روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی سه شنبه 7 دی ماه سال 1389
"نقدو بررسی : سرمقاله روزی نامه ی حکومتی جمهوری :بازتعريف شكست ارتش صهيونيستي در غزه"
"قافیه که به تنگ آ ید شاعر به جفتگ آید"
ادامه سریال نوحه خوانی واشک تمساح ریزی برای ملت فلسطینکردن وبرای شان نماینده و سخنگوی شدن ، البته اکنون با تبلیغات جنگ روانی معرکه گردانی ادعای شکست اسرائیل در جنگ33 روزه دنبال شده است تا نقش اساسی پاسداران دربر پائی این جنگ 22 روزه ی حماس که مکمل جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل است اثبات گردد . در حقیقت تلاش مذبوحانه ی برای بستر ساز ی بر پائی جنگی دیگر در خاورمیانه است که با سیاست و دشمنی کردن با مذاکرات صلح خاورمیانه پیگیری می شود . به امید آنکه همچون تجربیات سیاست جنگ افروزانه گذشته در منطقه راهی برای گریز از بحران های تحریم هاو پروژه و اهداف هسته ای و عدم مشروعیت و انزوای منطقه ای و بین المللی رژیم ضد بشری به وجود آید که این سیاست با شعار تهدید آمیز نا بودی اسرائیل به آن شیب تند داده شد . بهر حال این تاکتیک چند هدفه از روی ناچاری ادامه ی دیپلماسی صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز است که دنبال می شود . صد البته که بر اساس معیار این شعر تعقیب می شود که گفته می شود "قافیه که به تنگ آ ید شاعر به جفتگ آید" زیرا که اگر چنانچه مدعی بیل زن جدی و وارد و ماهری است . می بایست ابتدا باغچه ی خودش را بیل بزند . سپس به سراغ با غچه ی دیگران برای بیل زدن برود . چونکه پس از پیگیری کردن ریل تکراری همیشگی نقل قول از مقامات و مسئولان اسرائیلی پیرامون جنگ 22 روزه ی نواز غزه کرد و در ادامه آن را به جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنا نبا اسرائیل پیونده زده است و در پایان اینگونه نتیجه گیری که شکست اسرائیل در غزه و لبنان نه فقط شکست اسرائیل که شکست بزرگ تاریخی استعمار سیاه غرب بوده است :
"شكست در غزه و لبنان، شكست اولمرت و باراك نبود و حتي فقط شكست ارتش صهيونيستي نيز محسوب نمي‌شد بلكه اين شكست بزرگ و تاريخي استعمار سياه غرب است كه تاروپود رژيم اشغالگر صهيونيستي را همچون كرباس، از هم دريد و افسانه شكست‌ناپذيري اسرائيل را براي هميشه باطل نمود. وقتي صهيونيست‌ها رسماً اعتراف مي‌كنند به نمايندگي از غرب در قلب دنياي اسلام، دست به شرارت و جنايت مي‌زنند، در واقع شكست آنها شكست و رسوائي و ناكامي غرب نيز محسوب مي‌شود"
در خاتمه اینکه مگر مردم ایران کم مشکل دارند؟ مگر طرح حذف یارانه ی های دولتی چشم انداز وحشتناک رشد تورم و گرانی همراه با رشد فقر و بیکاری را برای مردم ایران به خصوص محرومان و تهی دستان به ارمغان نیاورده یا ترسیم نکرده است ؟ برای چه سر مقاله نویس به جای اینکه فکری به حال مردم ایران و اوضاع اقتصادی اینان و کشور نا بسامان کند . یا اینکه به جای اینکه همدردی و دلسوزی برای تهی دستان و محرومان ایران کند که جمعیت 80% ایران را تشکیل می دهند . یا حتی رهنمود در حد تئوری و بدون پشتوانه ی عملی به دولت نا مشروع و حاکمان رژیم ض بشری بدهد . ولی مردم ایران و معضلات اقتصادی و اجتماعی شان را فراموش کرده و به حال خود رهای شان نموده است . آنگاه بدون آنکه بگوید مگر حضور پاسداران در عراق به جز نابودی و باتلاق و ناامن کردن عراق منتهی نشده است که اکنون وی سالگرد جنگ 22 روزه نواز غزه ادعای شكست سنگين ارتش اسرائیل را نموده است. در صورتی مقدمه ی آماده سازی این جنگ را ولی وقیح و پاسدار گماشته احمدی نژاد با فریاد اسرائیل نا بود باید گردد با اهدای پول و ارسال سلاح به جهاد اسلامی و حماس هموار کرد . زیرا که باوترغیب و تشویق کردن اینان به پرتاب موشک به خاک اسرائیل و تلاش دشمنی کردن با هر گونه تلاش مذاکره ی صلح میان محمود عباس با مقامات اسرائیلی جرقه ی آماده سازی جنگ 22 روزه ی نوار غزه زده شد .زیرا که هدف جنگ افروزان حاکم بر ایران قربانی کردن ملت فلسطین برای عبور از بحران مقطعی پرونده ی هسته ای رژیم ضد بشری بود . اکنون نیز سر مقاله نویس از موضع توبره و آخور خوری اذعان کرده است که اظهارات و رويدادهای غيرمنتظره، بر سرنوشت اين جنگ 22 روزه ی نوار غزه اثر گذاشته و مي‌گذارد كه نبايد از كنار آنها به سادگي گذشت . یعنی اینکه اعتراف کرده که خودش یک پا مسئول این جنگ بوده همینطور تعیین کننده ی سر نوشت ملت فلسطین می باشد
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13891007/13891007_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی سه شنبه 7 دی ماه سال 1389
بازتعريف شكست ارتش صهيونيستي در غزه