اهدا ف وزارت بد نام اطلاعات وسپاه پاسداران ازمذاکره با آمریکا وچگونگی پاسخگوئی ب


اهدا ف وزارت بد نام اطلاعات وسپاه پاسداران ازمذاکره با آمریکا وچگونگی پاسخگوئی به آن ؟
اکنون که سفیر آمریکا موفق شد که سفیر رژیم جنایتکار آخوندی را به عنوان متهم اصلی دخالت گری در امور داخلی عراق به پای میز مذاکره در عراق بکشاند تا بقول سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی از موضع قاضی به متهم تفهیم اتهام کند که دست از ناامن سازی در عراق بردارد وبه نقض حقوق بشر ادامه ندهد و درخاورمیانه بحران سازی نکند. بنابراین جای هیچگونه شک وابهامی باقی نمی گذارد که عامل وسرچشمه ی اصلی بی ثباتی وناامنی در عراق کجاست . اما از طرف دیگر شاهد می باشیم که چگونه پس از این مذاکره چگونه با سرعت بر ضریب کشته شدن نظامیان آمریکائی وربودن نظامیان انگلیسی افزوده شده است . لذا اگر چنانچه احیاناً بازهم هرگونه شک وشبهه ای در کار بود از میان بر داشته شده است که نقش مخرب وتروریستی و آشوبگری رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران چه میزان ا ست.
بنابراین مقامات سیاسی ونظامی دولت بوش می باید آنگونه روشن موضع گیری کنند که فرصت هرگونه سوء استفاده به مقامات ومسئولین ودستگاه تبلیغات رسانه ای و همچنین مانور دادن وزارت بد نام اطلاعات گرفته شود . به خصوص به سایت های مزدوران بد نام وزارت اطلاعات وبیت رهبر ولی فقیه همچون دیدبان آخوند مرتجع انگلیسی وغارتگر واعظ طبسی در مشهد داده نشود تا که بتواند با پاک کردن صورت مسئله فرافکنانه مدعی شود که بنا به گزارش خبرگزاری عراقی براثا، "حسن كاظمی قمی" سفیر رژیم تروریستی آخوندی در عراق که مسئول برنامه ریزی و همآهنگی و پیگیری اعمال تروریستی عوامل رژیم تروریستی در عراق می باشد مدعی شود که طرف مذاکره کننده با سفیر امریکا، در یک كنفرانس مطبوعاتی در بغداد که پس از ملاقات دو هیأت رژیم تروریستی و امریکا صورت گرفت، در پاسخ به سؤالی راجع به موضوع مجاهدین خلق گفت: ما در گفتوگوها به این موضوع نپرداختیم ولی این موضوع در دستور كار مذاكرات آینده قرار دارد. همچنین در شرایطی که معاون وزارت امرخارجه ی دولت دست نشانده ی نوری المالکی در مشهد است و با مسئول سایت وزارت اطلاعات هابیلیان دیدار داشته است که بطور مستقیم در امور داخلی عراق دخالت گری می کند و مجاهدین خلق را تعقیب می کند در این سایت عراقی وزارت بد نا م اطلاعات افزوده شده است که كه نوری المالکی دست نشانده ولی فقیه و سپاه پاسداران از دو طرف مذاكره خواسته است تا مذاكرات را ادامه دهند. همینطور این سایت مزدور بد نام وزارت اطلاعاتی دیدبان گزارش کرده است که سایت "صوت العراق" بهنقل از "السنید" نمایندهی پارلمان و از نزدیكان نخستوزیر عراق نوشته است که نوری المالکی موضوع مجاهدین خلق و نحوهی جلوگیری از فعالیتهای این گروه در عراق را مطرح خواهد كرد و این مسأله توسط تروییكای امریكا، ایران و عراق مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
اکنون پس از مذاکره واوج گیری کشته شدن نظامیان آمریکائی و ربوده شدن نظامیان انگلیسی رادیو فردا در بر نامه ی خبری خود گزارش کرده است که مقام های قضايی ترکيه روز چهارشنبه ۳۰ مه اعلام کردند که در واگن های قطاری سوری که از ايران به مقصد سوريه در حرکت بوده، مقاديری اسلحه کشف کرده اند وبه نقل ازاسماعيل ساری از مقامات قضايی ترکيه به خبرگزاری آسوشيتدپرس گفته است که اين واقعه در حال بررسی است. زیراکه بر اثر انفجار واز ريل خارج شدن هفت واگن قطار مقداری اسلحه های کشف شده گزارش شده است که در ميان مواد ساختمانی جاسازی شده بودند. همینطور رادیو فردا افزوده.يکی از مقامات دولت ترکیه که نخواست هويتش فاش شود گفته است اسلحه های کشف شده شامل مسلسل و سلاح کمری است.خبرگزاری محلی دوگان هم گزارش کرد که به جز مسلسل و سلاح کمری، ۳۰۰ عدد راکت و يک راکت انداز در اين قطار کشف شد.به گزارش آسوشيتدپرس مقامات ترکيه به رژیم تروریستی آخوندی مظنون هستند که در تلاش بوده از طريق ترکيه و از راه سوريه اسلحه در اختيار حزب الله لبنان قرار دهد.
بهر حال با در نظر گرفتن نقش سپاه پاسداران در ایجاد جنگ 33 روزه با اسرائیل که از طریق حزب اله لبنان دنبال شد. اکنون نیز با فعال کردن شیخ حسن نصرالله وتهدید کردن دولت لبنان از طریق این شیخ ،هم به جنگ داخلی در لبنان دامن می زند وهم به آماده سازی جنگی دیگر با اسرائیل مبادرت کرده است و ارسال همین سلاح های کشف شده از قطار واژگون شده در ترکیه که هدف رساندن سلاح ها به جنوب لبنان بوده است که در بستر آماده سازی جنگ وبحران در لبنان می باشد و مکمل تدارک سازی این سناریو، ایجاد تضاد ونزاع میان ساف و حماس ودامن زدن به از یک سو دنبال می شود و تشویق کردن پرتاب موشک از سوی حماس به خاک اسرائیل از طرف دیگر د نبال می گردد که نشان می دهد سرانگشتان دستان توطئه امتداد گر و بحران ساز وجنگ آفرین سپاه پاسداران فقط به ایفای نقش ناامن سازی در عراق خلاصه نمی شود، بلکه آن تاافغانستان وخاورمیانه کشانیده شده است .
شایان یادآوریست که اگر چنانچه انتقاد مقتدا صدر از مذاكره سفیر رژیم تروریستی آخوندی وآمريکا نیز در نظر گرفته شود که " روزنا" گزارش شده است که مقتدا صدر رهبر گروه صدري ها وارتش مهدي از سياست هاي دولت عراق در سرپرستي مذاکرات رژیم تروریستی آخوندی آمريكا انتقاد کرد ه است و گفته شده که مقتدا صدر در يک موضع جنجالي با انتقاد از نشست آمريکا و رژیم تروریستی آخوندی در بغداد را براي ملت عراق بي فايده توصيف کرده است. . همینطور مقتدا صدر در بيانيه که سه شنبه منتشر شده و به امضاي وي رسيده است وی در بيانيه خود که به شکل وسيعي در شهر نجف پخش شده و برخي از رسانه هاي گروهي عربي هم آن را منتشر کردند ادعا کرده است ايراني هاي فکر مي کنند که با نشست پشت ميز مذاکره با آمريکا به ملت عراق سود خواهند رساند ومي توانند استقرار امنیت را براي عراق به ارمغان آورند اما آنها معمولا فراموش مي کنند که در اين مذاکرات خواستار خروج اشغالگران از عراق شوند در ادامه خاطر نشان کرده ادعاهاي مقتدا صدر در حالي اعلام مي شود که به اعتراف سفير آمريکا در عراق اولين خواسته مذاکره کننده رژیم تروریستی آخوندی در اين نشست خروج نيروهاي آمريکايي از عراق بود.
بنابراین با فاکت واسناد معتبر و واقعیت هائی که موجود است که چگونه سران رژیم ترریستی آخوندی وسپاه پاسداران اهداف ودسیسه وتوطئه های خود در عراق وخاورمیانه دنبال می کنند . بر مبنای آزمودن را آزمون کردن خطاست و یا ضرر را از هرجا جلویش گرفته شود منفعت است. پس مقامات آمریکائی نمی بایست که اشتباهات گذشته ی خود را تکرار کنند که قبل و بعداز تهاجم نظامی به عراق و اشغال پس ازآن تکرار کردند که هم سران رژیم جنایتکار آخوندی را به بازی گرفتند وهم اینکه خوشباورانه به آنان اعتماد کردند وبنا برتقاضا وخواست اصلی اشان پایگاههای نظامی مجاهدین در عراق را بمباران کردند وآنان را خلع سلاح نمودند و همچنان نام شان را در لیست گروه و سازمان های وتروریستی تااینکه زمینه ی بسیار مناسب برای سران رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران در عراق فراهم گردد تاکه با نفوذ کردن ومانور دادن بطور کامل نه عراق را به اشغال کامل خود درآورده اند، بلکه عراق را تبدیل به باتلاق علیه ی نظامیان آمریکائی ومردم عراق کرده اند . مهمتر اینکه موفق شد ه اند از طریق سیاست خائنانه و کثیف مذاکره ومماشات با اروپا را در راستای پیشبرد اهداف پروژه ی هسته ای خود را دنبال نمایند واز عراق بعنوان سرپل صدور تروریسم وبنیادگرائی وبحران به سراسر خاورمیانه استفاده کنند. ا
کنون که رژیم تروریستی آخوندی به پای خودش به پای میز مذاکره آمده است و بطور رسمی پذیرفته است که سخنگوی اصلی دولت دست نشانده ی عراق است ومسئولیت اعمال تروریستی ودخالت گری وناامن سازی در عراق را پذیرفته است بهترین موقع وفرصت می باشد که طناب داری که برای حریف آماده کرده است بر گردن خودش آویزان نمود وجلوی هرگونه راه فرارش با هرگونه ادعای کمیک تکذیب و انکار نمودن ویا فرافکنانه فرار به جلو کردنش بسته شود. زیرا تا زمانیکه دولت دست نشانده ی نوری المالکی خیلی سریع تغییر نکند و دولت سکولار در عراق تشکیل وجانشین نشود ودستان جنایتکار سپاه اسداران وعوامل داخلی اش در عراق قطع نگردد روزانه باید هم شاهد رشد روز افزون کشته شدن نظامیان بیشتر آمریکائی ومردم بی گناه عراقی بود وهم ناظر بر ویرانی های بیشتری در عراق بود .هم اینکه دامنه ی اینگونه بحران وناامنی ها به کشورهای همسایه ی عراق و خاورمیانه کشانده خواهد شد ودر نهایت رژیم تروریستی آخوندی نیز می تواند صاحب بمب اتمی گردد.
هوشنگ – بهداد
دهم خرداد ماه سال 1386