گزیده خبر های 2 دی ماه سال 1389
آيت‌الله واعظ طبسي:هدفمندي يارانه‌ها كشور را بيمه مي‌كند .خبرگزاري فارس: عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اگر طرح هدفمندي يارانه‌ها با دقت و صحت اجرا شود، كشور را براي هميشه در برابر بحران‌هاي اقتصادي و حتي سياسي و امنيتي بيمه مي‌كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910011546
وقتی آخوند مفت خور حکومتی باشی می بایست با خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم و انکار کردن حقایق تبدیل به تبلیغاتچی و جارچی دولت شوی و برای برنامه هایش همچون حذف یارانه های کالاهای اساسی هورا بکشی و با مجیز گوئی و وارونه گوئی نمودن ، ربودن نان هرچه بیشتر از توی سفره های خالی محرومان کشور را بیمه کشور به نامی . در غیر اینصورت نه سهمیه مفت خوری قطع می گردد ، بلکه همانگونه که سر بازجو حسین شریعتمداری در یادداشت روز گذشته خود اخطار کرد مورد تهد ید واقع می شوی.
رحيمی بیانیه داد و قوه قضائیه را متهم کرد !
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=38597
درادامه ی جنگ قدرت و حذف رقیب مغلوب که اکنون دامنه ی این جنگ همراه با اختلاف و رقابت به درون باندهای مافیائی کودتائی غالب کشانیده شده است . به خصوص پس از بر کناری منوچهر متکی این اختلافات عجیب حاد شده است . زیرا که منجر به بر جسته شدن عمق اختلاف میان ولی وقیح با پاسدار گماشته احمدی نژاد و نهادهای حکومتی با هم دیگر شده است . آنگونه که آخوند آدم کش حرفه ای و گوش و آدم خوار محسنی اژه ای پرونده ی گشوده شده ی اختلاس میلیاردها تومانی محمد رضا رحیمی را فعال کرده است. متقابلًا این معاون اول رئیس جمهور هم در دفاع از خود این چنین واکنش نشان داده است.
در ادامه روند برخوردهاي تخريبي عليه دولت خدمتگزار، طي روزهاي اخير نيز انتشار گسترده اظهارات نادرست سخنگوي محترم قوه قضاييه، منجر به تشديد برخي تخريب‌ها و ابهامات در افكار عمومي عليه اينجانب گرديد.از آنجا كه اين اظهارات، آشكارا دال بر جهت‌گيري غيرقانوني يك مقام مسئول در دستگاه قضايي و مغاير با اصل 22 قانون اساسي مبني بر مصونيت و حفظ حيثيت افراد از تعرض و خلاف مسلم قواعد شرعي است، در صدد برآمدم تا با شركت در يك نشست خبري، به تبيين مستدل موضوع و روشنگري درباره علل و عوامل آن بپردازم.اين درحالي است كه مبارزه بي‌پايان دولت خدمتگزار با مفاسد اقتصادي هر روز قاطع‌تر از گذشته ادامه مي‌يابد و از اين‌رو خود را براي تحمل فشارهاي پيدا و پنهان ناشي از اين مبارزه به حق آماده كرده است.نظر به اينكه ملت بزرگوار ايران در مرحله اجراي يك تصميم بزرگ اقتصادي و برداشتن گام‌هاي بلند به سوي تعالي و پيشرفت قرار دارد، ورود به اين موضوع و پاسخگويي به اظهارات غيرحقوقي منتشر شده را به مصلحت ندانستم و با اجتناب از اقدامي كه ممكن است تكدر خاطر رهبر فرزانه انقلاب و دغدغه مردم شريف ايران را در پي داشته باشد، اين مهم را به يك فرصت مقتضي موكول مي‌كنم.باوجود برخوردهاي دوگانه و متناقض قوه قضائيه كه با عدم رسيدگي به شكايات اينجانب و برخي ديگر از اعضاي محترم دولت همراه شده است، همچنان حق پيگيري‌هاي قضايي را براي خود محفوظ مي‌دانم.
مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با «فرارو»
اگر تخلفی در دولت هست دستگاه قضایی باید بدون رو دربایستی برخورد کند

http://www.fararu.com/vdcfv0dv.w6djcagiiw.html
در پاسخ این ادعای خوشبینانه در بازار مکاره باید گفت "شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه فرارو- یک نماینده عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی بر این باور است که جدال میان طرفداران دولت و قوه قضاییه با موضع‌گیری‌های غلامحسین الهام آغاز شد. به باور وی ادامه این بحث‌ها هیچ سودی برای دو طرف ندارد و اگر تخلفی در دولت وجود دارد دستگاه قضایی باید بدون رو دربایستی با آن برخورد کند.
رحیمی: تا احمدی‌نژاد هست، هستم
http://www.fararu.com/vdcb55b0.rhbawpiuur.html
در رژیمی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد فراگیر می باشد . مشخص است گر حکم شود که دزد گیرند . در این حکومت هرچه در رأس و حامی و شریکش هست باید گیرند . بنابراین وقتی این اختلاس گر میلیارد تومانی محمدرضا رحیمی خودش را آویزان به پاسدار گماشته احمدی نژاد کرده است . یعنی اعتراف کرده که حامی و شریک وی رئیس جمهور قلابی است و سر نوشت مشترک شان بهم گره خورده است .
معاون اول رئيس ‌جمهور در خصوص برخي گمانه‌زني‌هاي رسانه‌اي مبني بر احتمال بركناري وي از سمت معاون اولي رياست جمهوري گفت: «تا زماني كه احمدي‌نژاد هست، من نيز هستم.» محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌ جمهور بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشيه بدرقه محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان به تركيه جهت شركت در يازدهمين اجلاس سران كشورهاي اكو، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه نظر شما در مورد برخي گمانه‌زني‌هاي خبري درباره احتمال جابجايي شما در دولت دهم چيست ؟گفت: تا احمدي‌نژاد هست، من معاون اول هستم. وي همچنين در خصوص دليل لغو نشست خبري خود كه قرار بود صبح امروز انجام شود، يادآور شد: «در آينده حتماً نشستي برگزار خواهم كرد
نادران: رحیمی باید دستگیر شود
http://www.fararu.com/vdcgnx93.ak9tz4prra.html
این ادعا هم دست کمی از ادعای قبلی ندارد ، زیرا که محمدرضا رحیمی متخلف میلیارد ها تومان اختلاس گری است که گفته است تا پاسدار گماشه احمدی نژاد هست وی نیز هست . یعنی این که اگر قرار است وی دستگیر شود، ابتدا می بایست شریک و حامی وی پاسدار گماشته احمدی نژاد دستگیر شود.
نادران در گفتگو با الف معتقد است که «رحیمی باید به دستگاه قضایی و مردم در این زمینه پاسخگو باشد. باید دستگیر شود تا مبارزه با مفاسد اقتصادی جنبه عینی و واقعی بگیرد و گرنه شهروند درجه یک و دو و خدای ناکرده ضعیف کشی را شاهد خواهیم بود
زاکانی: مشایی با کارگزاران پیوستگی‌جدی‌دارد
http://www.fararu.com/vdcauuni.49ny015kk4.html
عجب اوضاع خرت و خر و آشفته بازاری حاکم شده ست . آنگونه که هیچ خری صاحبش را نمی شناسد و هر که وابسته به باند های مافیائی قدرت غالب دارد . هر چه دلش می خواهد انجام می دهد و می گوید . البته ضمن غارتگری نمودن ، حساب و کتابی هم در کار نمی باشد. طوریکه سرکوب کردن معترضان ناراضی و توطئه ی حذف رقیب مغلوب جزو افتخارات و پیروز مندانه از صحنه بیرون آمدن نا میده می شود.
عضو كميسيون اصل نود مجلس، در نشستي با عنوان "پشت پرده فتنه در عاشوراي 88 "، در مورد درج مطلبي مبني بر عدم ولايت‌پذيري رييس جمهور از جانب وی، در يكي از سايت‌ها گفت: «كسي كه وزير خارجه را اينطور عوض مي‌كند، بايد علتي داشته باشد، ولي اگر كار اشتباهي مي‌كنند، نيز بايد بپذيرند. من چنين مطلبي را نگفته‌ام.»زاکانی با بيان اينكه آنچه كه باعث شد از فتنه سال گذشته پرافتخار بيرون بياييم، كثرت اهل بصيرت بود، افزود: «به گواهي تاريخ حق همواره بيشترين آسيب را از ناحيه دروني ديده است و انحرافات دروني مشكلات بسياري به وجود آورده است.»زاكاني همچنین در مورد مشايي و رابطه او با احمدي‌نژاد نيز، گفت: «حب بيش از حد باعث توجه بيش از حد احمدي‌نژاد به مشايي شده است.»وي افزود: «مشايي و برخي ديگر با كارگزاران پيوستگي جدي دارند و پاي بعضي از اين آقايان در نفت، خودروسازي و صنعت باز شده و ابايي از چيزي ندارند.»نماينده مردم تهران در خانه ملت، در مورد مهدي هاشمي و فائزه هاشمي نيز اظهار كرد: «اين افراد پرونده‌هايي دارند و بايد از طريق قانون طي شود و بايد منتظر نظر قوه قضاييه باشيم، اما مهدي هاشمي به محض ورود به كشور دستگير خواهد شد.»زاكاني در پايان خاطر نشان کرد: «مقام معظم رهبري تمام راه‌هايي را كه جلوي لغزيدن پاي ديگران را بگيرد رفتند، اما فتنه بزرگ‌تري در پيش است كه اتفاق افتادن يا نيفتادن آن به ما بستگي دارد
قیمت آب تهرانی ها 370 تومان شد
مشخص نیست که با این افزایش پلکاتی یا صعودی افزایش قیمت آب که موازی با روند افزایش قیمت نان و برق و گاز و بنزین و سایر کالاها می باشد که دولت به فکر سرکیسه کردن مردم برای جبران کسر بودجه اش می باشد با خشک سالی و کم آبی که در پیش روی هست شرایط به کدام سمت پیش خواهد رفت و چه بر سر مردم می آید؟
معاون وزیر نیرو با اشاره به تعیین ضرایب قیمتی برای تعیین نرخ نهایی آب در هر استان اعلام کرد: بر اساس این ضرایب قیمت آب تهرانیها 370 تومان به ازای هر متر مکعب تعیین شده است.به گزارش مهر، محمد رضا عطارزاده درباره آخرین تصمیمگیریهای انجام شده برای تعیین قیمت آب مشترکان مختلف گفت: برای رعایت عدالت ضرایبی بسته به منطقه جغرافیایی، ضریب استحصال کیفیت آب برای قیمتهای بدون یارانه در مرحله اول اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در نظر گرفته شده که بر این اساس قیمت آب شهر تهران به ازای هر متر مکعب 370 تومان تعیین شده است.معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا متوسط قیمت آب در کشور را 250 تومان اعلام کرد و افزود: قیمت آب با توجه به ضرایب تعیین شده برای هر استان و شهرهای آن استان ممکن است کمتر یا بیشتر از 250 تومان به ازای هر متر مکعب باشد، به نحوی که در استان تهران ممکن است شهرهای اطراف کلانشهر تهران قیمت هر متر مکعب آب به 200 تومان یا 180 تومان کاهش یابد.به گفته این مقام مسئول، قیمت هر متر مکعب آب شهری در حوزه صنعتی 400 تومان، حوزه تجاری 692.5 تومان، عمومی و اداری 540 تومان، آموزشی و اماکن مذهبی 200 تومان، آزاد و بنایی 750 تومان در نظر گرفته شده است.
انتقاد نادر طالب زاده به احمدی نژاد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=38656
فضای ترسیم شده ی آزادی مطبوعات در رژیم ضد بشری قرون وسطائی که ادعای آزاد ترین کشور جهان دارد
چطور است که "چارلی رز" از سی ان ان در مدت 5 سال 5 بار با احمدی نژاد مصاحبه می‌کند و حتی رییس جمهور با او آنقدر خودمانی می شود که می گوید: "چارلی ما که با هم رفیقیم، سؤال‌های احمقانه نپرس." ولی آیا یک خبرنگار ایرانی می‌تواند با اوباما مصاحبه کند و با او شوخی کند!؟
از رئیس جمهور سوال کنیم/پوست مطهری را برای این کار کنندنماینده تهران: جرات نمی‎کنیم .!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=38614
اینهم نمونه ای از وجود آزادی بیان در بازار مکاره که عضو آن اعتراف از پوست کنی به جای بیان آزاد نموده است . حال داشته باشید که در این سیرک بازار مکاره که عضو آن اذعان نموده است که جرأت حرف زدن ندارد چگونه قرار است از حق و حقوق ملت یا موکلین و مطالبات قول داده به اینان دفاع شود؟
همین الان علی مطهری حرف سوال از رئیس جمهور را می‏زند، می‎خواهند پوستش را بکنند، چه برسد به اینکه بخواهیم این کار را اجرا هم بکنیم!» این بخشی از سخنان رضا اکرمی در گفت‎وگو با خبرآنلاین است
نابودی روزانه 40 هکتار از جنگل هاي شمال
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26101
فرق حکومت های دمکراتیک و مردمی که در خدمت مردم و مدافع منافع ملی و محیط زیست و افزایش ثروت های ملی می باشد با رژیم های ضد بشری مستبد سر کوبگر و غارتگر این است که یکی جنگل ها و فضای سبز و پارک ها را گسترش می دهد ولی دیگری با سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن هم سرمایه های ملی کشور را بهدر می دهد . هم اینکه محیط زیست را آلوده می سازد.
فیلم / آتش سوزی تعمدی محل کسب بهائیان در رفسنجان
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26103
بازهم نمود دیگر ا زآزادی بیان و تحمل اقلیت های مذهبی در رژیم ضد بشری که بطور وارونه مدعیست که آزاد ترین کشور می باشد