گزارش اپوزیسیون باشگاه خبر نگاران جوان روزنامه ایران درسایت بازتاب علیه ی مجاهدین

گزارش اپوزیسیون باشگاه خبر نگاران جوان روزنامه ایران درسایت بازتاب علیه ی مجاهدین
به نظر می رسد پس از اینکه نام پاسدار محسن رضائی جزو لیست گروه های تروریست های اعزامی قرار گرفته است که وی در انفجار سفارت اسرائیل در آرژانین دخالت داشته است و سر دسته ی گزمگان ایشان مجاهدین را مقصر گنجاندن نام این پاسدار در لیست نام تروریست های اعزامی می داند .اکنون برای تلافی کردن به سبک سناریو وپرونده سازی پاسدار همکارش حسین شریعتمدار مدیر مسئول روزنامه ی کیهان پادگانی روی آورده است ودست به پرونده و سناریو سازی علیه ی مجاهدین زده است . و یک گزارش مزخرف و جعلی و ساختگی به نقل از گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به روزنامه ی دولتی ایران به نقل اپوزیسیون خارج نشین تهیه وتنظیم کرده است که البته نویسنده ی آن بی نام ونشان می باشد و تحلیلش درست شبیه سایت های مزدوران وابسته به وزارت بد نام اطلاعات رژیم فاشیستی مذهبی – آخوندی می باشد که اکنون لو داده شده که سر نخ اینگونه اپوزیسیون های دست ساز اعزامی به برون مرز کجاست و چرا در سایت بازتاب محسن رضائی مورخ 29 اردیبهشت بازتاب داده شده است ؟ چون مثلاً گزارشگر سایت بازتاب این پاسدار لر بختیاری با کپی کردن مدعی شده است که اكثر مقامات آمريكايي به ويژه خانم رايس از يك طرف و مجاهدين(منافقين) از سوي ديگر از خانم رويال حمايت مي‌‏كردند اما افكار عمومي فرانسه او را انتخاب نكرد. وافزده اما در حقيقت پس از بلر و آمدن ساركوزي در اروپا با يك رويكرد متفاوت روبرو هستيم. كه در صحنه بين المللي قابل تامل و هشدار است ، هشدار از اين بابت كه نكند نفوذ ايران كه اكنون در خاورميانه غير قابل كنترل شده به سمت اروپا كشيده شود. البته کارشناس اپوزیسیون باشگاه خبرنگاران جوان که این باشگاه را با باشگاه سابق شعبان بی مخ و پایگاه بسیج حسین الله کرم اشتباهی گرفته، توضح نداده است که دلیل مهار ناپذیر بودن رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی در خاورمیانه چیست؟ یا نقش این کشور در بحران سازی های عراق وفلسطین ولبنان چگونه است ودر مجموع این مهار ناپذیر بودنش چه ارتباطی با کنترل نا پذیر بودنش در نقض محکومیت جهانی حقوق بشر وفراری دادن مغزها در کشور دارد؟ ولی بازهم این نابغه ی پاسدار افزوده که بنا بر گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان، يك پايگاه اپوزیسيون خارج نشين در يادداشت سردبير خود که با زهم بی نام وبی نشان است پيرامون شكست سگولن رويال در انتخابات رياست جمهوري فرانسه باز بطور تکراری نوشته است پيروزي ساركوزي چنين پيامي دارد: اكثر مقامات آمريكايي به ويژه خانم رايس از يك طرف و مجاهدين خلق(منافقين) از سوي ديگر از خانم رويال حمايت مي‌‏كردند اما افكار عمومي فرانسه او را انتخاب نكرد. ما در حقيقت پس از بلر و آمدن ساركوزي در اروپا با يك رويكرد متفاوت روبرو هستيم. كه در صحنه بين المللي قابل تامل و هشدار است ، هشدار از اين بابت كه نكند نفوذ ايران كه اكنون در خاورميانه غير قابل كنترل شده به سمت اروپا كشيده شود.
ازاین گزارشگر سر دبیر باشگاه خبرنگاران جوان و سر دبیر اپوزیسیون پرسش است که مگر صدور نفوذ رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی به غیر از بینادگرائی وتروریسم و ترور مخالفین در برون مرز ودخالت گری در امور داخلی سایر کشور ها و دفاع از پروژه ی هسته ای کردن چیز مهم دیگری هم می باشد که اکنون به سوی اروپا در حال پیشروی می باشد . یعنی پیام روشن داده شده است که ترور مخالفین ایرانی و انفجارات واعمال تروریستی بیشتر در کشورهای در اروپائی در راه است. جالب است که سر دبیر اپوزیسیون برون مرز نشین وعضو باشگاه خبرنگاران جوان از اين پايگاه اپوزیسيونی خارج نشينی خود بزبان بازجویان وشکنجه گران و پادو ها ومزدوران سایت های اینترنتی وابسته به وزارت بد نام رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی سخن گفته وافزوده نقش گروهك مجاهدین خلق (منافقين) را در گسترش متحدان ايران به اروپا حائز اهميت است و تأکید کرده به دلیل افشاگری های گسترده ی هسته ای که این سازمان تا به حال کرده است موجب شده که قدرت رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی به دهها دليل در حال افزايش شود و يكي از اینها اينست كه اينان (منافقين) با عملكرد احمقانه خود روز به روز علي رغم اهداف خود با افشاگری مستمری که می کنند بر قدرت رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی ايران مي افزايند. آنگونه که از سر قدرت زیاد هم مذاکره با آمریکا پذیرفته شده است وهم اینکه پاسدار تیز خلاص زن احمدی نژاد برای پیشنهاد عادی کردن رابطه با مصر نام خیابان خالد استابولی قاتل انور السادات را از خیابان های تهران حذف کرده است. وهم اینکه موجب انتقاد تیز سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی به پاسدار تیر خلاص زن احمدی نژاد شده است .
اما در بخش دیگری سر دبیر باشگاه خبرنگاران جوان واپوزیسیون واپوزیسیون اصلی رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی پیام را شفاف تر منتقل کرده است ، یعنی اینکه در گزارش خود گفه این گروهك در فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا و اتحاديه اروپا قرار دارد و از خصومت ديرينه اي با « ژاك شيراك » رئيس جمهور يپشين فرانسه و « نيكلا ساركوزي » رييس جمهور امروز فرانسه برخوردار است ولي پس از پيروزي ساركوزي اعضاي مجاهدين حداقل 4 بار درخواست حضوري و كتبي داشتند كه بتوانند با رييس جمهور فرانسه ديدار كنند ولي وي هرگز اعتنايي به درخواست هاي آنان نكرد. و در ادامه افزوده شده سايت اپوزیسيون خارج نشين که تحلیل هایش خیلی شبیه به تحلیل های سایت چراگاه – خبرگاه علی شمس وسایت های مزدوران و پادوهای وزارت بدنام در مورد مجاهدین است بدون آنکه بگوید که موضع جدید سارکوزی نسبت به رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی و پروژه ی هسته ای چیست وترکیب دولت ایشان چگونه است وچند تا وزیر زن در آن وجود دارد، به نقل از اپوزیسیون دست ساز وزارت اطلاعات ادامه داده که همه چیز در مورد مجاهدین را زیر نظر دارد وکنترل می کند تا اینکه متوجه شده است اين خبر را خبرگزاري فرانسه هفته گذشته بر روي خروجي خود قرار داد كه با فشار برخي مراكز حذف شد و مسوولين سايت(اپوزیسيون) اين موضوع را از طريق يكي از مسوولان خبرگزاري فرانسه که باز هم این سرباز گمنام امام زمانی بی نام ونشان است خبر را متوجه شده است .
در پایان اینکه به گزارش دستگاه شنود وجاسوسی باشگاه خبرنگاران جوان مستقر در پاریس ووابسته به خبرگزاری روزنامه ی دولتی ایران که زیر نظر پاسدار محمد حسن صفار هرندی انجام وظیفه می کند که وزیر تفتیش و عقاید و سانسور می باشد ومبتکر برگزاری کنفرانس های کاریکاتوری جهای مبنی بر دروغ بودن هولاکاست در تهران می باشد پيش از این انتظار نمی رود تا که گزارش نکند ودر مورد انتخابات رياست جمهوري فرانسه نگوید که تعداد معدودي زنان ايراني ، عراقي و فرانسوي در گردهمايي مجاهدین خلق (منافقين) كه به منظور حمايت از خانم رويال برپا شده بود شركت كردند. در اين گردهمايي يك پارچه نوشته با اين مضمون به چشم مي خورد : « زنان عراق ايران و فرانسه : حامي خانم رويال براي صلح و عليه بنيادگرايي » . همچنين در بيانيه اين گروه ها كه توسط خبرگزاري فرانسه منتشر شده آمده است : « ما از همه دوستان خود به ويژه فرانسوي ها درخواست مي كنيم كه به خانم رويال راي بدهند. » بالاخره اینکه عنوان منافقین و زن ستیزی که این گزارشگر باشگاه اپوزیسیون روزنامه ی دولتی دولت امام زمانی پاسدار تیر خلاص زن احمدی نژاد برای گزارش خود برگزیده است . اکنون روزنامه ی دولتی ایران معلوم نموده است که خیلی زیادی بها به اپوزیسیون های اعزامی وزارت بد نام اطلاعات به برون مرز داده است . همینکه رو کرده است که این باشگاه خبرنگاران جوان آنقدر مستقل است که هر گز سرش توی آخور سایت های بدنام وزارت اطلاعات رژیم فاشیستی – مذهبی – آخوندی نیست و خودش خط دهنده ی آنان نمی باشد و همچون خود پاسدار محسن رضائی که آن را رله کرده است تا شاید پاداش آن سایت بازتاب در داخل از زیر تیغ سانسور وتوقیف رها شود ، بیش از حد و زیر مستقل ومترقی و مدافع آزادی بیان وقلم می باشد و این وزیر ارشاد ومسئول روزنامه ی دولتی ایران در گذشته در کنار پاسدار حسین شریعتمدار در سر به نیست کردن نویسندگان واهل قلم و اپوزیسیون ودگر اندیشان در قتل های زنجیره ای دست نداشته است .
http://www.andesheh.com/maghalat26/306.htm مسعود پسیان ازسایت اندیشه