مذاکره ومماشات با رژیم تروریستی آزامون شده برای چیست ؟.یادداش روز کیهان 8 خرداد

مذاکره ومماشات نقد وبررسی " تيري كه كمانه كرد "(يادداشت روز)روزنامه ی کیهان سه شنبه 8 خردادماه سال 136
مذاکره ومماشات با رژیم تروریستی آزامون شده برای چیست؟
عجیب معجزه ای رخ داده است . زیراکه رژیم تروریستی از موضع شکر سرخوری به مذاکره با آمریکا رفته است و در صحفه ی اول کیهان از موضع فرافکنی مدعی شده است رژیم به آمریکا در عراق تفهیم اتهام کرد ولی اکنون بیشتر برای انحراف اذهان عمومی و شکر سرخ خوری بیشتر در برابر پذیرش خفت وخواری مذاکره با آمریکا البته با عدم اشاره کردن به این مذاکره، پاسدار قلم بردست یادداشت روز نویس گریز به صحرای کربلا زده و به لبنان سفر کرده است تا که برای اهداف و توطئه های جدید و دست داشتن سپاه پاسداران در لبنان وفلسطین چنین روضه ی خود را شروع و ادعای وارونه کرده است "
"وقتي حزب الله در لبنان درخشيد و چشم هاي امت عربي و اسلامي به آن خيره شد مخالفان منطقه اي حزب الله تلاش كردند تا از ميان خود «گروه مشابه»اي بسازند و از تاثير حزب الله و نفوذ در اهل سنت منطقه بكاهند. ماجراي گروه «فتح الاسلام» از اين نقطه آغاز گرديد.
البته که یادداشت روز نویس تصادفی اینکار را نکرده است زیرا که یادداشت روز نویس می داند که مهلت 60 روز شورای امنیت چند روز است که به پایان رسیده و قطعنامه ی سخت در شورای امنیت در راه است و فضای بحرانی پروژه ی هسته ای آنگونه است که تا کنون چندبار پاسدار علی لاریجانی مجبور به استعفا شده است که اکنون گفته می شود تهدید به ترور وی هم نیز بر شدت استعفاها افزوده شده است و همچنبن اعتراضات دانشجوئی همچنان ادامه دارد و تبلیغات خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم و ریاست جمهوری دوره ی دهم شروع شده است وصحبت از نامزدی دوباره ی خاتمی برای پست ریاست جمهوری آینده می شود.همنطور برخی از روزنامه های دوم خردادی از زیر توقیف آزاد وفعال شده اند . بنابراین باند بازسازی شده وبه قدرت خزیده ی سعید امامی می بایست از همه تجربیات وامکانات خود در کنار سپاه پاسداران وپاسدار غلامک وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد بهره بگیرد البته که این تیم منسجم اطلاعاتی – امنیتی – نظامی از حمایت کامل ولی فقیه نیز برخور دار می باشد . پس همزمان که دستگیری واعتراف گرفتن مهره ها یا لابی از فرنگ به ایران سفر کرده ادامه دارد و ستون بخش نیمه فعال روزنامه ی کیهان فعال شده و از شبکه ی عنکبوتی جاسوسان سیا وموساد وبراندازان انقلاب مخلمین گزارش می دهد . باید که در بعد بحران سازی بیرونی وزمینه سازی جنگ آفرینی در خاورمیانه با تحریک کردن حماس به پرتاب موشک به درون خاک اسرائیل اقدام شود ودامن زدن به نزاع میان ساف و حماس افزوده گردد و البته وارد صحنه کردن شیخ حسن نصراله وبازی کردن ومانور دادن با آن مکمل این هدف است . زیراکه که برای مقدمه چینی جنگ مشابه 33 روز دیگر ضرورت دارد که برای فعال کردن حزب الله لبنان برنامه ریزی شود تا ضمن تقویت جبهه ی تدارک دیده ی بحران در برون مرز، پوششی برای انحراف اذهان عمومی و پوشاندن ضعف برجسته شده در مذاکره در عراق واحتمالاً در ترکیه با آمریکا فراهم شود وبا خاموش کردن منتقدان رقیب داخلی ومهم تر راه یافت فضا سازی برای عبور از بحران هسته ای با ایجاد جنگی دیگر در خاورمیانه و شعله ور ساختن آن میسر گردد.
بنابراین به همین منظور پاسدار تئوریسین سپاه پاسداران این مأموریت را در یادداشت روز کیهان بر عهده گرفته است .چونکه پاسدار یادداشت روز نویس بدون آنکه برروی خود بیآورد که این پاسدار حسین شریعتمداری بود که ضمن هشدار به هیئت مذاکره ی کنده ی خودی وطرف اروپائی که سرنوشت مذاکره ی هسته ای که گفته بود نه در پشت میز مذاکره در اروپا که در خیابان های بیروت وبغداد تعیین می شود و به آمریکا وکارشناسان استراتژیک وسیاسی و نظامی خطاب کرده بود که شما قادر به شناخت محیط پیرامون خودتان نمی باشید تا چه رسد به خاورمیانه که سراسر آن مملو شده است از نیروهای تعلیم وآموزش دیده ی ناشناس ضد آمریکائی که همه الگو گرفته از انقلاب اسلامی رژیم تروریستی آخوندی می باشند وفقط منتظر فرمان می باشند تا دست به تهاجم خود علیه ی نیرو واهداف نظامی اقتصادی تجاری آمریکا در منطقه بزنند . البته قبلاً پاسدار حسن عباسی از 33 نقطه ی جهان علیه ی آمریکا وآماده باش 40 تا 50 هزار نیروهای آموزش دیده ی عملیات استشهادی سخن به میان آورده بود . ولی اکنون که گند قضیه درآمد ودستان جنایتکارانه ی سران رژیم تروریستی و سپاه پاسداران در عراق و فلسطین ولبنان وافغانستان رو شده است . پاسدار یادداشت رو نویس با پاک کردن صورت مسئله و رد گم کردن وفرافکنی نمودن ، اینگونه آدرس غلط داده است :
"اين قلم- يك سال پيش- پس از كشته شدن زرقاوي در يادداشتي با عنوان «نقطه كوچ گروه زرقاوي» - كه در تاريخ 22/3/85 در كيهان چاپ شد-پرسيده بود: «آيا فلسطين يا لبنان نقطه كوچ آنان نيست.» سير حوادث نشان داد كه اين پيش بيني دقيق بوده است. به هر روي فتح الاسلام و تعدادي از عناصر عربي گروه زرقاوي طي ماههاي اخير به لبنان كوچ كرده و در اردوگاه نهرالبارد- يكي از سه اردوگاه فلسطيني در لبنان- سكني گزيدند. در همان حال شعارها و داعيه هاي اين گروه و ناكامي روند سياسي در فلسطين سبب شد كه عده بيشتري از فلسطيني ها به اين گروه بپيوندند و حتي طرفداراني در دو اردوگاه ديگر فلسطيني ها- در عين الحلوه و برج البراجنه- پيدا نمايند."
پاسدار یادداشت روز نویس در پایان یادداشت روز خود بسیار روش و آشکارا هدف دست داشتن در نزاع داخلی در لبنان را به نمایش گذاشته است و ثابت کرده است که این سیاست ادامه ی حرکت حزب الله در سال گذشته برای سقوط و براندازی دولت لبنان می باشد که چون از طریق تهدیدات شیخ حسن حزب الله و اعتراضات و تحصن ها امکان پذیر نشد و برای اینکه با دفاع کردن از حزب الله لبنان ثبات که مسلح بودن حزب اله لبنان فقط این هستند که مدافعان اصلی مردم لبنان می باشند ، اکنون چنین طبکارنه در این مورد اهداف سپاه پاسداران در لبنان و منطقه دنبال کرده است :
"اتفاقات ميان فتح الاسلام و گروه 14 مارس حزب الله را در موضع حق خود تقويت كرده است چرا كه مردم لبنان به ياد دارند كه سيد در نطق هاي خود به آنان يادآور شد دولت كنوني نمي تواند تامين كننده امنيت داخلي و مرزي باشد. اين حوادث ثابت كرد كه از يك سو ارتش پس از 9 روز جنگ با يك گروه كوچك داخلي نتوانسته است راهي براي پايان بحران پيدا كند و از سوي ديگر گروه 14 مارس توانايي حل حتي يك مسئله كوچك امنيتي را نيز ندارد.اين در حالي است كه مخالفان مقاومت طي يك سال گذشته بر خلع سلاح حزب الله تاكيد كرده اند و همواره اين سؤال اساسي سيدحسن نصرالله را بي پاسخ گذاشته اند كه در صورت كنار رفتن حزب الله از صحنه امنيتي لبنان، كدام نيرو مي خواهد امنيت مردم و مرزها را حفظ نمايد. اين سؤال امروز نيازمند پاسخ گروه 14 مارس نيست، رخدادهاي 9 روز اخير به آن پاسخ داده است."
پرسش است که مقامات سیاسی ونظامی آمریکا در عراق به این نتیجه رسیده اند که دولت نوری المالکی دست نشانده ی سران رژیم تروریستی و سپاه پاسداران می باشد وسرپل اصلی نفوذ عوامل رژیم برای اعمال تروریستی در عراق می باشد و تصمیم گرفته اند که آن را با یک حکومت سکولار تعویض کنند . برای چه با واسطه گری دلالی های پشت پرده دولت فخیمه ی انگلیس و رهنمودهای لابی های رژیم تروریستی ایرانی و نفوذ ی آمریکائی در کاخ وزارت امور خارجه با نمایینده ی چنین رژیم تروریستی در گل مانده وافشا شده حاضر شده اند که پشت میز مذاکره بروند که نه اینکه به این رژیم تروریستی اعتبار وبها می دهند ، بلکه بقول پاسدار یادداشت ر وز نویس تبدیل به تيري خواهد شد که به سوی خودشان كمانه خواهد و از طرف دیگرعملاً بر نقش دخالت گرایانه وویران وباتلاق سازی در عراق صحه گذاشته می شود ؟ اگر احساس می شود که اینگونه می شود یاغی بین المللی را مهار کرد طبق تجربیات 28 سال گذشته ثابت می شود که اینان سخت در اشتباه می باشند .زیرا که هر گونه سازش ومماشات کردن مطمئن باشید که به زودی باتلاق های دیگری برای آمریکا در خاورمیانه از سوی رژیم تروریستی آخوندی ساخته خواهد شد. و دلیل پذیرش مذاکره گذشته از موضع ضعف است از سوی دیگر بای خنثی کردن برکناری نخست وزیری دست نشانده المالکی می باشد . مضحک وکمدی تر اینکه نه این سیاست سازشکارانه ی آمریکا موجب ویرانی بیشتر عراق و کشته شدن مردم این کشور وحتی نظامیان آمریکائی شده است . عجیب است که بازهم بر نگهداری نام سازمان مجاهدین در لیست گروه وسازمان های ترریستی بازهم تلاش می شود که انگلیس به نمایندگی از سوی سران رژیم جنایتکار آخوندی اعمال وتحمیل شده است موجب خواهد شد که باز هم بیشتر بر عمق این تراتژدی و گسترش اعمال تروریستی وجنایات سران رژیم تروریستی و سپاه پاسداران در عراق و منطقه ی خاورمینه افزوده گردد.
هوشنگ – بهداد
سه شنبه 8 خردادماه سال 136