گزیده خبر های 8 مهر -89
آيت الله صادق آملي لاريجاني در واكنش به سخنان هاشمي رفسنجاني:وقف دانشگاه آزاد از ابتدا باطل و اشتباه بود.خبرگزاري فارس: رئيس قوه قضاييه خطاب به هاشمي رفسنجاني، گفت: با كمال احترامي كه براي شما قائلم بايد بگويم اظهارنظر شما در مورد اينكه كسي كه وقف دانشگاه‌ آزاد را ابطال كند در مقابل خدا ايستاده كاملاً اشتباه است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907071616
مشخص است که دفاع از اخوی بزرگتر محمد جواد لاریجانی که مشاور قضائی بین الملل رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و رئیس حقوق بشر رژیم ضد بشری است ارجحیت به دفاع کردن از رفسنجانی مکار و وقف کردن دانشگاه آزا د، چونکه اخوی محمد جواد لاریجانی پرونده گشوده شده زمین خواری و اختلاس دارد که از میان این دو پرونده می باست یکی را آخوند محمد صادق لاریجانی بر گزیند.
سردار نقدي:سرنوشت دشمنان انقلاب شبيه شاه و صدام مي‌شود.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: عاقبت كساني كه امروز مقابل انقلاب ايستاده‌اند مانند سرنوشت شاه و صدام مي‌شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907071753
ضمن اعتراف به مداخله گری در امور داخلی عراق و نقش داشتن مستقیم در دار زدن رئیس جمهنر سابق عراق البته با حمایت دولت فخیمه و سکوت یا همکاری آمریکا امکان پذیر شد. اکنون نشان داده شده است که رژیم کودتاگر ضد بشر فقط یکی ولی وقیح نامشروع همکاره ولی دست نشانده ی کودتا گران ندارد . زیرا که همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد و سردار پاسدار نقدی عراقی هم دارد که ولی و قیح هائی هستند که نقش تازی را اجرا می کنند و هر زمان که نیاز باشد. اینان به سوی مخاطبان یا منتقدان داخلی کیش داده می شوند و در نقش بازجو و قاضی همچون ولی وقیح همکاره بودن تهدید به کشتن می کنند.
در حال حاضر با خلأ قدرت در جهان مواجه شده‌ايم، افزود: دنيا در آستانه خلأ قدرت قرار دارد زيرا تفكر سوسياليستي فروپاشيده و سرمايه‌داري نيز شكست خورده است
داود احمدي‌نژاد: شعارهاي مدعي اصلاح‌طلبي و مكتب ايراني از ترفندهاي استكبار است.خبرگزاري فارس: دبير پدافند غيرعامل كشور گفت: شعارهاي مدعي اصلاح‌طلبي، آزادي و مكتب ايراني همه در يك راستا و از ترفندهاي پياده‌نظام استكبار جهاني است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907070375
چگونه است اکنون که حاج داوود دزد اختلاس گر و زمین خوار شمه تیز ترفند استکبار شناسی خود را رو کرده آنگونه که کشف نموده است اصلاح طلیی و مکتب ایرانی جزوترفندهای استکبار جهانی می باشد . برای چه نگفته یا توضیح نداده است که چگونه ترفند استکبار آنقدر فعال و کار ساز بوده است که توانسته است تا بالا ترین مقامات حکومتی یعنی ریاست جمهوری و دولت نفوذ کند؟ مشروط بر اینکه اینان مورد حمایت رهبر ولی فقیه هستند . بنابراین مگر وی بطور عیان اعتراف نکرده است که نوکران حاکم در ایران بطور دربست در خدمت استعمار و استکبار هستند . به خصوص در خدمت ارباب دولت فخیمه ی انگلیس می باشند؟
صدور حکم بازنشستگی 8استاد دانشگاه تهران
http://www.fararu.com/vdccspqp.2bqmp8laa2.html
اگر چنانچه این اساتید مخالفت با باز نشستگی خود کنند به سرنوشت دکتر سود بخش و پزشک دیگر دچا می شوند که از سوی آمران و عاملان قتل های زنجیره ای که در خدمت پاسداران کودتا گر هستند ترور شدند. چونکه ولی وقیح دانشجویان و دانشگاه ها در دایره قرمز دشمن قرار داده است نه مزدور می خواهد ونه محقق وموی دماغ.
اسامی آخرین اساتید دانشگاه تهران که اجرای احکام بازنشستگی آنها از نیمه شهریور ماه آغاز شده یا در پاییز امسال آغاز می شود منتشر شد که بر این اساس 8 استاد از 6 پردیس دانشگاه تهران به جمع اساتید بازنشسته پیوستند
درگیری در مجلس به خاطر وزیر آموزش و پرورش
http://www.fararu.com/vdcb9sbs.rhbz0piuur.html
در کجای این رژیم ضد بشر و قرون وسطائی ملوک الطوایفی جنگ و نزاع قدرت نیست که اکنون قرار باشد در بازار مکاره میاون چوب داران با توی سر مال زدن وجود نداشته باشد؟
اعلام وصول استيضاح وزير آموزش و پرورش در پايان جلسه علني امروز مجلس، باعث دعوا و ديگري لفظي ميان يكي از نمايندگان مجلس و يكي از نمايندگان ادوار شد. به گزارش ايلنا، هنگام خروج نمايندگان از صحن علني مجلس، قاسم محمدي نماينده اردبيل با يكي از نمايندگان ادوار مجلس كه از طرفداران وزير فعلي آموزش و پرورش است، درگيري لفظي پيدا كرد. پس ازاين درگيري يونس اسدي در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اينكه محور مهم استيضاح حاجي‌بابايي، سوء مديريت در آموزش‌و پرورش است، اظهار داشت از جمله موارد سوء مديريت مذكور سه برابر اعلام شدن ظرفيت استخدامي معلمان است تا از اين فرصت سوء استفاده شود. در همين زمينه حتي به افرادي سكه داده شده تا فردي را جايگزين فرد ديگر كند.
دستور تند و عجیب اوباما درباره ایران
http://www.fardanews.com/fa/news/121808/
چرا گفته نشده است اسامی این مقامات کیستند و مبلغ این دارائی های مسدود شده شان چه میزان است و این دارائی ها چگونه کسب شده است ؟ چرا در حساب های بانکی یا مکان های آمریکای دشمن بوده است ؟ همانگونه که چرا گفته نشده است که که ساده لوحان امثال پاسدار گماشته احمدی نژاد بودند که نامه تبریک به اوباما دادند؟
این اولین بار است که رژیم حاکم بر آمریکا به دلیل چنین اتهامی دست به مسدود شدن دارایی ها می زند شفاف : در حالیکه برخی از چهره های ساده لوح سیاسی در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی بودند که " اوباما " با ماست ! ، این رئیس جمهور ایالات متحده ظرف روزهای گذشته با نشان دادن چهره ای جدید از دولت آمریکا تندترین و عجیب ترین تصمیمات را درباره ایران اعلام کرده است.اوباما که چند روز پیش در مصاحبه با بی بی سی فارسی به دخالت آشکار در امور داخلی ایران پرداخت ، ساعتی پیش دستور مسدود شدن دارایی برخی مقامات ایرانی را به دلیل آنچه که وی نقض حقوق بشر خوانده است ، را صادر کرد .این اولین بار است که رژیم حاکم بر آمریکا به دلیل چنین اتهامی دست به مسدود شدن دارایی ها می زند. هر چند شخصیت هایی که در نامه اوباما مطرح شده اساساً بعید است در آمریکا یا کشوری دیگر دارایی داشته باشند اما اقدام نمایشی اوباما نشان دادن چهره ای بی منطق از کشوری بود که رئیس دولتش مدعی تغییر شده بود .
زمین‌خواری که جنگلهای جیرفت را آتش زد
http://www.fardanews.com/fa/news/121796/
آیا نزدیک به 32 سال گذشته فقط در جیرفت اینگونه جنگل سوزی و زمین خوارگی اتفاق افتاده است یا نه عباس پالیزدار در دانشگاه همدان اسامی 44 دانه درشت غارتگر را که فاش کرد در میان شان بودند آقازده هائی که جنگل و معادن را تاراج کرده اند ؟ البته ناطق نوری و محمد جواد لاریجانی هم با نابواد کردن جنگل های ساحلی و مصادره زمین ها در شمال اقدام به ویلا سازی برای خودشان کر ده اند؟
زمین خواران برای تصاحب زمینهای جنگل اقدام به آتش زدن عمدی دو هکتار از جنگلهای بخش مرکزی جیرفت کردند.مهر: صدها اصله درخت گز در وسعت دو هکتار از جنگلهای جیرفت توسط یک زمین خوار به آتش کشیده شد.
فرمول بامزه پرداخت یارانه نشریات
http://www.fardanews.com/fa/news/121809/
وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید و خفقان ارشاد اسلامی اعتراف کرده است یا مزدور ومداح و مرثیه خوان رژم ضد بشری باشند مطبوعات. یا نه خبری از یارانه ی دولتی که نیست هیچ ، بلکه نشریات توقیف و تعطیل می شوند و قلم زنانش بازداشت و محاکمه و محکوم خواهند شد؟
وزیر فرهنگ و ارشاد در گردهمايي ائمه جمعه/ يارانه‌ نشريات با توجه به موضع‌گيري‌هايشان به آنها پرداخت مي‌شو‌د.در عرصه مطبوعات نيز يارانه‌ها با توجه به موضع‌گيري نشريات مختلف به آن‌ها اختصاص خواهد يافت و ما نمي‌توانيم به نشريه‌اي كه در خلاف جهت اهداف نظام حركت مي‌كند كمكي كنيم و من بايد بگويم كه از نشريات، كتاب‌ها و فيلم‌هايي كه برخلاف اهداف نظام حركت مي‌كنند، هيچ حمايتي نخواهيم كرد و در مقابل آن در راستاي تقويت مطبوعاتي كه در جهت اين اهداف حركت مي‌كنند گام برخواهيم داشت
.