گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 28 شهریور- 89
آرزو (گفت و شنود)
گفت : باز روانی سرگردان سربازجو
این سوگلی ولی وقیح این بچه پررو
همان همکار سعید امامی بی آبرو
نقل قول کرده از خاطرات و یک آرزو
گفته چگونه قبل از دو متهم شوند اعدام؟
وی برای اجرای آرزوهای شان کرده اقدام
گفتم : چرا این به ابلیس ، سور زده در تمثال؟
چنین اعتراف کرده از شغلش ، زده است مثال؟
گفت: درگيري شديد گروه هاي ضد انقلاب با هم و لجبازي برخي سران فتنه عليه يكديگر بدجوري مديران بيروني فتنه را نگران كرده است.
گفتم: وقتي بهايي ها و منافقين و سلطنت طلب ها و مدعيان اصلاحات و ماركسيست ها را در يك ائتلاف دور هم جمع مي كنند، معلوم است كه بعد از شكست فتنه اين گروه ها نقطه ائتلافي ندارند و به جان هم مي افتند.
گفت: سايت بالاترين كه تحت مديريت منوشه امير است خطاب به آنها توصيه كرده است كه دست از لجبازي بردارند و با هم كنار بيايند.
گفتم: ولي اين گروه ها مدتهاست كه از مقابله با جمهوري اسلامي نااميد شده اند و اگر با يكديگر هم درگير نباشند، بدجوري احساس پوچي مي كنند.گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: دو نفر كه خيلي با هم لج بودند محكوم به اعدام شده بودند. به اولي گفتند؛ آخرين آرزويت قبل از مردن چيست؟ گفت؛ مي خواهم نامزدم را ببينم. به دومي گفتند آرزوي تو چيست؟ گفت؛ اجازه ندهيد او نامزدش را ببيند!
گفت : باز روانی سرگردان سربازجو
این سوگلی ولی وقیح این بچه پررو
همان همکار سعید امامی بی آبرو
نقل قول کرده از خاطرات و یک آرزو
گفته چگونه قبل از دو متهم شوند اعدام؟
وی برای اجرای آرزوهای شان کرده اقدام
گفتم : چرا این به ابلیس، سور زده در تمثال؟
چنین اعتراف کرده از شغلش، زده است مثال؟
گفت : آخر این مأمور پیگیر رقیب سربازجو رمال
از خاطرات گذشته خودگفته تا از رقیب گیرد حال
چون وحشت دارد از اینکه رژیم شود سر به نیست
ردیف کرده بهائی و شاهی و مخالف با مارکسیست
مدعیست که اینان با جنبش سبز کرده بود ند ا ئتلاف
جبش سبز که شکست خورداینان دارند با هم اختلاف
پس به سبک تحریف گری و بازجوئی زندان اوین
نقل قول کرده است از سایت خبررسانی بالاترین
گفته ،توصیه کرده دست بردارید ازاختلاف نشوید ناامید
فراموش نکنیدمبارزه اصلی هست با رژیم ضدبشری پلید
گفتم : چرا سربازجو با خود زنی و فرار به جلو؟
ضریب مخالفت با رژیم ضد بشری داده است لو
گفت : آخه تخصص این سربازجو ی پرونده ساز
ترمز بریده و دنده عقب کنده و خود رأ ی و لج باز
نقل قول کرده قبل از دار زدن دو قربانی
چگونه گفتمانی داشته با اینا دو ،این جانی ؟
از اولی پرسیده بود که تو آرزویت چیست؟
گفته بود قبل از اینکه قلبم کند ایست
آرزو دارم تا یکبار دیگر به بینم همسرم
سفارش کنم تا خوب مواظبت کند از پسرم
گر بزرگ شد باید انتقام گیرد وی از دشمن
تا اینهم دچار نشود به سر نوشت من
به دومی گفته بودند خوب تو آرزویت را بگو
گفته بوداجازه ندهیدببیندهمسرش این یارو