روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی یکشنبه 28 آذر ماه سال 1389
نقد و بررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری : "بمباران‌هاي شكست خورده و سياست غير شفاف پاكستان "
" رژیم ضد بشری در بحران های تحریم و هسته ای وجنگ قدرت و عدم مشروعیت و بن بست قرار دارد .برای عبور از این بحران ها بیش از هر زمان دیگر نیاز مبرم به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به مرز رز و مداخله گری در کشور های همسایه و منطقه دارد"
فراموش نشده است که پس از سفر اوباما رئیس جمهور آمریکا به کشور های آسیائی که وی وارد هند شد. چگونه سرمقاله نویس موج سوارانه دست به قلم و تحلیل شد و در دفاع از پاکستان و سخنگوی این کشور شدن موضع ضد آمریکائی و هندی اتخاذ نمود . اما مشخص نیست که اکنون چه اتفاق افتاده است که شیپور را از در گشادش نواخته است و از موضع ضد آمریکائی دولت پاکستان را بر زیر تیغ پرسش گری و اتهام گرفته و گفته است که در پاكستان، به خصوص در دو دهه اخير، هر دولتي كه در این کشور بر سر كار آمده است خود را به طور خفت باري به همكاري با آمريكا و هماهنگي با سياست هاي واشنگتن مقيد ساخته است. همچنین در دنباله نماینده و وکیل مدافع ملت پاکستان شده و نقل قول کرده است که براساس تازه‌ترين نظرسنجي های بدون منبع و مأخذ اكثر مردم پاكستان از حملات آمريكا به خاك كشورشان منزجر و خشمگين و خواستار پاسخ دادن به اين حملات هستند. بعلاوه در ادامه ی وارونه گوئی ها آشکارا زیرآب ادعاهای گذشته خود را زده است که می گفت آمریکا با طالبان و القاعده در افغانستان و پاکستان همکاری می کند . اما اکنون مدعی شده است که مقامات پاكستاني خود را آماده كرده‌اند كه اعتراض‌ها و انتقادهاي داخلي را در ازاي دريافت كمك‌هاي مالي آمريكا تحمل كنند. زیرا که آمريكا ماه گذشته 2 ميليارد دلار به اسلام آباد پرداخت كرد. چونکه اين مبلغ را هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا در جريان مذاكرات اخيرش، به مقامات اسلام آباد تحويل داد. برای اینکه آمريكا در مقابل اين كمك، خواستار مشاركت فعال دولت پاكستان در قلع و قمع طالبان و القاعده می باشد که واشنگتن مدعي است در مناطق شمالي پاكستان پايگاه دارند.
در خاتمه اینکه عجیب نیست کشوری که پدر خوانده ی تروریست جهانی می باشد و 32 سال است که دیپلماسی رسمی اش سیاست صدور ترور یسم و بحران به برون مرز می باشد که بطور فعالانه مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه می کند و دست به اقدامات تروریستی و ناامنی و بی ثبات کردن کشور های منطقه زده است و دشمنی پیگیر با روند مذاکرات صلح خاور میانه دارد . به ویژه اینکه در اشغال نظامی افغانستان و عراق با اشغال گران از جمله آمریکا همکاری کرده است . همینطور در عراق و افغانستان پاسداران با ا لقاعده و طالبان همکاری مشترک تروریستی دارند . بنابراین اکنون که رژیم ضد بشری کودتائی در بحران های تحریم و هسته ای وجنگ قدرت و عدم مشروعیت و بن بست قرار دارد . معلوم است که برای عبور از این بحران ها بیش از هر زمان دیگر نیاز مبرم به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به مرز رز و مداخله گری در کشور های همسایه و منطقه دارد.
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890928/13890928_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی یکشنبه 28 آذر ماه سال 1389
بمباران‌هاي شكست خورده و سياست غير شفاف پاكستان