چرا کروبی برای کسب مقام،دیگران را متهم کرده و دانشجویان را به تسلیم دعوت می کند؟

نقد مطبوعات : چرا کروبی برای کسب مقام،دیگران را متهم کرده و دانشجویان را به تسلیم دعوت می کند؟ به نظر می رسد که آخوند کروبی متوجه شده است که هم اوضاع رژیم تروریستی خیلی بحرانی و آشفته است وهم اینکه کلاه پاسدار حسین شر یعتمداری همچون گذشته پشم ندارد تا که بتواند روزنامه ی اعتماد ملی وی را تهدید و توقیف کند و قلمزنانش را محاکمه وزندانی نماید که شروع به دوره گردی نموده و علیه ی دانشجویان معتر ض شروع به کرکری و روضه خوانی های مشابهی کرده است که یاد آور همان قرائت نامه ی حکومتی ولی فقیه از سوی ایشان است که در ابتدای شروع مجلس ششم اصلاحات قلابی در مجلس خواند وسد ومانع نمایندگان مجلس ششم شد که خیز برای برای تصویب قانون مطبوعات کرده بودند که پیروان سعید امامی در مجلس پنجم به تصویب ر سانده بودند .
عیب است اکنون تیغ سانسور نهادینه شده در جامع آنگونه است که خود این آخوند هفت خط 3 بار درود و سپاس بر اعلیحضرتا گوی را نیز می آزارد و کلی در دو هفته ی گذشته چالش وتنش قلمی ومطبوعاتی با پاسدار حسین شریعتمداری داشته است که اکنون مجبور شده برای فرار از تهدید وتوقیف روزنامه ی اعتماد ملی اش دست به تیغ کشی وخود زنی بزند که چنین یاران سابق دوم خردادی های سابق بی ارزش شده ی کنونی اش را کوبیده است تا فشار پاسدار حسین شریعتمداری پیرامون خودش و روزنامه ی اعتماد ملی را کم وخنثی کند . هم اینکه دیواری کوتاهتر از دانشجویان معترض گیر نیاورده است که برایشان موعظه گر شده و همچون آب بر روی آتش اجرای نقش کرده وتلاش مذبوحانه کرده است تااینکه جلوی رادیکال شدن اعتراضات آنان را بگیرد تا که نکند یکباره با اعلام همبستگی کردن با دانشجویان معترض شیراز و پلی تکتنیک امیر کبیر تهران فضا آنچنان به سمت رادیکال شدن پیش برود که امثال فرصت طلبان و سیاست بازان این آخوند توبره وآخور خور و رفسنجانی وخاتمی و حسن روحانی را موج بر خاسته با خود ببرد و اجازه فرصت طلبی و بهره وری در نمایش انتخابات واتصابات خیمه شب بازی مجلس هشتم و ریاست جمهوری دهم به اینان داده نشود که از هم اکنون برای آن کیسه ی گشاد دوخته اند وبا سیاست با دست پس کردن وبا پا پیش کشیدن هدف مرموزانه وشیادانه ی خودشان را به پیش می برند که بتواند مانور تبلیغاتی بدهد و بگوید بله من نامزد مجلس هشتم نمی شوم ولی هنوز زود است که قول عدم نامزد شدن برای ریاست جمهوری دوره ی دهم بدهم .
بنابراین بهترین مجوز برای ورود به این سیرک بازی نمایش فرصت طلبی انتخاباتی آینده و برای رسیدن دوباره به صحنه ی قدرت و باز هم برای دستری ثروت بیشتر این است که باید از روی دیوار کوتاه دانشجوئی به عنوان سکوی پرش پرید و استفاده کرد و به عنوان انتقام گرفتن از آنانی که چرا از نامزدی ایشان در مجلس هفتم و کاندید ریاست جمهوری دوره ی نهم حمایت نکردند اکنون مدعی شده است که در دوره اصلاحات حركت دانشجويي آلت دست برخي گروه هاي منزوي شد و فاجعه اي رابراي دانشجو رقم زد . منظور از فاجعه قیام 6 روزه ی دانشجوئی تیرماه سال 78 بود که ولی فقیه و رفسنجانی و خاتمی در روز بیست وسوم تیرماه یکی پس از دیگری وارد صحنه شدند وفرمان سرکوبی دانشجویان قیام کننده را صادر کردند و پس از یورش و سرکوب و دستگیری تعداد کثیری از دانشجویان معترض صدای دانشجویان معترض را خاموش کردند که البته سپس این آخوند توانست رئیس مجلس اصلاحات قلابی شود و خاتمی آبدار چی برای بار دوم رئیس جمهور اصلاحات شد تااینکه حاصل عملکرد مشترک شان زمینه ی رئیس جمهور شدن پاسدار احمدی نژاد را فراهم کرد که اکنون این فرصت طلب و مقام پرست افزوده از سوي ديگر دانشجو به دليل جواني و شور و نشاطش تمايل به حركت هايي دارد كه در شرايطي آنها رها شدند که منجر به برخوردهاي شديدي از سوي جريانات خارج از دانشگاه با دانشجويان گرديد و بالاخره حركت دانشجويي از مسير عادي و طبيعي اش خارج شد. یعنی اینکه چون از گوش بفرمان بودن برده زیر تیغ رها شده بودند. البته بدون آنکه ایشان جرأت کند و بگوید که سر کوبگران خارج از دانشگاه کیستند وچرا اینقدر قدرت دارند وچگونه سازماندهی می شوند وحامی آنان کدام ارگان و مرجع در رژیم بربرمنش و تاریک اندیش وتروریستی آخوندی می باشد ؟
بنابراین اکنون دانشجویانی که پیشتاز مبارزه با ارتجاع و آزادیخواهی در ایران بوده اند وبیش از نیم قرن تجربه ی مبارزاتی دارند که بقول آخوند کروبی تبدیل به آلت فعل هائی شدند و همچنین برخي مدعی شده برخی از دانشجويان شعارهايي مي دادند كه از مرزهای خارج مي آمد وصدای شان نیز از مرز ها خارج شد. از اين توصیه کرده است که بايد همواره حد و مرز فعاليت ها را نگه داشت یعنی به زبان ساده رهنموده است که باز هم باید کاری کرد که نظام دوام وبقاء داشته باشد تا امثال آخوند کروبی ها باز هم به منصب ومقامی در این نظام برسند وبه سرکوبگری ها وغارتگری های گذشته خود ادامه دهند. مسخره تر اینکه بازهم بیشتر کروبی اصلاح طلبان را محکوم کرده وگفته است که علت انفعال دانشجوئی این بود که برخی از اصلاح طلبان شعار های گنده دادند ولی به آن عمل نکردند. انگار که از همان بدو ورود ی احساس امام بیناگذار با دادن های وعده های دروغین بدون پشتوانه آغاز نشد و نتیجه ی حکومت از آن مستضعفان و پابرهنگان است واقتصاد مال خر است و و لاکن ملت از برای ارزان شدن خر بزه انقلالاب نکرده است وتز مبارزه با ارزانی رفسنجانی و ایران به همه ایرانیان تعلق دارد وزنده باد مخالف من خاتمی و پرسشی که یکبار خودش در زمان رئیس مجلس ششم بودنش کرده بود که گفته بود چرا کسی نمی داند کدام نهاد مسئول چند هزار اسکله های غیر مجاز در بنادر جنوب است ؟ چرا اینان به کسی حسابرسی پس نمی دهند؟ که با یک تشر از سوی حامیان سپاه پاسداران در مجلس و مطبوعات وابسته، سریع عقب نشست و تسلیم شد وسریع دستان خودش را بالا برد و آن سئوال و آن عقب شنیی افتضاح آمیز را فراموش کرده است که اکنون چنین لغز خوانی برای دانشجویان معترض کرده است وآنان را به سکوت وتسلیم دعوت کرده وکاسه وکوسه ی اصلاح ناپذیری و یاغی بین المللی بودن رژیم ضد بشری آخوندی را بر گردن تندروهای اصلاح طلبان وشعارهای رادیکال دانشجوئی آنان دانسته است ؟
هوشنگ – بهداد
روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 22 اردیبهشت ماه سال 1386

كروبي : عده اي قدرت طلب سعي دارند شرايط سختي را براي انتخابات مجلس ايجاد كنند؟