کند.ایران همواره گفته است تنها برای مقاصد صلح آمیز بدنبال انرژی اتمی است و با وجود تحریم های سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و آمریکا همچنان به غنی سازی اورانیوم ادامه می دهد.اما این نمایندگان جمهوریخواه کنگره می گویند دنیا وقت چندانی ندارد و نه چند سال بلکه شاید تنها چند ماه و یا حتی چند هفته برای پیشگیری از یک بحران وقت مانده است
مشایی: روش مدیریت احمدی نژاد سبب تغییر در دنیا شده
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29954
ترک سالن سخنرانی بعنون اعتراض که هنگام سخنرانی تهدید و اهام آمیز پاسدار گماشته آحمدی نژادانجام گرفت . چگونه می تواند این تحقیر شدن همخوانی با ادعای کمدی رحیم مشائی داشته باشد؟
مشاور رئیس جمهور: سفر به اجلاس مجمع ‌عمومی سازمان ملل که مهمترین نشست بین‌المللی در جهان به حساب می‌آید، یک فرصت بسیار ارزشمند بود تا با استفاده از آن اندیشه‌ها، دیدگاه‌ها و پیام‌های ملت صلح‌‌طلب ایران، با فرهنگ و تاریخ ایرانی در دنیا مطرح شود.
اختلال در سخنرانی احمدی‌نژاد در سازمان ملل
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29941
اینهم یک مورد دیگر که نشان از وارونه بودن ادعای رحیم شائی دارد که داستان آن نفوذ آب به لانه مورچه است که فریاد بشتابید می زد که سیل دارد دنیا را با خود می برد؟.
نخست‌وزیر کانادا و دو کشور دیگر از شرکت در سخنرانی احمدی‌نژاد خودداری کردند. سخنرانی احمدی‌نژاد در نشست اهداف توسعه هزاره در سازمان ملل لحظاتی با اختلال مواجه شد. به گزارش آخرین‌نیوز، رسانه‌های منطقه خلیج فارس مدعی شدند که احمدی‌نژاد یک دقیقه پس از شروع سخنرانی خود زمانی که متوجه شد مترجمان سخنان وی را ترجمه نمی‌کنند سخنرانی‌اش را قطع و در این‌باره به رییس جلسه تذکر داد و به‌دنبال این تذکر مترجمان کار ترجمه همزمان را آغاز کردند اما با توجه به اینکه آنها بر اساس متن نوشته شده سخنرانی شروع به ترجمه کردند به علت چند دقیقه عقب ماندن از متن فارسی که احمدی‌نژاد قرائت می‌کرد هیچ هماهنگی میان ترجمه و اظهارات آقای احمدی‌نژاد وجود نداشت. بنا به ادعای العربیه پیش از پایان سخنرانی احمدی‌نژاد باز هم مترجمان دست از ترجمه کشیده بود به‌طوری که هیچ صدای از هدفن‌ها به گوش نمی‌رسید
روزنامه اسرائیلی مدعی شد.دیدار مقامات ایرانی و آمریکایی در نیویورک
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29980
این گزارش که از دیدار پشت پرده در نیویورک خبر داده است . چه ارتباطی با گرد وخاک بر پاک کردن و جیغ بئفش ضد آمریکائی کشیدن پا سدار گماشته احمدی نژاد می تواند داشته باشد؟ اینگونه نمایش یا سیاه بازی کردن ها قرار است که چه کسانی یا کدامین طرف سیاه شود؟ نقش دلال و جاسوس لور فته هوشنگ احمدی و ر حیم مشائی در این مورد چیست؟ آیا با انکار کردن که اعتراف مضاعف به صحت داشتن است واقعاً داستان تمام می شود؟
عکس / وقتی که وزارت ارشاد از مو و دستان کودکان هم ایراد ميگيرد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22146
پاپیون مگر همزاد کراوات نیست؟ مگر این دو جز فرهنگ پوششی غرب نیست که غیر شرعی و اسلامی می باشند؟ همینطور دستان کودکان پسر با دختر چه فرقی با هم دیگر دارد که یکی بید پوشیده باشد تا مرتکب گناه نشود و دیگری بی حجاب است که ایرادی ندارد . وقتی دانش آموزان در چنین فرهنگ کمدی و سراسر تبعیض و تناقض آمیزی رشد کنند . رشد ونمو می کنند و بزرگ می شوند. معلوم است که دارای چگونه شخصیت متناقض آمیزی خواهند شد؟
پورمحمدی : ليست بدهكاران ميلياردى در اختيار دولت است
گرچه در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فسا د و رشوه و تبعیض است. همچنین با بودن وزیر پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی و معاون اولی رئیس جمهوراختلاس گر میلیارد ها تومانی محمد رضا رحیمی در دولت شاید که سئوال کردن بی مورد باشد . ولی با این وجود سئوال است که چرا دولت مدعی ساده زیست در حال مبارزه با مفسدان اقتصادی است این اسامی بدهکاران میلیاردی را اعلام و فاش نمی کند وبرای دریافت طلب اقدام نمی نماید؟
بندرعباس - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص معوقات بانکی گفت: بخش بزرگی از این اتفاقات به خاطر بی انضباطی و غیر شفاف بودن سیستم است که دولت باید پاسخگوی این اتفاقات باشد.به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی چهارشبه شب در جمع خبرنگاران در بندرعباس با اشاره به اینکه دولت در قبال عدم شفاف سازی و بی انضباطی درسیستم بانکی باید پاسخگو باشد، اظهارداشت: واقعیت آن است که درخصوص معوقات بانکی فسادهایی اتفاق افتاده که بخش بزرگی به خاطر بی انضباطی وغیر شفاف بودن عملکرد است که دولت بیشترین سهم پاسخگویی در این زمینه را دارد. پورمحمدی در مورد اعلام اسامی مفسدان اقتصادی که وامهای کلانی را از بانکها دریافت کرده اند و هنوز اقدامی به پرداخت این وامها نکرده اند، اظهارداشت: دولت و بانکها اسامی و مبالغ پرداخت شده به این افراد را دارند و می توانند این اسامی را اعلام کنند.وی افزود: به جای شعار دادن در مورد مبارزه با مفسدان اقتصادی و انداختن اعلام اسامی به گردن دیگران، تلاش کنیم تا این پولها را پس گرفته و به چرخه بانکی کشور وارد کنیم.رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: سازمان بازرسی به عنوان یک دستگاه ناظر در کشور انتظار دارد که دولت در عملیات مالی خود شفافتر عمل کند که این عمل می تواند جلوی پیدایش خیلی از فسادها را بگیرد.وی با بیان اینکه فسادها در جاهای تاریک، روزنه ها و زوایا شکل می گیرد و جاهایی که نورافکن بر آنجا می تابد کمترین احتمال وقوع فساد را دارد، اظهارداشت: بسیاری از فسادها به خاطر نقض مقررات و بی توجهی به قوانین و دستورالعملها شکل می گیرد.
ممنوعیت ورود چند مقام هسته‌ای و نظامی ایران از جمله سردار نقدی به روسیه
اکنون دوباره ثابت شد که صابون بر دل زدن که از حمایت روس ها در بستر اهداف هسته ای می توان استفاده نمود بی مورد و وهم و خیال پوشالی است . از سوی دیگر کاری که می بایست زودد تر روس ا انجام می دادند . اکنون انجم دادند که سخنرانی پاسدار گماشته در سازمان ملل اوضاع را خراب تر از قبل کرده است که راه هرگونه توجیه گری مسدود شده است.
خبرگزاری «ریانووستی» : "دمیتری مدودف" رئیس جمهور روسیه ورود تعدادی از ایرانیان دارای ارتباط با فعالیت هسته ای ایران به خاک روسیه و عبور ترانزیتی آنها از طریق خاک روسیه را ممنوع کرد. در متن فرمان رئیس جمهورکه روز چهارشنبه در سایت کرملین منتشر شده در اینباره صحبت می شود.فهرست مرکب از دانشمندان و مقامات اداری است. از جمله اسامی "عباس رضایی آشتیانی" ـ دارای سمت رفیع در اداره اکتشافات زمین شناسی و استخراج سازمان انرژی اتمی ایران، دکتر "محمد اسلامی" ـ رئیس انسیتوی آموزشی و تحقیقات علمی صنایع دفاعی و سرتیپ"محمدرضا نقدی"، نایب رئیس سابق ستاد مشترک ارتش ایران در تأمین لوژستیکی و تحقیقات صنعتی در آن ذکر شده است.طبق عقیده شورای امنیت سازمان ملل متحد محمدرضا نقدی (فرمانده نیروهای بسیج) در تلاش ها برای دورزدن تحریم های برقرار شده بر ضد ایران در دو قطعنامه تحریمی اول شورای امنیت( 1737 مورخه 23 دسامبر 2006 و 1747 مورخه 24 مارس 2007 ) شرکت داشته است.فهرست اشخاص ذکر شده در فرمان رئیس جمهور روسیه با فهرست شهروندان ایران در قطعنامه تحریمی سوم شورای امنیت سازمان ملل متحد( 1803 مورخه 3 مارس 2007 ) مطابقت دارد. در رابطه با این افراد تدابیر برقرار شده در قطعنامه شماره 1737 عمل می کنند. طبق این تدابیر دارایی های مالی و ذخایر اقتصادی آنها در خاک کشور های قطعنامه توقیف خواهندشد
اعدام 3 زندانی در زندان مرکزی اصفهان
سیاست ضد انسانی 32 ساله ی دو بار محرومان را به مسلخ بردن اکنون دیگر آنگونه لو رفته و نخ نما شده است که هر کس می داند سیاست ادامه ی سیستماتیک اعدام ها آن سوی سکه ی پیشبرد سیاست خفقان و سانسور و سرکوب و وحشت از قیام مردم ناراضی است که به شیوه های گوناگون طراحی و دنبال شده است..
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"حکم ضد بشری اعدام 3 زندانی در زندان مرکزی اصفهان (دستگرد) به اجرا گذاشته شد.سه شنبه 30 شهریور ماه 3 زندانی از بند 3 زندان مرکزی اصفهان که چند سال در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می بردند اعدام شدند. اسامی زندانیانی که روز سه شنبه حکم ضد بشری اعدام آنها به اجرا گذاشته شد به قرار زیر می باشند؛1- علیرضا باقری 2- محسن گودرزی 3- رسول میر صفا می باشند.سنین زنداینانی که اعدام شدند زیر 30 سال می باشد این سه زندانی به اتهام داشتن مواد مخدر اعدام شده انددر ماههای اخیر اکثر احکام اعدام به صورت مخفیانه به اجرا گذاشته می شود مانند اعدامهای گروهی و گسترده در زندان مشهد و اعدام در زندان گوهردشت کرج و اصفهان می باشد.
آخرین وضعیت جسمانی پزشک ترور شده. یک پزشک دیگر هم با ضرب گلوله مورد سوء قصد قرار گرفت
http://www.fararu.com/vdcj8yei.uqeamzsffu.html
این ترور ها جنایت مکمل اعدام هاست . زیرا ادامه ی همان سیاست قاتلان آدم کشان حاکم است که وظیفه و مأموریت شان در 32 سال گذشته صدور احکام اعدام و قطع اندام سنگسار کردن بوده است . ودر ربودن ومثله کردن و ترور قتل های زنجبره ای نقش داشتند . اکنون همزمان با بمب گذاری در میان تماشاچیان رژه ارتش در مهاباد مرتکب چنین جنایت ترور یک پزشک شده اند. بنابراین چون مشخص شده است که ترور نه یکی که گفته شده که میان این دو ترور رابطه سازمان یافته وجود داشته است . باید سرنخ را در سپاه و وزارت بد نام اطلاعات جستجو کرد .لذا مطرح کردن اینکه ممکن است که ترور از سوی مریضان بوده باشد فقط برای رد گم کردن است . زیرا که تداعی کننده ترور دکتر کاظم سامی ست .
غلامرضا سرابی متخصص داخلی قلب چهارشنبه شب در بیرون از مطب خود با اسلحه مورد سوء قصد قرار گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سرابی پس از این سوء قصد به بیمارستان امام حسین تهران منتقل شد و هم اکنون در ICU بستری است.دکتر سیدحمید حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت از پیگیریهای وزارت بهداشت و نیروی انتظامی درباره سوء قصد به این پزشک خبر داد.دکتر عبدالرضا سودبخش عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز شب سه شنبه در مقابل مطب شخصی خود از طرف افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفت و درگذشت.پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد حادثه سوء قصد به دکتر عبدالرضا سودبخش عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران که در مقابل مطب شخصی خود از طرف افراد ناشناس کشته شد اعلام کرد: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که علت و انگیزه قتل شخصی بوده و وجود هرگونه انگیزه دیگر در این جنایت منتفی است. وی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است حادثه سوء قصد شب گذشته و همچنین کشته شدن دکتر عبدالرضا سودبخش عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران که سه شنبه در مقابل مطب شخصی خود از طرف افراد ناشناس کشته شد برنامه ریزی شده باشد، گفت: «از وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و وزارت کشور خواسته‌ایم که این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند. با این حال امکان اینکه این ترورها پروژه‌ای برای سوء قصد به جان برخی پزشکان است وجود دارد اما تا اعلام و پیگیری مراجع قضائی و انتظامی هیچ چیز مشخص نیست.»
ع- الف : در بند اعدامی ها هستم
اینهم سر نوشت ورزشکار قهرمان فوتبالیست در رژیم ضدبشر مبلغ و ترویج کننده ی مصرف مواد مخدر ست آنگونه که با وجود رتبه دار اول جهانی مصرف مواد مخدراست . اکنون وضعیت وزشکارانش نیز اینگونه شده است . البته گزارش شده است که یک قهرمان بوکس هم دستگیر شده است.
پیگیری ها برای کمک به بازیکن افتاده در دام خلاف استقلال و پرسپولیس ادامه دارد.
علی اکبریان اگرچه هنوز یک متهم است و برای جرمش ، محکومیتی در نظر نگرفته اند اما شاید مجازاتی سخت در انتظارش باشد.ستار همدانی، میرشاد ماجدی، علی شوری و... تنی چند از دوستان اکبریان، برای استخدام یک وکیل زبده و کاربلد، دست به کار شده‌اند و گزینه‌هایی نیز مدنظر قرار گرفته است.در روزهای آینده، درباره پیشرفت در این پرونده مطالب تکمیلی را به اطلاع علاقه‌مندان فوتبال خواهیم رساند.نکته نگران‌کننده اینکه، اکبریان خود اعتراف کرد که در بند دو به‌سر می‌برد و در این بند عمدتاً، اعدامی‌ها نگهداری می‌شوند