گزیده خبر های 28 شهریور - 89
تركيه خواهان همكاري با ايران در صنعت خودرو شد .خبرگزاري فارس: وزير صنعت تركيه با اشاره به تمايل صنعتگران كشورش براي همكاري با ايران در بخش خودرو گفت: در اين رابطه به زودي گروهي از صنعتگران تركيه به ايران سفر مي‌كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906271559
مگر ترکیه صنعت خود روسازی دارد؟ چگونه است که ترکیه انتخابات تغییر قانون اساسی برای پیوستن به اتحادیه اروپا همه پرسی برگزار کرده است که می بایست تابع شرایط حاکم بر رعایت روابط کشورهای اتحادیه ی اروپا باشد که تحریم های هسته ای را تصویب کرده است؟ از سوی دیگر ترکیه روابط نزدیک با آمریکا و اسرائیل دارد که رژیم ضد بشری یکی را دشمن می داند و دیگری را می خواهد نابود کند . اما با اینوضاع و اوال معوم نیست که چگونه است که ترکیه خودش پیشنهاد همکاری با صنعت خود رو سازی رژیم ضد بشری را داده است؟!
نامه‌ سرگشاده علي‌ مطهري به احمدی نژاد
http://www.fararu.com/vdcfjvdt.w6dvtagiiw.html
ادامه سگ دعوا های باندی و رقابت میان بازار مکاره و دولت نا مشروع پیرامون موضع گیری های مشائی نسبت به پیشنهاد مکتب ایران به جای مکتب اسلام و بسیجی بودن کورش و کورش زمان بودن پاسدار گماشته احمدی نژاد کشدار شده است . چونکه ه این سگ دعوا و جنگ زرگری جای پیگیری مطالبات فراموش شده مردم ایران را گرفته است.
با اهداء سلام، سخنان جناب عالی در مصاحبه زنده با شبکه خبر سیما در روز جمعه 26/6/89 در واقع تبیین دوباره تز مکتب ایران به جای مکتب اسلام بود و حاکی از آن است که اجرای این تز یک برنامه طراحی شده از سوی آقای مشائی و جناب‌عالی برای جمهوری اسلامی است . برخی برنامه‌های روزهای اخیر مانند چفیه انداختن به گردن کوروش نمادین ، نیز این ظن قوی را تقویت می‌کند. بدیهی است که سخن گفتن از ایران باستان و شخصیت‌های آن دوره مانند کوروش در ذات خود اشکالی ندارد، اما در جایی و فرصتی مانند مجمع عمومی سازمان ملل، سخن راندن از تمدن ایران باستان به جای تمدن اسلامی و تبیین منشور حقوق بشر کوروش به جای حقوق بشر مورد نظر اسلام، آنهم توسط مقام اول اجرایی نظام جمهوری اسلامی که منادی احیای تمدن بزرگ اسلامی است، گذشته از کج سلیقگی، حاکی از یک تز و پروژه در زمینه سیاست خارجی و داخلی است که البته آثار منفی زیادی از نظرصدور انقلاب اسلامی و نیز سرخوردگی اقشار متدین و حامی اصلی انقلاب که فرزندان خود را جز برای اسلام و تحقق آرمان‌های اسلامی فدا نکردند خواهد داشت.
گفتگوی فرارو با سیدعماد حسینی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس
علت انفجارهای پی در پی در واحدهای تولیدی نفت، گاز و پتروشیمی چیست؟

http://www.fararu.com/vdcfetdt.w6dvmagiiw.html
داشته باشید کشور مدعی قدرت بر تر جهان که پیشنهاد مهار آتش چاه نفت خلیج مکزیک را داده بود اکنون جالب است که نه توان مهار انفجارات در تأسیسات نفتی و گازی کشور خود را ندارد ، بلکه پاسخی هم برای ریشه و دلیل این انفجارات ندارد جز اینکه مثل همیشه آویزان به خرابکاری گروهک ها شود.
فرارو- انفجارهای پی در پی در واحدهای تولیدی نفت، گاز و پتروشیمی باعث ایجاد سوالاتی برای افکار عمومی شده است. عضو کمیسیون انرژی با بیان این که این اتفاقات سهوی به نظر می‌رسد، به نقش گروهک‌ها در بعضی از این انفجارها اشاره کرد. وی تاثیر تغییر کاربری مجتمع‌های پتروشیمی در این مسئله را محتمل دانست، اما اظهار نظر قطعی را موکول به تحقیقات کامل کرد.سخنگوی کمیسیون انرژی در پاسخ به این سوال که آیا انفجارهای صورت گرفته در واحدهای تولیدی زیرمجموعه وزارت نفت، علت و دلیل مشترکی داشته اند، گفت: «برای خود ما هم این موضوع جای سوال دارد که چرا در ماه‌های اخیر، هرچند روز یک بار یا به صورت هفتگی یا ماهانه با انفجار در خط لوله نفت یا پتروشیمی و از این قبیل مواجه هستیم. وزارت نفت درباره این امر بررسی کرده و ظاهراً این موضوعات سهوی به نظر می‌رسد
نمایندگان جریان‌های مختلف در گفتگو با فرارومجلس هم‌چنان در راس امور است
http://www.fararu.com/vdcexp8n.jh8pni9bbj.html
اینهم یک نمونه ی دیگر از جنگ و سگ دعوای میان دو نهاد اشاره شده در فوق که در پاسخ به پاسدار گماشته احمدی نژاد که گفته است که بازار مکاره در رأس امور نیست اکنون گفته شده نه البته که در رأس همه امور هست . چونکه اصلاً مردم نه محلی از اعراب و نه دارای حق و حقوق و مطالباتی می باشند که قرار باشد وکیل الدوله های بازار مکاره مدعی در رأس همه امور از مطالباتش دفاع کند . ناگفته نماند که هر دومدعی چرت می گویند که در رأس امور هستند .چونکه ولی وقیح همکاره و اینان هیچکاره اند مگر اینکه فرمانبر و مطیع یک خال بفرمان وی باشند.
اخبار ویژه روزنامه کیهان
http://fardanews.com/fa/news/120801/
بابازتاب دادن چند خبرویژه به سبک سرپل خر بگیری یا مچ گیری و روشنگری کردن از سوی سایت خبری فردا که متعلق به پاسدار قالیباف است که شهردار تهران می باشد که مربوط به چگونگی پرونده سازی و تحریف گری و وارونه گوئی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری است که روزانه زیر عنوان خبر های ویژه در دروغ نامه ی کیهان دنبال می کند
فرار به جلو «مهندسان آشوب» در حزب مشاركت و مجمع روحانيون (خبر ويژه) عقده گشايي سياسي در جشن خانه سينما (خبر ويژه) موساد و خريد و فروش بردگان رسانه اي (خبر ويژه) نيويورك تايمز: ترساندن خوب است اما حيف كه ايران نمي ترسد (خبر ويژه) وقتي اتحاديه اروپا جوجه هاي خود را زيربال و پر مي گيرد (خبر ويژه) هركس رد مي شود لگدي به جنازه تحريم ها مي زند (خبر ويژه)
دوربین های مداربسته در بند ۳۵۰/مقامات امنیتی و قضایی رفتار زندانیان را مستقیم می بینند
زندان اندر زندان ساخت و گسترش اقدامات تفتیش عقاید و جاسوسی در زندان ها آنهم از سوی رژیم ضد بشری که مدعی برخورداری از پشتیبانی 85% ازمردم ایران می باشد .
کلمه :مسوولان زندان اوین در حال حاضر با نصب دوربین های مدار بسته در بند ۳۵۰ حرکات و رفتارهای زندانیان سیاسی-عقیدتی این بند را به طور ۲۴ ساعته تحت کنترل مقامات امنیتی و قضایی قرار داده اند.گفته می شود دادستان تهران و برخی از مسوولان امنیتی در روزهایی که به اوین می روند چندین ساعت در اتاق های مدیریت این دوربین ها می نشینند و رفتارهای زندانیان سیاسی را رصد می کنند.براساس گزارش های رسیده از زندان اوین به کلمه، این دوربین ها در تمام اتاق ها، راهروها و حتی توالت ها و حمام های بند ۳۵۰ نصب شده اند.مسوولان زندان با استفاده ار این دوربین های مدار بسته از جمع شدن زندانیان در گروه های چندنفره جلوگیری کرده و حتی چندبار تعدادی از آنها را به زندان انفرادی فرستاده اند که چرا دور هم جمع شده بودید. در واقع حتی این زندانیان قادر نیستند در زندان نیز کنار هم بنشینند.بزرگ نیا مسئول بند ۳۵۰ مرتب زندانیان را فرا می خواند و آنها را تهدید می کند که هم اکنون صداقت رئیس زندان اوین و جعفری دولت آبادی دادستان تهران به طور مستقیم در حال مشاهده رفتارتان هستند و با من در این مورد خاص تماس گرفته اند که به شما تذکر بدهم.براساس همین گزارش ، صداقت رییس زندان اوین و بزرگ نیا مسوول بند ۳۵۰ در ایام ماه رمضان حتی از برگزاری مراسم افطار دست جمعی زندانیان سیاسی در حیاط زندان جلوگیری کرده اند
دلایل برکناری معاون وزیر اطلاعات
وقتی به سبک کنترل زندان و از ضریب برخورداری با لای مردمی وزارت بد نام اطلاعات دیوار بلند و ضخیم بوتونی از ترس تهاجم مردم ناراضی دور خودش کشیده و زندان اندر زندان ساخته است و چرا نباید در رقابت و جنگ با اطلاعات موازی پاسداران معاون وزیر که هم ولایتی مشائی است از دستگاه بد نام اندیشه و انسان کش این وزارتخانه اخراج نگردد؟
ندای سبز آزادی : طبق اخبار رسیده به ندای سبز آزادی شکری معاون ویژه وزارت اطلاعات برکنار شد.گفتنیست شکری به این دلیل که اهل مازندران و از دوستان و همکاران قدیمی رحیم مشایی در وزارت اطلاعات است و به این دلیل که مشایی در جلسه ای خصوصی گفته بوده است «معلوم نیست که رهبری تا انتخابات سال آینده زنده باشد» و این حرف به گوش رهبری رسیده است برکنار شده است.خصومت رهبری با مشایی باعث برکناری معاون ویژه وزارت اطلاعات شده است ، شایان ذکر است رهبری در واقع قضذد دارد عواملی را که رحیم مشایی در پست های مهم منصوب میکند حذف کند.
در پی فتوای مکارم شيرازی دفتر انجمن حمایت از حیوانات پلمپ شد
تا امثال حیوانات درنده ی بی ترمز ودنده عقب و جلو کنده همچون پاسدار گماشته اخمدی نژاد و پاسداران کودتاگر و سربازجو شریعتمداری و ولی وقیح و مکارم شیرازی و جنتی و مصباح یزدی و ... وپیروان شان بر مسند قدرت وسرکار هستند و هر جنایتی که می خواهند مرتکب می شوند. مشخص است که می بایست دفتر انجمن حمایت در شیراز پلمب شود چون خود این حیوانات صاحب قدرت می باشند که نه نیاز به حمایت که بر اندازی شان ضرورت دارد.
رهانا : روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه دفتر انجمن حمایت از حیوانات به خاطر ارسال یک نامه و طرح سوال از یک مرجع دینی، آیت‌الله مکارم شیرازی، پلمپ شد.مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مکارم شیرازی.ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان احتراما به استحضار می رساند به دنبال نامه چند روز گذشته این انجمن به حضرتعالی مبنی بر اعتراض به دستور وزارت ارشاد مبنی بر ممنوعیت درج آگهی مربوط به حیوانات در نشریات که با تمسک به فتوای شما صادر شد، در حالیکه در انتظار دریافت پاسخی از سوی دفتر شما بودیم امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ دفتر این انجمن که در آن رسیدگی به امور حیوانات مصدوم و بی پناه جریان داشت توسط شهرداری پلمپ گردید.اگر چه انجمن حمایت از حیوانات یقین دارد که چنین حرکاتی به دور از چشم شما انجام می شود ولی به راستی ارسال یک نامه و طرح سوال از یک مرجع دینی آنقدر ناپسند است که باید با چنین حرکاتی پاسخ داده شود؟ما در انجمن حمایت از حیوانات با پیروی از دستورات دین مبین اسلام وظیفه خود می دانیم تا علیرغم تمامی این بی مهری ها از حقوق حیوانات به عنوان آفریدگان مظلوم خداوند دفاع کنیم.و من اله توفیق.دکتر سید جاوید آل داود.عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و رئیس انجمن حمایت از حیوانات
بازرسی بند 4 زندان رجایی شهر همراه با 2 قلاده سگ
اینهم شاهد که سگان باید کمک و مواظب سگان مبتلا به مرض هار مهار ناپذیر همراه خود در سیاه چال ها باشند.
به
گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی صبح امروز (شنبه) زندانبانان بند 4 زندان رجایی شهر کرج، در اقدامی عجیب همراه با 2 قلاده سگ اقدام به بازرسی اتاق 3 سالن 10 بند چهار زندان رجایی شهر کرج که محل نگهداری تعدادی از زندانیان سیاسی می باشد کردند.زندان رجایی شهر کرج که به تبعیدگاه زندانیان سیاسی شهرت یافته، همواره توسط مقامات و مسئولان امنیتی برای اعمال فشار و یا حذف فیزیکی زندانیان سیاسی به کار گرفته می شود. اواسط تیرماه سال جاری، زندانیان سیاسی بند چهار زندان رجایی شهر کرج، در نامه ای به عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران، با اعتراض به شرایط اسفناک و مسایل جاری این زندان از جمله تجاوز، قتل های مشکوک و سیستماتیک، و وجود وافر مواد مخدر در این زندان، و هشدار درمورد وضعیت بهداشت جسمی و روحی زندانیان، شرایط موجود را نقض حقوق بشر و حقوق اساسی و قانونی زندانیان سیاسی عنوان کردند.
عطر و كيف و روسري ميليوني تا لامبورگيني 600 ميليوني-فاصله واقعی فقیر و غنی در شهر تهران چقدر است؟
http://fardanews.com/fa/news/120756/
چرا گفته نمی شود که ایئ شرایط حاصل کدامین عملکرد دولت مردان قریب 32 سال می باشد؟
در شهری که برخی مردان آن با یک پیکان مدل 50 از خروس‌خوان صبح تا پاسی از شب برای کسب روزی حلال خیابان‌های شهر را در زمستان و تابستان گز می‌کنند تا مسافری را جابجا کنند و کرایه 200-300 تومانی او را به دخل ناچیز خود اضافه کنند، گرانترين خودرويي كه به صورت معمول و با مجوز وزارت بازرگاني وارد كشور مي شود خودروي بنز S500 با قيمتي حدود 330 ميليون تومان است. ركورد دار فهرست گرانترين خودرو يك لامبورگيني زرد رنگ با قيمت حدود 600 ميليون تومان است. يعني معادل بهاي هفتاد و دو دستگاه پرايد! برخي قيمت ها بيشتر شبيه شوخي هستند و باور بعض از آنها هم از جمله كار هاي سخت است. ولي بايد بپذيريد و باور كنيد، كفش 3 ميليون توماني، عطر يك ميليوني، كيف 18 ميليوني و ... خودروي 600 ميليون توماني در همين شهر خودمان به فروش رفته است و البته خواندن اين گزارش به بيماران قلبي و اعصاب و روان توصيه نمي شود.