دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 7 دی ماه سال 1389
نقد وبررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " فرمول وارونه "
"یادداشت روز نویس وارونه گوی مدعی مردمی و تفکیک نا پذیری حاکمان کودتائی ضد بشر با مردم ناراضی و خشمگین شده است . آنهم مردم خشمگینی که مترصد فرصت و یا روزنه برای حضور در صحنه هستند تا که رادیکال تر از سال گذشته فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت ولی وقیح بزنند"
رژیم ضد بشری با ابزاری کردن دین که در بستر اهداف پلید قدرت و تلاش کثیف انباشت ثروت و اقدامات جنایات و خفقان و ارعاب و سانسور و سرکوب است. حاکمان چنین رژیم ضدبشری همه مفاهیم و اصطلاحات را وارونه کرده و آشکارا تجاوز به قاموس کلمات نموده اند . آنگونه که معنی کار بردی استعمار و ارتجاع و سلطه وآزادی و عدالت و استقلال وابستگی و مبارزه و امثالهم بطور وارونه و جا به جا شده است. طوری که عملکرد حاکمان رژیم ضد بشری در 32 سال گذشته نشان داده آنگونه بوده است که هدف علیه ی منافع ملی و مردم و تلاش برای حفظ حاکمان ضد بشر با حذف رقبا و منتقدان بهروسیله وشیوه زیر چتر دین ابزاری بوده است. بطور نمونه بخشی از این کار نامه ی ننگین چنین است . جنگ ویرانگر و خانمان بر اندازانه ی 8 ساله ی ایران و عراق که فقط در زمینه مالی و اقتصادی 1000 میلیارد دلار خسارت برای ایران در بر داشت. از سوی خمینی شیاد موهبت الهی نامیده شد . همچنین سفارت آمریکاکه در 13 آبان سال 58 اشغال شد.لانه ی جاسوسی نام گرفت و قول داده شد تا کار کنان سفارت به اتهام جاسوسی محاکمه شوند . ولی بر خلاف ادعای خمینی شیاد که مدعی شد هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید چون ام لفساد قرن و دشمن و شیطان بزرگ می باشد . اما گروگان ها با سلام و صلوات آزاد شدند و زد و بند های پشت پرده با دشمن شیطان بزرگ تا کنون ادامه داشته است . آنگونه که در اشغال نظامی افغانستان و عراق با هم همکاری کردند و پایگاه های مجاهدین در عراق بمباران هوائی شدند . سپس خلع سلاح و نام شان بر توی لیست گروه و ساز مان های تروریستی گذاشته شد تا عراق به اشغال کا مل پاسداران در آید وآزادانه هر جنایت و توطئه ای که می خواهند علیه ی مردم عراق و به خصوص مجاهدین کمپ اشرف از طریق مزدور خائن نوری مالکی نخست و زیر دست نشانده و تحمیلی عراق مرتکب شوند . اخیراً هم یک قربانی سابق که از سال 86 هم در زندان به سر می برد وفرزندش جزو رز مندگان قهرمان کمپ اشرف می باشد به نام علی صارمی پس از 24 سال زندان امروز همراه با علی اکبر سیادت بر دار کشیده شد . همینطور کار نامه ی 57 بارمحکومیت جهانی نقض حقو بشر رژیم ضد بشری طوریست که رتبه دار بی رقیب جهانی می باشد و روزی نیست که خبر جنایت آمیز ضد انسانی ضرب و شتم و اعتراف گیری و شکنجه و شلاق و قطع اندام و سنگسار و دار زدن مخابره نشود . بعلاوه کار نامه ی ننگین فرار مغز ها و رتبه ی اولی مصرف مواد مخدر در جهان و مرگ و میرجهانی جاده ها هم بخشی دیگر از عملکرد رژیم ضد بشری با ادعای 32 ساله مبارزه با قاچاقچیان و معتادین مواد مخدر در کشوری است که مدعی قدرت بر تر و امن و آزاد ترین کشور جهان می باشد. حال بماند که عنوان قصاب جهانی مطبوعات و پرونده ی قتل عام زندانیان سیاسی به ویژه پس از 30 خرداد سال 60 و تابستان 67 دارد که حمام خون در زندان های سراسر کشور بر پا شد .
مهمتر اینکه دیپلماسی اش تبدیل به صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز با مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه ی خاور میانه است که موجب حضور نظامی آمریکا در منطقه و بی ثبات و ناامن شدن منطقه شده است که مکمل سیاست دشمنی مستمر با روند مذاکره ی صلح در خاور میانه شده است . بد تر اینکه سیاست چوب تاراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و باج دادن های کلا ن به چین و روسیه و غرب پیش برده است که در راستای دفاع از اهداف پروژه ی هسته ای و سیاست وقت کشی سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه ی مذاکرات هسته ای است . البته ادامه ی این سیاست منجر به انزوای منطقه و جهانی و بحران تحریم ها و ورشکستگی اقتصادی داخلی و چند برا بر شدن واردات کالا ها نسبت به صادرات کالا ها ووابستگی کامل اقتصادی شده است . ولی نامش نو آوری و خود کفائی شکوفائی اقتصادی نهاده شده است . صد البته که چنین سیاست ویرانگر وابستگی اقتصادی انگلی و واسطه گری منتهی به روند لجام گسیخته ی رشد نرخ تورم و گرانی و افز ایش قیمت کالاها و فقر و بیکاری و هر چه عمیق تر شدن شکاف طبقاتی در جامعه شده است . با این وجود عجیب نیست که اکنوئ مجموعه ی عملکرد اشاره شده که بخشی از عملکرد رژیم ضد بشری در 32 سال گذشته است . البته شامل کودتای 22 خر داد 88 و توطئه ی حذف رقیب نیز می شود .از سوی قلم بر دست یادداشت روز نویس که وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان است .برای آدرس غلط دادن تاحقایق کتمان کند. پس با رقیب مغلوب را دراز و به فتنه گر متهم کرده است . در ادامه از طرح حذف یارانه های دولتی د فاع نموده و نماینده ی ملت شده است بالاخره ین چنین بطور وارونه ادعا های مدل پاسدارسربازجوحسین شریعتمداری مبارزه باسلطه شرق و غرب و استقلال سیاسی .... کرده است:
" به موازات عمر 32 ساله نظام جمهوري اسلامي همواره دشمنان نشان دار نظام به توطئه ها و ترفندهايي دست يازيدند تا به زعم خودشان براندازي اين نظام را در پي داشته باشد.طبيعي است در اين ميان جريان سلطه و استعمار براي رويارويي و مقابله با نظام سياسي مستقل از شرق و غرب دنيا تمام ظرفيت و توانمندي خود را به صحنه بياورد تا آرزوي شوم خود را عملياتي و اجرايي نمايد. بهره گيري از گزينه هاي نظامي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي و طراحي پروژه هاي مختلف و متعدد طي سه دهه گذشته عليه جمهوري اسلامي نيز در اين راستا ارزيابي مي شود.فتنه سال پيش و ائتلاف نانوشته و البته معنادار گستره وسيعي از دشمنان بيروني و داخلي نظام جمهوري اسلامي پروژه و نمونه اخير تلاش هاي به بار ننشسته و تقلاها و تحرك هاي بيهوده اي بود كه تغيير ساختار جمهوري اسلامي را در كارزار تمام عيار نبرد نرم نشانه رفته بود.ناكامي جريان فتنه و بي آبرويي فتنه گران در حالي رقم خورد كه كماكان اين پرسش كليدي و اساسي ذهن استراتژيست ها و سياسيون غربي و صهيونيستي را مشغول كرده است كه: « با ايران چه بايد كرد؟» امروز در شرايطي كه كشورهاي اروپايي و غربي در بدترين وضعيت اقتصادي و بحراني قرار گرفته اند جمهوري اسلامي بدون تاثيرپذيري از موج ويرانگر بحران هاي مالي شجاعانه دست به يك جراحي بزرگ اقتصادي مي زند و هدفمندي يارانه ها را به قوت و با همراهي آحاد ملت به پيش مي برد.از همين روي، طراحي فتنه 88 از سوي دشمنان بيروني و گمارده هاي داخلي آنان، آنچنان در نظر گرفته شده بود كه ناكامي هاي بزرگ گذشته با تغيير نظام جمهوري اسلامي جبران شود. اين تحقيق منتشر شود فتنه گراني كه در روز عاشورا هلهله كرده و سوت و كف زدند و حرمت روز عاشورا را نگه نداشتند و عليه جمهوري اسلامي شعار دادند از سوي ارباب خود ملقب به «مردان خداجوي»! مي شوند.مشكل بزرگ تر آنها در فهم مسئله اين است كه ميان مردم و نظام جمهوري اسلامي قائل به تفكيك مي شوند و اين در حالي است كه تمامي وقايع پس از انتخابات و بخصوص حضور معنادار آحاد ملت در 9 دي و 22 بهمن سال گذشته اثبات كرد كه درهم تنيدگي و پيوستگي مردم و نظام به حدي است كه اگر فرض را بر امكان وقوع تحريف روايت كربلا بگذاريم و بخواهيم با فرمول دانشگاه آريزونا يزيديان را مشخص نماييم آن وقت 70 ميليون ايراني عاشق و دلباخته حسيني- العياذبالله- در جبهه يزيديان قرار مي گيرند و خنده دار و مضحك تر آنكه چند پيرمرد لجوج و آلوده به چرب و شيرين دنيا و جماعتي از خواص رفوزه و عده قليلي از معاندان و معترضان در صف جبهه حسيني به حساب خواهند آمد!"
در خاتمه اینکه همانگونه که در ابتدای نوشتار اشارشد در رژیم نا متعارف و ضد بشری وارونه همه ی ادعا و اصطلاحات و مفاهیم وارونه است . زیرا که اساس و بنیان و شالوده ی این رژیم عوامفریب شیاد دین فروش از همان ابتدا با وعده دادن های دروغ همراه بوده و تا کنون همچنان این سیاست عوامفریبی و وارونه گوئی دنبال شده وادامه یافته است . برای همین هر چه رهبران و مسئولان به مردم قول داده و عمل و اقدام کرده اند به جز تهدید های جنایت آمیز ضدانسانی شان که در راستای بقای حکوت ننگین شان و حفظ آن و افزایش غارتگری و انباشت ثروت بوده بقیه قول های داده شده وارونه بوده است . به ویژه نتیجه ی این سیاست در خشم و فریاد های تظاهرات های ضد حکومتی سال گذشته تبلور یافت که پس از 22 خرداد 88 شروع شد . به خصوص اینکه تبدیل به عریان شدن عدم مشروعیت کودتا گران به خصوص ولی وقیح شد . چون که پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل و لایت وقیح و پاسداراحمدی نژاد عامل فساد و فقر و استبداد بی اعتباری و عدم پایگاه رژیم ضد بشری کودتائی آشکار شد . طوری که چاره ای نبود جز اینکه تر مز برید گان دنده عقب کنده ی ارگان های سر کوبگر بطور وحشیانه ظرفیت کامل دست به ضرب و شتم و بازداشت و زندان و شکنجه و اعتراف گیری و پرونده سازی کردن معترضان بزنند . سپس به طور فله ای 100 نفره محاکمه نمایشی ،فرمایشی تلویزیونی از سوی سر دژخیمان شوند تا زهر چشم از مخالفان وناراضیان گرفته شود . اما اکنون قلم زن وکیل تسخیری یادداشت روز نویس بطور وارونه مدعی مردمی و تفکیک نا پذیری حاکمان کودتائی ضد بشر با مردم ناراضی و خشمگین شده است . آنهم مردم خشمگینی که مترصد فرصت و یا روزنه برای حضور در صحنه هستند تا که رادیکال تر از سال گذشته فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت ولی وقیح بزنند.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/891007/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 7 دی ماه سال 1389
فرمول وارونه (يادداشت روز
)