پاسداران کودتا گر چون وحشت از مخالف تشکیلاتی و سازمان یافته همچون مجاهدین دارد، پس دست به جعل خبر با دروغ علیه شان زده است .
سپاه پاسد اران فاشیستی تروریستی که پس ا ز کودتا تبدیل به نهاد قدرتمند تصمیم گیر در رژیم ضد بشری شده است. پس برای حفظ و تقویت جایگاه قدرت خود بشدت تلاش برای حذف کامل رقبا و از سر راه بر داشتن مخالفان و منقدان می کند . البته همزمان که از سوی زائده اش بسیج نقش مستقیم تهدید و سرکوب و بازداشت های معترضین دارد و حضور در بازجوئی ها و اعمال نفوذ در دستگاه آلوده به فساد قضائیه دارد تا که برای بازداشت شدگا ن احکام سنگین صادر شود. همینطور از طریق ارگان های تبلیغاتی و مطبوعات و خبر رسانی وابسته به این ارگان کودتائی سر کوبگر سیاست رقابت فشرده با شیوه ی بازجوئی و پرونده سازی و تحریف گری و وارونه گوئی موازی با دروغ نامه ی کیهان سرباز جو حسین شریعتمداری علیه ی مخالفین را پیگیری می کند و در دستور کار خود قرار داده است . به خصوص اینکه چون رژیم ضد بشری نسبت به مجاهدین دشمنی جدی ضریب حساسیت خاصی دارد . به ویژه اینکه چون مجاهدین نقش بارزی در افشای پروژه ی هسته ای و اهداف آن داشته است . بنا براین خبر های ساختگی در مورد مجاهدین خیلی غلیظ می باشد. البته اینگونه تبلیغات جنگ روانی یا تولید خبر سازی دروغین از سوی روز نامه و سایت خبری جوان و خبر گزاری دروغ پرداز فارس وابسته به پاسداران دنبال می شود . فراموش نشود چون ضریب حساسیت ضد مجاهدین در سایت تابناک پاسدار محسن رضائی هم کمتر از همقطاران پاسداران کودتاگر نیست ، لذا مأموریت رله کردن و بازتاب دادن خبر های جعلی علیه ی مجاهدین را این سایت بازتاب می دهد . حال داشته باشید که داستان کمیک – تراژدیک حذف یارانه های دولتی هم شروع شده است که موجب حساسیت مضاعف مسأله ی ضد مجاهدینی شده است . برای اینکه حاکمان رژیم ضد بشری در 32 سال گذشته ی تاریخچه سرکوب و خفقان و سانسور همراه با جنایت و خیانات و جنگ افروزی شان نشان داده اند که وحشت عجیبی از مخالفین تشکیلاتی و سازمان دهی شده دارند . طوریکه خیلی بیش از سایر مخالفین اینان تعقیب و سرکوب می شوند تا که تشکیلات شان از هم پاشیده و خطر دفع شود . برای همین است که در این ایام یک ریز علیه ی مجاهدین توطئه و دسیسه های زنجیره ای صورت می گیرد . به ویژه اینکه اکنون مجاهدین تلاش و فعالیت سیاسی گسترده و فشرده می کنند تا که نام شان از توی لیست گروه و سازمان های تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا خارج شود . از سوی دیگر حاکمان کودتائی بحران زده و در بن بست فرو رفته و منزوی در منطقه و جهان شده ، نیاز به تأمین جبران کسر بودجه دارند. آنچنان که مجبور شده اند دست به جراحی حذف یارانه های دولتی بزنند . در این رابطه عجیب نگرانی و وحشتی از واکنش اعتراضی مردم ناراضی دارند که ناشی از روند افزایش صعودی قیمت کالا ها دارند که با حذف یارانه های دولتی آغاز خواهد شد . بنابراین در چنین شرایط وخیم می بایست پاچه مجاهدین گرفته و علیه شان توطئه گری شود و سناریو سازی های نخ نما شده و لو رفته طراحی شود و اتهامات کمدی و وارونه به اینان نسبت داده شود . بطور مثال لینک های خبری ضمیمه شده در سایت های خبر رسانی تابناک و دروغ پرداز پاسداران فارس است که این چنین اند :
سوم دی - 89
دستگیری دو منافق در روز هدفمندی یارانه
http://www.tabnak.com/nbody.php?id=81899
با بيهوده خواندن سياست اوباما مقابل ايران اعلام شد؛حمايت 4 مقام عاليرتبه آمريكايي از منافقين و براندازي در ايران.خبرگزاري فارس: يك گروه 4 نفره از مقامات عاليرتبه آمريكايي در سخنراني خود در نشستي ضدايراني در پاريس با بيهوده خواندن سياست "باراك اوباما " در قبال ايران خواستار حمايت فني و محرمانه واشنگتن از گروهك تروريستي منافقين و تقويت مخالفان ايران براي براندازي دولت در تهران شدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910020751