گزیده خبرها : دو گزیده ی خبر از روزنامه ی رسالت 19 اردیبهشت

روزنامه ی رسالت چهار شنبه 19 اردیبهشت- 86 ماه سال1386
محمدنبى حبيبي:زمينه همگرايى بين اصولگرايان بيشتر از گذشته فراهم است
جانشین عسگر الادی مسلمان به نظر می رسد که به آن اندازه ی رئیس قبلی باند مافیائی دزد و غارتگر مؤتلفه ی انگلیسی مسلمان نیست تا که بطور آشکارا دروغ شاخدار نگوید. چونکه جائیکه ملای سرمقاله نویس روزنامه ی ولی فقیه جمهوری ا سلامی امروز اعلام شرایط خطری کرده است ولیست اختلاف باندهای در گیر قدرت در شورای شهر تهران ومجلس با دولت را افشا کرده است و از شروع تبلیغات انتخابات زود رس مجلس هشتم وتبلیغات پیرامون آن گفته است واز بی توجهی همگی باندها ودسته وگروه ها نسبت به مطالبات مردم گفته که چون در گیر نزاع قدرت می باشند بی خیال تورم وگرانی و افزایش قیمت های می باشند . ولی اکنون یکی از غارتگران ودزدان بازار به نام محمد نبی حبیبی که جانشین حبیب الله عسگر اولادی مسلمان مدعی شده است ادعا کرده است که زمينه همگرايى بين اصولگرايان بيشتر از گذشته فراهم شده است. حال چگونه همگرائی و پیرامون چه موضوعی مهم نیست . زیرا که جریان باند مافیائی و غارتگر مؤتلفه ی عسگر اولادی مشخص است که چه اهدافی را در 28 سال گذشته دنبال کرده و اکنون نیز به دنبال آن می باشد . زیرا همینکه از ابتدای پیدایش این رژیم منحوس و دزد وغارتگر اتاق اصناف بازرگانی و ورود کالاهای اساسی مردم در این اختیار انحصاری این باند دزد و غارتگر مؤتلفه بوده و جزو شرکای رفسنجانی دزد حرفه ای بوده است . بنابراین مشخص است که ادعای وحدت همگرائی اصولگرایان که ایشان ادعا کرده است چه معنا و مفهومی دارد؟
دبيرکل حزب موتلفه اسلامى پس از پايان نشست دبيران اين حزب گفت: زمينه همگرايى بين اصولگرايان بيشتر از گذشته فراهم است.
به گزارش روابط عمومى حزب موتلفه اسلامي، محمدنبى حبيبى تاکيد کرد: اصولگرايان براساس مبانى اصولگرايى مى‌توانند به تصميم گيرى و تصميم‌سازى‌هاى اصولى دست يابند.
وى گفت: برخى از افراد و تشکل‌هاى وابسته به جبهه دوم خرداد مى‌کوشند يک نوع تضاد بين اصولگرايان را وانمود و مديريت کنند. آنها با اين مديريت هم مى‌خواهند در جبهه دوم خرداد همگرايى ايجاد کنند و هم در جبهه اصولگرايان واگرايى پديد آورند. دوستان اصولگرا بايد هوشيار باشند و به تقويت همگرايى بينديشند.
وى در خصوص مذاکره با آمريکا در اين نشست تصريح کرد: اگر آمريکايى‌ها اراده‌اى براى گفتگو داشته باشند بايد رسما درخواست کنند. در ضمن مطالبات ايران از آمريکا از اول انقلاب تاکنون مشخص است. اگر آمريکايى‌ها حقوق ملت ايران را بپذيرند و سياست غلط 27 ساله را بخواهند تصحيح نمايند و دارايى‌ها و کالاهاى متعلق به ايران را مسترد، دارند در اين صورت است که مى‌توان درباره مذاکره با آنها به بررسى جدى پرداخت.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامى در ادامه در خصوص اهانت به مقدسات در دانشگاه اميرکبير و نيز اهانت يک استاد دانشگاه تهران به حجاب يک دانشجو گفت: اهانت به پيامبر اکرم و ائمه معصومين عليهم‌السلام و ارزشهاى اعتقادى يک دانشجو و دانشجويان متدين ديگر يک پروژه از پيش طراحى شده براى کليد زدن آشوب در دانشگاهها مى‌توانست باشد. دانشجويان با هوشيارى و آماده باش به موقع اين توطئه را خنثى کردند. دشمن حتى مى‌خواست اين آشوب را به جريانات کارگرى و نارضايتى معلمين وصل کند که در اين هم ناکام ماند.

آيت الله موسوى اردبيلى در ديدار رئيس پليس امنيت عمومى ناجا: طرح امنيت اجتماعى لازم است
پیوسته از سوی اپوزیسیون تأکید شده است که هیچگونه اختلافی میان جناح های رژیم تروریستی وجود ندارد به خصوص در شرایطی که سران رژیم تروریستی احساس خطر می کنند . بنابراین بی جهت نیست که رئیس القضاه اسبق که به زور عنوان اصلاح طلب به این داده بودند اکنون از طرح سرکوبکگرایانه ی امنیت ملی نیروی انتظامی ابراز خوشحالی کرده است. البته گزارش شده است که چند آخوند متحجر ودزد دیگر همچون مکارم شیرازي شکر فروش دزد و آخوند موسی پور همکار ومعاون پارلمانی آخوند آدمکش حرفه ای مصطفی پور محمدی وزیر کشور نیز از این طرح سرکوبگرایانه ی نیروی انتظامی حمایت نموده اند
فارس:آيت الله موسوى اردبيلى از اجراى طرح امنيت اجتماعى و اخلاقى ابراز رضايت کرد.
وى در ديدار بارئيس پليس امنيت عمومى واطلاعات ناجا و هيئت همراه گفت: اصل کار خيلى لازم يعنى فوق لازم است. دهه اول انقلاب براى مبارزه با بدحجابى طرحهايى اجرا شد اما موفقيت آميز نبود. چون مامور‌ها کار کشته نبودند و طرحها خام بودند. ولى الان آمار موفقيت به صورت نسبى خوب است .
وى افزود:در طرحها دقيق باشيد .با دقت و تامل با مامورهاى مجرب و آموزش ديده کار را دنبال کنيد .
پايگاه اطلاع رسانى پليس: آيت الله مکارم شيرازى در ديداررئيس پليس امنيت عمومى و اطلاعات ناجا تاکيد کرد:نيروى انتظامى ناهنجارى‌ها و خطرات ناامنى‌هاى اخلاقى را به مردم بگويد.
حجت الاسلام و المسلمين موسى‌پور معاون حقوقى و پارلمانى وزير کشور در جمع خبرنگاران گفت: نخبگان خواهان اجراى طرح امنيت اجتماعى هستند.نقد مطبوعات