دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 6 دی ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهاو " آثار منطقه اي هدفمندسازي يارانه ها "
"سیاست سرکوب داخلی که موازی با سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز است . از سوی دیگر مکمل سیاست مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه خاور میانه و ناامن و بی ثبات کردن می باشد چاشنی سیاست حذف یارانه های دولتی شده است . آنچنان که منئتقدان و معترضان این سیاست به اعدام تهدید شده اند. اما بطور مسخره اینگونه اعمال سیاست زنجیره ای از منظر قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس معادل توسعه قدرت رژیم ضد بشری کودتائی حاکم بر ایران سه سطح داخلي، منطقه اي و بين المللي می باشد"
رژیم ضد بشری بحران زا و بحران زی که هرگز قادر نیست بدون بحران ادامه دهد. زیرا که از بدو تأسیس تا کنون پیوسته با بحران سازی به بحران ها پاسخ داده است و باصدور آن به برون مرز توانسته از بحران ها عبور کند . بنابراین اکنون که پس از کودتای 22 خرداد 88 فرو رفته در بن بست و غوطه ور در بحران های درونی و بیرونی است .به خصوص بحران هسته ای و تحریم ها و عدم مشروعیت و منزوی بودنش در منطقه و جهان می باشد . بیش از هر زمان دیگر نیاز به بحران سازی و منحرف کردن اذهان عمومی دارد . به ویژه اینکه بحران حذف یارانه های دولتی هم مزید بر علت شده است . بنابراین بدلیل وحشت از واکنش اعتراضات مردم ناراضی پیرامون بازتاب طرح حذف یارانه های دولتی ، دولت نا مشروع دست به طراحی توطئه های زنجیره ای پیش گیرانه زده است که از موضع فرار به جلو وفرافکنی و وارونه گوئی دنبال می شود . طوری که قلم بر دست یادداشت روز نویس در دفاع از حذف یارانه های دولتی مجبور به تخفیف دادن ادعای قدرت بر تر جهان به نزدیک شدن قدرت اول خاورمیانه شده است . البته بدون آنکه توضیح دهد که معنی و مفاهیم و کار برد قدرت حومتی چیست و چه معیار و ضابطه و ابزاری دارد؟
بهر حال قلم بر دست یادداشت روز نگفته است که چنین ادعای کاذب و وارونه ی قدرت داخلی و منطقه و جهان کردنی می باشد که هنوز طنین انداز شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح و سرکوب گسترده ی معترضین سال گذشته از یاد نرفته است که همراه با اقدامات ضد انسانی در بازداشتگاه کهریزک بود که چاشنی آن صدوراحکام اعدام ها و قطع اندام و سنگسار های روزانه است . بلی معنی و کار برد قدرت یعنی ادامه جنگ قدرت باندهای مافیائی آنگونه که وزیر ترورو جاسوسی امور خارجه در حین سفربر کنارمی شود . همچنین قطع یارانه های دولتی برای خالی کردن جیب و سفره های خالی مردم برای کسربودجه ی دولت است . همچنین منزوی بودن در منطقه و جهان هم جالب است که مترادف توسعه قدرت در سه سطح داخلی و منطقه ای و بین المللی نامیده شده که ادعایش این چنین ست :
"آنچه دشمنان بين المللي و مخالفان منطقه اي ايران را نگران مي كند، توسعه قدرت جمهوري اسلامي در سه سطح داخلي، منطقه اي و بين المللي است. آنان گمان مي كردند"
در ادامه قلم بر دست یادداشت روز نویس اعتراف به حضور پاسدا ران در عراق و افغانستان و وناامن و بی ثبات کردن این دو کشور کرده است. البته بدون آن که بگوید این سیاست ناشی از سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری درامور داخلی کشور های همسایه و منطقه می باشد. ولی عجیب اینکه این سیاست را اینگونه ناشی از پیشرفت نفوذ قدرت رژیم ضد بشری کودتائی در منطقه شامل عراق و لبنان و افغانستان و... دانسته است :
"پیوند زدن طرح هدفمندسازي يارانه ها با نفوذ منطقه اي ايران بيانگر آن است كه ايران خود را از يك مخمصه داخلي رها شده مي بيند و با دستي بازتر سياست هاي منطقه اي خود را تعقيب مي نمايد. اين تصوير در حالي جلوي چشمان غرب به حركت درمي آيد كه طي يك سال گذشته ايران پيشرفت هاي مهمي در چندين محور منطقه اي- شامل عراق، لبنان و افغانستان- داشته است. اين دست باز، ايران را به دوردست ها منتقل مي گرداند"
بالاخره اینکه قلم بر دست نویس وارونه و هذیان و جوک گوی برای اینکه دفاع از طرح حذف یارانه های دولتی را کامل کرده باشد . طرح خالی کردن سفره و جیب محرومان و تهی دستان را طرح عدالت اجتماعی نا میده و اینگونه ادعای مضحک وارونه کرده است که گستره و دامنه ی این عدالت منطقه را در برخواهد گرفت:
" هدفمندسازي يارانه ها در سطح ملي پيوند محكمتر و منطقي تر حاكميت و توده هاي مردم را در پي دارد چرا كه اين طرح سطحي از عدالت اجتماعي را نويد مي دهد با اين عدالت ظرفيت ايران در عرصه فعاليت هاي «اقتصاد منطقه اي» گسترش مي يابد و از اين رو فعاليت تجار، صنعتگران، كشاورزان و... ايران در سطح منطقه گسترش مي يابد. همين حالا ايران در اكثر كشورهاي آفريقايي و آسيايي دست اندركار ده ها پروژه بزرگ است و به رقيب جدي غرب در اين كشورها تبديل شده است. با اين وصف بايد به رژيم صهيونيستي وغرب حق داد كه نگران باشند"
در خاتمه اینکه قلم بر دست یادداشت روز نویس غیر ایرانی همچون همپالگی قلم زن خود در دروغ نامه ی کیهان مأمور و موظف است که با پاک کردن صورت مسئله و تصویر مار کشیدن و مار قالب کردن حقایق را کتمان و وارونه گوئی کند . از جمله ضعف ناشی از عدم پایگاه مردمی و مشروعیت و وحشت از خیزش و قیام های اعتراضی مردم ایران که با ضرب سرکوب و ضرب و شتم و سرکوب و خفقان و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری و پرونده سازی و احکام سنگین و زندان صادر نمودن جبران می شود . این سیاست سرکوب داخلی که موازی با سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز است . از سوی دیگر مکمل سیاست مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه خاور میانه و ناامن و بی ثبات کردن می باشد چاشنی سیاست حذف یارانه های دولتی شده است . آنچنان که منئتقدان و معترضان این سیاست به اعدام تهدید شده اند. اما بطور مسخره مجموع اینگونه اعمال سیاست زنجیره ای از منظر قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس معادل توسعه قدرت رژیم ضد بشری کودتائی حاکم بر ایران سه سطح داخلي، منطقه اي و بين المللي می باشد .
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/891006/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 6 دی ماه سال 1389
آثار منطقه اي هدفمندسازي يارانه ها (يادداشت روز
)