چرا پاسدار احمدی نژاد بوسه بر دستان زن معلم دوران ابتدائی خود زده است؟

نقد مطبوعات : چرا پاسدار احمدی نژاد بوسه بردستان زن معلم دوران ابتدائی خود زده است؟
عجب فضائی در رژیم تروریستی آخوندی زن ستیز ساخته شده است که کوزه گر هم حتی جرأت نمی کند در کوزه شکسته آب بخورد ! برای اینکه در شرایطی که رژیم تروریستی آخوندی، زنان را در جامعه سرکوب می کند وحتی به آن اجازه داده نمی دهد که زنان در میادین ورزشی فوتبال حضور یابند . از سوی دیگر به تجمع زنان در روز جهانی زن حمله می کند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار می دهد وتعدادی از آنان نیز دستگیر و زندانی می کند همچنان در زندان نگهداشته است . همچنین زمانی که به اعتراضات معلمان حمله می کند و بقول هموطنی که در برنامه ی سیمای آزادی صدایش پخش می شد گزارش می داد که جامعه آنگونه شده است که معلمش با باتوم و لگد زده می شود وچادر زن معلمش کشیده می شود. در صورتی که در جلوی مجلس معلمان بصورت مسالمت آمیز تجمع کرده و تقاضای آزادی همکاران خودشان را کرده اند ولی درب مجلس را بر روی اینان بسته اند . بنابراین در این جامعه می بایست که دبیر کل حزب الله در روزنامه ی حزب الله انتقاد بدون رودروایسی از پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور کند و وی را استنطاق کند که چرا بر دستان زن معلم پیر ابتدائی خود بوسه زده است؟ اکنون پرسش است که رسیدگی به مطالبات صنفی معلمان و فقر نهادینه شده در جامعه ای مهمتر است به خصوص برای دانش آموزانی که قادر به رفتن مدارس نمی باشند، یا نه عدم رعایت مسائل شرعی و فقهی بوسه زدن بر دستان زن پیر معلم ؟ مگر همین وزیر آموزش و پر ورشی که قرار است این روز ها در مجلس ارتجاع استیضاح شود سال گذشته گزارش نداده بود که 3 میلیون و180 هزار دانش آموز در ایران وجود دارند که به دلیل فقر اقتصادی، خانواده ووالده ی اینان قادر به مدرسه فرستادن فرزندان خود نمی باشند و این دانش آموزان از نعمت مدرسه رفتن و خواندن ونوشتن محروم شده اند؟
چرا به جای اینکه به خواست مطالبات معلمان توجه شود و پاسخ به نیاز و احتیاجات آنان داده شود و در شرایطی که به خاطر رشد تضاد ورقابت های باندی وجناحی مجلس ارتجاع می خواهد وزیر بی لیاقت آموزش و پرورش را استیضاح کند .ولی چون به حساب در روزمعلم که پاسدار احمدی نژاد دست به اجرای یک شوی نمایشی زده ویک حرکت سمبلیک انجام داده و دستان زن معلم دوران ابتدائی خود را بوسید ه است. حزب الله این حرکت نمایشی را بر نمی تابد و فتوای فقهی علیه ی پاسدار احمدی نژاد صادر کرده و انتقاد کرده است که چرا مسائل شرعی و فقهی را ایشان اجرا و رعایت نکرده و تأکید کرده است که بوسه بر دستان زن معلم پیر از سوی پاسدار غلامک وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد زدن یک طرح از قبل تدارک دیده شده بوده که قرار بوده است همه وزرای کابینه ی امام زمانی پاسدار احمدی نژاد همین کار مشابه را با معلمان زن دوران دانش آموزی خود انجام دهند و نتیجه گرفته که حرکت پاسدار احمدی نژاد بطور ناگهانی نبوده است .
بنابراین توصیه می شود اگر می خواهید ساختار این رژیم بربرمنش وتاریک اندیش و ضد زن و معنی حزب الله را در رژیم تروریستی آخوندی را بدانید حتماً این گزیده ی ضمیمه شده ی زیر که در روزنامه ی حزب الله آمده و در مورد چگونگی احترام گذاشتن به زن و قدر دانی و ستایش از معلم زن است را بخوانید تا که بدانید حتی بر روی پاسدار احمدی نژاد تیغ کشیده شده است که چرا دستان معلم پیر معلم دوران ابتدائی خود را بوسه زده است یا اینکه چرا وی را در آغوش کشیده است؟ البته از آن طرف این فتوا مقایسه کنید که چگونه رشد پدیده ی ناهنجار دختران فراری از خانه ها ادامه دارد و چگونه زنان تن فروش معروف به خیابانی هر روز در حال گسترش و رشد می باشند وکک کسی هم نمی گزد؟ از سوی دیگر می شود از عملکرد حزب الله به ماهیت مشابه حزب الله لبنان وجنگ 33 روزه با اسرائیل نیز پی برد که آن یکی حزب الله چگونه است که الگویش این حزب الله و سران رژیم تروریستی و سپاه پاسداران می باشد و از آن دفاع و حمایت می کنند. مسخره تر اینکه در این رژیم وبا این افکار رئیس سابق حزب الله مسعود دهنمکی که فیلم طنز اخراجی ساخته است که گفته می شود پر فروش ترین فیلم سال هم شده است. اکنون با ساختن فیلم طنز و تمسخر کردن سران ومقامات رژیم تروریستی آخوندی با واژگان خودشان معلوم نیست که چرا اکنون سید محمد باقر خرازی دبیر کل حزب الله در برابر فیلم طنزمسعود دهنمکی سکوت کرده است و فتوای فقهی رو نکرده است که چگونه آخوندهای جانی می توانند در گیر صادرات تجارت سکس به شیخ نشینان منطقه شوند؟ جالب تر اینکه در پایان انتقاد و پرسش کرده است که اصول گرایانی که خود در این مورد سکوت کرده اند برخورد سیاسی کرده اند ونه حزب الله که موضعگیری شرعی و فقهی بدون روی دروایسی کرده است؟ سئوال دیگر این است که چرا اکنون پاسداری که کار خلاف شرع کرده ود ست معلم زن خود را بوسه زده است چگونه است که رئیس جمهور مکتبی شده است و دولت امام زمانی تشکیل داده است که حتی دبیر کل حزب الله به ایشان ایراد وانتقاد کرده است؟

هوشنگ - بهداد
روزنامه ی سرمایه چهارشنبه 19 اردیهشت ماه سال 1386
حزب‌الله:دبيركل حزب‌الله ايران:در محدودهء مسايل شرعي با كسي تعارف نداريم
دبيركل حزب‌الله ايران با انتقاد شديد از عملكرد احمدي‌نژاد در مراسم روز معلم در بوسيدن دست معلم دوران دبستان وي گفت:«به طور حتم اين كار خلاف شرع بوده است; اگر حزب‌الله چنين انتقادي مي‌كند دليلش اين است كه ما در رابطه با مسايل ديني و شرعي با هيچ كس تعارف نداريم. سيدمحمد باقر خرازي در گفت‌وگو با ايرانيوز گفت:«طبق روايات اسلامي نگاه كردن به زن كهنسال اشكالي ندارد، اما بغل كردن و لمس كردن را هيچ فقيهي تاييد نكرده است. وي افزود:«برخلاف اين كه خيلي‌ها مي‌گويند، اين اتفاق به طور ناگهاني افتاده است، تا آن‌جا كه من خبر دارم در دولت برنامه‌ريزي شده بود. تمامي وزرا با معلمان سال اول دبستان خود ديدار كنند، ديدار رييس‌جمهور هم بر همين اساس بوده و قطعاً به يكباره اتفاق نيفتاده است. ...وي با بيان اين كه بعد از انعكاس خبر مربوطه، فشارهايي به حزب‌الله وارد شده، گفت:«از رسانه‌هاي اصول‌گرا كه در اين بحث سكوت كرده‌اند، تعجب مي‌كنم، مي‌گويند اقدام حزب‌الله سياسي بوده است اما ما از دين دفاع كرده‌ايم و در واقع آن‌ها كه سكوت كرده‌اند، برخورد سياسي مي‌كنند. وي افزود:«عجيب است كه روزنامه‌هايي همچون كيهان و رسالت سكوت كرده‌اند و بدتر آن‌كه صداوسيما به انعكاس چنين رويدادي مي‌پردازد. ما از مسوولان اين روزنامه‌ها يعني آقاي شريعتمداري و آقاي نبوي انتظار بيش‌تري داشتيم.»