دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 23 آذر ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " بصيرت نافذ "
" دو اصطلاح بصیرت و خواص از سوی ولی وقیح نا مشروع ، مطرح و تکرار شده است . در حقیقت به وی دیکته شده تا آن را به سوژه ی تبلیغاتی برای کودتا گران پشت پرده تبدیل نماید. همینطور بعنوان حربه ی تهدید کردن و اتهام زدن علیه ی رقبای منتقد به خصوص رفسنجانی بکار گیرد"
نزدیک به 32 سال است که دین ابزار و وسیله ی اهداف دین فروشان حاکم و جارچیان و پادوهای تبلیغاتی در خدمت حاکمان ایران شده است . برای همین است که اکنون به مناسبت ایام محرم بازار مداحان و مرثیه خوانان و معرکه گیران داغ شده است . آنگونه که همکاران قلم بر دست سر باز جو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان وارد میدان مداحی گری و مرثیه خوانی به سبک سربازجو شریعتمداری شده اند . از جمله یکی هم همین طلبه پاسدار یادداشت روزنویس است که فرصت مناسب معرکه گردانی علیه ی رقیب مغلوب نصیب وی شده است . طوری این قلم بر دست همچون سایر همکارانش که بطور سیستماتیک یکی پس ازدیگری بر منبر می روند و پیرامون محرم به خصوص کربلا روضه ی مبسوط می خوانند . لذا این طلبه پاسدار هم با بر گزیدن اصطلاح فرقان و آن را به بصیرت معنی کردن و آن را به واقعه ی کربلا وصل کرده است ودست آویزی ساخته است تا که آویزان به خواص و عام شود و بتواند هدف طراحی شده مورد نظر یعنی دراز کردن رقیب مغلوب به خصوص رفسنجانی را غیر مستقیم مخاطب خود بطور قرار دهد . زیرا که این دو اصطلاح بصیرت و خواص از سوی ولی وقیح نا مشروع مطرح و تکرار شده است . در حقیقت به وی دیکته شده تا آن را به سوژه ی تبلیغاتی برای کودتا گران پشت پرده تبدیل نماید. همینطور بعنوان حربه ی تهدید کردن و اتهام زدن علیه ی رقبای منتقد به خصوص رفسنجانی بکار گیرد .بهر حال در ادامه طلبه پاسدار با بر گزیدن فرقان با معنی بصیرت که هدف نیش زدن به رفسنجانی باصفت و معیار تشخیص است که منظور تشخیص مصلح نظام می باشد و وی رئیس آن می باشد . این چنین با شیوه به در گفتن تا دیوار بشنود رفسنجانی را خطاب قرار داده است :
"اما برخي اوقات غبار فتنه آنچنان بالا مي گيرد و مرزهاي حق و باطل را در هم مي آميزد كه تشخيص صواب از ناصواب و سره از ناسره آن قدر دشوار مي شود كه حتي انسانهاي حق جو هم ممكن است راه را گم كنند و ناخواسته سر از ظلمت ناكجاآبادي درآورند كه گاه بازگشتي هم براي آنان ميسر نباشد"
همچنین طلبه پاسدار در دنباله رفسنجانی را تبدیل به سکوی پرتاب به سوی رقیب مغلوب تبدیل کرده است تا که توانسته باشد تقلبات طراحی شده از سوی کودتا گران را دنبال کند که هدف حذف رقیب مغلوب بود را دروغ ساخته شده از سوی رقیب بداند . به خصوص که اعتراف نموده آنان که لبیک به ولی وقیح نگفتند از تهدید و خطر در امان نماندند . سپس دست به افشاگری علیه ی بقول وی فتنه گران شکست خورده زده است که گفته خودشان را برای نمایش خیمه شب بازی انتخابات بازار مکاه آماده می کنند و افزوده غافل از آنکه تجربه ی تقلب همراه با تهدید و پرونده سازی وتوهین کردن و اتهام زنی که تجربه شده است. هیچگونه شانسی برای طرح فتنه گران ب نیت پیروزی باقی نگذاشته است . بالاخره با تهدید کردن منتقدان طرح هدفمند نقدی کردن یارانه ها دولتی این چنین مخالفان و منتقدان یا فتنه گران 88 را تهدید کرده است :
"غبار فتنه 88 فرو نشسته و تشخيص حق از باطل كار دشواري نيست، اما هنوز فتنه گران در فكر دسيسه اند و به هر بهانه اي بيانيه صادر كرده و بدن سياسي همچو مرده اشان را هر از گاهي حركتي مي دهند كه بگويند هنوز زنده اند! آن روزها مثل روزهاي قيام كربلا عده زيادي از عوام و خاص مردود شدند و قافيه را به بي بصيرتي خود باختند. آنان كه گوش به ولي زمانه خود داده و زير علم او ايستادند از مهلكه گمراهي و تباهي جان به در برده و آنان كه به هر دليل از راهبر و نشانه هدايت فاصله گرفتند، در قعر سياهي اين زاويه گم شدند، هر چند كه خود را ره يافته پندارند.امروز استراتژي دشمن عوض شده است. آنها قصد دارند باقيمانده جان و انرژي خود را- به ظاهر هم كه شده- صرف منازعات سياسي نكنند و با تغيير ادبيات تقلب در انتخابات و مسايلي از اين دست، ادبيات «رفاه و قانون» را پيش گرفته و وارد مباحث اقتصادي شوند؛ چرا كه وجهه سياسي آنان به شدت ضعيف شده و در جامعه - حتي در بين خواص موافق آنان نيز- كسي براي اظهارات سياسي اشان تره خرد نمي كند. بزرگانشان هم ظاهراً علاقه اي به بازسازي اين وجهه ندارند. هرچند كه به نظر مي رسد ديگر قابليت بازسازي و نوآرايي هم نداشته باشد.در شرايطي كه دولت اصولگرا قصد دارد قانون هدفمندي يارانه ها را عملياتي كند، آنان با تبليغات مسموم تلاش دارند عليه اين تحول بزرگ اقتصادي، سياه نمايي كرده و وضعيت را تيره و تار نشان دهند تا اعتماد مردم به كارگزاران خود را تا حد توان كم كنند. آنان با اين كار قصد دارند هم از دولت مردمي اصولگرا به نوعي انتقام گرفته و هم فضاي جامعه را - به زعم خودشان- به سويي بكشانند كه بتوانند از اين آب گل آلود، ماهي مراد خود را صيد كنند.سال آينده انتخابات مجلس شوراي اسلامي را پيش رو خواهيم داشت. ظاهراً جريان فتنه و گروه هاي همخوان با آن، قصد دارند به هر نحو ممكن اين فرصت را از دست ندهند. پيروزي حداقلي و در حد يك يا دو نفر هم براي آنها ارزش حياتي دارد.البته آنان خود خبر ندارند كه سر در لاك بي خردي و تجاهل خود كرده اند و نمي دانند كه دستشان براي مردم آگاه و صاحب بصيرت ايران اسلامي رو شده است"
درخاتمه اینکه پس از فریاد های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح که پس از کودتای 22 خرداد 88 سر داده شد که منجر به آنگونه نامشروع شدن ولی وقیح شد آنچنان تق شیادی و عوامفریبی حاکمان دین فروش در آمده است و بازار شان کساد شده و کرکره دکان دین فروشی شان در حال پائین کشیدن است . به خصوص اینکه ولی وقیح مروج و مبلغ اصلی ابزاری کردن دین پشم کلاهش ریخته شده است که گماشته اش پاسدارگماشته احمدی نژاد مقابلش ایستاده است. طوریکه در یک اقدام سریع و عجولانه تصمیم به بر کنار منوچهر متکی آدم ربا گرفت و وی را از مقام وزیری وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه عزل کرد. آنهم در شرایطی که وی در حال اعزام سفر به کشور آفریقائی سنگال بود . اما اکنون که رقابت و اختلاف و جنگ قدرت به درون باندهای مافیائی کودتاگران حاکم مدعی اصول گر گسترش یافته و حاد و علنی شده است. طوری که نمایندگان بازار مکاره ی هشتم ابراز شگفتی و اقدام غیر عرفی ناشی از بر کناری منوچهر متکی کرده اند . اما طلبه پاسدار قلم بر دست حامی دولت نامشروع آویزان به عاشورا و امام حسین شده است و در دفاع از ولی وقیح ودولت نامشروع دهم با چاشنی بصیرت و خواص رفسنجانی و رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب را دراز و متهم و محکوم کرده است که چرا اینان در شرف طراحی فتنه گری در نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات دوره ی نهم بازار مکاره در سال آینده هستند. همینطور مخالفت و کارشکنی با طرح هدفمندی نقدی یارانه ی دولتی می کنند.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890923/2.htm#other200.
دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 23 آذر ماه سال 1389
بصيرت نافذ (يادداشت روز
)