خانه از پای بست ویرانست . خواجه در فکر نقش ایوانست. یادداشت روزکیهان 20 اردیبهشت

نقد بررسی " تلخ و شيرين مبارزه اي بزرگ " (يادداشت روز) روزنامه ی کیهان پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه سال 1386"خانه از پای بست ویرانست . خواجه در فکر نقش ایوانست."
در مورد انتخاب عنوان یادداشت امروز که مبارزه ای می باشد که دو بخش دارد به نظر می رسد که داستان تلخ وشیرین مبارزه ی بزرگ قسمت تلخ آن مربوط به روز گذشته بوده است که چون زیادی تلخ بوده است بنابراین سانسور چیان روزنامه ی پادگانی کیهان تصمیم گرفتند برای اینکه کام خوانندگان روزنامه را تلخ کام نکنند یادداشت روز را حذف کردند تا از طریق اینترنت در دسترس دیگران نباشد . اما چون یادداشت های روز کیهان چند وجهه است و چند گونه مخاطب دارد که بخشی خودی و شیرین کار وشیرین کام می باشند وبخشی دیگر رقیب یا غیر خودی هستند که می بایست تلخ کام باشند. یادداشت روز امروز نیز از این قائده مستثنی نیست . یعنی یک طرف حساب پاسدار غلامک وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد است و طرف مقابل جناح شکست خورده ی دوم خردادی های صاحب مال و ثروت شده می باشد وموضوعی که شیرینی و تلخی همراه دارد عزل مدیران متخلف بیمه از سوی پاسدار احمدی نژاد می باشد. اساساً در رژیم تروریستی آخوندی بحران سازی و کلان دزدی وسرکوبگری لازم وملزوم همدیگر می باشند واز خصویات ویژه ورمز ماندگاری نظام و بر مسند قدرت بودن آخوند ها و آقازاده ها وحامیان وشرکا دزد و غارتگران شان می باشد . به همین دلیل است گاهی که رقابت وتضادهای باند ها وجناح ها بالا می زند که عمداً پیرامون افزایش قدرت و ثروت و چپاولگری می باشد، شعبات دستگاه قضائی برای رو کم کنی رقیب یک چشمه رو می کند تا مدعی رقیب را خفه و خاموش و ساکت کند که زیادی دور نگیرد وباج خواهی نکند. بنابراین اکنون رئیس جمهور اقدام انقلابی عزل مدیران شرکت بیمه ی ایران کرده و دیوان محاسبات پرده از ماجرائی برداشته است که تنها یک دهم ارقام قابل بررسی شرکت بیمه ی ایران دزدی های نجمومی و کلان است که توضیح بیشتر این ماجرا چنین است :
"ماجرا اما روشن است. رئيس ديوان محاسبات اعلام كرد در رسيدگي به تنها يك دهم از ارقام قابل بررسي در شركت بيمه ايران كه نيمي از كل بيمه گذاران كشور را زير پوشش دارد و يكي از پانزده شركت بزرگ دولتي از حيث ارزش اقتصادي و ميزان سوددهي است، تخلفات كلان و عديده اي كشف شده اند. سپردن صدها امتياز نمايندگي به بستگان نزديك مديران برخلاف قانون و مقررات، تشكيل پرونده هاي فراوان با مدارك جعلي، پرداخت رقم هاي ناحق و يا خودداري از پرداخت ارقام بحق خسارت برخلاف نظر كارشناسان، پرداخت رقم هاي كلان خسارت براي حوادث صوري و دروغين- مثل غرق كردن هزاران كارتن خالي تلفن همراه- و مانع تراشي در رسيدگي بازرسان، شمه اي از اين تخلفات بودند كه رئيس ديوان محاسبات به رئيس جمهور گزارش كرد و دكتر احمدي نژاد هم بلافاصله دستور داد مديران متخلف عزل و رسيدگي جدي به تخلفات آغاز شود."
البته چون خوشبختانه یک رئیس جمهور خیلی انقلابی بر سر کار است که گذشته از اینکه سابقه ی پاسداری و تیر خلاص زنی و عضویت تیم ترور مخالفین در برون مرز دارد و خیلی هم انقلابی عمل کرده و می کند و پیوسته در بستر مبارزه با فساد اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی واداری وارد صحنه می شود و اقدام می کند . مثلاً نان بر توی سفره های خالی محرومان بصورت شعاری می برد، عملاً رشد افسار گسیته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها ومسکن را به محرومان اررزانی می دارد وتقدیم آنان می کند، کمک به طرح فراری دادن شهرام جزایری و دستگیری دوباره اش می کند، تور های سفری مارتونی به 28 استان کشور انجام می دهد تا از طرح ملی هسته ای دفاع کند و وعده های شیرین غنی سازی اورانیوم می دهد وشیرین تر آن جشن هسته ای در نطنز برپا می کند و از طریق باجناق سردار پاسدارش احمدی مقدم طرح ملی امنیت مبارزه با بی حجابی در جامعه اجرا می کند و آنتن های ماهواره ای جمع آوری می کند تا با شبیخون فرهنگی مبارزه کند ودختران جوان را نیروی انتظامی با زور سوار خودروی پلیس می کند، همچنین از طریق بر گزیدن آخوند روح الله حسینیان به عنوان مشاور امنیتی فرهنگی زمینه ی تقویت و بازسازی باند محفلی سعید امامی را فراهم می کند تااینکه با قلم زنی در 4 نشریه ی دانشجوئی بتوان سناریوی مشابه ی کارناوال عاشورای دوم خرداد را در دانشگاه پلی تکنیک امیر کبیر اجرا نمود وبسیجیان و چماقداران را بر جان دانشجویان معترض انداخت و آنان را دستگیر وبازداشت کرد و در سایه ی انقلاب فرهنگی جدید بشود فضای اختناق و انفعال و پادگانی در دانشگاهها حاکم نمود . خلاصه برای ادامه ی خصوصی یا اختصاصی یا خودمانی سازی بشود80 % مؤسسات وشرکت وبنگاهها وبانک ها به ایادی واگذار کرد ونام آن را توزیع سهام عدالت گذاشت. البته که ادامه ی همان عدالتی می باشد که سال گذشته در سازمان ملل در حالت نورانی بودن بطور مهرورزانه به بندگان خدا در سراسر جهان صادر شده بود . اکنون نیز در روند همین اقدامات جنگی انقلابی می باشد که اتخاذ تصمیم انقلابی اخیر عزل مدیران شرکت بیمه ی ایران از سوی پاسدار احمدی نژاد اینگونه موجب رضایتمندی توده های منتظر دریافت نان بر توی سفره های خالی خودشان و مطبوعات اصولگرا از جمله روزنامه ی کیهان شده است :
"تصميم انقلابي رئيس جمهور كه با موج رضايت توده هاي وسيع مردم و استقبال مطبوعات اصولگرا مواجه شد، اولين گام دولت نهم در مبارزه با فسادهاي اقتصادي و اداري نبود و آخرين آن هم نخواهد بود. عصبانيت برخي گروه هاي زياده خواه و رسانه هاي طرفدارشان نيز نه نخستين واكنش كينه توزانه در برابر اقدامات اصولي دولت عدالت محور است و نه آخرين آنها. پيش از اين در موارد زيادي - مثل بركناري مديران عامل چند بانك دولتي كه از اجراي مصوبه كاهش نرخ سود و بهره استنكاف كرده بودند، يا برخورد با مديران برخي بانك هاي خصوصي كه صدها ميليارد تومان تسهيلات را در اختيار يكي دو نفر گذاشته و يا با تزريق هزاران ميليارد تومان پول، اقدام به التهاب آفريني در بازار مسكن كرده بودند- ماجراي خشنودي عموم مردم و نيز بهانه هاي رنگارنگ معدود جريانات سياسي، اقتصادي و رسانه اي چهره نشان داده است. اما اصلاً مهم نيست. اهميتي ندارد كه دولت عدالت محور در هر گام مبارزه با فساد و فقر و تبعيض فشارهاي سنگين سياسي و تبليغي را متحمل مي شود و حتي گاهي فشارهاي خرد كننده مانع مجازات افراد و باندهايي مي شود كه بيت المال مردم مسلمان را ملك خانوادگي و خصوصي خود دانسته اند"
البته که در دنباله یادداشت روز نویس افزوده کرده است برای اقدامات انقلابی هر بهائی که پرداخت شود ارزش دارد چونکه دولت انقلابی مصمم است که تا ریشه کن شدن فساد اقتصادی مبارزه کند. اما به شرط آنکه قوه ی قضائیه حامی و پشتیبان کلان دزدان بخواهد با دولت همکاری کند تا که کار تمام شود و به توان سوءاستفاده گران از «قانون دان هاي قانون شكن» و كارشكنان دارای «دستمال هاي كثيف» را از ساختارهای آلوده اصلاح کرد و راهكارهای انقلابی مناسب را پيش بيني و جایگزین نمود تا امنيت سرمايه گذاري براي تلاشگران سالم در فعاليت هاي اقتصادي نمونه ی تجربه شده 28 سال گذشته را فراهم کرد که توضیح بیشتر آن چنین است:
"هر بهايي پرداخت شود، گران نيست. شبهه پراكني ها، تحريف ها، تهمت زدن ها و حتي هتاكي ها هر قدر توپخانه اي و حجيم و ناجوانمردانه باشد، در برابر شيريني رضاي خداوند و سرمايه عظيم اعتماد مردم، ناچيز است. حناي بهانه جويي هايي از جنس اين كه بگويند برخورد با مفاسد موجب فرار سرمايه ها و يا احساس ناامني در مديران مي شود، ديگر نه براي ملت، نه براي مديران خدمتگزار و نه براي فعالان درستكار اقتصادي رنگي ندارد.در مبارزه با مفسدان اقتصادي، جاي دولت و دستگاه قضايي عوض نمي شود، و نبايد بشود. دستگاه قضايي در تعقيب و مجازات و معرفي مفسدان دانه درشت پايمردي لازم را از خود نشان مي دهد تا انشاء الله دولت بتواند آسوده خاطر از سوءاستفاده گري «قانون دان هاي قانون شكن» و كارشكني «دستمال هاي كثيف» ساختارها را اصلاح، راهكارها را پيش بيني و امنيت سرمايه گذاري را براي تلاشگران سالم در فعاليت هاي اقتصادي فراهم كند. قوه مقننه نيز چه در جايگاه تدوين و تنقيح مقررات و چه در مقام نظارت همچون گذشته يار و همراه دولت عدالت محور است. اگر هم در مواردي اندك خلاف انتظاري ديده مي شود روال هميشگي مجلس پشتيباني از مبارزه با فساد و مفسدان بوده و هست."
یادداشت روز نویس هذیان گوی و زیادی خواب نما رؤیائی شده در پایان تأکید کرده است که البته دولت در قطع کردن دستان ناپاکان تنها نیست، زیرا که همان از دست افتاده و معیوب رهبر ولی فقیه سنگر گرفته در پای بساط منقل جماران را نیز باخود دارد . زیراکه حامی اصلی دزدان نجومی و صاحبان ثروت های باد آورده خود ایشان می باشد ولی با این وجود تأکید شده در مجموع با کمک همین دست معجزه گر ونطق های نشئه وار مسیح گونه وشفابخش رهبر ولی فقیه دولت می تواند فشار های اندک ناپاکان رقیب را خنثی نماید. زیرا که آن زمان که می شد با جو سازی ونامه نگاری کردن ها سنگ اندازی و کار شکنی ها کرد سپری شده است . برای اینکه اکنون پژواک عدالت خواهی و توزیع سهام عدالت از سوی دولت امام زمان عدالت محور چنین در جامعه طنین انداز شده است:
"دولت در عزم محكم خود براي قطع دست هاي ناپاك از بيت المال تنها نيست و به ياري خداوند در كوتاه مدت نيز نتايج و بركات اين مجاهدت بزرگ در تمام عرصه ها رخ نشان مي دهد، اما حتي اگر در موارد اندكي هم فشار و كارشكني آلودگان و حاميانشان دسترسي به نتيجه را به تأخير بيندازد، اهميتي ندارد. مهم آن است كه خدمتگزاري به محرومان و مبارزه با مفسدان به خواسته اي همگاني تبديل شده و ديگر گذشته آن زماني كه براي جلوگيري از روال عادي يك مدير متخلف، از رئيس جمهور تا دهها مدير ديگر كشور براي رهبر انقلاب نامه بنويسند و ابراز نگراني كنند، در خيابان ها تشنج راه بيفتد و مطبوعات كذايي براي ملت «هيئت منصفه 60 ميليوني» بتراشند.اجراي عدالت آنگاه كه عليه صاحبان ثروت و قدرت باشد، بسيار سخت است و تلخكامي هاي فراوان دارد اما گشايشي كه از آن حاصل مي شود، حلاوتي پايان ناپذير و فراموش نانشدني را به ارمغان مي آورد. كدام افتخار براي دولت بالاتر از آن كه دغدغه ساليان ملت صبور درباره مبارزه با فقر و فساد و تبعيض را به گفتمان غالب در سپهر بانشاط ايران اسلامي تبديل كند؟"
در خاتمه اینکه اگر دولت مدعی امام زمانی پاسدار احمدی نژاد یک در صد آنچه شعار داده بود عمل کرده بود اکنون نیاز به این همه خط و نشان کشیدن ها و صغری وکبری خواندن ها نبود. چون بر خلاف تأکیداتی که برروی مافیای ثروت وقدرت می شد وتهدید به مبارزه کردن باآنان شد . نه اینکه عمل نشد، بلکه بر ضد خودش تبدیل شد ه است . زیرا که هم ارقام دزدی ها و غارتگری ها بیش از گذشته شده است .هم اینکه رشد تورم وگرانی و افزایش قیمت ها افسار گسیخته تر شده است . هم مردم محروم تر گشته اند .هم اینکه زبان دزدان وغارتگران باندهای مافیائی همچون رفسنجانی ها وعسگر اوولادی ها بلند تر شده است . بنابراین اینگونه شعارهای بی عمل که در راستای جنگ تبلیغاتی باندی و جناحی می باشد چون پشتوانه ی عملی ندارد، جز اینکه باز هم بیشتر دودش بر چشمان محرومان برود و غارتگران بیشتر غارتگری ودزدی بکنند ندارد. زیرا که خانه از پای بست ویرانست . خواجه در فکر نقش ایوانست.
هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه سال 1386