گنداب اطلاعات آخوندي و اركستر قورباغة مست!

از سایت ایران افشاگر www.iran-efshagari.com

گنداب اطلاعات آخوندي و اركستر قورباغة مست!
احمد فروغي
اشرف- خرداد86

06/03/86
اخيراً سايت ديدبان دژخيم اطلاعاتي هاي ولي فقيه, ترهاتي درباره مجاهدين «از تروريسم وطني تا تروريسم بين المللي» منتشر كرد, كه از بسياري جهات براي نشان دادن استيصال آخوندها و دست خالي آنها در برابر مقاومت سرفراز مردم ايران قابل توجه بود.
در اين سناريوي مضحك «پدرخوانده تروريسم», كه خودش با پس گردني و پرونده اتمي زيربغل به شوراي امنيت برده شده, شق القمر كرده و تلاش كرده با كنار هم قرار دادن مجاهدين و «القاعده» اثبات كند كه اينها با هم در حال حاضر «اصلي ترين تهديدات بين المللي محسوب شده وبخش اعظمي از امور مجامع جهاني و دولتها را به خود اختصاص داده اند», تا بلكه به چارپايان اصطبل اطلاعات آخوندي و انواع و اقسام حيوانات موذي ارتزاق كننده از آن خط جديدي داده و اثبات كنند كه تهديد اصلي جهاني نه «بنيادگرايي» و نه «دستيابي ملايان به سلاح اتمي», بلكه مجاهدين هستند.
از شما چه پنهان استدلال ها آنقدر مضحك و بسيجي خركن بود (چه از نوع وطني و چه از نوع فرنگي) كه انگيزه لازم را به من نمي داد كه مطلبي راجع به آن بنويسم و وقت خودم و خوانندگان را بيهوده صرف آن بكنم, منجمله اينكه «مماشات كشورهاي غربي با مجاهدين» و «مداخله در عراق و برهم زدن اوضاع سياسي (بخوانيد اوضاع سياسي مورد پسند آخوندهاي جنايتكار)», «دخالت مجاهدين در انتخابات پارلماني انگلستان وآمريكا و انتخابات رياست جمهوري فرانسه» و دست آخرهم «دخالت مجاهدين در درگيري هاي پس از پيروزي نيكولا ساركوزي در پاريس و…».
ملاحظه مي كنيد كه ديگر اتهام آخوندساختة «كرد كشي» و «سركوب شيعيان» عراق عليه مجاهدين, براي آخوندهاي در گل گيركرده از كارآيي افتاده و كشف جديد دژخيمان, «دخالت مجاهدين در مهمترين انتخابات آمريكا, انگليس و فرانسه» كه آنها را تبديل به تهديدي از نوع «القاعده» براي جهان كرده است! و اين نتيجة «مماشات» آمريكا و انگليس با مجاهدين» بوده است.
مي بينيد كه آخوندها چقدر از شكست توطئه هاي استعماري - آخونديِ بمباران قرارگاههاي مجاهدين توسط آمريكا و انگليس و كودتاي ننگين 17 ژوئن در پاريس سوخته اند كه شكست اين توطئه ها كه فقط بر پايه خطوط اصولي استراتژيك, و رهبري هوشيارانه و پاكبازي تك تك مجاهدين كه از صدر تا ذيل, هيچ چيز را هيچگاه براي خودشان نخواسته اند, بدست آمده را «مماشات» غرب با مجاهدين! مي خوانند.
اما مضحك تر از خود اتهام آخوندساخته, يعني تشابه «القاعده و مجاهدين», وارد كردن ناشيانه مزدوران دوزيستي مانند «مسعود بني صدر» است كه بمحض وارد شدن اين ترهات به گنداب تئوريهاي اطلاعات آخوندي عليه مقاومت ايران, شروع به خواندن ابوعطا براي اثبات آن كردند.
در تقسيم كار آخوند گوشخوار, براي اثبات تشابه «القاعده - مجاهدين خلق», سهم «نويسنده و عضو سابق كادر سياسي سازمان مجاهدين خلق!, كه هم از توبره آخوند مي خورد و هم از انواع و اقسام آخورهاي فرنگي, يك سخنراني در «دانشگاه لندن» است.
معلوم نيست اگر اين مجاهدين اينقدر خطرناك و در عين حال به لحاظ محتوي مشابه «القاعده» و بي آبرو هستند, چرا بالاترين كرسي امثال اين موجودات دوزيست همواره «عضو سابق مجاهدين خلق» است.
در تاريخ ملتها, مقاومت و فدا در هر دوره عليه حكومت هاي ظالمانه و سياه, برگ افتخار بوده و هست, چيزي كه هرگز مورد پسند دژخيمان و عناصر جبون و خودفروخته نبوده و نيست, اين بديهي ترين حقيقيت جوامع بشري بوده و هست, و كدام ايراني و يا غير ايراني شرافتمندي است كه بتواند ايران را از اين حقيقت محض مستثني كند؟
تاريخ 100 ساله مبارزة مردم ايران براي آزادي و حاكميت مردمي با از خودگذشتگي و رنج وخون هزاران زن و مرد شريف ساخته شده كه هريك برگ زريني از اين كارنامه درخشان هستند, كسانيكه تن به نكبت حاكميت شاه و شيخ جنايتكار ندادند, و جان و پاكترين عواطف انساني خودشان را فداي اين راه كردند, حال بگذار از قعر تعفن و نكبت اطلاعات آخوندي, دستهاي آغشته به خون دژخيمان را بوسيده و به خيال خود با انواع و اقسام برچسبهاي آخوندساخته نسبت به مقاومت ايران بگويند: «…فرقه هاي ترويستي مانند القاعده و مجاهدين خلق ايران ليست شهداي خود را بعنوان پرچم شرف و افتخار خود به اهتزاز در مي آورند» و تلاش مذبوحانه در خدشه دار كردن افتخارات يك خلق بكنند.
اما اجراي اركستر جديد ولي فقيه, بنام «القاعده - مجاهدين خلق» به اينجا ختم نمي شود, و قورباغة مست گنداب اطلاعات آخوندي در سمينار لندن اضافه مي كند: «…القاعده دنيا را به دو قسمت دارالسلام و دارالحرب تقسيم مي كند و مجاهدين خلق ايران تمامي ايراني ها را به هوادارن خودشان و هواداران رژيم ايران تقسيم مي كنند, بنابراين شما يا با آنها هستيد, يا همراه دشمن بوده» و مجيزگويان براي دژخيمان و شكنجه گران مي گويد «…در دهه هشتاد آنها (مجاهدين) هيچ ترديدي به خود راه ندادند كه تا هر كسي با آنها نبود را بكشند». و بدينوسيله در خوش خدمتي براي آخوند اژه اي مي خواهد برگي بالاتر از خود رژيم كه تا بحال گفته مجاهدين «ياران مخلص امام» (مانند دژخيم لاجوردي) را هدف قرار داده اند رو كرده و بگويد آنها نه فقط «ياران مخلص امام» بلكه هركس با آنها نباشد را مي كشند!
مضحك تر اينكه «شبدرقلي خان» جديد, از وقتي به شيوه علني تري وارد صحنه گرداني هاي تغزيةاطلاعات آخوندي عليه مقاومت ايران شده, از زير عباي ولي فقيه مدعي «حدود و قواعد اسلامي» از مجاهدين نيز شده و مي پرسد: «…چگونه آنها مي توانند پيروان خود را قانع كنند تا تمامي حدود و قواعد اسلامي را ناديده بگيرند و هر آنچه را كه از آنها خواسته مي شود انجام دهند؟…بايد بگويم لازم است فرقه هاي تروريستي را از مسلمانان معمولي جدا كنيم و هرگز هرگز نبايد آنها را مسلمان بخوانيم چرا كه مسلمان نيستند»
افلاس رژيم رو به اضمحلال را ببينيد كه در دوران تعيين تكليف و در تنگناي استراتژيكي كه مقاومت بر آن تحميل كرده است, از بس قافيه به آن تنگ آمده واقعاً به جفنگ روي آورده و اگر روزگاري «امام دجالان» از گندچالة دهانش اين ترواش مي شد كه «مجاهدين خودشان خودشان را شكنجه مي كنند» امروز براي منحرف كردن انزجار جهاني از اين رژيم قرون وسطايي به سمت تهديد و دشمن اصلي اش يعني مجاهدين, مجبور است به هر خس و خاشاكي خود را بياويزد و «نويسنده» و «تئوريسين» هاي باسمه اي سرهم كند. غافل از اينكه آن سبو بشكست و آن پيمانه ريخت, وضعيت نظام جور و جنايت ولايت فقيه خراب تر از اين است كه با اين ترفندها مسئله اي حل شود.
البته آخوند اژه اي گوشخوار هم مثل تمامي دستگاه هاي شكنجه و سركوب ديكتاتوري هاي تاريخ مي تواند دل را به اين يا آن عنصر بي مايه كه زماني در جبهة مردم و مقاومت بُر خورده بودند, خوش كند, اما در هرحال روسياهي مال ذغال است و دژخيمان را از سرنوشت محتوم سرنگوني خودشان گريزي نيست, اين عناصر مزدور نيز فقط خود را لجن مال كرده و تبديل به ذره اي متعفن از تاريخ مي كنند, و نه تنها هيچ چيز از عزت, حقانيت و افتخارات مقاومت مردم ايران عليه ستمگران نمي توانند بكاهند, بلكه ناخواسته, به ارزش كسانيكه عليرغم هر دسيسه و تلاش مذبوحانة مرتجعين بر مقاومت خود استوار مانده اند, مي افزايند, اين عناصر زبون, در قعر زباله دان تاريخ نيز چيزي جز تعفن از خود ساطع نمي كنند, حتي اگر مانند «يهودا اسخريوطي» (Judas Iscariote) براي مدت زماني در ركاب و از حواريون عيسي مسيح بوده باشند.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
سايت سازمان مجاهدین خلق ایران، متعلق به عموم مردم ايران و برخاسته از خون شهيدان و رزم آزاديخواهان است، تا هر كجا ميتوانيد مطالب آن را تكثير و در اختيار ساير هموطنان قرار دهيد www.mojahedin.org