گزیده خبر های 19 آذر – 89 قسمت – 2
دريادار فدوي تاكيد كرد:توانايي نيروي دريايي سپاه براي اجراي ماموريت‌هاي جديد در خليج فارس.خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي دريايي سپاه با بيان اينكه در حال حاضر اين نيرو اشراف كاملي بر تنگه هرمز، خليج فارس و درياي عمان دارد، افزود: نيروي دريايي سپاه مي‌تواند برنامه‌هاي خود را متفاوت از گذشته انجام دهد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909190316
بازار تبلیغات خالی بندی های لورفته ی پاسداران کودتاگر که ادامه ی سیاست هیاهو سازی توفان در فنجان بر پا کردن این ارگان فاشیستی است داغ شده است . زیرا هر زمان که رژیم ضد بشری احساس خطر می کند . اینگونه از موضع ضعف قدرت نمائی می نماید . چونکه رسم است در ارتش کشور های قدرتمند مقابل برخورد هر گونه تهدید خطر دشمن بطور پنهانی و غافلگیرانه اقدام و ضربه وارد می شود ونه اینکه در دستگاه تبلیغاتی بوق و کرنا شود تا دشمن پس از متوجه شدن فرصت داشته باشد تاخود را محور خطر احتمالی آماده و مجهز نماید
عکس / دعای باران در اصفهان..کودکان به همراه بزرگترهای اصفهانی با آمدن در کنار زاینده رود ، برای بارش باران دعا کردند!.عکسها از ایرنا.
http://www.peykeiran.com/Content. aspx?ID=25539
چگونه است که در تهران دولت نامشروع تلاش کرده است با تولید ابر مصنوعی ایجاد با بارش باران کند و لی پادوها و جارچیان تبلیغاتچی حاکمان شیاد دین فروش در اصفهان بدون آنکه بگویند که چرا حاکمان کاری کردند که با منحرف کردن سر شاخه های رودهای آب رود خانه ی زاینده رود موجب کم آبی و خشکی این رود شده اند . اما اکنون دست به نمایش نیاش باریدن باران زده اند ؟ لابد برنامه ریزان شارلاتان پشت صحنه از طریق پیش بینی هوا شناسی می دانند که ممکن است که آسمان تهران و اصفهان وشهرهای دیگر ایران ابری و بارانی شود که دین فروشان عوامفریب کوشش می کنند پیش مقدمه ی مذهبی اجابت دعای بارش باران ایجاد نمایند . در صورتیکه اگر قرار بود که اینگونه باران ببارد برای چه این شیوه برای مار آتش جنگل های مازندران و استان سمنان به خصوص شاهرود اعمال نشده است؟
آتش گلستان به جنگل هاي كالپوش شاهرود سرايت كرد
اگر در دستگاه حاکمان شیاد عوامفر یب خرافاتی ودین فروش دعا کردن برای بارش باران مشکل گشا و چاره ساز بود. چرا برای خاموش ومهار کردن شعله های سر کش آتش جنگل های شمال در مازندران بکار گرفته نشد تا که مانع از بهدر رفتن سرمایه ی طبیعی کشور نشود که پس از چند هفته در هوای سرد ماه سوم پائیز در آتش سوختن جنگل گلستان در مازندران اکنون دامنه ی این آتش به جنگل مازندران به جنگل شمال شاهرود رسیده است؟
شاهرود - رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان شاهرودگفت :گسترش وسعت آتش سوزي ها در جنگلهاي گلستان موجب سرايت آن به جنگلهاي منطقه كالپوش در شمال شاهرود شده است. ' مجيد زماني 'روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اعلام كرد : در حال حاضر بخشي از جنگلهاي مناطق تلوبين،روستاي گلستان و نام نيك واقع در دهستان كالپوش كه در حد فاصل اين شهرستان با استان گلستان است ،در اثر سرايت آتش در حال سوختن است. وي با ابراز نگراني از گسترش آتش با توجه به عدم بارندگي و وجود برگ هاي خشك پاييزي در جنگل خواستار اعزام نيروها و امكانات بيشتر ،جهت مهار آتش سوزي در اين جنگلها شد. زماني گفت: هم اكنون نيروهاي مردمي،بسيج،منابع طبيعي،قرق بانها و نيروهاي امدادي ذيربط در منطقه در حال تلاش براي خاموش كردن آتش هستند . وي خاطر نشان كرد: هماهنگي لازم نيز براي اعزام يك فروند چرخبال براي تسريع در اطفاي حريق نيز انجام شده است. وي در خصوص آخرين وضعيت آتش سوزي جنگل ابر شاهرود افزود: اين آتش سوزي تا حدود زيادي كنترل شده و فقط در داخل محدوده بخشي از كنده هاي باقيمانده در حال سوختن است. وي حضور شخص استاندارسمنان ،معاونين استانداري و بسيج و همكاري نيروهاي مردمي را در مهار اين آتش سوزي موثر خواند و افزود: نيروهاي امدادي و مردمي در محل آتش سوزي همچنان مستقر هستند تا از شعله ور شدن دوباره آتش جلوگيري كنند.
عکس / ماهيگیری در درياچه ای که آخرین نفسها را ميکشد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=25522
دریاچه سرآب کیو خرم آباد ضمن انکه یکی از مناظر طبیعی و تفریحی و بسیار زیبا و دیدنی دراطراف خرم آباد قبل از انقلاب بود . بلکه دارای چشمه ی خود جوش زلال آنچنان سردی بود که با یک شیرجه درون آن فرو رفتن و سریع بیرون آمدن در تابستان و سرخ شدن بدن از شدت سردی آب تحمل بیشتر ماندن در این آب زلال با چند متر عمق نبود .اما ا کنون غارتگران حاکم ضد بشر و آبادانی و ... بر ایران آنگونه 32 سال است که منابع مالی و ارزی کشور را به غارت برده اند و چوب حراج بر منابع و ذخایر و ثروت های طبیعی کشور زده اند و این سیاست ایران ویران کن چنان شئتاب گرفته است که روزی نیست که آدرس خشک وکویر شدن رود خانه و در یاچه و تالاب و جنگل های کشور در رسانه و مطبوعات حکومتی مخابره نشود؟
خرم آباد - خبرگزاری مهر: دریاچه کیو که به سمت خشک شدن می رود شاهد حضور ماهیگیرانی است که ماهیهای موجود در کف رودخانه را شکار می کنند.
کشف 113 کیلو گرم مواد مخدر ارسالی از ایران در فرودگاه دبی
اکنون پس از لو رفتن انتقال موادمخدر از ایران به جنوب شرقی آسیا و نیجریه که آنچنان عادی شده است که سردار حسین آبادی اعتراف کرده است ک تعداد 350 قاچاقچی بین المللی ایرانی در کشور های جنوب شرق آسیا در زندان می باشند و افزوده که اقدام این قاچاقچیان حیثیت برای رژیم ضد بشری باقی نگذاشته اند . زیرا که در فرود گاه های جهان منتظر شکار هواپیماهای رژیم ضد بشری و قاچاقچیان حامل مواد مخدر هستند . البته وی نگفته است که ایران رتبه دار جهانی مصرف کننده ی مواد مخدر می باشد . یا اینکه اذعان نکرده است که نقش اسکله های غیر مجاز پاسداران در بنادر جنوب کشور پیرامون ورود مواد مخدر و مشروبات الکلی و توزیع آن در ایران چیست و چگونه مازاد مواد مخدر از طریق زمینی و هوائی و آبی به اروپا و آسیا و آفریقا از سوی پاسداران منتقل می شود؟ به خصوص محور همین کشف 113 کیلو گرم مواد مخدر ارسالی از ایران به دبی که شناسائی و کشف شده مشخص است باند مافیائی مواد مخدر پاسداران و نیروی انتظامی دست اندر کار آن هستند؟ مسخره تر اینکه از سوی دیگر 32 سال است که ماشین کشتار دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض با چتر مبارزه با معتادین و قاچاقچیان مواد مخدر و صدو ر اعدام و قطع اندام قربانیان از حرکت باز نایستاده است.
العربیه.نت : اداره گمرک دبی روز پنج شنبه 9-12-2010 اعلام کرد 113 کیلو گرم مواد مخدر را که در یک محموله هوایی از ایران وارد دبی شده بود کشف کرده است.احمد بطی مدیر عامل شرکت بنادر دبی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازرسان گمرک 113 کیلوگرم ماده مخدر شیشه را که در یک بسته پلاستیکی مخفی شده بود در یک محموله هوایی کشف کردند.مدیر عامل شرکت بنادر دبی افزود: مقصد نهایی این محموله کشور مالزی بوده است.وی بيان داشت که بازرسان گمرک هنگام انجام بازرسی به يک بسته پستی مشکوک شدند و پس از بازرسی دستی ، اين بسته مواد مخدر را کشف کردند .احمد بطی ادامه داد : بازرسان با استفاده از دستگاه های مخصوص به آزمایش این ماده پرداختند و به این نتیجه رسیدند که محموله مورد آزمایش ، مواد مخدر از نوع شیشه است .مدیر عامل شرکت بنادر دبی گفت : با دستگاه امنیتی در مالزی که مقصد نهایی محموله بود هماهنگی به عمل آمد و اين محموله در فرودگاه کوالالامپور توقيف شد.احمد بطی افزود: کسانی که قرار بود مواد مخدر را دريافت کنند همگی دستگير شدند.