گزیده خبر ها 6 مهر- 89 قسمت - 2
جهت اطلاع
این دو خبر مهم که مربوط به دو شهر مهم یزد و رفسنجان است که متعلق به خاتمی و رفسنجانی است . اکنون به گوشه ای از بازتاب عملکرد 32 ساله حاکمان و به مسئولان متعلق به این دو شهر گزارش شده است . که یکی حاصل بیش از 31 سال مبارزه با مشروب خواری است که همگام با مبارزه با اعتیاد و قاچاقچیان مواد مخدر و روسری یا توسری با شدت دنبال شده است . همچنین نمود و آثار انقلاب ضد فرهنگی در دانشگاه ها می باشد که بدلیل رشد شکوفائی و پر رونق همه گیر شده واردات کالا ها به منتهی به ورود سیگار تریاک و قرص جوشان الکل از چین شده است . همینطور مکمل دستآورد اقدام ضد انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها اکنون دامنه ی رشد آن منتهی به مکتب ایران و کورش بسیجی شده است که ادامه ی آن به مهندسین بسیجی هم سرایت کرده آنگونه که موجب تعجب گزارشگر شده است
توزیع وصيت نامه كوروش در میان مهندسین بسیجی در یزد
از يزد خبر مي‌رسد در مراسمي كه با حضور مهندسان بسيجي اين شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، تعدادي وصيتنامه كوروش در بين شركت كنندگان توزيع شد كه تعجب و اعتراض بسيجيان را برانگيخت. آنها با ذكر اين نكته كه چه چيزي باعث شده بعد از چندين هزار سال اكنون همزمان با برگزاري مراسم گراميداشت هشت سال دفاع مقدس چنين حركتي صورت گيرد مراتب اعتراض خود را ابراز داشتند. اينگونه حركات تبعاتي را در پي دارد كه يك نمونه آن تبليغ دين زرتشت است كه اخيراً توسط عده‌اي افراد در سطح شهرستان يزد صورت گرفته و مورد اعتراض شديد مردم واقع شده است.
قر
ص جوشان مشروب در میان دانشجویان رفسنجان
*
قرص مشروب، به سيرجان هم رسيده و توسط قاچاقچيان در ميان دانشجويان اين شهر توزيع شده است! قرص مشروب از نظر ظاهري مانند قرص جوشان است؛ كه در تركيب با آب و گذشت زمان كوتاه تبديل به يك نوشيدني الكلي مي‌شود. اين قرص چندي پيش از طريق مرزهاي شرقي و كشورهاي حاشيه خليج فارس وارد كشور شده و در بدو ورود تنها در برخي شهرهاي بزرگ از جمله تهران توزيع شده بود. يكي از مسئولان نيروي انتظامي در استان كرمان در گفتگو با خبرنگار شبكه خبري آتي نيوز از وجود مواد سمي و آسيب رساننده در اين قرص‌ها خبر داده و گفت طي هفته‌هاي گذشته سه نفر از مصرف كنندگان اين قرص‌ها دستگير و در بررسي‌ها مشخص شد كه به بيماري‌هاي پوستي عجيب مبتلا هستند كه تشخيص اوليه پزشكان استعمال اين قرص‌ها را عامل اين عارضه‌هاي پوستي دانسته‌اند .
ما هم مي خواهيم مثل مريم و مسعود انقلاب ايدئولوژيك كنيم! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890706/2.htm#other210
به نمایش گذاشتن اوج سوزش و عصبیت ناشی از گرد همائی 5 تیر تاورنی پاریس و آکسیون اعتراض 23 سپتامبرمجاهدین در جلوی مقر ساز مان ملل در نیویورک که عدم مشروعیت رژیم بشری در سطح جهان آنتی شد . چون بد جوری سربازجو پاسدار حسین شر یعتمداری و وزارت ب نام اطلاعات و اطلاعات پاسداران کودتا گر را عصبی کرده و بر هم ریخته است . طوریکه برای جبران کردن نیاز به یک دلقک مزدور وزارت بد نام اطلاعات به نان بهزاد علیشاهی دشته اند تا که مجبور شود برای شان دست به هنر نمائی نشان دادن جای دوست و دشمن بزند تا شاید اینگونه موجب کاهش سوزش ناشی از سوختگی شود که پاسدار گماشته احمدی نژاد در نمایش بزرگ ایرانیان تجویز نمود که باید آب در همان سوراخ که می سوزد ریخت تا اثر داشته باشد. چونکه اینان اشتباهی از آب دهان شان استفاده کرده اند.
حبيبي در گفت‌وگو با فارس:اظهارات هاشمي رفسنجاني در مورد وقف دانشگاه آزاد نظر شخصي است.خبرگزاري فارس: دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: اظهارات هاشمي رفسنجاني در خصوص وقف دانشگاه آزاد كه قبل از اعلام نظررسمي هيات رسيدگي كننده مطرح مي‌كند، نظر شخصي وي است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907061079
این رئیس باند مافیائی انگلیسی غارتگران مؤتلفه چون سهمی از مبلغ 250 میلیار دلار دارائی های دانشگاه آزاد نصیب باند شان نشده است. برای دریافت حق پور سانتاژ د لالی و محللی برای مصادر کنند گان جدید اینگونه نظر داده است.
طي نامه از سوي وزير جهاد كشاورزي صورت گرفت؛قدرداني از حمايت‌ها و تدابير مقام معظم رهبري از توليد داخلي.خبرگزاري فارس: طي نامه از سوي وزير جهاد كشاورزي، دست اندركاران بخش كشاورزي از تدبير و حمايت‌هاي مقام معظم رهبري از توليد داخل و لزوم مديريت واردات قدرداني كردند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907060469
پس از اینکه یک وکیل الدوله ی بازار نمکاره فاش ساخت که قیمت محصولات کشاورزی از تولید تا مصرف 3 برابر می شود . اکنون ولی وقیح قدر دانی از تولید داخلی کرده است .تصور کنید اگر اینگونه حمایت های لوطی جماران ولی وقیح از تویدا ت د اخلی نبود که مکمل پیام نوروزی دو سال پیش وی است که سال را سال نوآوری و شکوفائی اقتصادی نامید . اکنون ضریب بیش از 3 برابر واردات کا لا ها نسبت به صادرات چند برابر بیشر می شد؟
عبداللهي در گفت‌وگو با فارس: موسوي در دوران مقدس از كمك موثر به جبهه‌ها "مضايقه " مي‌كرد.خبرگزاري فارس: يكي از فرماندهان دفاع مقدس با اشاره به طرح ادعايي مبني بر نقش موثر موسوي در دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس امكانات غذايي و زيستي رزمندگان به كمك‌هاي مردمي متكي بود و موسوي در كمك به جبهه‌ها بسيار مضايقه مي‌كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907060519
جنگ افروزان و کودتا گران حاکم بمناسبت هفته جنگ و تبلیغ جنگ افرزی و دفاع و تبلیغ کردن برایش هرچه موجی و ترکشی و مفت خور و انگل و غارتگر جنگی است پاسداران بسیج کرده و وارد صحنه نموده اند تا که علیه موسوی لغز خوانی کنند. که چرا هم موضع و نظر اینان نیست.
اعلام برائت خانواده «شهيد همت» از جريان فتنه.خبرگزاري فارس: خانواده نسبي شهيد «محمدابراهيم همت» طي يادداشتي با اشاره به بي‌بصيرتي يك عضو خانواده سببي اين شهيد، از سران فتنه اعلام بيزاري و بر دفاع خود از ولايت فقيه به تبعيت از تفكر انقلابي شهيد همت تاكيد كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907061185
سیاست گروگان گیری فقط شامل اتباع خارجی نمی شود . یا اینکه فقط در سیاه چال ها از طریق تواب سازی و اعضای خانواده متهم به اعدام کردن اعمال نمی شود یا اینکه منحصر به گروگان گرفتن اعضای خانواده ها و تبدیل به مزدور کردن شان سپس به جلوی د رب کمپ اشرف در بغداد اعزام نمودن شان تا اعضای خانواد های خود را تهدید به مرگ کنند نیست . ، بلکه درون ار گان های جنگ افروز و سر کوبگر هم اینگونه سیاست گرو گان گیری اعضای خانواده هاعلیه هم بکار برده می شود.
قتل عام هولناک خانواده ایرانی در نروژ
http://www.fararu.com/vdcgyt9n.ak9ux4prra.html
البته گزارشگر ضمن مانور دادن به تعلق داشتن به کمونیست هیچ اشاره ای نکرده است که فضای داخل ایران چگونه می باشد که این قربانیان مجبور به ترک کشور شدند که عاقبت شان چنین سر نوشت تراژدیک و شومی شده است؟
علت قتل عام خانوادگی هفته گذشته در پایتخت نروژ، هنوز از نظر پلیس اسلو نامشخص است اما در این جنایت بی‌سابقه خانوادگی که در میان پناهندگان کشور نروژ اتفاق افتاد، یک مرد ایرانی ۴۱ ساله اهل کردستان که گفته شده از فعالان سیاسی گرویده به کمونیست‌ها بوده است در اقدامی فجیع ابتدا با کشتن همسر و نوزاد 14 روزه‌اش سراغ 2 دختر دیگرش در مدرسه رفته و به زندگی خود و این دو نیز پایان داد. رسانه‌های نروژ صبح روز سه‌شنبه گذشته خبر قتل یک مادر و نوزاد 14 روزه‌اش را در شهر اسلو منتشر کردند، در گزارش اولیه آمده بود اجساد یک زن ۳۷ ساله به نام "نادرا ال بیش"، و نوزاد 14 روزه‌اش در خانه پیدا شده اما هیچ خبری از همسر ایرانی این زن مراکشی و 2 دختر خردسالشان در دست نیست! در گزارش منتشر شده عنوان شده بود که قاتل، زن و نوزادش را خفه کرده است، پلیس که احتمال دست داشتن مرد ایرانی در قتل همسر و کودکش را می‌داد، نسبت به جان 2 دختر ۷ و ۹ ساله این خانواده بشدت احساس نگرانی می‌کرد، بویژه آنکه در تحقیقات پلیسی مشخص شده بود که سعید احمد‌زاده 2 ساعت پیش از آنکه مدرسه دخترانش تعطیل شود به مدرسه آنان رفته و با بیان اینکه قصد دارد "نرمین" و "نسرین" را به یک گردش تفریحی در طبیعت ببرد، آنان را با خود به نقطه نامعلومی برده است.
مهمترین عناوین حوادث روزنامه‌ها:توزیع قرص مشروب میان دانشجویان!
http://www.fararu.com/vdcir5aw.t1ayz2bcct.html
چرا ولی وقیح قدردانی از واردات قرص های جوشان الکلی از چین نمی کند؟ همچنین چرا گفته نمی شود که عامل اینگونه جنایات روز مره در داخل کشور چیست؟ یا مقصر کیست ؟
فرارو- قتل دلخراش یک کودک به خاطر درست ادا نکردن حروف الفبا اولین خبر حوادث امروز است. دیگر اخبار این بخش، دوئل خطرناک چند شرور در پایتخت، قتل و همسر و دختر در پیک نیک ساختگی و توزیع قرص مشروب میان دانشجویان خواهد بود.قتل کودکی به خاطر درست ادا نکردن حروف الفبايك كودك نوپا به دليل اينكه نتوانسته بود حروف الفبا را درست تكرار كند، جان خود را از دست داد.به گزارش روزنامه «تهران امروز»، «ايدن ديويس» دو ساله پس از آنكه نتوانست به درستي حروف الفبا را بيان كند تا سر حد مرگ از معلم و پرستار خصوصی خود كتك خورد و در نهايت جان خود را از دست داد.
یک شهروند بهایی در کرج به آتش کشیده شد
لابد این یکی چون کمونیست و ساکن نروژ نبوده است به جرم بهای بودن مجبور به این اقدام داوطلبانه شد هاست؟ مشروط بر اینکه بهائیان خیلی صبور می باشند . ولی مشخص اس ته فشار چقدر زیاد بوده است که دست به خود سوزی زده است .
خبرگزاری هرانا - در پي افزايش آزار و اذيتهاي پي در پي بر شهروندان بهايي در ايران محل کسب یک شهروند بهایی در کرج به آتش کشیده شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در نيمه شب پنجشنبه 1 مهر ماه 89 اشخاصي ناشناس از تاريكي هوا و خواب اهالي استفاده كرده و به يك نمايشگاه مبل متعلق به يك شهروند بهايي اهل كرج به نام طلعت احراري حمله كردند كه پس از شكستن شيشه نمايشگاه و انداختن مواد آتش زا در داخل مغازه با بيدار شدن همسايگان از محل مي گريزند .لازم به ذکر است، مشابه اينگونه اقدامات ايذائي نسبت به بهاييان طي ماههاي اخير در شهرهاي مختلف كشور از جمله سمنان و رفسنجان ديده شده است .
انتقال مریم اکبری منفرد به زندان رجایی‌شهر
این یکی قربانی همینکه هوادار مجاهدین است دیگر جای هیچگونه سئوال و پرسشی نیست . زیرا که اینان محارب می باشند که ریختن خون شان حلال است .
مریم اکبری منفرد که به اتهام همکاری با سازمان مجاهدین به ۱۵ سال حبس و تبعید به زندان رجایی‌شهر محکوم شده بود، صبح امروز به این زندان در شهر کرج منتقل شد.به گزارش خبرنگار رهانا، سامانه خبری خانه حقوق بشر ایران، اتهام و محکومیت این زندان زن به خاطر حضور دو خواهرش در پایگاه اشرف در شهر عراق بوده است. قاضی مقیسه ریاست شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به وی پیش‌تر و در جریان برگزاری دادگاه گفته بود که حکم تو به خاطر حضور خواهران‌ات در پایگاه اشرف است و تو را به عنوان «گروگان» نگه داشته‌ایم.وی آزادی مریم اکبری منفدر را منوط به بازگشت خواهران‌اش عنوان کرده بود. همچنین قاضی مقیسه به این زن ۳۲ ساله گفته بود که تو هم مانند برادر و خواهران‌ات باید دهه‌ی ۶۰ اعدام می‌شدی.لازم به ذکر است که سه برادر و یک خواهر اکبری منفرد در دهه‌ی ۶۰ اعدام شده‌اند، اکبری منفرد که یک کودک سه ساله دارد در آن زمانی در سنین نوجوانی بوده است.مریم اکبری منفرد به ۱۵ سال زندان محکوم شده است.
تذکر 170 نماینده به محمود احمدی‌نژاد
http://www.fararu.com/vdcd9o0k.yt05x6a22y.html
عجب جنگ و لشکر کشی کردن چوبداران بازار مکاره کمدی و متناض شده است . چونکه دیروز گزارش شد که تعداد 195 چوبدار و کیل الدوله ی بازار مکاره از سخنرانی چرند گوئی پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل دفاع و قدر دانی کردند. ولی اکنون گزارش شده 170 چوبدار با بر توی سر مال زدن ازوی انتقاده نموده اند؟!
170نماینده مجلس امروز به خاطر طرح مسائل بی‌فایده و اظهار نظر علیه مجلس و دیگر قوا به رییس جمهور تذکر کتبی دادند..به گزارش خانه ملت، "محمد دهقان" عضو هیات رییسه كه وظیفه قرائت تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور در جلسه علنی روز سه‌شنبه 6 مهر ماه را به عهده داشت، تذكری از سوی 170 تن از نمایندگان به رییس جمهور را قرائت كرد كه طی آن از رییس جمهور خواسته شد به جای پرداختن به مسایل بی‌فایده و بیان اظهارات علیه مجلس و دخالت در دیگر قوا در جهت رفع مسایل و مشكلات مردم همت گمارد.
دلخوری نمایندگان از رسانه ملی؛اعتراض لاریجانی به همکاران سابق خود در سیما
http://www.fardanews.com/fa/news/121655/
جنگ ونزاع قدرت و و عربده کشی و خرت وخر بئدن اوضاع فقط منحصر به بازار مکاره نیست ، بلکه درگیری میان پاسداران رئیس بازار مکا ره و رئی صد او سیما هم وجود دارد
صدا و سیما باید شان و جایگاه مجلس را رعایت کند و منصفانه نیست که اینگونه با قوا برخورد شود.
حکم دادگاه حسین درخشان صادر شد
http://www.fardanews.com/fa/news/121671/
آخر عاقبت روز نامه نگار و وبلاگ نویسی دوم خردادی بودن که تازه تبعه ی کانادا هم بوده است . البته شانس آورده است که به سرنوشت زهرا کاظمی ایران تبعه ی کانادا دچار نشده است. فراموش نشود که صدور این حکم اثبات وارونه بودن ادعای کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد در نیویورک است که مدعی شد مخالفین وی در ایران آزاد می باشند.
به 19.5 سال حبس تعزیری، پنج سال محرومیت از عضویت در احزاب و فعالیت در رسانه ها و بازگرداندن وجوه اخذشده به مبلغ 30هزار و 750 یورو، دوهزار و 900 دلار و 200 پوند انگلیس محکوم شد
افزايش 35 درصدی زندانيان كشور
http://www.fardanews.com/fa/news/121676/
در رژیم ضد بشری که سراسر خاکش نزدیک 32 سال است که زندان شده است مشخص است که هم باید گورستان ها توسعه یابند وهم زندان ها افزایش پیدا کنند
محمد علي زنجيره‌اي درباره آخرين آمار تعداد زندانيان كشور، اظهار داشت: تا پايان ماه گذشته آمار كل زندانيان كشور بيش از 204 هزار نفر بود
دکتر سودبخش دومین قربانی جامعه پزشکی کشور در فاجعه کهریزک
با تأکید اشاره شده بود که ترور دو پزشک اخیر زیر سر آمران و عاملان قتل های زنجیره است که د ر خدمت پاسداران کودتا گر و ولی وقیح می باشند. ترور شدند تا اطلاعات شان هم دفن شود .
جــــرس: بنا به گزارش منابع خبری جرس، دکتر عبدالرضا سودبخش، دانشیار دانشگاه تهران که طی هفته گذشته مورد سوء قصد مسلحانه قرار گرفته و جان باخته است، از پزشکان مرتبط با پرونده بازداشتگاه کهریزک و زندانیانی بوده است که از بیماریهای عفونی در مجاری اداری و تناسلی آسیب دیده بودند و مقامات امنیتی به وی دستور داده بودند که بیماری کلیه زندانیانی که به وی مراجعه کرده بودند را، رسما مننژیت اعلام کند.این استاد دانشگاه، یک روز قبل از سفر از ایران و عزیمت به خارج، بطرز مشکوکی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.بدین ترتیب عبدالرضا سودبخش دومین پزشکی است که طی یک سال اخیر، در این رابطه کشته شده است.رامین پوراندرجانی، پزشک وظیفه بازداشتگاه کهریزک نیز، ٢۵ آبان ۸۸ بطرز مشکوکی درگذشت؛ که مقامات آنرا “خودکشی اعلام کردند
.