دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 7 مهر ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان "
سخنگوي سخندان " :
"وقتی یک جانی بدنام ومجرم رتکب شدن به جنایت علیه ی بشریت با سمت پست مهم قضائی خود سخنگوی قوه ی قضائیه فاسد شده باشد . مشخص است که سمت و سوی این نهاد آلوده به رشوه و تبعیض و فساد چگونه خواهد بود؟"
قلم بر دست یادداشت روز نویس برای ترسیم و روشنگری جایگاه رسوا و بی اعتبار دستگاه قضائی آلوده به فساد وشوه و تبعیض رژیم ضد بشری مجبور شده است تا از دولت فخیمه و زمان چرچیل و دستگاه قضائیه و رضایت چرچیل از آن مثال بزند تا نتیجه گیری کند دستگاه قضائیه چه اندازه مهم است و اهمیت دارد؟
"اينجاست كه با توجه به اهميت دستگاه قضا و مقوله خطير قضاوت و داوري از ويژگي هاي شاخص و بارز يك دستگاه قضايي بايد اطلاع رساني صحيح و بهنگام باشد تا شبهه و شائبه اي پيرامون برخي پرونده هاي بزرگ و ملي بوجود نيايد و اعتماد مردم كه بزرگ ترين سرمايه دستگاه قضا محسوب مي شود مورد خدشه قرار نگيرد"
مشخص است که پادوها و جارچیان رژیم دست نشانده ی انگلیسی وقتی از چرچیل نقل قول می کنند . نشان می دهند که پیرو سیاست معروف چرچیلی ارباب هستند . یعنی اینکه همچون قلم بر دست وکیل مدافع مطبوعاتی سربازجو پاسدار شریعتمداری آشکار کرده که آن دستگاه قضائی مورد نظراست که به جای تعامل به رسانه تقابل با آنان را در نظرداشته باشد . بزبان حوزوی – پاسداری یعنی به جای خبررسانی و قلم زنی آزاد باید مبلغ سانسور و خفقان توقیف و تعطیلی مطبوعات و مروج قلم شکنی و دهان دوزی و صدا خفه سازی باشد اینگونه برایش ترویج و تبلیغ کند:
" ناگفته پيداست هرچقدر تعامل دستگاه قضا با رسانه ها و اصحاب مطبوعات بيشتر باشد شكل گيري شبهه ها و شائبات بخصوص در ايام فتنه و بزنگاه هايي كه دشمنان در كمين هستند تا از آب گل آلود ماهي مقصود خود را بگيرند كمرنگ و كمرنگ تر خواهد شد و بي شك تبيين صحيح و مستدل و به موقع ابهامات و ايهامات به روشنگري ذهن جامعه كمك شاياني خواهد كرد."
بهر حال وقتی یک آخوند دژخیم و منفور قضائی که دارای آنگونه کار نامه سیاه و ننگین ضد بشری از صدور احکام آدمکشی می باشد . همچنین آمر قتل های زنجیره ای بود و اخراجی وزیر بد نام اطلاعات در دول نهم را در ا نبان یا خورجین خود دارد که به وضوح ثابت می کند یک مجرم رسمی انکار ناپذیر جنایت علیه ی بشریت می با شد ولی اکنون وی سخنگوی دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض شده باشد . می بایست که قلم بر دست یادداشت روز نویس ذوق زده شود و این چنین برای حامی خود و با تهدید مصادره دانشگاه آزاد و محاکمه کردن سران رقیب مغلوب و تأئید حکم سنگسار قربانی سکینه محمدی آشتیانی هورا بکشد :
"انتصاب حجت الاسلام والمسلمين اژه اي به سمت سخنگويي و تاكيد ايشان بر امر اطلاع رساني و تعامل با رسانه ها نشان مي دهد كه قوه قضائيه نسبت به ضرورت اطلاع رساني صحيح و بهنگام و برگزاري نشست هاي خبري منظم - و معمولا هفتگي - اهتمام ويژه اي پيدا كرده است.در سال 88 و در ايام و ماه هاي دوران فتنه جاي خالي سخنگوي دستگاه قضايي به شدت احساس مي شد و در همين راستا كيهان در سوم بهمن 88 در سرمقاله خود با عنوان «جاي خالي سخنگو» نسبت به سوء استفاده جريان فتنه و فتنه گراني كه تضعيف ساختار نظام را نشانه رفته بودند و شايعات و شبهه هاي بي اساس و پوچ را در جامعه پمپاژ مي كردند و از سوي ديگر خلأ سخنگويي كه از نظر حقوقي و قضايي بتواند مسايل و شبهات را تبيين نمايد هشدار داده بود.حجت الاسلام والمسلمين اژه اي بهترين انتخاب براي تصدي مسئوليت مهمي چون سخنگويي دستگاه قضا است.ايشان در طول سه دهه از انقلاب اسلامي همواره مسئوليت هاي مهمي در دستگاه قضا و البته ديگر نهادها برعهده داشته و سال هاي سال رداي قضاوت را به شايستگي بر تن داشته اند. ايشان به صراحت درباره وقف دانشگاه آزاد و مسايل پيراموني آن، آنهم از موضع كاملا حقوقي، اطلاع رساني كردند و جاي شك و شبهه اي را باقي نگذاشت.يا همچنين درباره مجازات سران فتنه حجت الاسلام والمسلمين اژه اي به صراحت خاطرنشان كرد: «برخي افرادي كه امروز به سران فتنه از آنها تعبير مي شود ظلم بزرگي به مردم كردند و خدمت والايي به دشمنان قسم خورده ما كردند اگر متنبه نشوند و از موضع خود برنگردند براساس آنچه قانون مي گويد و خواسته مردم است نمي توان از كنار اين افراد بي مسئوليت رد شد.»اين صراحت در كلام و شيوه صحيح اطلاع رساني در حالي است كه متاسفانه در بسياري از موارد شاهد بوده و هستيم كه سخنگو با برخي از توجيهات غيرمنطقي آنچه را كه حق طبيعي افكار عمومي است و در جلوگيري از شايعات و شبهات مي تواند نقش داشته باشد بر زبان نمي آورد و مي كوشد كه به گونه اي از آن عبور كند.درباره پرونده سكينه محمدي آشتياني كه رسانه هاي غربي مدتهاست پيرامون آن جولان مي دهند و با تحريف واقعيت و تغيير صورت مسئله آن را به گونه اي كاملا معكوس پوشش و بازتاب داده و جمهوري اسلامي را به ناروا به نقض حقوق بشر متهم مي كنند؛ ايشان فارغ از هياهوهاي سياسي و ادعاهاي واهي و پوچ رسانه هاي غربي به صورت كاملا حقوقي توضيح داد: «ما به هيچ وجه نسبت به قوانين اسلامي و ارزش هاي الهي كه با جوسازي و فشار كساني كه امروز ناقضين حقوق بشر در رتبه اول هستند و مي خواهند كه ما قانون را اجرا نكنيم كوتاه نمي آييم» اژه اي با بيان اينكه علي رغم آنكه اثبات زناي محصنه بسيار سخت است تصريح كرد كه چنين حكمي در مورد اين خانم صادر شده و بايد مراحل خود را طي كند و بلافاصله با سعه صدر مثال زدني با نكته سنجي توضيح داد؛ «اتهام مقدم بر حد (رجم) اين خانم، اتهام قصاص او است زيرا قصاص حق الناس است؛ اين پرونده بايد مراحل خود را طي كند و باز هم تاكيد مي كنم كه مقدم بر حد، قصاص است.»"
درخاتمه اینکه وقتی یک چنین هیولای شبه آدم گوش و آدمخوار سخنگوی دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض شده باشد . گذشته از اینکه پست مهم قضائی دیگری هم در این نهاد فاسد قضائیه دارد و هم چنانکه گفته شد کار نامه بسیار سنگین و سیاه مملو از جنات دارد . دیگر نیاز به توضیح بیشتر نمی باشد تا که گفته شود عملکرد بیش از 31 ساله این دستگاه آلوده ی قضائیه چگونه بوده است آنچنانکه در احکام صادر شده جنایات بیش از 31 ساله اش حتی یک مورد حکم صادره مربوط به حاکمان و آقازاده ها و اطرافیان و اعضای و ابسته به باند ها مافیائی وجود ندارد. از سوی دیگر این نهاد فاسد تاریخچه ی برابر عمر ننگین رژیم ضد بشری توطئه گری و کیلوئی اتهام زدن و صدور احکام زندان و سنگسار و قطع اندام و اعدام داردکه شامل حال دگر اندیشان و منتقدان و مخالفان و آزادیخوان و محرومان و تهی دستان جامعه می شود که دربست قربانیان این رژیم ضد بشری یوده اند . مهمتر اینکه سخنگوی این دستگاه جزو باندهای مافیائی کودتاگر مدعی ا صول گرائی می باشد . به خصوص اینکه سابقه ی اجراج شدن از کابینه ی دولت نهم دارد که قلم بر دست یادداشت روز نویس هوراکش و حامی سرسخت همین دولت دزد و غارتگر صد ها میلیارد دلار در آمد فروش نفت و دولت نا مشروع دهم می باشد و اکنون برای همین برای سخنگوی جدید دستگاه فاسد قضائی هورا کشیده است. چون که وی در نشست مطبوعاتی خود هم مقابل نظر رفسنجانی و وقف کردن دانشگاه آزاد ایستاده است که مورد نزاع جدی با کودتاگران حاکم است . برای اینکه خیز برای مصادره کردن و از چنگ رفسنجانی بیرون در آوردنش بر داشته اند . چون داستان 250 میلیارد دلار دارائی و ثروت آن در میان است . همچنین تهدید به پیگیری پرونده ساخته شده برای رهبران مغلوب رقیب و محاکمه کردن شان نموده است . همینطور بر حکم سنگسار قربانی سکینه محمدی آشتیانی مهر تأکید زده است . در صورتیکه این حکم مورد اعتراض جهانی شده و تبدیل به یک بحران مهم و جدی شده است . اما با وجود اینکه دادستان تهران ضمن تأکید بر جاسوس بودن سارا شورد گروگان ربوده شده آمریکائی کرد و قول محاکمه شدنش قبل از آزادی اش را داده بود . اما سخنگوی دژخیم آخوند اژه ای کلامی در مورد چگونگی آزاد شدن سارا شورد نگفته است .. بنابراین چنین سنخگوی دستگاه فاسد قضائیه با کارنامه سیاه ضدبشری که مرتکب شده و در خدمت کودتا گران حاکم است . مشخص است چه وظیفه و مأموریتی بر عهده دارد؟
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890707/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 7 مهر ماه سال 1389
سخنگوي سخندان (يادداشت روز
)