گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 11 دی – 89
ماشين ! (گفت و شنود)
گفت : سربازجو در حال خور و پف
لو داده بر صورت خودش کرده تف
گفتم : چگونه بازجوی زندان اوین؟
چنین اعتراف کرده است این ننگین؟
گفت : به انگلیس رفته، رانندگی کرده با ماشین
عادت نداشته بفرمان سمت راست این شرمگین
آمده تف کند به سبک رانند گی در ایران
بر صورتک خود انداخته این مرتیکه حیران
ولی چون پرونده ساز است و وارونه گو
داستان به رقیب نسبت داده این سر بازجو
گفت: يك سايت همسو با سايت جرس فاش كرد كه وزارت خارجه انگليس تصميم گرفته انعكاس برخي از اخبار و گزارش ها را از «بي بي سي» به سايت جرس منتقل كند.
گفتم: چرا؟! كدام بخش از اخبار و گزارش ها را؟!
گفت: اين سايت مي نويسد؛ انتشار برخي گزارش ها درباره ايران به اعتبار بي بي سي شديدا لطمه زده و قرار است اين نوع اخبار و گزارش ها را سايت جرس منتشر كند تا اعتبار بي بي سي آسيب بيشتري نبيند.
گفتم: حيوونكي اين بهاءالله مهاجراني چند تا ليوان شير خر خورده حالا بايد تا آخر عمر كولي بدهد و اين و آن سوارش بشوند.گفت: راستي خبر داري كه بعد از دومين سفر كديور به اسرائيل، مديريت مهاجراني برعهده كديور است.
گفتم: پس بگو چي شده؟!
گفت: چي شده؟!
گفتم: يارو كه يك عمر با ماشين هاي سواري كه فرمانشان سمت چپ است رانندگي كرده بود وارد انگليس شد و اجباراً با اتوموبيل هاي انگليسي كه فرمانشان سمت راست است رانندگي مي كرد. ازش پرسيدند، در رانندگي با اين ماشين ها مشكلي نداري؟
گفت؛ نه! فقط وقتي مي خوام به بيرون تف كنم مي افتد تو صورت بغل دستي ام
گفت : سربازجو در حال خور و پف
لو داده بر صورت خودش کرده تف
گفتم : چگونه بازجوی زندان اوین؟
چنین اعتراف کرده است این ننگین؟
گفت : به انگلیس رفته، رانندگی کرده با ماشین
عادت نداشته بفرمان سمت راست این شرمگین
آمده تف کند به سبک رانند گی در ایران
بر صورتک خود انداخته این مرتیکه حیران
ولی چون پرونده ساز است و وارونه گو
داستان به رقیب نسبت داده این سر بازجو
گفتم : چگونه علیه ی رقیب کرده بهانه گیری؟
مثل همیشه برای شان نموده معرکه گیری
گفت : این برای ولی فقیه شده میزرا آغاسی
نقل قول کرده ار سخن پراکنی بی بی سی
گفته با سایت جرس رقیب شده همسو
برخی از خبرهایش را اینمی کند باز گو
در ادامه این سرباز جو داده است تحلیل
محسن کدیور فر ستاده است به اسرائیل
مدعیست مسئولیت وی واگذار شده به مهاجرانی
ازموضع بازجوئی علیه ی هردو کرده نوحه خوانی