گزیده خبر های 9 دی - 89
شريعتمداري در برنامه «ديروز، امروز، فردا»/1خاتمي همه مراحل فرمول كودتاي مخملي را در ايران پياده كرد.خبرگزاري فارس: مديرمسئول روزنامه كيهان با بيان اينكه جان كين از طراحان اصلي كودتاي مخملي پس از فتنه تير 87 به ايران آمده و با اصلاح‌طلبان ديدار كرد، گفت: خاتمي همه مراحل فرمول كودتاي مخملي را در ايران پياده كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910090391
گرچه رقیب مغلوب دوم خردادی های مدعی اصلاح طلب آن زمان که در قدرت بودند و خاتمی صحبت از گروه خود سر درون وزارت بد نام اطلاعات کرد . وی خوشباورانه ادعای کور کردن چشم فتنه نمود. آنگونه که پس از داروی نظافت خوردن سعید امامی مدعیان اصلاح طلب حاکم فکر نمی کردند که این گروه خود سر در بیت رهبر ولی وقیح در جماران پناه و سنگری می گیرند و آنچنان باز سازی می شوند که طرح دو کودتای خاموش و خزنده و علنی سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 را طراحی می کنند و چنان رقیب را مغلوب و خذف می کنند که همکار نزدیک سعید امامی سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری بد نام و نماینده ی ویژه ی ولی وقیح نامشروع در تلویزیون پاسدار ضر غامی ظاهرمی شود و خاتمی را متهم به طرح و اجرای کودتای مخملی می کند. چونکه خاتمی این ساده انگار و یارانش تصور می کردند رژیم ضد بشری مهار نا پذیر امکان ظرفیت اصلاح شدن دارد؟
جناب شریعتمداری! آیا این عبور از نظر رهبر انقلاب نیست؟
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=39522
این مچ گیری و پاسخ دادن به این سرباز جو پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز وارونه می باشد که عنصری رذل است که اعتیاد مزمن چشم به مراکز قدرت دوختن برای حفظ خود دارد . برای همین همیشه از موضع چاپلوسی و بازجوئی شگرد حلوا و هویج بر خورد می کند . ااما کنون تاکتیک بر خورد کردن وی رسوا شده است.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه كیهان دقیقا در همان روزی كه رهبرانقلاب در درس خارج فقه خود، رسانه ها را از انتشار غیبت، تهمت و دروغ حتی نسبت به جریانات باطل جامعه منع كردند، با نگارش سرمقاله‌ای نشان داد نگرانی برخی دوستانش درباره خطر عبور وی از رهبری چندان هم بی مورد نبوده است
فتوای آیت الله العظمی وحید خراسانی در باره اقرار متهم در زندان
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=39404
این فتوا عجیب موجب مشکل و رسوائی برای ولی و قیح خواهد شد که حامی دژخیمان و شکنجه گران و زندانبانان سیاه چال هاست . همچنین درد سر ساز برای دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض می شود که رئیس انتصابی آن از سوی ولی وقیح می باشد.
آینده نوشت:آیت الله وحید خراسانی، در ضمن مباحث درس خارج فقه خود اعلام کرد: اقرار و اعتراف کسی که در زندان است، اعتبار ندارد و اگر قاضی صرفا به استناد آن قضاوت کند و حکمی دهد، آن قاضی از اهلیت و صلاحیت قضاوت ساقط می شود. همچنین اگر شخصی تهدید شود، اقرار او اثر ندارد.
مصلحي در جمع طلاب مدرسه فيضيه قم:به ‌هم‌ ريختگي ضد انقلاب بي‌نظير است.خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات گفت: به هم ريختگي ضد انقلاب در خارج از كشور به اذعان خودشان در 30 سال گذشته بي‌نظير است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910081812
این آخوند مسخره حیدر مصلحی که در جوک و هذیان وطنز و وارونه گوئی سور به ملا حسنی و پاسدار گماشته احمدی نژاد زده است . بدلیل اینکه آلت دست سازمان اطلاعات و امنیت یا ساواک شیخی پاسداران کودتا گر می باشد . مجبور است که هر از گاهی که پاسداران کود تا گر به وی دیکته می کنند وارد صحنه شود و افتخار به نفوذی های اعزامی به برون که زیر پوشش مخالف جا زده شده اند که از بی نظیر بودن در هم ریختگی ضد انقلاب سخن بگوید . در صورتیکه فقط چند روز از اعدام دو مخالف در سیاه چال اوین می گذرد؟
دستگيري محمد صارمي برادرزاده علي صارمي تنها به جرم نصب يك عكس از او
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26415
اینهم یک نمونه از جنایت تبعیض آمیز دستگاه آلوده به فساد و رشوه قضائیه است که عملکردش را وحید خراسانی کمی رو کرده است که چگونه با شکنجه اعتراف گیری و پرونده ساخته می شود . اکنون یک اقدام جنایتکارانه ضد انسانی لانجام شده و بد تر از آن برادر قربانی هم دستگیر شده است .
كانون حمايت ازخانواده هاي جان باختگان و بازداشتي ها : بنا بر خبردريافتي صبح امروز در يورشي كه مغازه زنداني سياسي اعدام شده علي صارمي توسط ارگانهاي امنيتي حاكميت انجام گرفت،برادر زاده علي صارمي، بنام محمد دستگير و به نقطه نامعلومي منتقل گرديد. مأموران حكومتي و لباس شخصي ها هيچ حكم قانوني در رابطه با بازرسي محل نداشتند،از محمد صارمي نيز تا ساعت 18 هيچ اطلاعي در دست نيست و با خانواده اش تماسي نداشته است. خانواده علي صارمي عليرغم داغدار بودنشان بدنبال آزادي محمد در مراجع حكومتي و قضايي هستند. اين دومين دستگيري از اين خانواده داغدار مي باشد . لازم به ذكراست كه جرم محمد صارمي تنها نصب يك عكس از علي صارمي در مغازه اش بوده است
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين:600 هزار دانش‌آموز دوره عملي آمادگي دفاعي خود را در راهيان نور مي‌گذارنند.خبرگزاري فارس: جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در پي توافق رئيس سازمان بسيج مستضعفين و وزير آموزش و پرورش 600 هزار دانش‌آموز دوره عملي طرح آمادگي دفاعي خود را در راهيان نور مي‌گذارنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910081714
از مسئولان رژیم ضد بشری کودتا گر سئوال است که اکنون چه موقع سال می باشد و دانش آموزان باید کجا باشند؟ مگر اکنون شرایط جنگی در ایران حاکم است که دانش آموزان از پشت میز کلاس درس راهی پادگان های آموزشی پاسداران و بسیجیان شده اند تا همچون دوران جنگ خانمان بر اندازانه ی 8 ساله ی ایران و عراق بعنوان یک بار مصرفان مین پاک کن های میادین جنگ راهی جبهه های جنگ شوند؟
زورگيري از يك زن در روز روشن+تصاویر
http://www.fararu.com/vdcjmhem.uqexizsffu.html
تصاویر ضمیمه شده ادعای وارونه و کمدی مبنی بر اینکه ایران امن و آزادترین کشور جهان می باشد به نمایش گذاشته شده است .
جزییات مزایده پژو 504 احمدی‌نژاد.چه کسی اتومبیل آقای رییس را می‌خرد؟
http://www.fararu.com/vdcir3aq.t1a5v2bcct.html
گفته می شود شتر با بارش می رود ، لنگه پشه کوره گرفته می شود . پاسدار گماشته احمدی نژاد با هواپیمای خریداری شده ی پادشاه برونی در دوران خاتمی خود و اعضای هیأت پرواز می کنند و همیشه در حال سفر می باشند . ولی اکنون پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی وزیر رفاه دولت نا مشروع پژو مدل 35 سال پیش پاسدار گماشته احمدی نژاد را می خواهد از طریق مزایده بفروش برساند تا مشکل مسکن معلولین کشور حل شود.
دستگيري هفت عضو القاعده در سردشت
http://www.fararu.com/vdchkwn-.23nkmdftt2.html
این خبر ساختگی از موضع فرار به جلو تنظیم شده است . زیرا که هدف هم پاسخگوئی به لو رفتن همکاری پاسداران با القاعده در عراق و آزاد نمودن چند نفر از کادر های القاعده از سوی پاسداران است . هم اینکه زمینه سازی سرکوب و اعدام در منطقه است.
يك منبع مطلع از دستگيري هفت عضو القاعده در شهرستان سردشت، در جنوب آذربايجان غربي، خبر داد.
قرائتی: باید یک سایت خنده حلال راه بیفتد

http://www.fararu.com/vdceoo8p.jh8efi9bbj.html
این آخوند دلقک و مسخره 32 سال است که مشغول جوک و هذیان گوئی های مزخرف و لمپنی حوزوی بوده است . فکر می کند که کم کاری نموده که اکنون تصمیم گرفته است تا که سایت جوک و خنده راه بی اندازد.
حجت‌الاسلام قرائتی در مراسم گرامیداشت خود جای سایت خنده و ستاد ازدواج را در کشور خالی دانست و گفت: اگر زنده باشم سایت خنده حلال و حکیمانه و ستاد ازدواج را راه می‌اندازم.