گزیده خبر های 28 آذر – 89 قسمت - 2
جزئيات-نشست-محرمانه-ولايتي-با-اردوغان
http://www.fardanews.com/fa/news/129033
این مأموریت سفر علی اکبر ولایتی به ترکیه که مشاور امور بین المللی ولی وقیح است و دیدار محرمانه ی وی با اردوغان بدون شک مرتبط با رقابت با اختلاف شدید پاسدار گماشاته احمدی نژاد است . زیرا که تازگی و ی با جانشین منوچهر متکی علی اکبر متکی به ترکیه سفر کرد . از سوی دیگر ارتباط به ادامه ی مذاکرات هسته ای در استانبول و اهداف آن دارد که منوچهر متکی به خاطر همین بر کنار شد تا موقعیت نوچه ی ولی وقیح در هیئت مذاکرات هسته ای پاسدار ترکشی سعید جلیلی یا خود ولی و قیح تضعیف گردد.
جهت اطلاع
اینگونه شیوه ی خوود زنی کردن را کدامین رژیم ضدبشری مفت و مرده خوار و دین فروش عوامفریب حاکم زیر پوشش امام حسین کشی تحمیل کرده است؟
در برخي نقاط شهرستان خميني شهر از توابع استان اصفهان، عده‌اي حدود 400 نفر اقدام به انجام قمه زني كردند. به گزارش آتي نيوز، عصر تاسوعا درحالي كه مردم عزادار اين شهرستان در مناطق مركزي شهر درحال عزاداري بودند، اين افراد نيز در دسته‌اي جداگانه قمه زني كردند. اين گزارش حاكي است عليرغم ممنوع بودن قمه زني هيچ برخوردي از سوي ماموران امنيتي و انتظامي با اين افراد صورت نگرفت، معاون اجتماعي ناجا در روزهاي اول محرم گفته بود با قمه زني برخورد خواهد شد. گزارش‌هاي ديگر از بعضي شهرهاي استان آذربايجان شرقي نيز حكايت از آزادي قمه زني در روز عاشوراي امسال دارند.
رئيس مركز اطلاع رساني ناجا در گفت‌و‌گو با فارس:پليس منازل اجاره‌اي روزانه را شناسايي مي‌كند.خبرگزاري فارس: رئيس مركز اطلاع رساني نيروي انتظامي گفت: پليس منازلي را كه با كاربري‌هاي خلاف قانون به صورت روزانه يا هفتگي اجاره داده مي‌شود را شناسايي مي‌كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909271081
این شیوه ی لو رفته ی باز سازی شده ی طرح مالک و مستأجر است که پس از 30 خرداد سال 60 برای شناسائی مخالفان و دستگیر و شکنجه و اعدام کردن شان شروع شد که اکنون زیر پوشش طرح کاهش اجاره خانه دنبال و اجرا شده است .
مراسم رونمايي از نرم‌افزار جامع نمايه «گنج جنگ»/واعظي: حماسه 9دي خباثت عوامل فتنه و جرثومه‌هاي فساد را در هم شكست.خبرگزاري فارس: دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور گفت: عوامل فتنه در سال گذشته در روز عاشورا بي‌حرمتي به امام، انقلاب و ارزش‌هاي ديني و معنوي انجام دادند، اما مردم آگاه در روز 9 دي با حركت خودجوش و انقلابي در صحنه حضور يافته و خباثت عوامل فتنه و جرثومه‌هاي فساد را در هم شكستند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909280960
مدتی است که کودتاگران حاکم برای کنترل فضای رعب ووحشت در جامعه و ممانعت نمودن از تجمع و تظاهرات ضد حکومتی با تاکتیک پرونده سازی و اتهام و توهین به سران مغلوب بطور جدی پیگیری می کنند . در این راستا تلاش شده است که هرچه مأمور و مهره و مزدوز سر سپرده ای که در خدمت پاسداران کودتا گر ولی وقیح هست بسیج شوند و نوبتی و سریالی وارد صحنه ی اجرای مأموریت شوند و دست به اجرای نمایش جای دوست و دشمن بزند . به خصوص اینکه سال گرد نمایش 9 دی ساندیس خوران نزدیک است که برای خنثی نمودن تظاهرات قیام عاشوری 6 دی سال گذاشته بر نامه ریزی شد.
عکس / یک پدیده نو : خودسوزی زمین در سلطان آباد شیراز
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=25914
حفاظت از زمین و جنگل و مراتع و محیط زیست سران رژیم ضد بشری که به سبک اصول گرائی مکتبی قدرت بر تر جهان اجرا می شود .