نقد مطبوعات : رد وبدل شدن خنده میان رایس و متکی، بر سر میز ناهارخوری شرم الشیخ سیات بازتاب

دو گزیده از سایت بازتاب 13 اردیبهشت
هوشنگ – بهداد
رد وبدل شدن خنده میان رایس و متکی، بر سر میز ناهارخوری شرم الشیخ
طبق گزارش خبری که در سایت بازتاب پاسدار محسن رضائی مورخ 13 اردیبهشت بازتاب داده شده است که گفته می شود "خوش‌وبش رايس و متكي سر ميز نهار " در کنفرانس میز ناهار شرم الشیخ میان دو نفر وجود داشته است . می بایست گفت که اینگونه لاس زدن های مشمئز کننده ی فرصت طلبانه وضد انسانی که زیر پوشش دیپلماسی انجام می گیرد که بوى آشکارا دهان کجی به همه پرنسیب های انسانی وادعاهای پوچ وبی معنی طرفین نسبت به هم دیگرمی باشد که تا مدعیان طرفین علیه ی هم بکار گرفته اند. که یکی دیگری را محور شرارت ویاغی بین الملل و در رأس کشورهای تروریست و مشوق اعمال تروریستی قرار داده ومدعی شده است که سربازان آمریکائی به وسیله سلاح های ارسالی و تروریست های اعزامی از سوی رژیم تروریستی آخوندی در عراق کشته می شوند و آمریکا همیشه جزو اولین کشورهائی بوده است که در سازمان ملل در محکوم کرد ن نقض حقوق بشر این رژیم در مجامع بین المللی درنگ ودریغ نکرده است. همچنین تلاش گسترده با هم پیمانان خود کرده است تا که چندین قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل علیه ی پروژه ی هسته ای اش به تصویب برساند وهرروز نیز قوانین سفت وسخت تری در کنگره ی آمریکا بر ای تحریم اقتصادی عليه اش به تصویب رسانده است . دیگری نیز آمریکا را شیطان بزرگ وبزرگترین نقض کننده ی حقوق بشر در جهان وعامل اصلی اشغال نظامی و کشتار مردم عراق و فلسطین وافغانستان ولبنان خطاب کرده است ومدعیست که پرچمدار جهانی مبارزه ی عملی با آمریکاست و سایر کشورها از این رژیم الگو برای مبارزه با آمریکا گرفته اند و ادعا دارد که بوش منفور ترین چهره ی جهانی می باشد وجرأت نمی کند همچون پاسدار محمود احمدی نژاد در میان نه مردم سایر کشورهای جهان که در میان مردم خودش حضور یابد . حتی روزی پاسدار غلامک وگماشته احمدی نژاد آرزوی جهان بدون آمریکا کرده بود . و بای خفه وحذف کردن مخالفان وجناح رقیب مبلقا ن آنان را به وابستگی به آمریکا متهم می کند. ولی اکنون با گزارش خبری که سایت بازتاب محسن رضائی از کنفرانس شرم الشیخ ارائه کرده است که چگونه با فراموش کردن همه موضع گیری ها وخط و نشان کشیدن های گذشته واتهاماتی که برروی هم پرتاب کرده اند خبر از ترکیب نشستن بر دور یک میز غذاخوری با ظرفیت محدود گزارش داده است که عمداً اینگونه تدارک دیده شده است تا که یک وزیر آدمربا رو در روی یک خانم وزیر امورخارجه ی رنگین پوست قرار گیرد که قبلاً به خاطر دختر بودن ومادر نبودنش از سوی مقامات ومطبوعات رژیم تروریستی آخوندی متهم شده است که از عاطفه واحساس مادری برخوردار نیست و بدور است .
راستی راستی عجب دنیای وارونه وکمدی و صد البته تراژدیکی شده است که دیپلماسی کثیف زد وبند پشت پرده جایگزین همه پرنسیب های متعالی انسانی نشسته است و مثل آب خوردن در پشت میز غذا خوری تعهدات رعایت به حقوق بشر و ادعاهای مطرح شده فراموش و زیر پا گذاشته می شود و بهای اینگونه دیپلماسی کاسبکارانه و شیادانه را مردم ایران و اپوزیسیون قربانی ر ژیم تروریستی و جنایتکار آخوندی پرداخته اند که باز برای استمالت جوئی کردن از آخوند های جانی و تروریست حاکم بر ایران نام اپوزیسیون جدی ودمکرات در گزارش سالیانه وزرات مورخارجه در کنار رژیم رکور دار نقض حقوق بشر جهانی قرار گرفته است که مردم بی گناه عراق و حتی نظامیان آمریکائی مستقر در عراق را روزانه می کشد ؟ آخر این چگونه سیاست دیپلماسی شتر گاو پلنگی می باشد که از 13 آبان سال 1358 که سفارت آمریکا در تهران اشغال شد تا آن موقع که صدها تفنگدار دریائی نیروی دریائی اش در بندر بیروت با چاشنی ارسالی انفجا ری و ایدئولوژیک صادراتی از تهران کشته شدند که فرمانده ی سپاه پاسداران وقت محسن رفیقدوست به این واقعیت اعتراف کرد تا آن زمان که اتباع آمریکائی در کنار اتباع اروپائی از سوی حامیان این رژیم تروریستی و یاغی بین المللی در بیروت ربوده شدند تا کشته شدن نظامیان مستقر شده اش در عراق وربوده شدن مأمور سابق ا ف بی آی در جزیره ی کیش وتکذیب وانکار کردن آن ولی برای زمینه سازی اینگونه خنده های تمسخر آمیز ربوده انکار وتکذیب شده معجزه وار آزاد شد و با وجودی که این رژیم جنایتکار آخوندی عراق برایش تبدیل به باتلاق کرده است ولی وزیر امور خارجه ی آمریکا در میز گرد پذیرائی ناهاری شرکت می کند تا چشمانش بر توی چشمان وزیر آدمربائی بی افتد که گزارش شد ه منوچهر متکی و کاندوليزا رايس سر ميز ناهار با هم سلام عليک کرده و جملاتی با هم رد و بدل کرده اند که محتوای آن چيز خاصی نبوده است.
یعنی اینکه یاد آور تکرار صحنه ی زمان خاتمی در سازمان ملل است که در زمان کلینتون و وزیر امور خارجه ی ایشان البرایت که گزارش شد طرفین با علائم چشم وچشممک وپوزند ولبخند رد وبدل کردن، توانستند پیام های خاص ومعنی دار رد و بدل کنند . یعنی اینکه بطور مشترک حامیان مسخ شده و خوش بین شده بر زیر ضرب پوزخند عوامفریبانه قرار گرفتند وله شدند . چونکه شاهد بودیم که عاقبت چنین سیاست تبلیغاتی حلوا حلوا کردن خاتمی و اصلاحات و خنده های ژکوندی ایشان به کجا ختم شد که پس از 8 سال خودش اعتراف کرد که نقشی جز آبدارچی بودن در این رژیم تروریستی نداشته است وجانشینی را پرورش داده است که هم سلاح هسته ای می خواهد. هم می خواهد که انقلاب اسلامی را صادر کند وبوش را با عریضه نویسی به مریدی خود فرا می خواند . هم خواهان نابودی اسرائیل وجهان بدون آمریکاست . هم اینکه تلاش می کند نیروی های نظامی آمریکا از عراق را اخراج وجای آن را بگیرد تا مکمل حکومت ولایت فقیه تهران کند و آنجا را سرپل صدور تروریسم وبنیادگرائی به خاورمیانه کند . بالاخره اینکه وزیر آدمربای اعزامی اش به کنفرانس شرم الشیخ در کنار وزیر امور خارجه ی شیطان بزرگ نشسته وبا خنده های کریه خودش همگان از جمله مخاطبان خودش را به تمسخر و ریشخند گرفته است . واقعاً که خیلی زذلت و افول از پرنسیب های انسانی لازم است که بهای چنین خنده ی کریه ودرد دل کردن زشت و ضدانسانی را باید قربانیان این رژیم بربرمنش و تاریک اندیش وتروریست پرور و جنگ افروز آخوندی به پردازد و برای خوش آمدگوئی به آخوندهای تروریست پرور وجنگ افروز ومتحجر و خرافاتی نام اینان همچنان باید در گزارش سالیانه وزارت امورخارجه ی آمریکا در کنار جانیان آدمکش حاکم بر ایران در لیست گروه های تروریست قرار گیرد.
سایت بازتاب 13 اردیبهشت - 86خوش‌وبش رايس و متكي سر ميز نهار
سر ميز ناهار تنها وزيران خارجه دولتهای شرکت کننده در اجلاس حضور داشته اند و اگرچه منوچهر متکی و کاندوليزا رايس کنار يکديگر ننشسته بودند، اما ميز ناهار ميز کوچکی بوده و تعداد کسانی که دور ميز نشسته بودند محدود بوده که بنابراين، امکان گفتگو بر سر ميز ناهار ميان وزيران خارجه ايران و آمريکا فراهم بوده است
سایت بازتاب 13 اردیبهشت – 86
ناگفته‌هايي از دستگيري نظاميان انگليسي
در ادامه عمليات انتقال نظاميان به فرودگاه محل براي انتقال به تهران، يكي از روحانيون با اعلام اين‌كه اينها بايد در همين محل محاكمه و مجازات شوند، بر ترس و وحشت نظاميان انگليسي مي‌افزايد.در اين وضعيت، برخي از نظاميان انگليسي، از شدت ترس، كنترل خود را از دست داده و لباسشان را كثيف كرده‌اند