تأکید وتجویز ورهنمود طرح سرکوبگری، ابراز وحشت ازسرنگونی می باشدجمهوری

نقد وبررسی " وعده نيروي انتظامي و اقتضائات" روزنامه ی جمهوی اسلامی یکشنبه 23 اردیبهشت ماه سال 1386
"تأکید وتجویز ورهنمود طرح سرکوبگری، ابراز وحشت از سرنگونی می باشد"
سرمقاله نویس روزنامه ی ولی فقیه ضمن تقد یر کردن از طرح امنیت ملی نیروی انتظامی که هدفی جز ایجاد خفقان وارعاب ووحشت در جامعه ندارد بر همشیگی و ادامه دار بودن این طرح سرکوبگرانه و اقتضائات حاشیه ای آن وهمگامی وهمکاری کردن همه ی ارگان ها و نهاد ها و مسئولان رِژیم تروریستی مرتبط با این طرح تأکید کرده وگفته که مبارزه با مفاسد اجتماعی یعنی مبارزه با بی حجابی کردن که فقط نباید بصورت مقطعی ودر خیابان ها اجرا ودنبال شود ، بلکه می بایست برای همه گیر کردن خفقان در جامعه زیر پوشش مبارزه با بی حجابی همه ی سطوح جامعه ،اینگونه نسخه برای همه گیر کردنش نسخه تجویز کرده است :
"دستگاه هائي كه همراهي آنها كارساز خواهد بود ادارات بيمارستان ها شركت ها كارخانه ها صدا و سيما مدارس دانشگاه ها و فروشگاه ها هستند. اگر در محل كار براي افراد در مورد نوع پوشش رفتار و برخورد چارچوبي وجود نداشته باشد چگونه ميتوان از آنها خواست در خارج از محل كار خود يعني در خيابان و پارك و اماكن عمومي تابع ضوابط باشند بنابر اين يكي از اقتضائات اجراي طرح مقابله با مفاسد اجتماعي قطعا اينست كه به وضع ادارات كارخانه ها بيمارستان ها شركت ها و ساير مراكزي كه محل كار افراد محسوب مي شوند رسيدگي شود و كارمندان و كاركنان اين مراكز تابع ضوابط شوند و عمل به ضوابط بخشي از وظايف آنها محسوب گردد. اماكني از قبيل شركت هاي خصوصي و فروشگاه ها هر چند ممكن است به دليل اينكه دولتي نيستند خود را مستثني بدانند ولي اين يك تصور نادرست است . زيرا همانطور كه آنها براساس مقررات و ضوابطي كه قانون معين كرده از امتياز داير كردن شركت و فروشگاه برخوردار شده اند به همان ميزان بايد به ضوابط اجتماعي كه قانون در زمينه نوع رفتارها و پوشش ها و ساير مظاهر حضور در اجتماع تعيين كرده است پاي بند باشند و از اين مقررات تخلف نكنند مدارس و دانشگاه ها و ساير مراكز آموزشي نيز از موارد بسيار مهم و تاثيرگذاري هستند كه عملكرد مثبت و منفي آنها در پيشرفت يا كند شدن اجراي طرح مقابله با مفاسد اجتماعي تاثير مستقيم دارد. وضع حجاب و رفتارها در دانشگاه ها متاسفانه بسيار نامطلوب است . دبيرستانها نيز هر چند به دليل عدم اختلاط در داخل محيط آموزشي از جهاتي محفوظ هستند لكن رفت و آمدهاي دانش آموزان بويژه در ساعات تعطيل شدن دبيرستانها و خروج دانش آموزان از دبيرستانها صحنه هائي را در اغلب موارد پديد ميآورند كه بهيچوجه منطبق با ضوابط اخلاقي يك جامعه اسلامي نيست . آنچه در داخل بسياري از اين اماكن آموزشي در اثر تبادل افكار و اقلام مفسده انگيز ميگذرد نيز حكايت تاسف بار ديگري است كه بي توجهي به آنها نيز كار مقابله با مفاسد اجتماعي را دچار اختلال مي كند "
ملای سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی ارگان تبلیغی ولی فقیه در دنباله نسخه و رهنمود تجویز شده مبارزه با بد حجابی خود که برای همه سطوج جامعه آن را صادر کرده و تذکر داده شد که پیام اصلی ایجاد وتثبیت اختناق و ترس و وحشت در جامعه است که در واقع به وضوح ابراز واکنش وحشت سران رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و قرون وسطائی ضد زن آخوندی است که نسبت به حرکت های اعتراضی اقشار گوناگون جامعه می باشد به خصوص ترس روز افزون از جوانان وزنان می باشد که نکند یکباره با گرم شدن هوا وفرا رسیدن فصل تابستان و تغییرات پوششی زنان ودختران که اخیراً شامل حال مردان نیز شده است جنبه ی اعتراضی به خود بگیرد و از زیر کنترل خارج شوند و بطور جدی موجب مشکلات اساسی برای حاکمان متحجر وخرافه پرست گردند و دستگاه خلافت و غارتگری حاکمان با خطر دی مواجه شوند. سرمقاله نویس در دنباله به نقش و برنامه ی سیمای تلویزیونی رژیم تروریستی آخوندی پرداخته و در مورد رعایت وتبلیغ پوشش یا حجاب اجباری وبرنامه هایش اشاره کرده است ودر پایان خطاب به نیروی انتظامی گفته که اینها فقط بخش کوچکی از معضلات فرهنگی واجتماعی در جامعه می باشد که نظام با آن مواجه است که باید برای برخورد با این معضل هم نظری وهمگامی همه نهادهای رژیم تروریستی وجود داشته باشد تا بشود اجباری کردن حجاب در ادارات دولتی تا مدارس و دانشگاهها وفروشگاهها واماکن عمومی را تحمیل کرد که چنین برای اجرای آن گفته که نیروی انتظای باید بطور مستمر طرح سرکوبگری اش را دنبال کند:
"اينها كه فقط بخش كوچكي از معضلات فرهنگي و اجتماعي جامعه امروز ماست نشان ميدهد كه نيروي انتظامي در اجراي طرح مقابله با مفاسد اجتماعي با چه مشكلاتي مواجه است . درست به همين دليل است كه معتقديم همراهي همه دستگاه ها براي اجراي موفق اين طرح ضروري است و هر يك از آنها بايد سهمي در برطرف ساختن موانع موجود برعهده بگيرند. ادارات شركت ها كارخانه ها بيمارستانها مدارس دانشگاه ها فروشگاه ها و بويژه صدا و سيما بايد خود را به رعايت ضوابط مقيد كنند و با اين اقدام كه وظيفه ذاتي مسئولان آنهاست موانع را از سر راه اجراي طرح بردارند. از اين دستگاه ها انتظاري بيش از پاي بندي به وظايف قانوني خودشان نيست هر چند درصورتيكه آنها به اين وظيفه ذاتي خود عمل نكنند به اقتضاي اجراي مستمر طرح مقابله با مفاسد اجتماعي بطور طبيعي مشمول اعمال ضوابط توسط مجريان طرح خواهند شد. ترديدي وجود ندارد كه مردم از نيروي انتظامي تا اجراي كامل طرح مقابله با مفاسد اجتماعي و استقرار همه جانبه امنيت اخلاقي حمايت خواهند كرد و نيروي انتظامي نيز بشرط استمرار اجراي اين طرح به موفقيت كامل خواهد رسيد."
در خاتمه اینکه آخر در کدام کشور جهان مشابه ی رژیم تروریستی آخوندی یافت می شود که اینگونه ادعای مردمی بودن ومدافع اخلاق ومذهب داشته باشد ولی ازسوی دیگر بطر مضحک ادعای طرح سرکوبگرانه ی مباره با بی حجابی داشته باشد آنهم در یک کشور اسلامی که خود را ام القرای اسلامی در جهان اسلام می داند و مدعی الگو بودن برای سایر کشور های اسلامی در جهان است . بدتر اینکه اینگونه فراخوان به همه ارگان های سرکوبگر ونهادهای حکومتی خود داده و آنان را بسیج کرده است تا که بر جان زنان ودختران وجوانان جامعه بی افتنند وبازهم بطور کمیک وطنز بی مزه ادعا شود که بطور قطع مردم ایران نیز از این طرح سرکوبگرایانه حمایت می کنند !آیا این جوانان وزنان ودختران جدا از مردم ایران می باشند. پرسش است که اگر مردم خودشان موافق طرح سرکوبگرانه می باشند وحامی رژیم تروریستی آخوندی هستند و از طرح سرکوبگرایانه ی انتظامی حمایت و پشتیبانی می کنند دیگر نباید که مشکلی در کار باشد . زیرا که مردم خودشان می توانند بطور داوطلبانه وبدون نیاز به این طرح سرکوبگرایانه ی نیروی انظامی حجاب تحمیلی مورد نظر سران متحجر وخرافه پرست وبربرمنش وتاریک اندیش آخوندی را رعایت نمایند . آیا وارونه گوئی وتحریف گری ملای سرمقاله نویس غیر از اعتراف این حقیقت است که چون سران رژیم تروریستی از ضریب تنفر وخشم مردم نسبت به خودشان اطلاع کامل و مکفی دارند واشراف دارند اگر ضریب سرکوبگری در جامعه را افزایش ندهند و فرصت داده شود تا کمی اوضاع شل شود وبگیر وبه بندها کم گردد آنگاه مثل برق پیوند زدن جوانان معترض با جنبش اعترای معلمان ودانشجویان وکارگران وزنان اتفاق خواهد افتاد؟ البته که قابل پیش بینی است که چه خواهد شد وچگونه در زمان کوتاه سراسر ایران را شورش و خیزش و قیام فرا خواهد گرفت و بساط رژیم جنایتکار آخوندی جاروب خواهد شد؟
بنابراین همه تأکید وصدور نسخه و رهنمود سرکوبگرایانه ی مبارزه با بی حجابی ملای سرمقاله نویس و تأکید با هم بودن همه ی ارگان های سرکوبگر ونهادهای دولتی در کنار طرح امنیت ملی نیروی انتظامی به همین دلیل است که جلوی آن اتفاق قیام اعتراضی سراسری برای سرنگونی رژیم تروریستی آخوندی گرفته شود. در حقیت نسخه تجویزی همه با هم در خدمت سرکوب واختناق در جامعه ی ملای سرمقاله نویس ابراز واعتراف وتأکید نوعی از وحشت از فروپاشی است که ملای سرمقاله نویس مجبور است همیشه در سر مقالات خود بطور مصمم وپیگیر بر طرح سرکوبگرایانه ی نیروی انتظامی وغیر مقطعی بودن آن نوحه سرائی وروضه خوانی کند.
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 23 اردیبهشت ماه سال 1386