رمز بقاء وقدرت یعنی جشن جنگ افروزی و ویرانی وبحران سازی و صدور آن و..."


نقد وبررسی " رمز اقتدار امروز ما » روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 6 خردادماه سال 1386
"رمز بقاء وقدرت یعنی جشن جنگ افروزی و ویرانی وبحران سازی و صدور آن و..."
حتماً این ضرب المثل معروف را بیاد دارید که گفته می شود به گنجشک گفته شد منار بفلان جایت برود، که گنجشک جواب داده بود ای بابا یک چیزی بگو که لا اقل بگنجد . اکنون داستان سرمقاله نویس و رمز اقتدار رژیم قتل وغارت وجنگ وخون وجنون وتحجر وخرافه پرستی غارتگر حاکم بر ا یران است که جنگ ضد ملی و ضد میهنی وتحميلي 8 ساله ایران و عراق که خمینی بر شروع آن دخالت مستقیم داشت و هم ادامه ی آن دامن زد و در نهایت منجر به ویرانی کشور و 1000 هزار میلیار ددلار خسارت مالی شد که تازه رفسنجانی دزد وغارتگر وجنگ افروز در خطبه ی نماز جمعهی تهران خود به آن اذعان کرد و خلاصه چندین میلیون از همو طنان ایرانی کشته ومجروح وموجی وجانباز وآواره وبی خانمان وتبعید ی در سراسر برجای گذاشت وفقط آخوند های دزد غارتگر سود کلان از جنگ بردند و موجب تثبیت حکومت شان شد و پس از جنگ تا حال دست به جنایت وخیانت وغارتگری ودزدی مستمر زده اند و پدیده ی آقازاده پروری را رواج داده اند که از آقازاده ها باباهای آخوندشان جانی و چپاولگر تر شده ا ند . اما اکنون سرمقاله این نعمت الهی خمینی واین جنگ خانمان برانداز را که رمز اقتدار وماندگاری دانسته است . در صورتیکه هیچ مسئولی جرأت نمی کند تقبل کند که چه کسی یا مسئول ونهادی خواهان ادامه ی این جنگ کثیف و ضد انسانی بود وچرا تا مرحله ی سرکشی جام زهر خوردن خمینی ادامه یافت و بدتر اینکه چرا اکنون در زمره يكي از جدي ترين موارد رمز اقتدار رژیم تروریستی آخوندی ونه مردم محروم ایران قلمداد شده است . کمدی وتراتژدیک تر اینکه بدون آنکه بگوید که اکنون در استا ن زر نفت خیز خوزستان چه خبر است ومردم این استان به خصوص عرب زبانان وجوانان چگونه زندگی می کنند وشرایط زندگی نسبت به قبل از جنگ ویا پس از فتح خرمشهر که صدام حسین پیشنهاد صلح داد وکشورهای عربی پیشنهاد 100 میلیارد دلار غرامت جنگی را تقبل کردند تا که ب پرداند وچرا به جای دریافت این رقم هنگفت بر طبل ادامه ی جنگ کوبیده شد ونتیجه ی آن چه عاید مردم ایران وعراق شد و یااینکه بگوید اکنون پس از سپری شدن 25 سال از آزاد سازی خرمشهر وضعیت در خرمشهر و زندگی مردم این شهرچگونه است، در عوض بطور دجال گرانه وبا کتمان کردن حقایق اینگونه ادعای مزخرف جشن گرفتن همچون جشن هسته ای پاسدار غلامک وگماشته ی ولی فقیه در نطنز که وسط مرثیه خوانی جشن هسته ای نطنر زد که گزارش جشن از خرمشهر ارائه شده است ولی معلوم نیست که چرا از دشمن وشکستن هیمنه رژیم تروریستی آخوندی شده است:
"هفته گذشته سالروز فتح خرمشهر يكي از بلندترين قله هاي پيروزي ملت را جشن گرفتيم واقعه اي كه با هر معياري سنجيده شود نمود عيني عزت و عظمت اسلام و ناكامي دشمنان اسلام را به تصوير مي كشد. استقامت مثال زدني ملت ايران و پايداري غرورآفرين رزمندگان اسلام در تمامي جبهه هاي اين جنگ نابرابر سرچشمه هاي غرور ملي بي پايان امروز ما محسوب مي شوند و رمز و راز اقتدار اسلام و انقلاب و كشور در اين دنياي پرآشوب و پرتلاطم به حساب مي آيند. دشمنان ما چه در دوران جنگ تحميلي و چه امروز درصدد درهم شكستن هيمنه انقلاب اسلامي بوده و هستند ولي باز هم اين اراده خلل ناپذير ملت و استقامت رزمندگان دلير اسلام است كه آنها را به زانو درآورده و نه تنها توطئه ها را در نطفه عقيم ساخته است كه حتي آنرا به فرصتي براي اعتلاي اسلام و ناكامي دشمنان مبدل كرده است و اين عين وعده هاي الهي است."
سرمقاله نویس در دنباله خطاب به پاسدار احمدی نژاد وباندش گفته که رمز جنگ وماندگاری رژیم را به حساب خودتان نگذارید چونکه از خون های بناحق ریخته شده ی یک بار مصرفان دانش آموز و بسیجی برروی میادین جبهه های جنگ و شربت نوش کنندگان ایستگاههای صلواتی پشت جبهه ی جنگ و... بدست آمده است که چگونه با گوش دادن وتحریک شدن نوای مرگ آهنگران و به نیت رفتن به سوی بهشت با داشتن کلید های پلاستیکی پشت ساخت تایوان چین بر گردن شان که عمودی رفتند وافقی باز گشتند وخیلی از آنان نیز هر گز باز نگشتند و ایستادگی ومقاومت اینان واصرار خمینی دجال ورفسنجانی قاتل مکار وارگان فاشیستی و ضد مردمی سپاه پاسداران بر ادامه ی جنگ برای ویرانی کشور و محروم وآواره کردن مردم بوده است که بالاخره منتهی شده به سرکشی جام زهر شکست خفت بار جنگ از سوی خمینی دانسته است ودر رثای آن اینگونه اشک تمساح ریخته و نوحه وار گزارش داده است:
"بيائيد اين اعترافات تكان دهنده و در عين حال واقع گرايانه و معني دار « فريدمن » را يكبار ديگر مرور كنيم تا بلكه بتوانيم به رمز و راز اين پديده هاي حيرت انگيز بهتر واقف شويم . مبادا اشتباه كنيم و اين پديده ها رابه حساب خودمان و به حساب هوشمندي و زرنگي خودمان بگذاريم كه سخت عقوبت خواهيم شد و تاوان سنگين خودبيني و غرور بيجا را خداي ناكرده بطور يكجا پس خواهيم داد. رمز اقتدار امروز ما در شهادت مظلومانه صدها هزار رزمنده سلحشور دوران دفاع مقدس نهفته است . رمز سربلندي امروز ما در استقامت جانانه دليرمردان و شيرزنان اين ملت در طول دوران دو قرن اخير ايران زمين نهفته است . رمز پيروزي و سرافرازي امروز ملت ما در تحمل رنج و سختي دوران مبارزه نفس گير با رژيم ستم شاهي نهفته است كه چه بسيار عزيزاني در كنج سياهچالهاي قرون وسطائي ساواك شاه شكنجه شدند و رنج تبعيد و دربدري را تحمل كردند و بي حرمتي ها را به جان خريدند و باز هم استقامت كردند. رمز پيروزي ما در استقامت مردم دزفول در زير حملات موشكي صدام نهفته است . رمز پيروزي ما در مقاومت دليرمردان و صنعتگران ما در « تنگه فني » و « خارك » و ساير جبهه هاي « جنگ بدون مرز » نهفته است كه استقامت ديروز آنها مايه افتخار و سربلندي امروز همه است"
آخوند مداح ومرثیه ی خوان جنگ در پایان دفاع از جنگ نامه ی خود جمله ای از خمینی چاشنی کرده است که گفته بود « بكشيد ما را اسلام زنده تر مي شود. ولي شما حتي از مرگ هم صرفه نداريد » در صورتیکه این آخوند فرصت طلب و عافیت جو خمینی که دم از مرگ وکشتن زده بود تا سال 1342 در زمان شاه خاموش بود و در زمان شاه از مبارزه قهر آمیز حمایت نکرد و حتی پس از 15 سال تبعید که بی احساس وارد کشور شد حتی از قم وجماران تکان نخورد که یکبار به مشهد برای زیارت برود وتمام آخوندهای نوچه و دست پرورده و دور بری اشان که اکنون بر مسند قدرت می باشند از اینگونه ریسک کشتن ها به خود راه ندادند و اعضای خانواده هایشان نیز ریسک مردن نکرده اند. به خصوص آخوند ملیجک رفسنجانی که در کتاب عبور از بحرانش قید کرده ست که چگونه هرشب گزارش دریافتی جبهه های جنگ را به آقازاده هایش در بلژیک و اروپا گزارش می کرده است در نهایت ملای سرمقاله نویس سند ننگ وجنایت ویرانی نتایج جنگ را که با زد وبند وحمایت وهمکاری با اشغال افغانستان وعراق امکان دار زدن صدام حسین فراهم شد را که نتیجه ی ادامه جنگ و ضد ملی و میهنی وهمکاری وزد وبند با اشغال گران علیه ی مردم ایران خاموش کردن صداهای اعتراضی آزادیخواهان در داخل کشور شد وموجب تثبیت رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و ضدبشری آخوندی از طریق پیر استعمار دولت فخیمه ی انگلیس گردید را چنین فرموله کرده است :
"امروزه بيست و پنج سال يعني يك ربع قرن از حماسه سوم خرداد و آزادي خرمشهر عزيز بدست رزمندگان اسلام مي گذرد. امروز اگر به گذشته بنگريم و سرنوشت صدام و ژنرالهاي ارتش بعثي را مرور كنيم بهتر مي توانيم سرنوشت دشمنان شرور امروز را پيش بيني كنيم . كجايند آنها كه مي خواستند ريشه ملت ايران را بسوزانند آيا نمي بينند كه ملت ايران ريشه دارتر از تمامي طول تاريخش به آينده مي نگرد و حتي انقلابش در تمامي جهان ريشه دوانيده و پيام انقلابش براي ملت هاي تحت ستم الهام بخش است اعترافات « فريدمن » از اين بابت يك حقيقت بزرگ تاريخي است كه يقينا براي خوشايند ما بيان نشده است . ملت هاي مظلوم لبنان و فلسطين و افغانستان و عراق بدانند كه اگر آنها هم در برابر دشمنان اسلام استقامت كنند وعده نصر الهي و پيروزي جبهه حق درباره آنها نيز عملي خواهد شد و روزي كه چندان هم دور نخواهد بود پايان دوران سختي و رنج خود را جشن خواهند گرفت . "
خلاصه اینکه سرمقاله نویس به زبان ساده اعتراف کرده است که نه جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق به قول خمینی جلاد نعمت الهی بود که موجب ثبات نظام شد، بلکه سبب رمز اقتدارش شده است . بنابراین برای همین است که از جنگ افروزی دفاع کرده است . زیراکه بخوبی می داند که این رژیم ضد مردمی ونامشروع هر گز بدون لحظه ای سرکوب واختناق و اعدام نمی تواند ادامه دهد واگر دست به بحران آفرینی و صدور آن با بنیادگرائی وجنگ افروزی در منطقه نزند و موجب انحراف اذهان عمومی وپراکندگی آنان وسر گذاشتن نشود که البته هدف زمینه ساز قدرت آخوندهای حاکم در راستای غاتگری هر چه بیشتر وجنایت وخیانت شان بوده است . بنابراین بدون شک اگر یک روز دست از اینگونه رمز بقا یا قدرت اعماال توطئه آمیز ضدانسانی اش بردارد هیچگونه شانس بقاء ندارد . چون یک رژیم نامتعارف و قرون وسطائی و متحجر وخرافه پرست وضد مردم وآزادی کش می باشد که با دنیای نوین معاصر تعلق ندارد.
هوشنگ - بهداد
یکشنبه 6 خردادماه سال 1386