گزیده خبرهای 27 شهریور – 89 قسمت – 2
كيهان در كمين است با هم دعوا نكنيد! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890627/2.htm#other209
معلوم نیست چرا آن موقع که داریوش همایون با جنگ مخالفت می کرد و اعتراف می نمود. در صورت جنگ به ایران باز می گردد ودر خط مقدم جنگ مقابل تجاوز گران قرار می گیرد. اینگونه با وی برخورد نمی شد که اکنون چون به منتقدان اخطار کرده که با جدا شده و پناهندگان وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه طوری مو ضع گیری نکنید تا خوراک برای دروغ نامه ی کیهان سر بازجو شریعتمداری فراهم شود که اکنون علیه وی موضع گیر ی شده است؟
گروهك وابسته به وزير «اطلاعات و جهانگردي» رژيم پهلوي از محافل ضد انقلاب ديگر خواست از متهم كردن يكي دو عضو سفارتخانه هاي ايران در اروپا كه به غرب پناهنده شدند خودداري كنند چرا كه آنگاه اين اتهامات عينا متوجه بقيه پناهندگان ضدانقلاب هم مي شود.يادآور مي شود داريوش همايون داماد سرلشگر زاهدي عامل اصلي كودتاي 28 مرداد 1332 - به نيابت از سيا و MI6 انگليس - و از عناصر صهيونيست متنفذ دربار پهلوي بود كه از طريق خيانت هاي فراوان به كشور، توانست ثروت هنگفتي را به يغما برده و از كشور خارج كند. او مي گويد انقلاب اسلامي بزرگ ترين كابوس عمر هشتاد وشش ساله من است.
وقتي روزنامه نگار سلطنت طلب به كاهدان حقوق بشر مي زند! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890627/2.htm#other206
سربازجو حسین شریعتمداری بدون توجه به دعوت کردن خوانندگان رژیم گذشته از لوس آنجلس از سوی مشائی و وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید و خفقان ارشاد اسلامی اکنون به یک روزنامه نگار که سلطت طلب و شوهرش توده ای نفوذی در ساواک یا بالعکس نامیده گیر داده است که چرا به خبر موضع انتقادی وزیر امورخارجه فرانسه به حکم سنگسار سکینه آشتیانی کرده و از وی حمایت کرده و خواهان آزادی وی شده است؟
جهت اطلاع
پس از اخراج عوامل رفسنجانی در امپراتوری وزارت نفت اکنون نزاع و دعوا و رقابت نفتی میان مفت خوران و باج گیران حامی لوطی جماران ولی وقیح با اشغال گران تازه بقدرت و دوران رسیدگان دولت نامشروع در استان زر و نفت خیز خوزستان در گرفته است .
يك كارشناس نفتي در خوزستان گفت: در پي تغيير هيئت مديره شركت ملي نفت ايران و حذف مدير عامل مناطق نفت خيز جنوب از عضويت در هيئت مديره، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان در نامه‌اي به رئيس‌جمهور ضمن اعتراض به تصميم وزير نفت، خواستار تجديدنظر در اين تصميم غيركارشناسانه شدند. هيأت مديره شركت نفت ايران، نقش اساسي در سياستگزاري و برنامه ريزي براي توليد و بهره برداري از نفت كشور دارد. اعلام خطر يك كارشناس صنعت نفت در اين زمينه را در مقاله صفحه 2 روزنامه امروز بخوانيد.
اینهم جایگاه زن حقوقدان دان صاحب جایزه ی نوبل در رژیمم ضدبشری زن ستیز به خاطر حمایت کرد از زن قربانی متهم به سنگسا
ر
اینهم جایگاه واقعی ترسیم شده زن حقوق دان دارای جایزه ی صلح نوبل در رژیم ضدبشری زن ستیز، به خصوص اینکه وی از یک زن نگون محکوم به مرگ به شیوه ی سنگسار شدن دفاع نموده است.
*
شيرين عبادي در مصاحبه با يك سايت فرانسوي، زن مجرمي كه پس از زناي محصنه، شوهر خود را با همكاري مردي ديگر كشته است را بي گناه دانست. به گزارش آتي نيوز، وي افزايش فشارهاي غربي بر قوه قضائيه كشورمان را موجب خوشحالي دانست و افزود: "سكينه م" كاملاً بيگناه است چرا كه عمل زنا نه جنايت است نه جرم. شيرين عبادي، با استناد به مصاحبه‌هاي وكيل اين زن كه تاكنون موكل خود را نديده است، نتيجه گرفت كه حتماً اين زن در كشتن شوهر خود نيز بي تقصير بوده و بايد فوراً آزاد شود. وي به دليل داشتن همين افكار انحرافي، چند سال قبل در يك زدوبند سياسي جايزه صلح نوبل را دريافت كرد.
نتیجه ی سیاست نزدیک به 32 سال رو سری توسری زنان و رشد صیغه گری ی افزایش فاحشه گری شرعی که از سوی حاکمان رژیم ضد بشرسی زن ستیز اعمال شده است اکنون منتهی بهم پاشیده شدن شیرازه ی خانوادگی و افزایش طلاق و روی آوری به زندگی مجردی دختران وشده است .
*
آمار زندگي مجردي جوانان به ويژه دختران با روند نگران كننده‌اي درحال افزايش است. به گزارش مهر، مسئولان سازمان ملي جوانان به عنوان متولي امور جوانان معتقدند كه تعداد زيادي از جوانان در تهران زندگي مجردي دارند به طوري كه آمار روي آوردن جوانان به زندگي مجردي در 6 كلانشهر تهران، شيراز، مشهد، اصفهان، تبريز و اهواز به 30 درصد رسيده است. آماري كه از نظر سازمان ملي جوانان تكان دهنده است و نسبت به افزايش آن به خانواده‌ها هشدار داده است. در واقع خانواده‌ها خواسته يا ناخواسته زمينه را براي زندگي مجردي فرزندانشان فراهم مي‌كنند به خصوص افزايش سن ازدواج به اين پديده دامن زده و حتي بسياري از جوانان زندگي مستقل و مجردي را به تشكيل خانواده ترجيح ميدهند. صاحبنظران مسائل اجتماعي به خانواده‌ها توصيه مي‌كنند ضمن آگاه ساختن فرزندان خود از خطرهاي زندگي مجردي بر رفتارهاي آنان نظارت داشته باشند.
رسالت> مذاکره آرمین و عرب سرخی با کروبی
http://www.fararu.com/vdcirqaw.t1aqu2bcct.html
همگام با همکاران رجا نیوز سیاست کینه ورزی و وپرونده سازی و جاسوسی و خود لوس کردن ورق پاره ی رسالت ارگان تبلیغاتی باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه علیه ی اعضای رقیب مغلوب تبدیل به یک مأموریت ثابت شده است . چون پاداش کلان در قبال این اقدام مزدوری جاسوسی از دولت نا مشروع در یافت می شود.
روزنامه رسالت در "ستون شنیده‌ها و نکته‌ها" یکی دیگر از اخبار پشت پرده جلسات سران اصلاح طلب را منتشر کرد. این روزنامه با اشاره به دیدار کروبی با فیض الله عرب سرخی و محسن آرمین نوشت که این دو تن كروبي را به ادامه رفتارهايش تشويق كردند.رسالت مدعی شد شنيده‌هاي موثق حاكي است محسن آرمين و فيض‌الله عرب‌سرخي دو عضو مركزيت سازمان مجاهدين انقلاب طي چند روز گذشته ديداري با كروبي داشتند و ضمن تمجيد از شجاعت وي بر تداوم رفتارهاي ساختار شكنانه و كوتاه نيامدن در برابر فشارها، مذاكراتي با او انجام داده‌اند.
دبیرکل موتلفه: اگر مردم از فتنه‌گران گرفته نشوند، خطر وجود دارد
این موضع گیری هم مکمل گزارش خبر پرونده سازی قبلی علیه رقبای مغلوب است که از سوی رهبر باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه دنبال شده است.
محمد نبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، صبح جمعه در نشست صمیمی خود با اصولگرایان استان زنجان، با اشاره به آمارها و نظرسنجی‌های صورت گرفته، گفت: «هنوز یک ظرفیت خفته برای فتنه وجود دارد؛ فتنه مدیریت شد اما اگر مردم از فتنه گران گرفته نشوند احتمال خطر وجود دارد و اگر کسی فکر می کند این کار انجام شده خوش بینی است».حبیبی با رد این تفکر که «اصلاح طلبها مردند و تمام شدند»، خاطرنشان کرد: «درست است شورشهای خیابانی با تدبیر مقام معظم رهبری ریشه کن شد اما اگر مراقبت نکنیم خودخواهی‌ها و تفرقه‌ها را کنار نگذاریم، هیچ تضمینی برای حضور حداکثری اصولگرایان در مجلس نهم وجود ندارد».
بقایی: احمدی‌نژاد کوروش زمان است
http://www.fararu.com/vdcenp8n.jh8pxi9bbj.html
بالاخره سیاست خالی بندی و وارونه گوئی ترکیب و تلفیق شده با تملق و چاپلوسی و نان بهم دیگر قرض دادن باید دو طرفه باشد تاکه موجب خنده ی مضاعف گردد.
فرارو- رییس سازمان میراث فرهنگی معتقد است محمود احمدی نژاد کوروش زمان است.حمید بقایی در گفت و گو با هفته نامه پنجره با رد گمانه زنی‌ها درباره این که دولت برای جذب برخی از اقشار جامعه منشور کوروش را به کشور باز گردانده است، گفت: «دولت هيچ نيازي به اين‌گونه امور ندارد»وی عنوان کرد اگر به كارهايي كه آقاي احمدي‌نژاد انجام داده دقت كنيم، مي‌توانيم بگوييم آقاي احمدي‌نژاد، كوروش زمان استبقایی گفت: «آقاي احمدي‌نژاد با مواضعي كه در مقابل آمريكا در سازمان ملل گرفته، به نوعي كوروش زمان است
احمدی‌نژاد: مجلس در راس امور نیست
http://www.fararu.com/vdcba0bs.rhb08piuur.html
مگر در رژیم ضد بشری و قرون و سطائی که ولی وقیح همکاره است و با وجود اینکه نامشروع شده است و به هیچ مرجعی هم پاسخگو نمی باشد و قانون ونهاد ها ی زیر مجموعه ی وی اعتبار ندارند . مجلس یا بازار مکاره همچون نهاد ای زائد وبی اراده شده می تواند آنقدر مهم می باشد که قرار است در سگ دعواهای باندی بازار مکاره یا دولت نا مشروع در رأس امور باشد؟
بر اساس این گزارش، رئيس جمهور در آستانه سفر به نيويورك براي شركت در مجمع عمومي سازمان ملل در گفت‌وگوي اختصاصي با روزنامه ايران گفت: شعار تغيير در آمريكا حاصل كار جمهوري اسلامي بود. وي افزود: اكنون بايد ساختار سازمان ملل با همكاري كشورها تغيير كند و اين اصلاح بايد به يك مؤلفه واحد تبديل شود. قوای سه گانه و بحث تفکیک قوارئيس جمهور در ادامه با اشاره به بحث استقلال قوا از يكديگر خاطرنشان كرد: بعضي‌ها استقلال قوا را فقط براي قوه مقننه و قوه قضائيه مي‌خواهند. اتفاقاً قوه مجريه، قوه اول كشور است، بعضي‌ها يك جمله حضرت امام(ره) را متعلق به زماني كه نظام ما پارلماني بوده برجسته مي‌كنند، آن‌زمان رئيس‌جمهور مسئول اداره كشور نبوده بلكه نخست‌وزير مسئول اداره كشور بوده كه از طريق مجلس انتخاب مي‌شده است. آن موقع مجلس بالا‌ترين بود. اكنون در قانون اساسي قوه مجريه بار اصلي اداره كشور را بر دوش دارد و قواي ديگر بايد كمكش كنند
تعیین سؤال برای خبرنگاران در نشست خبری نجار!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29385
وقتی پاسدار نجار از طریق کودتا وتقلبات پاسداران وزیر کشور شده باشد و در شرایطی که خفقان و سرکوب و سانسور در جامعه نهادینه شده است . چرا نمی بایست خبر ها کنترل و دیکته و سانسور شده از سوی به خبرنگاران مطبوعات داده نشود؟
در حالی که رسانه‌های مختلف برای حضور در این نشست دعوت شده بودند، هنگام ورود برگه‌ای که یک سؤال بر روی آن نوشته شده بود در اختیار خبرنگاران به صورت جداگانه قرار گرفت!
استاندارد تهران: اتاق توطئه فعال شد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=29358
آخر مگر استاندار تهران رئیس دولت و یا وزیر بد نام اطلاعات و یا وزیر اقتصاد است که اینگونه از ترس واکنش اعتراضی مردم که ناشی از پیش بینی شروع موج گرانی مرتبط با توزیع یارانه های نقدی درپیش روی است. خط و نشان تهدید آمیز برای مخالفان منتقدان دولت نا مشروع کشیده است و اینان را مقصر قلمداد کرده است ؟
این
اتاق توطئه از سه چها روز قبل فعال شده و مخالفان دولت و دشمنان خارجی در آن حضور دارند/ ما برخورد قانونی را با این افراد خواهیم داشت چراکه مخالفان این قانون از محل توزیع نادرست یارانه‌ها ثروت‌های افسانه‌ای اندوخته‌اند.مخالفان دولت اتاق توطئه علیه قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را فعال کرده‌اند.به گزارش خبرگزاری ایلنا، مرتضی تمدن استاندار تهران ضمن اعلام مطلب فوق در حاشیه برگزاری سومین همایش بین المللی صنعت سی ان جی افزود: این اتاق توطئه از سه چها روز قبل فعال شده و مخالفان دولت و دشمنان خارجی در آن حضور دارند.
بررسي موضع رسانه‌های غربی به تحریم‌ها علیه ایران؛ نگرانی غرب از بی تأثیری تحریم‌ها و القاي نگرانی هاشمی از تاثیر آن‌ها
http://rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=62178
هدف از مچ گیری کردن رجا نیوز از رفسنجانی یک تیر دو نشان زدن است . یعنی اینکه با بازتاب دادن خبر دروغین بی تأثیر بودن تحریم از سوی غرب هدف این است که که زیرآب نگراتی رفسجانی زده شود وموضع جو سازی و مخالفت وی با دولت فاش وبر جسته گردد تا ولی وقیح نا چار شود از دولت نامشروع حمایت کند و موضع مخالف علیه ی منتقدان دولت اتخاد کندد .
سيدحامدحجت: رئیس مجلس خبرگان رهبری در حالی هفته گذشته در سخنراني افتتاحيه مجلس خبرگان رهبري، تاثیر تحریم‌ها علیه ایران را جدی عنوان كرد که بسیاری از رسانه‌های غربی، خود مدعی بی‌تاثیری این تحریم‌ها بر ایران‌اند و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری آن را نتیجه تدبیر مسئولین دانسته و تحسین می‌کنند
مهدی هاشمی کجاست؟اخبار جدید از سفرهای متنوع خارجی اعضای خانواده هاشمی

http://rajanews.com/detail.asp?id=62097
سایت ترکش خورد گان جنگ و چماقداران اراذل و اوباشان بی ترمز و دنده عقب کنده است که حامی دولت نا مشروع است که موازی با با ورق پاره ی انگلیسی رسالت حرکت می کند که ارگان تبلیغاتی باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه و روحانیون حامی ولی وقیح است که این یکی پرونده سازی برای رهبران مغلوب می کند و آن را دنبال می کند . اما رجا نیوز پرونده ی غارتگری های رفسنجانی و اعضای خانواده اش را دنبال می کند.تا که رفسنجانی را کنترل کند دست از پا خطا نکند.
خبرنگار رجانیوز به اخبار جدیدی از سفرهای متنوع خارجی اعضای خانواده هاشمی طی روزها و هفته‌های اخیر دست یافت.بنا بر این گزارش، فاطمه هاشمی، محمد هاشمی، فرزندش حسن و فرشته هاشمی (همسر مهدی هاشمی) صبح چهارشنبه عازم ترکیه شدند.با توجه به برخی ارتباطات خاص مهدی هاشمی با وساطت برخی نزدیکان، فرشته هاشمی راضی شده است که پس از ماه‌ها دوری و قهر به ملاقات همسر خود (مهدی) برود.این سفر با عنوان بنیاد بیماری‌های خاص و تحت پوشش سرکشی از مناطق درمانی ترکیه! انجام شده است.
مهدي هاشمي هم مي‌تواند متهم فراري باشد هم شاكي رسانه‌هاي ضد فتنه؟
http://rajanews.com/detail.asp?id=61985
این پیگیری کردن هم ادامه گزارش های فضاسازی های قبلی می باشد . زیرا که زنجیر وار بهم دیگر مرتبط هستند که می بایست اهرم چماق و فشار علیه ی رفسنجانی پیوسته وجود داشته باشد تا قابل کنترل و لبیک گوی ولی وقیح باشد.
تأكيد دادستان تهران مبني بر اينكه مهدي هاشمي متهم است و علي‌رغم ابلاغ احضاريه به كشور بازنگشته است، اين سؤال را ايجاد مي‌كند كه چگونه ممكن است از نظر قوه قضائيه وي هم يك متهم فراري باشد و هم از رسانه‌هاي ضد فتنه شكايت كند.به گزارش رجانيوز، عباس جعفري دولت‌آبادي صبح امروز (چهارشنبه) در حاشيه مراسم توديع و معارفه رئيس دادسراي ناحيه 11 تهران به جمع خبرنگاران آمد. وي در پاسخ به اين پرسش كه "مهدي هاشمي علي‌رغم احضار براي پاسخگويي به اتهاماتش از اين اقدام استنكاف مي‌كند، چرا دستگاه قضايي مانند ساير شهروندان براي او حكم غيابي صادر نمي‌كند"، گفت: بنده در مصاحبه‌هاي قبلي نيز گفته‌ام احضاريه در محلي بايد به اين فرد ابلاغ شود كه به او ابلاغ شده است. پرونده مهدي هاشمي از دستور كار دستگاه قضايي خارج نشده است و همچنان در اين دستگاه مفتوح است
ایت له مصباح يزدي:
چگونه بخاطر اهانت به کاغذ و خط قرآن عزا گرفتیم، اما در مقابل اهانت به احکام قرآن سکوت می‌کنیم

http://rajanews.com/detail.asp?id=61982
عجیب این آخوند محمد تقی مصباح یزدی موذی و کینه ورز فرصت طلب و ترسو وقدرت پرست عنصر پلید و کثیف و در واقع منافق واقعی است . زیرا که این تئوری پرداز خشونت و دروغ و فتوادهنده ی مرگ که مفت خور و غیر مولدترین آخوند دین فروش و متحجر انگلیسی است که با سیاست برج در برابر بارویعنی بادفاع وحمایت تاکتیکی از ولی وقیح کردن بر توی سر رفسنجانی می زند تا با تضعیف هردوی اینان خودش جای شان را بگیرد . اکنون برای فاش کردن دروغ بودن خواب رفسنجانی با خمینی شیاد . برای اینکه موضع ولی وقیح را برتر جا زند وی را جانشین امام زمان کرده است . همچنین با ادا و اطوار تبعیت از خمینی شیاد و موج سواری کاذب وی از آیات شیطانی سلمان رشدی تلاش کرده همین سناریو رابا قرآن سوزی دنبال و تکرار نماید.
نماينده تهران در مجلس خبرگان رهبري با هشدارهاي عميق نسبت به كج‌روي‌هاي فرهنگي در كشور، گفت: چگونه است به خاطر اهانت به كاغذ و خط قرآن عزا گرفتيم، اما در مقابل اهانت به محتوا و احكام قرآن سكوت مي‌كنيم و ما خودمان مي‌گوييم هر آيه قرآن مي‌تواند محتواي دوگانه‌اي داشته باشد.به گزارش رجانيوز، آيت‌الله مصباح يزدي در اولين روز از اجلاس خبرگان، تشكيل نظام اسلامي تحت رهبري نايب امام زمان را آرزوي انبياء، اولياء و صالحان دانست و گفت: پس از امام كسي به جاي ايشان نشست كه نسخه‌ ديگر امام است و مي‌توان گفت روح امام در معظم‌له حلول كرد و بايد بالاترين شكر الهي را براي اين كار داشته باشيم.