دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 21 آذر ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) روزی نامه ی کیهان " لبيك يا حسين(ع) يعني... "
هرگونه مانورنمایش قدرت نمائی پوشالی درپوشش دین ابزاری شده نه همچون گذشته کاربرد ندارد، بلکه بیانش ناشی ازترس و واکنش های اعتراضی مردم ناراضی از سوی کودتاگران می باشد. به خصوص اینکه عاشورا در پیش روی می باشد که احتمال هرگونه حر کت رادیکال اعتراضی می رود.
الگوی سرکوب قیام معترضان در روز 6 دی ماه سال گذشته یا قیام عاشور در تهران از سوی دژخیمان لباس شخصی و پاسداران و سایر ار گان ها سر کوبگر پیگیری شد . سپس برای رو پوش گذاشتن بر جنایا ت مزدوران سرکوبگر و کنترل فضای انفجاری جامعه در روز عاشورا ترتیب نمایش خیمه شب بازی ساندیس خوران در روز 9 دی داده شد تا مانع از ریزش نیروهای ارگان های سرکوبگر در خدمت کودتاگران پاسدار شوند . اکنون همین الگوی سرکوبگری به شک سیرک نمایشی در جلوی درب کمپ اشرف به نمایش گذاشته شد که از سوی وزارت بد نام اطلاعات و سپاه پاسداران و سپاه قدس و سفارت یا لانه ی جاسوسی رژیم ضد بشری در بغداد و مزدوران وزارت بد نام اطلاعات اعزام شده از ایران در کنار مهره های نفوذی درون دولت دست نشانده ی نوری مالکی همچون نافع عیسی روزه گذشته اجرا شد. ولی وکیل تسخیری قلم بر دست مزدور پس از روضه خوانی کردن و گریز به صحرای کربلا زدن محور محرم و عاشورا برای اینکه ا نتقام از ناراضیان معترض شر کت کننده در قیام عاشورای سال گذشته گرفته باشد . همچنین وحشت تکرار ومشابه از اعتراضات قیام عاشورای سال گذشته در حرکت های اعتراضی خود جوش در عاشورای محرم امسال را به نمایش گذاشته باشد . البته با فراموش کردن فریاد های اعتراضی فراگیر مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح که در همه تظاهرات ضد حکومتی در سال گذشته داده شد و امسال با وجود هم تهدید ها و کنترل امنیتی و تحمیل کردن فضای ارعاب و خفقان و سانسور که وجود داشت و پیرامون روز 16 آذر روز دانشجو اعمال شد . ولی فریاد مرگ بر دیکاتور دانشجویان معترض آزادیخواه در سراسر ایران طنین انداز شد . ولی اکنون این وکیل تسخیری و مأمور مغذور قلم بر دست مزدور با متهم کردن رقیب این چنین فرافکنانه عقده گشائی و وارونه گوئی کرده و از گفتمان اسلام طالبانی ولی وقیح نا مشروع الگوی جنبش های اعتراضی برای ملت های منطقه ساخته است :
"سال پيش نيز در ادامه فتنه پس از انتخابات، فتنه گراني كه اين بار آنها اين نقش را به خيال خام خود برعهده گرفته بودند تا خط عاشورا و گفتمان انقلاب اسلامي را كمرنگ نمايند به هتك حرمت عاشورا پرداختند؛ سوت و كف زدند، پرچم ها و بنرهاي يا حسين(ع) را به آتش كشاندند، به سوي نمازگزاران ظهر عاشورا سنگ پرتاب كردند و... اما توده هاي ميليوني مردم عاشورايي و ولايي ايران اسلامي در 9 دي به «هل من ناصر ينصرني» ولي زمان خود پاسخ دادند و لكه ننگ هتك حرمت به عاشورا را پاك كرده و جريان نيمه جان فتنه 88 را در تاريخ نظام آرشيو كردند.7- و بالاخره بايد گفت علي رغم تمامي تكاپوها و تحركات و كارشكني هاي سلطه گران خارجي و فتنه گران داخلي، امروز نظام جمهوري اسلامي با عقبه «گفتمان انقلاب اسلامي» كه ترجماني از قرائت اسلام اصيل و نبوي(ص) است توانسته الگويي براي همه نهضت ها و جنبش هاي اسلامي و آزاديخواه باشد كه اراده كرده اند يزيديان زمان را به زير بكشند. اين كه استراتژيست ها و سياستمداران زبده و برجسته خارجي از سويي و رسانه هاي غربي از سوي ديگر صريحا اعتراف مي كنند كه در مواجهه با نظام جمهوري اسلامي سردرگم و مستأصل شده اند ناشي از آن است كه آنها هرچند بر قدرت نرم ايران گواهي مي دهند"
در ادامه وکیل تسخیری قلم بر دست بدون آنکه بگوید که چرا در جنگ 33 روزه ی پاسداران و حزب الله لبنان با اسرائیل شیخ حسن حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان در لانه ی جاسوسی سفارت رژیم ضد بشری در بیروت سنگر گرفته بود تا مصونیت داشته باشد و تا روز پایان جنگ 33 روزه از این سنگر خارج نشد . اما اکنون چون نیاز به وی برای بستری سازی جنگ در خاور میانه است از موضع سیاه بازی و عوامفریبی تبلیغاتی این چنین از معنی لبیک یا حسین گفتن وی نقل قول و یاد کرده است :
"سيدحسن نصرالله دبيركل عاشورايي حزب الله لبنان: «آمريكايي ها نمي دانند لبيك يا حسين يعني چه؟ لبيك يا حسين يعني اين كه در معركه جنگ حاضر باشي اگرچه تنها باشي و حتي اگر مردم تو را رها كرده باشند و تو را متهم كرده باشند و تو را تنها گذاشته باشند... لبيك يا حسين يعني تو و مال و زن و فرزندانت در معركه جنگ باشيد... لبيك يا حسين يعني مادر، فرزندش را به كارزار جنگ و نبرد بفرستد و هنگامي كه فرزندش شهيد شد و سرش بريده شد و به سوي مادرش انداخته شد؛ مادرش آن را به خانه برده، خاك و خون را از آن پاك كرده و به او بگويد: از تو راضي هستم، خداوند روسفيدت نمايد همانطور كه مرا در روز قيامت و نزد خانم فاطمه زهرا روسفيد كردي؛ اين است معناي لبيك يا حسين»."
در خاتمه اینکه با وجود اینکه زیرآب ابزار دین فروشان و شیادان و عوامفریبان حاکم در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد زده شد . زیرا که پاسداران کودتاگر و ولی وقیح نامشروع و پاسدار گماشته احمدی نژاد بهمراه پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی که وزیر کشور دولت نهم بود و نقش کلیدی در پر کردن صندوق ها با اعلام آرای سهمیه بندی تعیین شده برای هر استان داشت . اینان هر گز تصور نمی کردند که با حذف رقیب مغلوب شاهد واکنش های اعتراضی ادامه داری باشند که موج های میلیون معترض راهی خیابان های تهران ها و سایر شهر های ایران می شود که به پژواک فریادهای اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح ختم می گردد . آنگونه که ادامه ی موج این اعتراضات ضد حکومتی نه روز های تظاهرات قدس و 13 آبان سال روز اشغال سفارت آمریکا رادر برگرفت، بلکه روز عاشورا نیزبه قیام تظاهرات ضدحکومتی مبدل شد .یعنی اینکه آشکارا نقش اهرم چماق واهرم سرکوب وخفقان و سانسور وابزارقدرت وثروت بودن د ین ازسوی حاکمان به خصوص ولی وقیح وپاسداران فاش شد ورنگ باخت .بنابر این ازآن تاریخ 22 خرداد 88 چون ماهیت نا مشروع بودن رژیم ضد بشری و کودتائی و ولی وقیح علنی شد تاکنون هرگونه مانورنمایش قدرت نمائی پوشالی درپوشش دین ابزاری شده نه همچون گذشته کاربرد واثرندارد، بلکه ناشی بیانش ازترس و واکنش های اعتراضی مردم ناراضی از سوی کودتاگران می باشد . برای همین است که چپ و راست از موضع فرار به جلو و آویزان شدن به دین و اسلام تلاش مذبوحانه می شود تا با تهدید و متهم کردن رقیب مغلوب قدرت نمائی کاذب شود. به خصوص که عاشورا در پیش روی می باشد که احتمال هرگونه حر کت رادیکال اعتراضی می رود.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890921/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 21 آذر ماه سال 1389
لبيك يا حسين(ع) يعني... (يادداشت روز
)