گزیده خبر های24 آذر - 89
به دنبال افشاگري‌هاي اخير عليه مهدي هاشمي؛مدير مسئول روزنامه ايران با شكايت مدعي‌العموم به دادسرا احضار شد.خبرگزاري فارس: مدير مسئول روزنامه ايران ساعتي پيش و در شب تاسوعاي حسيني با حكم دادسراي عمومي و انقلاب تهران احضار شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909231306
رژیم جنایتکار و سانسورچی که معروف به قصاب مطبوعات در جهان می باشد و سابقه ی بر دار کشیدن صدام حسین رئیس جمهور عراق از طریق ایادی و نفوذی خود درون دولت دست نشانده ی عراق در روز عید قربان دارد .اکنون در دفاع از مدیر دروغ ساز دولتی ایران برایش اشک تمساح ریخته است و برای اینکه فضا سازی علیه ی مهدی رفسنجانی کرده باشد. آویزان به شگرد تبلیغاتی دین ابزاری شده و مدعی شده است که مدیر مسئول ورق پاره ی دولتی ایران شب تاسوعا با شکایت مدعی العموم به داد سرا احضار شد.
از طريق شبكه اول سيما صورت مي‌گيرد؛شنبه 27 آذر؛ گفت‌وگوي مستقيم تلويزيوني احمدي‌نژاد با مردم.
خبرگزاري فارس: رئيس جمهور شنبه هفته آينده از طريق شبكه يك سيما ‌با مردم سخن مي‌گويد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909231263
پاسدار گماشته احمدی نژاد برای توجیه کردن یا ماستمالی کردن یا نوعی فرار از پاسخگوئی به دلیل بر کناری منوچهر متکی آدم ربا از پست وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه که در سفر بود . بنابراین تدارک یک شوی کمدی حضوری ر تلویزیونی با پوشش گفت و گوی مستقیم دیده است.
محبیان: دگرگونی‌های دیگری در راه است
http://www.fararu.com/vdcjmmem.uqethzsffu.html
این اعتراف دگر دگونی های بیشتر در پیش که درون دولت نامشروع در راه است که از سوی یک مهره ی مدعی اصول گرا مطرح شده است که همکار نزدیک باند مافیائی انگلیسی غارتگر انگلیسی مؤتلفه و ورق پاره ی دولتی رسالت می باشد . نشان از جدی و دامنه دار بودن جنگ قدرت میان باند های مافیائی کوتاگر غالب درون دولت و اختلاف شدید پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح نا مشروع می باشد.
برکناری منوچهر متکی از نگاه بسیاری ناظران سر‌آغاز تعویض‌های دیگر در کابینه دهم است. امیر محبیان، روزنامه‌نگار اصولگرا از قصد احمدی‌نژاد برای جایگزینی نیروهای همراه خود و تحول در سیاست خارجی در دو سال آینده می‌گوید
احضار چهار وزير به مجلس
http://www.fararu.com/vdciuqaq.t1ap52bcct.html
این واکنش اعتراضی و انتقامی آخوندهای عضو بازار مکاره ی هشتم که نوعی صف آرائی مقابل پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس دولت نامشروع است . ارتباط مستقیم به بر کناری منوچهر متکی آدم ربا از پست وزارت ترور و وجاسوسی امور خارجه و اختلاف پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح دارد.
به گزارش فارس، فراكسيون روحانيون مجلس هشتم از مصطفي محمدنجار، سيد محمد حسيني، كامران دانشجو و حميدرضا حاجي بابايي دعوت كرده تا با حضور در اين فراكسيون نسبت به برخي‌ ناهنجاري‌هاي ‌اجتماعي از جمله وضعيت حجاب در سطح جامعه و محيط‌هاي آموزشي پاسخگو باشند.
پورمحمدي: دولت مقصر آلودگی هواست
http://www.fararu.com/vdcevp8p.jh8xwi9bbj.html
موضع گیری آخوند آدم کش حرفه ای مصطفی پور محمدی که جزو یکی از مجرمان اصلی جنایت علیه ی بشریت رژیم جنایتکار و ضدبشری فاشیستی – مذهبی می باشد . ضمن اینکه بی ربط دولت را مقصرآلودگی و هوای تهران ندانسته است . مشروط بر اینکه باید دولت تصحیح شود و نظام ضد بشری به جای دولت و آلودگی محیط زیست ایران به جای آلودگی هوای تهران گذاشته شود . نوعی انتقام گیری از پاسدار گماشته احمدی نژاد است . زیرا که وی نیزهمچون منوچهر متکی آدم ربا جزو ترکش خورد گان اخراجی دولت نهم از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که اکنون فرصتی گیر آورده است تا که عده گشائی کند.
اين موضوع كه مردم در شرايط فعلي آلودگي هوا مسوول هستند را قبول ندارم و قطعا سهم دولت در مورد وقوع اين آلودگي بيشتر است