گزیده خبر های 6 دی - 89
داوداوغلو: مخالفت با سلاح هسته‌اي آري؛ محدوديت براي انرژي هسته‌اي نه.خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه تركيه با تاكيد بر اينكه مخالفت دستيابي كشورها به سلاح هسته‌اي است، گفت: نبايد به بهانه نيت داشتن سلاح هسته‌اي، كشورهاي ديگر بيايند و براي تكنولوژي هسته‌اي محدوديت ايجاد كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910050781
گزارش خبری تف و تاق و ریش از موضع خود زنی که آن سوی به ضرب سیلی سرخ کردن است که درسنگر پوششی و تکمیلی پیش برد سیاست وقت کشی و پنهان کردن اهداف دستیابی به سلاح هسته ای دنبال می شود که اکنون بدلیل افزایش موج مخالفت ها تلاش برای چنین وانمود کردن است که گویا هدف پروژه ی هسته ای نه نظامی که صلح آمیز می باشد.
یورش نیروهای امنیتی به منزل پدری حبیب الله لطیفی
دژخیمان رژیم ضد بشری از فعالیت گسترده ی برون مرزی برای مانع شدن از اجرای حکم اعدام دانشجوی زندانی قربانی حبیب الله لطیفی پور اکنون با یورش به اعضای خانواده ی قربانی آورده اند و 8 تن از اینان دستگیر کرده تا این چنین انتقام گرفته و تلافی کرده باشند . البته می بایست فشار اعتراض از سوی کشور های غربی به خصوص گروه 5+1 مذاکره کنندگان هسته ای ادامه یابد تا مانع از اجرای اعدام این قربانی و بقیه شد.
خبرگزاری هرانا – نیروهای امنیتی در سنندج ساعت 10 شب روز گذشته به منزل پدری حبیب الله لطیفی یورش برده و اقدام به تفتیش منزل و ضبط وسایل کردند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، بنا به گزارشات دریافتی از منابع محلی راس ساعت 22 مورخ 5 دی ماه 89 نیروهای امنیتی به منزل پدری حبیب الله لطیفی زندانی سیاسی محکوم به اعدام که اجرای حکم وی در تاریخ مقرر شده (5 دی ماه) به تعویق افتاده است.یورش برده و ضمن تفتیش منزل به بازداشت ساکنین آن مبادرت کردند.گفتنی است، نیروهای امنیتی که تعدادشان بالغ بر 30 تن گزارش شده است یک دستگاه کامپیوتر را ضبط و علاوه بر اعضای خانواده، یک شخص که عضو خانواده نبوده است را نیز بازداشت کردند.شاهدین محلی و همچنین بعضی منابع تایید نشده از بازداشت (تمام) ساکنین منزل و انتقال آنان به نقطه نامعلومی در این رابطه اطلاع میدهند، هرانا به پیگیری موضوع برای اعلام آمار و هویت بازداشت شدگان پرداخته و در این رابطه گزارشات تکمیلی منتشر خواهد کرد.گفتنی است حبیب الله لطیفی زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدامی است که در زندان مرکزی سنندج به سر می برد و مقرر شده بود روز گذشته حکم مرگ وی اجرا شود که این موضوع موجب اعتراضات گسترده مردمی در داخل و خارج کشور شد.
بازداشت هشت تن از اعضای خانواده لطیف حبیبی و نگرانی از اجرای حکم اعدام

اطلاعیه شماره چهار کمپین سراسری نجات حبیب الله لطیفی: تمام اعضای خانواده حبیب الله لطیفی بازداشت شده اند و از لحظه دستگیری تاکنون هیچ خبری از وضعیت آنها در دست نیست.این اتفاق پس از آن صورت گرفته که شب گذشته حکم اعدام حبیب الله لطیفی اجرا نشد.لازم به ذکر است که بنابرخبرهای رسیده از سوی شهروندن سنندجی، در این شهر سرعت اینترنت به طرز مشکوکی پایین آمده و همچنین اختلالاتی در تماس‌های تلفنی به وجود آمد است.از آن‌جا که حکم اعدام لغو نشده‌ بود و تنها اجرای آن به تعویق افتاده بود، این دست‌گیری دسته‌جمعی اعضای خانواده نگرانی‌های بسیاری را در میان ما به وجود آورده است
قاتل پرونده سعادت‌آباد اعدام می شود
http://www.fararu.com/vdcfxvdv.w6djxagiiw.html
این قاتل قربانی شرایط حاکم به مسلخ برده می شود تا پلیس در خدمت جانیان و جلادان حاکم تبرئه شود. زیرا که مقصر قاتل و مقتول است . برای اینکه در صحنه فاجعه ی جرم نظاره گر به جای مداخله گر بود.
ديوان عالي كشور حكم قصاص قاتل پرونده موسوم به سعادت‌آباد را تأييد كرد تا قاتل در يك قدمي طناب دار قرار بگيرد. دادستان تهران از اجراي حكم در هفته آينده و در صورت فراهم شدن همه مقدمات خبر داد
آيت الله علم الهدي: زندان نفرت عمومي سخت ترين مجازات براي سران فتنه است
http://www.kayhannews.ir/891005/3.HTM#other301
اوضاع رژیم ضد بشری آنگونه تحمل نا پذیر و نا مشروع شده و جنگ قدرت و حذف و تصیفه کردن ها اوج گرفته است که اکنون برای مسئولان سابق مجازات سخت از زندان و مرگ ترسیم شده است
كاظمي قمي: آمريكا مجبور به پذيرش دولت جديد عراق شدhttp://www.kayhannews.ir/891005/3.HTM#other305
اعتراف به حضور پاسداران در عراق و ناامن و بی ثبا کردن عراق در راستای تحمیل کردن نخست وزیر دوباره ی نوری مالکی دست نشانده ی حاکمان تهران که اکنون بعنوان برگ برنده به رخ آمریکا کشیده شده است.
سفير سابق ايران در عراق با اشاره به رويكرد خصمانه آمريكا در قبال دولت مالكي گفت: آمريكا بالاخره به اين نتيجه رسيد كه تشكيل دولت جديد عراق را بپذيرد.حسن كاظمي قمي در گفت وگو با ايسنا با اشاره به راي مثبت پارلمان عراق به كابينه پيشنهادي نوري المالكي و تشكيل دولت جديد اظهار كرد: شكل گيري اين دولت بر مبناي مشاركت ملي بوده است و تمامي ليست هاي پيروز در صحنه انتخابات امروز در داخل كابينه حضور دارند.
هشدار سوئد نسبت به فريبكاري منافقين در آستانه سال نو ميلاديhttp://www.kayhannews.ir/891005/3.HTM#other310
بازهم مثل همیشه پیگیری سناریوی سازی علیه ی دشمن اصلی مجاهدین که از سوی دستگاه وزارت بد نام اطلاعات و پادو و جارچی و جاسوسان رژیم ضد بشری پیگیری شده است .
صبح ديروز انجام شد اعدام سه قاچاقچي مواد مخدر در اهواز
مثل همیشه سوغاتی و هدیه ی 32 ساله ی حاکمان رژیم ضد بشری اینگونه می باشد که تقدیم قربانیان شده است که وقفه ای هم در آن وجود نداشته است. زیرا که رژیم ضد بشری بدون اینگونه کوک و فعال کرد ن ماشین کشتارو برپائی بساط چوبدارامکان حیات ندارد.
صبح ديروز حكم اعدام 3قاچاقچي مواد مخدر در شهرستان اهواز ا جرا شد.به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز به نقل از روابط عمومي دادگستري كل استان خوزستان، امروز حكم اعدام سه نفر از قاچاقچيان مواد مخدر در محل زندان كارون اهواز به اجرا درآمد.براساس اين گزارش «الف.ع» به ارتكاب خريد و نگهداري 224 گرم هروئين، «ح.م» به ارتكاب خريد و نگهداري 193 گرم هروئين و «ج.ج» به ارتكاب در معرض فروش قرار دادن 50 گرم حشيش، از سوي دادگاه كيفري استان به اعدام محكوم شدند و راي صادره درخصوص آنان، ازسوي ديوانعالي كشور تاييد شد.همچنين حكم اعدام «غ.ف» به جرم ارتكاب به عمل منافي عفت در محل زندان كارون اهواز به اجرا درآمد.اين احكام با توجه به اصل فوريت اجراي احكام كيفري و در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و بر هم زنندگان نظم و امنيت عمومي، پس از طي مراحل قانوني و شرعي به اجرا درآمد.دستگاه قضايي اهواز تاكيد كرده است كه در اجراي حدود الهي با متجاوزان به حقوق مردم كه موجب ايجاد رعب و وحشت مي شوند، با اقتدار برخورد قانوني مي كند
.