گزیده خبر های 7 دی- 89 قسمت – 2
دو زندانی سیاسی، علی صارمی و علی اکبر سیادت اعدام شدند
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26328
اکنون با این جنایت که دژخیمان و قاتلان حاکم بر ایران مرتکب شدند . پرونده ی جنایتکارانه ی نقض حقوق بشر رژیم ضد بشری بس ننگین و ننگین تر از گذشته شده است . آنگونه که سند جنایت علیه ی بشریت اش انکار نا پذیر شده است . لذا ضمن اینکه اثبات گر دست داشتن در توطئه ی طراحی شده ی اخیر علیه ی مجاهدین کمپ اشرف از طریق نوری مالکی دست نشانده می باشد که چون این توطئه با شکست مواجه شد اینگونه انتقام این شکست گرفته شد . از سوی دیگر آنانی که عراق را اشغال نظامی کردند و پایگاه مجاهدین را بمباران و خلع سلاح نمودند . سپس اسامی شان را بر توی لیست گروه و ساز مان های تروریستی گذاشتند و شانه از تعهد و مسئولیت حفاظت و مراقبت مجاهدین کمپ اشرف خالی نمودند و ارجحیت بر سیاست مذاکرات مماشات گرایانه ی هسته ای رژیم ضد بشری دادند تا دستان دژخیمان و قاتلان حاکم بر تهران علیه ی مجاهدین اینگونه باز باشد تا دست به جنایت بزنند . بدون شک شریک این جنایت اخیر دار زدن قربانی علی صارمی و قربانی دیگر علی اکبر سیادت می باشد.
انتقال زندانی سیاسی محکوم به اعدام علی صارمی به نقطه ی نامعلومی
بر خلاف مدعیان مزدور بر قلم بردستان مقاله و یادداشت روز نویس که ادعا دارند حذف یارانه های دولتی ناشی از توسعه ی قدرت داخلی و منطقه ای و بین الملی می باشد . سئوال است که کدام کشوری در جهان یافت می شود که وظیفه ی رهبر و مسئولان نهاد هایش پیگیری جدی و بی صبرانه ی سیاست سرکوب و خفقان و سانسور و تهدید و ضرب و شتم و زندان و شکنجه و اعتراف گیری و اجرای احکام زندان و اعدام و قطع اندام و سنگسار و شلاق زندان شهروندانش باشد که در ایران اینگونه خبر ها بطور سیستماتیک مخابره می شود؟ تازه مکمل آن روند رشد نرخ رو به رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی همراه با و فقر و بیکاری شده است؟ آیا اینگونه اقدامات ضد بشری صدور احکام و اقدامات ضد بشری حاکمان جنایتکار نشان ازقدرت است یا نه اعتراف و نشان از ضعف و وحشت از اعتراضات مردم ناراضی می باشد که از طریق پیگیری سیاست ار عاب و وحشت و اعدام تلاش می شود تا مانع از حضور اعتراضی علنی مردم بر توی خیابان ها و فرو پاشی رژیم جانی و قاتل نا مشروع گردد؟
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی علی صارمی 62 ساله و محکوم به اعدام بعد از ظهر امروز از بند 2 زندان گوهردشت خارج به نقطۀ نامعلومی منتقل شد .روز دوشنبه 6 دی ماه حوالی ساعت 13:30 زندانی سیاسی علی صارمی که محکوم به اعدام می باشد به طور ناگهانی و غیر معمول از بند 2 خارج و به نقطۀ نامعلومی منتقل شد. پیگیریهای مستمر همبندیانش از مسئولین زندان جهت اطلاع محل انتقال او تا به حال بی نتیجه بوده است و حرفهای ضد ونقیضی در این باره اظهار می دارند.بعضی از آنها به زندانیان سیاسی گفته اند که به زندان اوین منتقل شده است. زندانیان سیاسی از نحوۀ انتقال و برخوردهای ضد و نقیض مسئولین زندان مشکوک هستند و در نگرانی فزاینده ای بسر می برند که امکان دارد او را برای اجرای حکم اعدام منتقل کرده اند. از طرفی دیگر حکم های اعدام روزهای سه شنبه معمولا به اجرا می گذارند.رژیم ولی فقیه معمولا از ترس واکنشها بین المللی و در عمل انجام شده قرار دادن مردم ایران و جهانیان از شیوۀ ناگهانی اعدام زندانیان سیاسی استفاده می کنند همانند اعدام 5 زندانی سیاسی در 19 شهریور سال جاری می باشد.
لاريجاني در آغاز صحن علني مجلس: پيام قيام 9 دي حمايت از اصل ولايت‌فقيه و رهبر معظم انقلاب بود.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس با بيان اينكه پيام قيام 9 دي ايستادگي و پايداري ملي بر ميثاق انقلاب خميني بود، گفت: پيام قيام 9 دي حمايت از اصل "ولايت‌فقيه " و پيشواي انقلاب اسلامي "حضرت آيت‌الله خامنه‌اي " بود كه در تمامي فراز و فرودهاي پس از انقلاب سنگر نگهباني از حقوق ملت بوده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910070179
مگر در رژیم نا متعارف و ضد بشری کودتائی که ولی وقیح دارد که همکاره است و همه نهادهای تشریفاتی و نمایشی مجبورند تا که مجیز گویش باشند . در شرایطی که جنگ قدرت در همه سطوح ادامه دارد . غیر از اینگونه لبیک گوئی ها ادامه ندشته باشد؟
گفت‌وگوي تفصيلي فارس با جهانگيرزاده/حماسه عاشورايي 9 دي فتنه‌گران را غرق كرد.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: اگر 9 دي نبود، دست عوامل فتنه 88 قطع نمي‌شد و بايد حماسه عاشورايي 9 دي را غرق كننده فتنه‌گران و تخريب‌كننده بنيان سست جريان برانداز دانست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910060247
اینهم یک گزارش دیگر مجیز گوئی و چاپلوسی لبیک گوئی به ولی وقیح مشابه ی خبر شبیه خبر قبلی
انتقاد شدید آیت‌الله یزدی از مشایی
http://www.fararu.com/vdcfyvdv.w6dj1agiiw.html
حضور رئیس قاضی القضات فاسد و متحجر با آقازاده کلان دزدش که مجیز گوی ولی وقیح است در جمع پاسداران کودتا گر و موضع گیری علیه ی رحیم مشائی که رئی دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد . نشان از حاد شدن رابطه ی ولی و قیح و پاسداران کودتا گر با پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که نیاز است از اینگونه آخوند های حکومتی فاسد استفاده شود. همچنین نیاز به هتاکی و توهین کرده به رقبای مغلوب از جمله کروبی است.
فرارو- آیت‌الله محمد یزدی در اظهاراتی به شدت به سخنان اخیر اسفندیار رحیم مشایی انتقاد کرد. وی همچنین با زیر سوال بردن پیام مهدی کروبی به عبدالکریم سروش، کروبی را فردی بی‌سواد خواند. آیت‌الله یزدی، پیش از ظهر دوشنبه، در دیدار فرماندهان گردان‌ها، پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و مسوولان واحدهای تیپ مستقل امام صادق(ع) که در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد، اظهار كرد: «برخی قصد دارند میان روحانیت دو دستگی و اختلاف ایجاد کنند حتی به مراجع عظام نیز چشم طمع دارند، ولی خوشبختانه مراجع و روحانیت بیدار، هوشیار و بصیر هستند.» رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به پیام مهدی کروبی به عبدالکریم سروش گفت: «امروز انحراف به اندازه‌ای رسیده كه کسی که وحی را منکر شده است، ملاصدرای نظام معرفی می‌شود این اهانت به ملاصدرا است. چون کسی که این حرف را زده اصلا سواد ندارد که بخواهد ملاصدرا را بشناسد تا به کسی نسبت دهد
دو كشتی توسط وزارت اطلاعات توقیف شد
http://www.fararu.com/vdcaiini.49nyo15kk4.html
چگونه است که اگر چنانچه این خبرساختگی نمی باشد هیچگونه نام و نشانی از کشتی ها و رد و مشخصاتی اسامی بازداشت شدگان ارائه نشده است ؟
دو فروند كشتي حامل سوخت قاچاق در حوالي جزيره قشم كه مبادرت به قاچاق 450 هزار ليتر سوخت كرده بودند با اقدامات اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسايي و توقيف شدند. به گزارش روابط عمومي اداره كل اطلاعات هرمزگان در اين ارتباط 15 نفر دستگير و روانه زندان شدند. يكي از اين كشتي‌ها تحت عنوان كشتي بانكرينگ و موظف به تامين سوخت مصرفي كشتي‌هايي كه از سوي كشتيراني جمهوري اسلامي حواله براي آنها صادر شده، است و ديگري نيز متعلق به بخش خصوصي است كه مبادرت به حمل خودروهاي ترانزيتي از امارات به ايران كرده و پس از بازگشت از شناورهاي مختلف در دريا سوخت قاچاق تهيه و به خارج كشور انتقال مي‌داده است. كاپيتان كشتي متعلق به شركت كشتيراني در اعترافات خود اذغان داشته اين اقدام وي ربطي به مسئولان كشتيراني جمهوري اسلامي نداشته و تخلف انجام شده را متوجه خود مي‌داند. جريمه متعلقه به سوخت‌هاي كشف شده بالغ بر 6 ميليارد و 652 ميليون و 443 هزار و 458 ريال از سوي گمرك تعيين شده كه بايد توسط متهمان پرونده پرداخت شود.
رونمایی از اختلاف بدنه هواداران احمدی نژاد!
روابط دفتر رئیس جمهور و رجانیوز در سربالایی
http://www.fardanews.com/fa/news/130431
چه درست گفته شده می گفته می شود . شغال بیشه ی مازندران را ندرد چوسگ مازندرانی . زیرا که آنگونه اوضاع رژیم ضد بشر و غارتگری و اختلاس گری های درون دولت مدعی ساده زیست عاشق خدمتگزاری به مردم ایران افزایش یافته یا آش آنقدر شور شده که صدای اعتراضی آشپر باشی بلند شده است؟
جعلی خواندن خبر رجانیوز درخصوص رسیدگی قوه قضائیه به پرونده رحیمی از سوی دفتر رئیس جمهور معنایی جز تداوم حمایت احمدی نژاد از رحیمی ندارد و ظاهرا شروع اختلاف دیگری میان احمدی نژاد و بدنه هوادارانش می باشد.
سفیر ایران در آلمان احضار شد
http://www.fardanews.com/fa/news/130506
اینهم آخر عاقبت نتیجه ی سیاست خا ئنانه ی مماشاات گری به جای قطع کردن آن و اقدام مناسب مقابل رژیم ضد بشری مهار و اصلاح نا پذیر اتخاذ کردن که اینگونه هم اتباع کشور های غربی به گروگان گرفته می شود . هم اینکه محکوم می شوند . هم مورد بی احترامی و تحقیر قرار می گیرد.
روز دوشنبه سفير جمهوري اسلامي ايران را به وزارت امور خارجه احضار و نسبت به عدم اجازه مقام هاي تهران براي ديدار دو تبعه بازداشت شده آلماني با خانواده خود كه مسئولان اين كشور آنها را روزنامه نگار خوانده اند اعتراض كرد.
امتحان های مدارس کرج لغو و دانش آموزان موظف به حضور در مراسم استقبال از احمدی نژاد شدند
این اقدام زوری کپی برداری ادعای 24 میلیون رأی ساختگی برای پاسدار گماشته احمدی نژاد است از سوی کودتا گران در 22 خرداد 88 طراحی و اجرا شد و پس ازآن در پوشش تظاهرات لبیک گوی خود جوش ساندیس خوران در 9 دی تکرار گردید که دو روز دیگر سالگرد این مراسم می باشد.
کلمه - امتحانات سه شنبه و چهارشنبه این هفته ی همه مدارس استان البرز طی بخشنامه ای به دلیل سفر احمدی نژاد، رییس دولت دهم به این استان لغو شد .به گزارش خبرنگار کلمه، این بخشنامه در حالی به مدارس کرج ارسال شده است که از مدتها پیش امتحانات مدارس برنامه ریزی شده بود و با این بخشنامه ناگهانی تمام برنامه ها لغو و موجب سرگردانی دانش آموزان و مدیران مدارس شده است .مسوولان آموزش و پرورش علت لغو امتحانات را در روز سفر احمدی نژاد استقبال خودجوش مردمی از سفر وی و لغو امتحانات روز بعد از سفر را خستگی دانش آموزان به خاطر شرکت در مراسم استقبال ذکر کرده اند.با لغو امتحان ها در مدارس کرج دانش آموزان و معلمان مدارس موظف شده اند در استقبال مردمی و خودجوش از رییس دولت دهم شرکت کنند!این تصمیم مورد اعتراض بسیاری از معلمان و دانش آموزان مدارس کرج قرار گرفته است که مسوولان آموزش و پرورش در برابر این اعتراض ها گفته اند معلمان و دانش آموزان در صورت شرکت نکردن در برنامه استقبال، از نظر تحصیلی و اداری دچار مشکل خواهند شد.طبق خبرهای رسمی بیش از ۸۰۰ دستگاه اتوبوس صبح روز سه‌شنبه جابه‌جایی استقبال‌کنندگان محمود احمدی نژاد را بر عهده می خواهند گرفت . استقبال کنندگانی که نیمی شان از دانش آموزان و کادر مدارس کرج هسستند که با لغو امتحانات شان باید در این مراسم شرکت کنند
آخرین اسامی بازداشت شدگان دیشب در سنندج
اینهم اقدامی سبعانه و بربر منشانه ی ضد انسانی که نشان آشکار از واکنش های اعتراضی مردم نا راضی به خصوص اعضای خانواده های قربانیان یا زندانیان در بند سیال چال ها می باشد.
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی : در پی یورش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به منزل حبیب الله لطیفی دست کم بیست تن که هیجده نفر بازداشت شده به شرح زیر است بنا به تازترین خبر از سنندج ، افشین شیخ اسلامی و یحیی قوامی هم در بازداشتگاه اطلاعات بسر میبرند که اسامی دیگر دستگیر شده گان دیشب عبارت است از :به قرار زیر است:عباس لطیفی، ایرج لطیفی، اقبال لطیفی، شهین لطیفی، الهه لطیفی، بهار لطیفی، ژیان متی پور، سیمین چایچی، حمید ملک الکلانی، سعید ساعدی، محمود محمودی، ژیان ظفری ، واحد مجیدی، زاهد مرادیان، هاشم رستمی، پدرام نصرالهی گفتنی است در ساعت 22 شب گذشته دوازده تن از مهمانان به همراه هشت عضو خانواده حبیب الله لطیفی در یک یورش گسترده به منزل پدری این زندانی سیاسی بازداشت شدند.علی رغم تلاش های گسترده صورت گرفته برای تائید سلامتی حبیب الله لطیفی تا لحظه تنظیم خبر تماس های تلفنی کلیه بندها در زندان مرکزی سنندج قطع شده است.
افزایش نگرانی ها در خصوص اجرای مخفیانه حکم اعدام حبیب الله لطیفی
مشخص است که فشار اعتراضات رو به گسترش اعتراضی برون مرز و تجمع اعتراضی در جلوی درب زندان در سنندج و در پیش بودن ادامه ی مذاکرات هسته ای در استانبول مانع از اجرای حکم اعدام و موجب تعویق اجرای آن شده است . بنابراین اگر فعالیت فشار های بیرونی برون مرز برای لغو احکام اعدام ها ادامه نیامد . همچنان احتمال اجرای حکم اعدام از سوی دژخیمان حاکم و زندانبانان آدمکشن حرفه ای وجود دارد .
خبرگزاری هرانا – از روز گذشته تا کنون کلیه تلفن های عمومی زندان مرکزی سنندج قطع شده است و نگرانی در خصوص اجرای حکم اعدام حبیب الله لطیفی افزایش یافته است.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، علی رغم تلاش های گسترده صورت گرفته برای تائید سلامتی حبیب الله لطیفی تا لحظه تنظیم خبر تماس های تلفنی کلیه بندها در زندان مرکزی سنندج قطع شده است.خانواده های سایر زندانیان سیاسی محبوس در این زندان نیز موفق به تماس با زندانیان خود نشده اند.سازمان عفو بین الملل ضمن اعلام خبر بازداشت برخی از اعضای خانواده حبیب الله لطیفی از اجرای مخفیانه حکم اعدام این زندانی سیاسی اعلام نگرانی کرده است.این در حالی است که روز گذشته وکیل این زندانی در گفتکو با رسانه های برون مرزی خبر از تعلیق دو ماهه اجرای حکم اعدام این زندانی سیاسی داده است.شایان ذکر است در 19 اردی بهشت ماه سال جاری با قطع تلفن های زندان اوین 5 زندانی سیاسی به نام های فرزاد کمانگر، فرهاد وکیلی، علی حیدریان، شیرین علم هویی و مهدی اسلامیان در این زندان شبانه اعدام شدند
.