گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 22 آذر ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " حلقه تنگ محاصره "
"یادداشت روز نویس با زبان بی زبانی اعتراف آشکار کرده است که عامل بی ثباتی و ناامنی و جنگ افروزی در عراق و افغانستان و دشمن اصلی صلح خاور میانه رژیم ضد بشری کودتائی نامشروع حاکم بر ایران می باشد . چون برای بقای ننگین خود اعتیاد مزمن شدید ترک نا پذیر به پیش برد چنین سیاستی دارد"
قلم بر دست یادداشت روز نویس غیر ایرانی و هم لهجه و همکار سربازجو حسین شریعتمداری که آنگونه با کپی کردن بقول وی گزینه درز کرده از درون محافل اسرائیل به بیرون که ناشی ا ز اعتراف ضعف و نا توانی خاموش کردن آتش جنگل های حیفا می باشد که نتیجه گیری شده است تنها گزینه مذاکره می باشد . متوجه نشده است که چگونه دست به خود زنی زده است و داستان تف و تا ق و ریش را باز سازی کرده است . چون شرایط خیلی وخیم تر ازجنگل سوزی اسرائیل در ایران ادامه دارد . زیرا که بیش از 3 هفته است که آتش در جنگل های شمال و سمنان و شاهرود و غرب کشور ادامه دارد که نه مهار نشده است ، بلکه با بیل و سطل آب برای مهار آتش در توسعه و گسترش می شود و روزانه ثروت ملی کشور این چنین به آتش کشیده شده است . ولی این قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس با فراموش و انکار کردن عمدی این واقعیت از موضع فرار به جلو این چنین از گزینه ضعف و نانوانی و تنها راه چاره ی مذاکره ی اسرائیل نقل قول و یاد نموده است :
"تنها گزينه پيش روي ما انتخاب موجوديتي ادغام يافته در منطقه است. طولاني شدن آتش سوزي جنگل هاي حيفا نشان داد كه ما در اداره خود ناتوانيم. ما نمي توانيم با «تسليحات قدرتمند» مسايل خود را حل كنيم، چاره اي جز مذاكره نداريم وقتي به اطراف خود نگاه مي كنيم درمي يابيم كه «جبهه مصمم جهاني» عليه ما در حال شكل گيري است.»اين نزديكترين گزاره اي است كه از درون محافل صهيونيستي به بيرون درز كرده است. در اين فاصله اين رژيم ناچار به ترك خاك لبنان- با تحمل حداكثر حقارت-، تخليه منطقه غزه- با برجا گذاشتن اردوگاه هاي خود- شكست در جنگ 33 روزه عليه لبنان و شكست در جنگ 22 روزه عليه غزه شده است"
قلم بر دست ضد ایرانی برای عبور از بحران های مرگ زای ونفس گیر فراگستر آویزان به کاروان آسیائی به سوی نوار غزه شده است و موج سوارانه نماینده ی فلسطین شده و کیسه ی گشاد بحران آفرینی تبلیغاتی همراه با جنگ روانی برایش دوخته است . تا که با دخالت گری و تحریک و توطئه در نهایت شرایط آنگونه شود که همچون حرکت کشتی هائی که از سواحل آبی دریای سیاه به سوی نوار غزه در حرکت بود که عاقبت از سوی دریا مورد تهاجم کماندوهای اسرائیل واقع شد و منتهی به یک مسأله ی مهم منطقه ای و جهانی شد. آنچنان که وجب شکر آب شدن رابطه ی دیپلماتیک ترکیه و اسرائیل شد .همچنین ادامه ی تلاش و فعالیت روند مذاکرات صلح خاور میانه دست خوش تنش شد که سران رژیم جنایتکارضدبشری ایران کوشش کردند که بر روی این موجب بشنیند وباجنجال آفرینی و بسترسازی شرایط جنگ دیگر میان حماس وحزب الله لبنان با اسرائیل را به وجودآورند تاامکان عبور از بحران هسته ای برای رژیمضد بشری فرو رفته دربن بست و بحران ها فراهم شود. البته توطئه گران حاکم بر ایران موفق نشدند. کنون سنگر گرفتن پشت حرکت کاروان آسیائی به سوی نوارغزه طرح سناریوسازی مشابه حرکت کاروان قبلی ازترکیه است . همینطور این قلم بر دست غیر ایرانی بدون اشاره به بیانیه ی پارلمان اتحادیه ی اروپا از مجاهدین و محکوم کردن توطئه ی مشترک خامنه ای – مالکی علیه ی مجاهدان اشرف اما پیرامون این هدف طراحی شده علیه ی اقدامات اسرائیل مانور تبلیغاتی داده و در ادامه این چنین نقل قول گزینه برداری شده تئوری پردازی پاسداری بازجویانه کرده است:
"كاروان آسيايي با حضور تعداد زيادي از فعالان كشورهاي شرق و غرب از هند به سمت غزه در حركت است. اعضاي اين كاروان چندصد نفره مردم عادي هم نيستند هركدام به دليل جايگاه اجتماعي، سياسي، فرهنگي، علمي و رسانه اي شان انبوهي از مخاطبان را با خود همراه دارند. اين موج انساني به خوبي نشان مي دهد كه امروز آزادي فلسطين تبديل به يك مسئله جهاني شده و در سطح ملت ها با جديت پيگيري مي شود. كاروان دريايي كشورهاي جنوب اروپا و كارواني زميني از شرق آسيا آيا اسرائيل نبايد نگران راه افتادن يك كاروان هوايي باشد.دو روز پيش 26 مقام ارشد سابق كشورهاي عضو اتحاديه اروپا كه در ميان آنان سولانا- مسئول سابق سياست خارجي اروپا-، فون ويزسكار، رئيس جمهور سابق آلمان، رابينسون- رئيس جمهور سابق ايرلند و فيليپ گونزالس نخست وزير سابق اسپانيا هم حضور داشتند طي بيانيه مشتركي از رژيم صهيونيستي خواسته اند كه از اقدامات يكجانبه در مورد قدس و كرانه باختري بپرهيزد و شهرك سازي در مناطق فلسطيني ها را متوقف گرداندسه روز پيش وزراي امور خارجه كشورهاي عضو اتحاديه اروپا در بروكسل بيانيه مشتركي داده و در آن بر تعلق بيت المقدس شرقي و كرانه باختري به فلسطيني ها تاكيد كرده اند اين در حالي است كه تل آويو- ظاهرا و براساس اظهارات محمود عباس- با تشكيلات خودگردان در مورد حل نهايي دو مسئله لاينحل- بيت المقدس شرقي و بازگشت حدود 5 ميليون آواره فلسطيني- به توافق رسيده بودند. موضع اتحاديه اروپا نشان داد كه آنان از روند تحولات كه به حذف غرب از معادله خاورميانه منجر مي شود بشدت نگران هستند.كشورهاي آمريكاي لاتين در پايان اجلاس خود، طي بيانيه اي رسمي از حقوق فلسطيني ها براي تشكيل كشور و دولتي با مركزيت بيت المقدس و در وسعت سرزمين هاي 1967 حمايت و اعلام كرده اند كه استقرار يك دولت فلسطيني را به رسميت مي شناسند. كشورهاي آمريكاي لاتين از ديرباز محل نفوذ و حضور صهيونيست ها بوده است و لذا صدور اين بيانيه نشان مي دهد كه جايگاه اسرائيل در ميان يهوديان آمريكاي لاتين بشدت تنزل كرده است. بخش وسيعي از جنگلهاي اطراف شهر بندري- صنعتي «حيفا» چندين هفته در آتش مي سوخت در اين ماجرا 41يهودي كشته شدند در اين آتش سوزي 50 هزار مترمربع و 5 ميليون درخت از بين رفتند. رژيم صهيونيستي با وجود آنكه مدعي است داراي چهارمين نيروي هوايي در جهان است، نتوانست كاري را از پيش ببرد تا اينكه پس از هفته ها 12 كشور امكانات اطفاء حريق خود را به اين منطقه صنعتي گسيل كردند و موفق به مهار آتش شدند"
در خاتمه اینکه قلم بر دست غیر ایرانی ه یادداشت روز نویس ضمن اعتراف تناقض آمیز اینکه اگر اسرائیل حامی ندارد. پس چرا اذعان کرده است که اسرائیل با داشتن چهار مین قدرت نیروی هوائی قادر به مهار آتش جنگل های حیفا نبود . بالاخره با کمک 12 کشور دیگر حریق جنگل های حیفا را مهار نمود . ولی سخنی نگفته است که در ایران چرا که مدعی قدرت بر تر جهان می باشد . نه اینکه هیچ امکانی حاکمان خائن وطن فروش و بر باده ایران برای مهار آتش جنگل های در حال سوختن و خاکستر و نابودن شدن ندارند ، بلکه بدلیل عدم مشروعیت و منفوریت و در منطقه و جهان منزوی بودن هیچ کشوری حتی ترکیه که سنگش بر سینه زده می شود تا که مذاکرات هسته ای در استانبول باشد و به سقف مبلغ بیش از 5/7 میلیارد دلار قراردهای اقتصادی و تجاری با ترکیه افتخار می شود. اما این کشور حاضر به امداد و کمک رسانی برای خاموش کردن جنگل ها در ایران نمی باشد. در صورتی که به اسرائیل برای خاموش کردن آتش جنگل های حیف جزو 12 کشور کمک رسان بوده است . بهر صورت همانگونه که اشاره شد چشم به حرکت کاروان آسیائی به سوی نوار غزه دوخته شده است تا عاقبت آن تبدیل به بحرانی شود که ادامه گسترش آن منجر به شرایط عبور از بحران تحریم ها و هسته ای شود. بهمین دلیل از موضع دایه ی مهربان تر از مادر برای فلسطینیان ظاهر شده است. تا دست وی برای دشمنی ورزیدن با روند مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین با طلبکاری و متهم کردن سایر کشور های عربی منطقه و سازمان های اسلامی باز باشد . آنگونه که بتواند چنین مدعی شود " متأسفانه در اين شرايط كه بايد دوره طلايي فعاليت سازمان هاي اسلامي و عربي باشد . شاهد ركود فعاليت اتحاديه عرب و سازمان كنفرانس اسلامي هستيم و تأسف بارتر اينكه پادشاه اردن در اجلاس امنيتي منامه قطع مذاكرات ميان طرف هاي اسرائيلي و فلسطيني را مهمترين مشكل معرفي كرده و از همه مي خواهد همه توان خود را براي احياء اين مذاكرات بكار ببرند و اين در حالي است كه همين روزها بخش هايي از مسجدالاقصي به دليل حفاري صهيونيست ها فرو ريخته است و اسرائيل با صراحت از تقسيم ناپذير بودن قدس- به معناي اشغال كامل و هميشگي آن- خبر داده است. نبايد ترديد كرد كه برخي از كشورهاي عربي اين مأموريت ذلت بار را قبول كرده و در صددند تا وضعيت را براي اقدامات رژيم صهيونيستي هموار كنند" بالاخره در پایان باز هم از موضع نماینده وسخنگوی فلسطین از تغيير موقعيت رژيم صهيونيستي در عرصه بين المللي و منطقه اي سخن گفته است و آن را ناشي از مقاومت سرسختانه مجاهدان فلسطيني و محور مقاومت در منطقه دانسته است که الگو گرفته از تهدید به نابودی اسرائیل پاسدار گماشنه احمدی نژاد است . البته رشد صادرات سنگ های مرمر اصفهان به اسرائیل با فاکتور گرفته شده است . چون یقه ی ملك عبدالله و محمود عباس را گرفته است که چرا اینان می گویند اسرائيل نباید در منطقه مشكل داشته باشد . در صورتی که وی مدعی شده است امروزه همه دريافته اند كه تحولات خاورميانه ادامه بقاء رژيم جعلي اسرائيل را ناممكن كرده است و همان گونه كه خمینی شیاد گفته بود اسرائیل رفتني است و در دنباله پرسش کرده است که چه كسي حاضر است سرنوشت خود را با «بازنده» گره بزند؟ بهر حال با زبان بی زبانی اعتراف آشکار کرده است که عامل بی ثباتی و ناامنی و جنگ افروزی در عراق و افغانستان و دشمن اصلی صلح خاور میانه رژیم ضد بشری کودتائی نامشروع حاکم بر ایران می باشد . چون برای بقای ننگین خود اعتیاد مزمن شدید ترک نا پذیر به پیش برد چنین سیاستی دارد.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890922/2.htm#other200
گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 22 آذر ماه سال 1389
حلقه تنگ محاصره (يادداشت روز
)