نمک خورده ی کیهان از وزیر ارشاد پرسش کرده چرا سایت بازتاب را توقیف کرده است؟

نمک خورده ی کیهان از وزیر ارشاد پرسش کرده چرا سایت بازتاب را توقیف کرده است؟
ازبازماندگان فدائیان اسلام باند مافیائی عسگر اولادی انگلیسی و تعلیم وپرورش یافتگان مکتب دولت فخیمه که تخصص فراوان در امام زمان سازی های ساختگی دارد که مورد های فراوان آن در جبهه ی های جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران وعراق به بازار عرضه شد و سال گذشته در برنامه ی تلویزیونی سیمای پشم وشیشه ی آخوندی، به مناسبت روز تولید امام زمان پخش شد که مسئول این شبکه مصاحبه ای با یکی از نماینده های امام زمان انجام داده بود . آنقدر این برنامه گلاب زده بود که روز بعد از پخش این مصاحبه سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری در روزنامه ی کیهان به مسئولین صدا وسیما سخت اعتراض کرده بود که چرا مصاحبه با نماینده امام زمان های ساختگی انگلیس راانجام داده وپخش کرده است؟ واز قوه ی قضائیه خواهان پیگیری و دستگیری این شارلاتان شده بود و گله وشکایت به وزارت ارشاد واطلاعات در این مورد کرده بود که چرا داستان را پیگیری نکردند تا که جلوی نفوذ این جریان مرموز انگلیسی در نها دهای دولتی گرفته و سد گردد ؟ از سوی دیگر زمانی که پاسدار غلامک و گماشته احمدی نژاد با همت وکوشش حضور گسترده ی بسیجیان وسپاه پاسداران در پای صندوق های آراء توانست با آرای تقلبات ریخته شده ی این جانبازان وجان بر کفان مدافع اسلام ناب طالبانی به درون صندوق های آرا در وقت های اضافی وتمدید شده ، ایشان رئیس جمهور حماسه ساز اصول گرایان شود .سپس ایشان توانست کابیته ی 70 میلیونی موسوم به امام زمانی تشکیل دهد و قرار داد دوساله ی پیمان خود برای هموار سازی جاده ی ظهور آقا امام زمان را بست و آن را اعلام کرد و پیرو آن نشست جلسه مخفی کابینه ی تعهد به آقا امام زمان تشکیل شد و گزارش شد که امضاهای گرفته شده ی اعضای کابینه در پاکتی مهر وموم شده کابینه متعهد شده به آقا امام زمان است که می بایست اعضای کابینه در خدمت جاده سازی ظهور آقا امام زمان از هیج خدماتی کوتاهی نکنند واین تعهد درپاکتی جا سازی شده تحویل پاسدار صفار هرندی شد تا ایشان آن را بطور پیاده برای صواب بیشتر و دقت در اجرای بر آورده شدن هدف ومحفوظ ماندن نامه شخصاً آن را به جمکران رساند وبه درون چاه جمکران انداخت . البته این مکان میان مسیر جاده ی قم و کاشان است . بعداً مراسم بسیار مهمی در نیمه شعبان در این مکان بر گزار شد. البته چون یکی از روزنامه های دوم خردادی مغلوب شده فضولی کرد و محتوای این نشست و رمز و تعهد کابینه را افشا کرد، از سوی دولت واین وزیر سریع تکذیب شد وعلیه ی آن روزنامه و گزارشگر خبر نیز ،اقدام شد. اما چون تکذیب کردن تبدیل به دروغ شد. بنابراین موجب شد تا که در صداقت امضاء کنندان کابینه ی امام زمانی تشکیک وابهام به وجود آید و به احتمال زیاد تأخیر در ظهور دوساله ی آقا امام زمان به دلیل همین دروغگوئی وتکذ یب وانکار کردن وپیمان شکنی نمودن به وجود خواهد آمد.
لذااز معاون مسئول سابق سر بازجو پاسدار حسسین شریعتمداری در روزنامه ی کیهان بیش از این توقع نمی رود که سایت بازتاب پاسدار محسن رضائی را توقیف نکند که رقیب ومو دماغ پاسدار احمدی نژاد شده است و گزارشات کلان دزدان وزمین خواران را گاهی بازتاب می دهد وبرای رقابت بعدی ریاست جمهوری خودش تبلیغ می کند . پس اجازه نمی دهد که دست به سناریو سازی زده شود و نوشتاری در سایت بازتاب پاسدار محسن رضائی باز داده شود که به نفع کابینه ی پاسدار احمدی نژاد نباشد . ولی پاسدار محسن رضائی نیز دست به عملکرد مشابه زده است ویک نمک خور کیهانی یافته است که ایشان از این وزیر تفتیش و عقاید وسانسور خواسته است که تیغ سانسور علیه ی سایت بازتاب برداشته شود . ولی به نظر نمی رسد که ایشان وزیر مکتبی و اصولگرای تفتیش و عقاید وسانسور ارشاد به این سادگی تسلیم شود. زیرا سابقه در نهادینه کردن سانسور در مطبوعات و وبلاگ ها وتوقیف چندین مطبوعات در 20 ماه گذشته داشته است. همچنانکه در بستر عملی ساختن نظر نابود سازی اسرائیل که از سوی پاسدار غلامک وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد تجویز وصادر شد. ایشان بسیار فعال وبا انگیزه وابتکار بوده است و ترتیب برگزاری چندین کنفرانس ودعوت از کاریکاتوریست های جهان مبنی بر صحت و اثبات دروغ بودن حلال است در تهران داده است . اما از جهت دیگر با در نظر گرفتن چنین سابقه وعملکرد ممتاز وپیشتازانه ای که پاسدار صفار هرندی داشته است. ولی یک نان ونمک خور روزنامه ی پادگانی کیهان پاسدار حسین شریعتمداری حق دارد که این همکار روزنامه ی سربازجو حسین شریعتمدار ولابی پاسدار محسن رضائی و قلمزن جدید سایت بازتاب به عنوان میانجی ولابی دوطرف وارد صحنه شود و و خطاب به پاسدار حسین صفار هرندی چنین عوامفریبانه ادعا کند وبگوید
" خداي بزرگ مي‌داند که تا حالا کمتر شيطان بر من غلبه کرده و مطلبي را با هدفگيري شخص يا گروهي خاص بر کاغذ آورده‌ام. در تمام سال‌هايي که نوشته‌ام، سعي کرده‌ام قلمم آلوده به اغراض شخصي نشود و تمايلات قلبي خودم را با خامه مقدّس قلمم درنياميزم و به آنچه که به مصلحت ملک و ملّت و دينم است، تن در دهم حتّي اگر با منافع شخصي‌ام در تضادّ باشد." با توضحیات بیشتر دیگر گزارشگر واسطه که خود را دکتر علیرضا مخبردزفولی خوانده است ، ارائه کرده ودست به گله زده است وپرسش کرده که چرا وزارت تفتیش و عقاید وسانسور اقدام به توقیف سایت بازتاب در داخل کشور کرده است و در دنباله تقاضا کرده که پاسدار صفار هرندی بهتراست که یک وضوئی بگیرد که باطل شدنی نباشد، آنگاه با خدای خود خلوت کند وتصمیم بگیرد تا که فیلتر گذاری و توقیف سایت پاسدار محسن رضائی را لغو کند . البته پاسدار حسین صفار هرندی نیز به این در خواست با همان قلم مشابه پاسخ داده است.
اما واقعاً پرسش است وقتی که اینگونه جنگ ونزاع میان پاسداران مهم سابق رژیم تروریستی آخوندی وجوددارد که حتی یک سایت مبلغ رژیم که مسئولش فرمانده ی پیشین سپاه پاسداران بوده است وتازه نامزد ریاست جمهوری دوره ی نهم بود که به نفع پاسدار غلامک وگماشته ی احمدی نژاد و رفسنجانی هر دوتائی کنار رفت و پاسدار حسین شریعتداری از استعفای به جای ایشان ستایش و حمایت کردو اکنون نقش دبیر مجمع مصلحت نظام را دارد ولی عجیب است که با زهم تحمل نمی شود . حال تصور کنید که تنظیم رابطه ی اینان با جناح رقیب و دگر اندیشان ومخالفان چگونه است؟ به خصوص روی سخن با قلمزنان وهمکاران برون مرزی سایت بازتاب پاسدار محسن رضائی می باشد که فکر نکنند این سایت هیچ فرقی با روزنامه ی حزب الله و کیهان وجمهوری اسلامی و رسالت و... دارد.بلکه اگر چنانچه اختلافی هست فقط در بستر رقابت و تضادهای سهم خواهی بیشتراز قدرت است که چون بیچاره پاسدار محسن رضائی هر چه خودش را به در ودیوار زد تا شاید در کابینه ی امام زمانی پاسدار غلامک وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد جائی و سهمی هم برایش در نظر گرفته شود ؛ ولی چون موفق نشده است. موجب سوزش ودلخوری اش شده است واین سایت بازتاب را برایش دائر کردند تا گاهی دلخوری خودش را در بازتاب نشان دهد که بصورت تهیه ی برخی از گزارش خبر ها ومصاحبه وگفتگوها دنبال می شود . سپس درجا از سوی قوه ی قضائیه و وزیر ارشاد گوشش به عنوان توبیخ کردنش کشیده می شود و سایت فیلر گذاری وتوقیف می شود. در مجموع باید که رژیم تروریستی آخوندی آنچنان منقبض شده است واکنون پاسدار محسن رضائی به آنچنان خواری و ذبونی دچار شده است که نیاز به اجرای این شو وعریضه نویسی یک لابی نان ونمک خور دوطرفه به عنوان دلال محتاج شده است تا شاید از سایت بازتاب در داخل کشور رفع توقیف گردد. البته اینهم نوع خفیف تر سناریوی نزاع قلمی میان آخوند کروبی و پاسدار حسین شریعتمداری وبه آخر خط رسیدگی رژیم تروریستی آخوندی می باشد که کیفی ترین نیروهای خودی تحمل نمی شوند.

هوشنگ – بهداد
اردیبهشت11-سا ل86