گزیده خبر های 7 مهر – 89 قسمت - 2
الهام: وقف دانشگاه آزاد برای پولشویی بود
http://www.fararu.com/vdcaoynm.49n0i15kk4.html
د ر روند اوج گیری موج تهاجمات به رفسنجانی که ادامه روند جنگ قدرت و ثروت است . زیراکه از سوی کودتاگران خیز برای مصادره ی دانشگاه آزاد بر داشته شده است . چونکه بر آورد دارائی هایش 250 میلیار دلار می با شد . اکنون همسر فاطمه رجبی غلاحسین الهام اخراجی از شورای نگهبان نظر داده است که هدف باند رفسنجانی از وقف کردن دانشگاه آزاد پولشوئی کردن یا خنثی کردن طرح اشغال این دانشگاه از سوی رقیب کودتاگر می باشد.
فرارو- مشاور حقوقي رييس‌جمهور با حمله شدید به مسئولین دانشگاه آزاد به خاطر وقف دانشگاه آزاد این اقدام را در راستای پولشویی دانست و خطاب به آن‌ها گفت براي اين‌که پول‌شويي کنيد، يکباره اعلام كرديد كه اين املاک وقف است، تا کسي سوال نکند اين اموال مردم را در فتنه سبز کجا خرج کرديدغلامحسين الهام در گردهمايي بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مهريز، با اشاره به نظر امام که فرمودند "جنگ جنگ تا رفع فتنه" اظهار کرد هفت سال است که رييس‌جمهور کشورمان فحش‌هاي ايادي دست نشانده داخي را تحمل مي‌کند، ولي در سازمان ملل به قلب دشمن مي‌رود و از صلح و توجه به ولي امر مسلمين صحبت و دفاع مي‌کند، حرف من متوجه مدعيان داخل و ايادي فتنه است، شما حرف‌هايي که از ملت دفاع مي‌کند را موجب سرشکستگي ملت مي‌دانيد؟
توضیح دفتر هاشمی درباره‌ سخنان اخیر وی
http://www.fararu.com/vdcf0jdt.w6decagiiw.html
جالب است که اکنون پاسخ به گزینه بر داری کردن از سخنان رفسنجانی وموج تبلیغاتی به حامیان دولت نامشروع و پاسداران کوتا گر داده شد که علیه وی جنگ روانی تبلیغاتی بر پا کرده اند . لذا برای توجیه گری و خنثی کردن این تهاجمات چنین از سوی دفتر وی به منتقدان و مهاجمان مطبوعاتی به حساب پاسخ افشاگرانه ی جهت دار داده شده است که در مجموع ناشی از بخشی از عملکرد رژیم بربر منش و تاریک اندیش قرون وسطائی می باشد که قراربود مستضعفان حاکمباشند و خر صاحب اقتصاد گردد که مفت خوران دین فروش روضه خوان و گدا گشنه و لمپن های بقدرت رسیده اینگونه به جان هم افتاده اند .
فرارو- پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی، در اطلاعیه ای نسبت به آنچه «مصادره به مطلوب سخنان ایشان توسط خبرگزاری‌های ایرنا و فارس» خوانده، واکنش نشان داده و نکاتی را در خصوص سخنان رئیس مجلس خبرگان پیرامون وقف دانشگاه آزاد، اعلام کرده است.رسانه محترم .شیوه مذموم و غیرپسندیده مصادره به مطلوب سخنرانی‌ها که طی سالهای اخیر بر فضای رسانه‌ای کشور سایه انداخته، یک بار دیگر توسط برخی رسانه‌ها تکرار شد و به‌ خاطر عدم اطلاع رسانه‌های دیگر و استناد آنها به دو خبرگزاری معروف و رسمی کشور، یعنی خبرگزاری جمهوری اسلامی و خبرگزاری فارس، مستمسک اظهارنظرهای متفاوت و بعضاً توهین‌آمیز نسبت به سخنرانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مراسم افتتاح مجتمع دانشگاهی بابل شده است
توضیحات وزیراطلاعات درمورد همایش ایرانیان
http://www.fardanews.com/fa/news/121708/
تناقض گوئی آشکار آخوند صفر کیلومتر وزیر بد نام اطلاعات شده که زیر کنترل سازمان موازی اطلاعات و امنیت پاسداران کودتاگر انجام وظیفه می کند . چونکه هم دریافت یک میلیارد دلار سران فتنه صحیح نیست که جای سئوال دارد که چرا آخوند جنتی در نماز جمعه ی تهران گفت که این رقم را گرفته؟ . هم اینکه صحیح است و پول را به شو ی دیگر در یافت کرده اند !! از راست و دروغ بودنش گذشته ، دعوا هست اگر راست چرا سهم شاکیان منتقد داده نشده است . برای همین علیه شان پرونده سازی شده است
وزیر اطلاعات اعلام کرد که در خصوص سرو مشروبات الکلی هیچ سندی وجود ندارد و وی با انگیزه‌ جدی مسئله را پیگیری کرده‌ و چنین چیزی نیافته است. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: وزیر اطلاعات بیان نمود که دشمن هفده میلیارد و هفتصد میلیون دلار در بحث جنگ نرم هزینه کرده‌ است. اسناد آن وجود دارد. البته این رقم غیر از رقمی است که به ضد انقلاب و گروه‌های تروریستی کمک شده و همچنین غیر از رقم‌های مربوط به هزینه‌های علمی و پژوهشی و ... استمهر: وزیر اطلاعات خبر منتشر شده به نقل از وی مبنی بر حقیقت داشتن موضوع کمک یک میلیاردی به سران فتنه را صحیح ندانست و توضیح داد: سیستمهای اطلاعاتی الزاما کمک‌ها را به شکل مستقیم به افراد نمی‌دهند بلکه راه‌های ارائه این کمک‌ها بسیار متنوع و پیچیده است و برخی رسانه‌ها مطالب مرا به‌گونه‌ای دیگر منعکس کرده‌اند.جلالی افزود: وزیر اطلاعات گفت ما درباره پشتیبانی‌های مالی که از جریان فتنه شده بررسی مفصلی داشتیم و در آینده افشا خواهد شد.سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: وزیر اطلاعات بیان کرد که اعترافاتی وجود دارد مبنی بر این که CIA پول به آنها داده است و این افراد از چهره‌های موثر برخی ستادهای فتنه هستند.
مايكل لدين: زمان نخست وزيري ميرحسين با دفتر او در تماس بودم (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890707/2.htm#other206
اکنون که سرباز جو حسین شریعتمداری چنین گزارشی را رله کرده است که مربوط به شرایط جنگی و طنین انداز فریاد مرگ بر آمریکا بود. چرا وقی بهزاد نبوی تازگی گفته است که من وموسوی از طریق خطبه های نماز جمعه ی تهران متوجه شدیم به تهرن آمده است که حامل کلت و کتاب و کیک بود که زمان ریگان بود . اکنون گفته نمی شود که وی چگونه یا از چه کانالی وارد تهران شد؟ وچه رابطه ای با فریاد مرگ بر آمریکا توی دارس و نماز جمعه ها داشت؟
يك مشاور امنيتي در دولت ريگان و از عناصر نومحافظه كار طرفدار براندازي در ايران فاش كرد با دفتر ميرحسين موسوي برخي اطرافيان وي، در زمان نخست وزيري موسوي در ارتباط بوده است.مايكل لدين از عناصر افراطي و متنفذ در محافل نومحافظه كاري چون آمريكن اينترپرايز- موسسه پردازشگر استراتژي قرن جديد آمريكايي براي قرن 21- است كه مشاور مك فارلين نيز بوده و از موسسان انستيتو يهودي براي امور امنيت ملي (Jewish Institu for National Security) است. او همچنين در جريان آشوب هاي سال گذشته در ايران، از حاميان تندرو و راديكال جريان سبز بود و براي اين جريان نسخه پيچي مي كرد.
هزاران شكايات مردمي از ميرحسين آماده تسليم به دادستان تهران http://www.kayhannews.ir/890707/14.HTM#other1412
گذشته از اینکه این گزارش خبری هم مکمل خبر قبلی است که در راستای پرونده سازی برای علیه موسوی است تا که دیدار های حاشیه ای خودش را قطع کند و بطور کامل لبیک گوی کودتاگران و ولی وقیح باشد . اما این رقم مقابل میلیون ها نفر شاکی و ناراضی شرکت کننده در تظاهرات های ضد حکومتی سال گذشته ی که آشکارا فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح و احمدی نژاد می زدند که خیلی نا چیز می باشد و برای سناریو سازانش حالت تف و تاق و ریش دارد.
در پي اظهارات اخير دادستان تهران مبني بر قطعي بودن محاكمه سران فتنه سايت موج قانون آمادگي خود را براي تحويل شكايات جمع آوري شده به نماينده مدعي العموم اعلام نمود. در پي اظهارات اخير دادستان تهران مبني بر قطعي بودن محاكمه سران فتنه و رسيدگي به تخلفات اين افراد سايت خبري-تحليلي موج قانون كه از روزهاي اول فتنه سال 88 اقدام به ثبت شكايات مردمي عليه موسوي نموده بود طي نامه اي آمادگي خود را براي تحويل شكايات جمع آوري شده به نماينده مدعي العموم اعلام نمود.
نماینده شهریار :از ميان 13كشور منطقه روي رتبه 13 فناوري اطلاعات ايستاده‌ايم
ادعای جهش بزرگ که پاسدار گماشته احمدی نژاد در جمع گله های بسیجی به مناسبت هفته جنگ کرده است همین است که پس از 31 سال جاسوسی و شنود و کنترل و تواب سازی و فیلتر گزاری اینترنت و کاهش سرعت آن اکنون جایگاه فن آوری اطلاعاتی میان 53 کشور جهان ردیف 53 و میاان 13 کشور منطقه مقام 13 ی آخر کسب شده است که تر جمان و بر گردان ادعای قدرنت بر تر جهان وتغییر ساختار مدیریت جان می باشد.
ایلنا: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدن به جایگاه اول علمی و اقتصادی در منطقه، از اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله به شمار می‌رود. حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ايلنا ضمن بيان اين مطلب اظهارداشت: هم اکنون در دنیا 53 کشور در زمینه فناوري اطلاعات فعال هستند؛ این در حالی است که ایران روی پله 53 از نظر رتبه‌بندی قرا ر گرفته و در 13 کشور منطقه نیز جایگاه 13را داریم، که این مسئله قابل قبول نیست و باید به دنبال ارتقاء این صنعت باشیم.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شوراي اسلامی مدعی شد: با وجود نیروی انسانی متخصص و جوان کارآفرین ایرانی در زمینه فناوري اطلاعات، می‌توانیم حرف‌های زیادی برای صحبت در این راستا، داشته باشیم، به عنوان مثال در صنعت خودروسازی با توجه به واگذاری سیاست‌های کلی اصل 44 در خصوصی‌سازی، رتبه 14دنیا را کسب كرده‌ايم ( فقط از نظر تعداد تولید خودرو که بازار آنهم در داخل است) به طوری‌که از کشورهای غربی، جلوتر گام برداشته‌ایم و این نشان از توانمندی نیروهای متخصص ایرانی است.گروسی خاطرنشان كرد: ما مي‌توانيم با برگزاري کارگاه‌های آموزشی و ارائه فعالیت پژوهشی جهش خوبی در صنعت کشور به ویژه IT ایجاد کنيم. این نماینده مجلس در پایان با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها خاطرنشان کرد: با توسعه فناوري اطلاعات می‌توان به کاهش هزینه‌ها کمک کرد، مردم از طریق فناوری آی‌تی هم اکنون در راستای هدفمند کردن یارانه‌ها با مراجعه به سایت‌های اینترنتی ثبت‌نام کردند. این خود نمونه کوچکی از سریع انجام شدن کارها در زندگی روزمره است
جهت اطلاع
خبر جهش بزرگ قول داده شده از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد فقط مختص فن آوری اطلاعات نیست که رژیم ضد بشری جایگاه أخر منطقه ای و جهانی دارد ، بلکه رشد روز افزون ترویج خرافات در جامعه که مرتجعان حاکم انگلیسی دین فروشان مبلغ و مروج آن هستند با سرعت حتی در شمال تهران در حال رشد می باشد.
سوء استفاده از ساده لوحي مردم عوام با تكيه بر خرافات، حتي در بالاترين نقاط شهر تهران رايج شده است. اين روزها كاغذ نوشته‌هائي در قطع كوچك اما در شمارگان زياد در مناطقي مثل سعادت آباد تهران توزيع مي‌شود كه مضمون يكي از آنها چنين است: "ياغياث المستغيثين - استخاره، كارگشائي، دعا، بخت گشائي (سركتاب به صورت تلفني) سيد... مراجعه فقط روزهاي زوج از ساعت 12 الي 18 تلفن هاي..." جالب است بدانيد فردي كه ادعاي استخاره و بخت گشائي ودعا براي مردم دارد بقدري بي سواد است كه حرف بعد از ميم كلمه "مستغيثين" را "ث" نوشته و در اوراق چاپي توزيع كرده است!
تازه صنعت زد و بند پشت پرده و کد خدا منشی هم بموازات رشد صنعت روز افزون خرافات و دروغ و وارونه گوئی عوامفریبی و دین فروشی و غارتگری و خفقان و سرکوب و سانسور و تهدید و رشد فقر و بیکاری و اعتیاد وتن فرشی و ... هم همچنان در حال پیشرفت و رکورد شکنی می باشد.
* با
وساطت برخي از مسئولان شهر قزوين تجمع اعتراض‌آميز جمع كثيري از خبرنگاران و نمايندگان مطبوعات سراسري و نشريات محلي استان قزوين كه قرار بود در استانداري قزوين برگزار شود به تعويق افتاد. با تصميم جمعي ديروز 6/7/89 مطبوعاتيهاي اين استان به خاطر مشكلات ناشي از انحصار آگهي‌هاي دولتي به روزنامه‌ي دولتي، بي‌توجهي برخي مقامات عالي اجرايي استان در مورد ابلاغ بخشنامه لغو اين انحصار در اين مورد و نيز چندگانگي در اجراي اين موضوع در سطح استانهاي كشور، مراتب اعتراض خود را با تجمع و يا حضور جمعي در استانداري قزوين اعلام كنند كه به علت همزمان شدن اين اعتراض با سفر ميهمانان خارجي به قزوين به زمان ديگري موكول گرديد. سرپرستان و نمايندگان و خبرنگاران جرايد سراسري و محلي اين استان مي‌گويند نه تنها سهميه آگهي ادارات و سازمانهاي دولتي آنان چند ماهي است قطع گرديده بلكه مطالبات قبلي از بايت چاپ آگهي‌ها در ادارات نيز دچار مشكل پرداخت شده است و مطالبات آنان وصول نمي‌شود و اين معضل بر مشكلات جاري هم افزوده شده است. احمد عجم استاندار قزوين در مصاحبه مطبوعاتي اخير خود ضمن ابراز مخالفت با اين تصميم ناعادلانه مقامات مافوق، دستور داده بود تا موضوع لغو انحصار آگهي‌ها پيگيري و سريعاً به ادارات و سازمانهاي استان قزوين ابلاغ گردد تا تنگناها و نارضايتي به وجود آمده براي مطبوعات استان رفع گردد.