روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 8 دیماه سال 1389
نقد و بررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری "نقش مهره‌هاي آمريكا در ساختار قدرت عراق"
" سر مقاله نویس وارونه گوی از موضع فرار به جلو و برای سر پوش گذاشتن اجرای توطئه های پاسداران و ولی وقیح و سپاه قدس علیه ی مردم عراق، ایاد الاوی و ائتلاف العراقیه و آمریکا را به این توطئه متهم کرده است "
در روند پیگیری سیستماتیک سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه به خصوص درعراق که 32 سال است دنبال شده آنگونه که این سیاست تبدیل به دیپلماسی رسمی رژیم ضد بشری نا مشروع شده است . اکنون در آخرین روز های سال میلادی سر مقاله نویس بعنوان سخنگوی دولت تحمیلی و دست نشانده ی نوری مالکی ونماینده ی مردم عراق شده است . صد البته با فراموش کردن نقش سپاه پاسداران به ویژه نقش سپاه قدس وهمکاری با اعضای القاعده در عراق طوریکه این کشور تبدیل به باتلاق و حیات خلوت حاکمان تهران شده است آنهم پس از انتشار اسناد ویکی لیکس که جای هیچگونه شک و شبهه ای باقی نگذاشته است که ضریب مداخله گری گسترده ی حاکمان رژیم ضد بشری کودتائی ایران در عراق چه میزان می باشد.اما اکنون سرمقاله نویس از موضع فرافکنی وضدآمریکائی دیگران رامتهم کرده است که چون درعراق شکست خوردند اهداف خودرا ازطریق شورای سیاست های استرااتژیک عراق تعقیب می کنند و دولت اندردولت در عراق ایجاد کرده اند. ناگفته نماند که اینگونه تحلیل دادن وادعا کردن تلاش برای عبور از بحران های داخلی و پاک نمودن سیاست مداخله گری در امور د اخلی عراق و مقصر و متهم کردن سایر کشور ها با ایاد علاوی و ائتلاف العراقیه بعنوان عاملین نا امن و بی ثبات کردن این کشور می باشد. از جمله اینکه با نا دیده انگاشتن وظیفه و مأموریت غلام حلقه بر گوش خائن ووطن فروش نوری مالکی دست نشانده ی حاکمان تهران ولی برای متهم کردن ایاد علاوی و ائتلاف العراقیه که خواهان عدم مداخله گری حاکمان تهران در امور داخلی عراق می باشند اینگونه اینان مورد اتهام و توهین واقع شده اند :
"قبل از هر چيز، مهمترين مسئله اينست كه عوامل پشت پرده در اين مقوله مشخص گردد. تا اينجاي قضيه روشن است كه اصل اين طرح از ذهن عليل "اياد علاوي" تراوش نكرده بلكه او فقط مامور اجراست و اساس طرح را اشغالگران ارائه كرده‌اند و در جريان ديدارهاي "هيلاري كلينتون" وزير خارجه آمريكا به منظور پاسخگوئي به نگراني رژيم‌هاي عربي و تامين نيازهاي اشغالگران، با مقامات ارشد عراقي در ميان گذاشته شده است. بدين ترتيب، كاملاً قابل درك است كه ماموريت اصلي و "اولويت نخست" علاوي آنست كه نقش "آنتن اشغالگران" را درون حاكميت عراق ايفا كند و نقاط كور راداري اشغالگران درون ساختار قدرت را پوشش دهد. . موضوع مهمتري كه شايد به سادگي به ذهن‌ها خطور نكند، نقش تخريبي عظيمي است كه طيف اياد علاوي و "فهرست العراقيه" در راه بي‌اعتمادكردن گروههاي همراه تا اين مرحله بازي كرده و اگرچه ناموفق بوده، ولي احتمال مي‌رود از همين شيوه‌ها براي ايجاد و دامن‌زدن به بي‌اعتمادي ميان جناحها و گروههاي سياسي مطرح در صحنه سياسي عراق ايفا كند. چرا كه عوامل "اياد علاوي" تحت پوشش "شوراي سياست‌هاي استراتژيك" به راحتي مي‌توانند در تمامي "پستوهاي نظام اطلاعاتي" اين كشور رخنه كند و نقش "آنتن اشغالگران" را در ساختار قدرت، آنگونه كه خواست اشغالگران است، ايفا نمايند. البته اين آرزوي اشغالگران و مهره‌هاي محلي آنها است و تنها عاملي كه مي‌تواند مانع تحقق اين آرزو شود هوشياري دولت و ملت عراق و توجه آنها به اين واقعيت است كه اشغالگران فقط در صدد تحكيم سلطه خود هستند و هرگز گامي به نفع ملت‌ها برنمي‌دارند"
درخاتمه اینگه گذشته از اینکه پس از اشغال نظامی عراق این کشور به اشغال سپاه پاسداران و عوامل نفوذی رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی ایران در آمده است. آنچنان که این کشور مورد تاخت و تاز اینان واقع شده است و در اثر اقدامات زنجیره ای ربودن و کشتن و اعمال انتحاری – انفجاری – تروریستی نه اینکه جان صد ها هزار مردم بی دفاع و بی گناه عراقی گرفته شده و ناامن و بی ثبات شده است . بد تر اینکه عراق تبدیل به کانون بحران و ارتجاع و تروریسم خاور میانه شده است . زیرا بدینوسیله اهداف دشمنی با روند مذاکرات صلح و باج گیری مذاکرات هسته ای در بستر تلاش برای د ستیابی به سلاح هسته ای رژیم کودتائی ضد بشری ایران دنبال شده است . مهمتر اینکه وزارت بد نام اطلاعات با همکاری سپلاه قدس و سفیر پاسدار تروریست حسن دانائی فرد در بغداد و کمیته مشترک سرکوب اشرف درون دولت نوری مالکی مزدور دست نشانده 11 ماه است که با بسیج مزدوران آلت دست و زارت بد نام اطلاعات از ایران و اعزام شان به عراق و ملحق شدن شان به مزدوران عراقی که در خدمت حاکمان تهران هستند به جلوی درب کمپ اشرف مستقر شده اند و دست به عربده کشی و هتاکی و فحاشی از موضع تهدید لمپنی کشتن و نابود کردن مجاهدین کمپ اشرف و تخریب آن می زنند . ولی سر مقاله نویس وارونه گوی از موضع فرار به جلو و برای سر پوش گذاشتن اجرای توطئه های پاسداران و ولی وقیح و سپاه قدس علیه ی مردم عراق، ایاد الاوی و ائتلاف العراقیه و آمریکا را به این توطئه متهم کرده است.
هوشنگ بهداد http://www.jomhourieslami.com/1389/13891008/13891008_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 8 دیماه سال 1389
نقش مهره‌هاي آمريكا در ساختار قدرت عراق