گزیده خبرهای 27 آذر - 89
بعد از ساحل عاج روي داد؛حمله به سفارت آمريكا در يمن .خبرگزاري فارس: بعد از حملات موشكي امروز به سفارت آمريكا در ساحل عاج، سفارت آمريكا در يمن نيز هدف حمله قرار گرفت
همین که به نقل از خبر گزاری الیوم فلسطین یا حماس گزار ش داده شده است که منبع خبر هم نخواسته که نامش فاش شود . مشخص است که شیوه ی خبر و اطلاع رسانی به سبک سر بازان بد نام وزارت اطلاعات رژیم ضد برشری فاشیستی مذهبی حاکم بر ایران است. یعنی اینکه به وضوح ثابت می شود که دست رژیم کودتاگر ضد بشری و عوامل تروریستی های برون مرز درر ابطه با پاسداران فاشیستی اش در اینگونه اقدامات و تبلیغات پیرامونی آن در کار می باشد.
به گزارش فارس به نقل از فلسطين‌اليوم، يك منبع كه خواست نامش فاش نشود، اعلام كرد كه يك شهروند اردني به خودرويي كه كارمندان سفارت آمريكا را از محل سفارت منتقل مي‌كرد، مورد حمله قرار داد. بر اساس اين گزارش، يك فرد اردني با بمب‌هاي دستي به اين خودرو كه آمريكايي‌ها را از سفارت خارج مي‌كرد، حمله كرد اما اين حمله هيچ گونه تلفاتي را در بر نداشت. اين منبع با اعلام اين خبر افزود كه گشتي‌هاي امنيتي حاضر در اين محل موفق شدند تا عامل اين حمله را كه يك اردني 18 ساله بود، بازداشت كنند، اين جوان اردني هم اكنون در حال باجويي است. وزارت خارجه آمريكا نيز اين حمله را تاييد كرده است. امروز نيز يك موشك در محوطه سفارت آمريكا در ساحل عاج سقوط كرده است، "مارك تونر " سخنگوي وزارت خارجه آمريكا در بيانيه‌اي اعلام كرد بر اساس بيانيه آمريكا در اين زمينه تلفاتي در اين حمله موشكي به سفارت آمريكا وجود نداشته است و خسارت مادي آن نيز جزئي بوده است
عکس / سینه زنانی که برای بقایشان از ماه محرم سود برده و میبرندخميني : هر چه داريم از محرم و صفر است
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=25846
اطرافیان پاسدار گماشته احمدی نژاد در تصاویر همان یاران سابق وی در هیأت مذهبی در تهران هستند که اکنون در کنار وی همه این لمپن ها از جمله حسین فدائی عضو بازار مکاره است و جزو یکی از شکنجه گران باز داشتگاه کریزک می باشد که دارای پست و مقامی شده اند . از سوی دیگر اطراف ولی وقیح هم مشتی آخوند متحجر جانی و آدمکش حرفه ای حلقه زده اند . اما اوج اختلاف میان پاس دار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح اینگونه بر جسته شده است که در تاسوعا و عاشورا نه در کنار همدیگر همچون سال های گذشته نبوده که مقابل هم صف آرائی کرده اند.
دیدارهای دیپلماتیک روز گذشته مشایی
http://www.fararu.com/vdcae0ni.49neu15kk4.html
دهن کجی بیشتر آشکار رحیم مشائی به ولی وقیح و ضربه زدن یا لجن مال کردن ادعاها و ژست های ضد آمریکائی لوطی جماران البته این سیاست بطور مشترک از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد و رحیم مشائی دنبال می شود.
مشاور و رييس دفتر رييس جمهور بر ضرورت اتخاذ مواضع مستقل از سوي اروپا تأكيد كرد و گفت: «مواضع بي‌طرفانه و مثبت سوئيس فرصت مغتنمي است تا پيشقراول اروپا براي جدا كردن مسيرش از آمريكا شده و اروپا را به اتخاذ مواضع مستقل سوق دهد».اسفنديار رحيم مشايي عصر روز سه‌شنبه در ديدار سفير سوئيس شرايط كنوني اروپا را نامساعد ارزيابي و اظهار كرد: «شرايط كنوني جهان بهترين موقعيت است تا اروپا با بهره‌گيري از آن دوره جديدي از حيات خود را آغاز كند».
سفر صالحی و احمدی‌نژاد به ترکیه
http://www.fararu.com/vdcj8aem.uqet8zsffu.html
پس از کنار گذاشتن وزیر آدم ربا منوچهر متکی و برای خنثی و بی اعتبار کردن جایگاه پاسدار ترکشی سعید جلیلی که در حقیقت دور زدن ولی وقیح است که مکمل تلاش برای در اختیار گرفتن مذاکرات هسته ای از سوی پاسدار گماشته احمدی نژا می باشد . بنابراین به موازات فعال شدن رحیم مشائی در قد و قواره ی وزیر امور خارجه اکنون پاسدار گماشته احمدی نژاد با طوطی جانشین منوچهر متکی به تر کیه سفر کرده است . چونکه ادامه ی مذاکرات هسته ای قرار است که در استانبول دنبال شود.
سفير كشورمان در تركيه خبر داد: «علي‌اكبر صالحي سرپرست وزارت امور خارجه كشورمان، رييس‌جمهور را در سفر به تركيه همراهي مي‌كند
انتقاد امام جمعه بابل از بزک کرده ها
http://www.fardanews.com/fa/news/128893
این آخوند متحجر عقب مانده ی امام جمعه ی بابل هنوز قادر به درک این واقعیت نیست که عامل نه مردم که حاکمان دین فروش و دین ابزاری کنند گان می باشند که با عملکرد نادرست چماق یا روسری یا تو سری خودشان چنین جامعه ای ساخته اند که دیگر حرمت روز عاشورا هم بقول خودشان رعایت نمی شود و نگران پائین کشیده شدن کرکره ی دکان دین فروشی شان شده اند.
برخی از افراد با چهره بزک کرده و حالات بسیار بد بد حجابی ظاهر می شوند و در مسیر دسته های عزاداری قرار می گیرند/متاسفانه مشاهده می گردید درحاشیه این مراسمات تعداد کثیری از افراد که با زنندگی و زشت ترین حالات ظاهری در انظار مردم و محافل عزاداری حاضر شدند ،که عزاداران حسینی را عزادارتر می کردند
انتقاد ائمه جمعه از نحوه عزل متکی
http://www.fardanews.com/fa/news/128889
در جنگ قدرت میان باندهای مافیائی و رشد اختلاف میان پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح اینگونه لشکر کشی کردن بسیج مهره و آلت دستان ولی وقیح در نماز جماعات دیگر جز فاش شدن داستان تف و تاق و ریش فایده ای ندارد ، زیرا که کار از کار گذشته و اینگونه بازی ها بقول معروف دیگر برای فاطی تنبان نمی شود.
تالاب انزلي در باتلاق نابودي
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=25836
وقتی که 32 سال است که سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و ذخایر ارزی کشور تخلیه کردن خزانه ی دولت که از سوی حاکمان و شرکا و آقازاده های دزد و غارتگرشان ادامه داشته است . مشخص است که خشک و نا بودن شدن دریاچه ها و تالاب و رود خانه ها و سوختن جنگل ها و از بین بردن مراتع سبز و آلدگی محیط زیست به خصوص هوایت هران موضوعاتی بس جزئی و پش پا افتاده ای می باشد که تی جای اشاره کردن هم ندارند تا چه رسد به اینکه قرار باشد علت یابی شوند و مورد پیگیری واقع شوند.