گزیده خبر های 19 آذر - 89
جزئيات ديگري از همكاري بنيامين با گروهك نفاق(4)خبرگزاري فارس: بنيامين بخش ديگري از ماموريت‌هاي محوله به خود از سوي گروهك نفاق را فاش ساخته است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909171369
سریال شوی لو رفته ولی باز سازی شده ی نمایش اعترافات تلویزیونی پس از 30 خرداد سال 60 که از سوی جلاد اوین لاجوردی شروع شد. هم اکنون این ترفند نخ نما شده از سوی دژخیمان و بازجویان پاسداران کودتا گر پس از کودتای 22 خرداد سال 88 در پیش گرفته شد و تکرار و اجرا می شود. با این اختلاف که اکنون ماهیت نامشروع بودن رژیم ضد بشری و ولی وقیع بطور عیان عریان شده است و دیگر جای هیچگونه شیادی و عوامفریبی تبلیغاتی و منحرف کردن اذهان عمومی وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، بنيامين كه نقش موثري در التهاب آفريني پس از انتخابات 88 برعهده داشته، پس از رسميت يافتن همكاري خود با گروهك نفاق از سوي اين گروهك ماموريت يافته تا با هدف مشوش جلوه دادن فضاي كشور فيلم‌ها و تصاويري جعلي را در فضاي اينترنت منتشر سازد.
اعلام اسامی چند مفسد اقتصادی
http://www.fararu.com/vdcjivem.uqetizsffu.html
گذشته از اینکه در میان این چند نفر اسامی مفسدان اقتصادی اعلام شده هیچ مقامات بالای حکومتی و دانه درشت با آقازاده های شان دیده نمی شود . ولی دستگاه مبلغ اختلاس و رشوه و کلاهبرداری دزدی قضائیه که برای اینان احکام صادره کرده است . اگر چنانچه با جرم آفتابه دزدان محکوم به اعدام و قطع اندام مقایسه شود. آنگاه عمق دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و مدافع کلان دزدان و غارتگران حکومتی و شرکای شان از سوی دستگاه قضائیه بیشتر نمایان و مشخص می شود.
مرگ بیش از 3500نفر بر اثر آلودگی هوای‌ تهران
http://www.fararu.com/vdcizzaq.t1apv2bcct.html
اینهم یک نمونه از بیلان عملکرد مبارزه با آلودگی هوای تهران پس از اخطار و هشدار دادن های خطر آلودگی و تعطیلی روز های کاری و آب بازی 8 هیکوپتر آب پاش در آسمان تهران در 16 آذر در کشوری که مدعی قدرتمندترین و امن ترین کشور جهان می باشد.
وحید نوروزی، مديرعامل ستاد مركزی معاينه فنی خودروهای تهران در وبلاگش، آوای سبز آمار رسمی از میزان مرگ‌ومیر ناشی از آلودگی هوای تهران. حداقل فوتی در اثر ذرات معلق در سال در تهران ۲۶۵۸ نفر، منوکسید کربن۱۵ نفر، ازون ۷۲ نفر و دی اکسید گوگرد ۸۹۶ نفر است». را اعلام کرد.
هجوم سنگ مرمر ایرانی به بازار اسرائیل!
http://www.fararu.com/vdcbs8b0.rhbfzpiuur.html
اگر درشعارفریاد مرگ براسرائیل سرداده می شود و دفاع از کاروان در حال حرکت بسوی نوار غزه می شود و حمایت تاکتیکی تبلیغاتی از حماس و فلسینان می گردد . اما در عمل اینگونه سنگ مرمر به اسرائیل صادر می شود تا توازن بر قرار شود.
فرارو- معلوم شده است که با وجود تحریم کامل ایران، سنگ مرمر ایران در ساختمان هاي مهم اسرائیل بکار رفته است. به گزارش وال استریت ژورنال، لابي آسمان خراش و نماي بیروني دفتر مرکزي بانک لئومي که یک بانک دولتي است با هزاران فوت سنگ "گوهره"، که رنگ آن بژ- خاکستري است، فرش شده است. این سنگ فقط در لرستان ایران وجود دارد. سنگ مرمرهای ایرانی در سنگ فرش پارک صنعتی جدید در مجاورت فرودگاه بن گوریون نیز به کار رفته است. همچنین از این سنگ در گاردن تاور استفاده شده است که در سال 2003 توسط یکي از برجسته ترین معماران اسرائیلي، ایلان پیوکو، ساخته شد.
اعدام شهلا به روایت قاضی اجرای حکم
http://www.fararu.com/vdcjxvem.uqetmzsffu.html
قاضی دست نشانده و قاتل در گفتگوی خود با ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتاگر به جای پرداختن به علت و ریشه ی معضلات اجتماعی و عنصر درجه دوم بودن زنان در رژیم ضد بشری مرد سالار و زن ستیز فاشیستی مذهبی که مدافع و مروج چند همسری و صیفه گری یا فاحشه گری شرعی می باشد. همچون آخوندهای متحجر و فسیل حکومتی حوزوی قم بر سر منبر رفته و سفسطفه گری حوزوی کرده تا حکم جنایت آمیز شهلا جاهد و امثالهم ها که قربانیان واقعی این رژیم ضد انسان و بربرمنش هستند را توجیه کرده باشد.
تعداد 350 ایرانی در شرق آسیا به خاطر قاچاق شیشه زندانی‌اند
پلیس کشورهای خارجی به دنبال پروازهای ایرانی!
http://www.fararu.com/vdcdjf09.yt0s96a22y.html
اعتراف و ادعای این پاسدار سردار هم مشابه همان توجیه گری معلولی قاضی صدور قتل شهلا جاد می باشد . زیرا بدون اینکه کلامی در مورد نقش ملایای مواد مخدر پاسداران و نیروی انتظامی گفته باشد . یا سخنی از اسکله ای غیر مجاز پاسداران در سواحل جنوب کشور بگوید که چگونه بطور شبانه روز مشغول تخلیه ی مواد مخدر و مشروبات الکلی می باشند که پس از توزیع در سراسر کشور حتی بردن به درون زندان ها و مازاد آن از طریق مرز های هوائی و آبی و زمینی به کشور های آسیا و اروپا و آفریقا ارسال و منتقل می شود . اما اکنون برای سفید کاری پرونده ی ننگین از بر باد رفتن حیثیت نا داشته ی رژیم ضد بشری به دلیل این اقدام صادرات مواد مخدر به برون مرز سخن گفته است .
فرارو- سردار حمیدرضا حسین آبادی گفته است بیش از 350 ایرانی در دیگر کشورهای دنیا به خاطر قاچاق شیشه زندانی‌اند. وی می‌گوید قاچاق شیشه از ایران حیثیت نظام را زیر سوال برده است به گونه‌ای که پلیس دیگر کشورها به دنبال شکار مسافرین پروازهای ایرانی است، تا با دستگیری قاچاق‌چیان پاداش به دست بیاورند.
علي شكوري‌راد دستگير شد
مشخص است که رژیم ضد بشری و پاسداران کودتاگر توان تحمل شنیدن بیان کوچک ترین واقعیت از سوی رقیب مغلوب را ندارد . زیرا بدلیل امتیازی که ولی وقیح نامشروع در سفر خود به آخوند شبیر زنجانی در قم داد که مجبور به موافقت آزادی علی شکوری از ز ندان شد . ولی چون وی تسلیم نشد و برادران لاریجانی را مخاطب قرار داده و گفته است که اینان پیروزی موسوی را به وی تبریک گفتند حتی ولی وقیح هم خواهان اعلام با آرامش این خبر از سوی صدا و سیما شد . ولی پس از این روشنگری به اتهام تبلیغ علیه ی نظام و نشر اکاذیب زیر پیگرد قرار گرفت و از سوی کودتاگران حکم بازداشت دوباره ی وی صادر شده و راهی زندان شده است.
در روز جاري نامبرده احضار و به اتهام تبليغ عليه نظام و نشر اكاذيب تحت تعقيب قرار گرفته و پس از انجام تحقيقات و با توجه به پرونده و اتهامات قبلي با تشديد قرار، بازداشت و به زندان معرفي شد.ایسنا: دادستاني تهران اعلام كرد علي شكوري‌راد بازداشت و به زندان معرفي شده است.به گزارش پايگاه اطلاع رساني دادستاني تهران، در پي انتشار اظهارات علي شكوري‌راد در برخي از سايت‌ها و انتساب اظهارات كذب و خلاف واقع وي به رياست قوه قضاييه، كه از سوي ايشان به صراحت تكذيب شده است و نيز طراحي مطالب خلاف واقع عليه جمهوري اسلامي ايران كه به موجب قوانين جرم تلقي مي‌شود، در روز جاري نامبرده احضار و به اتهام تبليغ عليه نظام و نشر اكاذيب تحت تعقيب قرار گرفته و پس از انجام تحقيقات و با توجه به پرونده و اتهامات قبلي با تشديد قرار، بازداشت و به زندان معرفي شد.
تصفیه‌خانه آب قم کاملا تعطیل شد
http://www.fardanews.com/fa/news/128134
اینهم موردی دیگر از آثار خیرات و برکات سفر فرمایشی و تشریفاتی ولی وقیح به قم می باشد که این چنین نصیب مردم این شهر شده که تصیفه خانه ی آب قم تعطیل شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم افزود: با استفاده از فرصت به دست‌آمده ضمن مهندسی مجدد این تصفیه‌خانه و انجام تعمیرات اساسی، اقدام به مهندسی مجدد تصفیه خانه فوری اضطراری قم کردیم.مهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش شدید حجم ذخیره آب سد 15 خرداد، تصفیه‌خانه آب قم پس از 14 سال کاملا تعطیل شد
حمله به مرکز اسلامی ایرانی ها در برلین
http://www.fardanews.com/fa/news/128153
خیلی پر روئی و دریدگی می خواهد که از یک سو دو خبر نگار آلمانی را به اتهام جاسوسی و باج گیری در ایران زندانی می شوند ولی از سوی دیگر مرکز جاسوسی و تقویت و تشویق اقدامات تروریستی زیر پوشش مرکز اسلامی در برلین دائرو فعال می گردد . باز هم توقع می باشد که برای انتقام گیری دو خبر نگار آلمانی بازداشت و زندانی شده در ایران به این مرکز جاسوسی در برلین حمله نشود.
آتش سوزی در این ساختمان که متعلق به جامعه فرهنگی اسلامی ایرانی ها در این شهر است خود به خود خاموش شد.واحد مرکزی خبر: پلیس آلمان اعلام کرد: بر اثر پرتاب یک بمب آتش زا به یک مرکز فرهنگی اسلامی در برلین نمای خارجی این مرکز آتش گرفت.به گزارش خبرگزاری آلمان، آتش سوزی در این ساختمان که متعلق به جامعه فرهنگی اسلامی ایرانی ها در این شهر است خود به خود خاموش شد.ساکنان نزدیک این مرکز در تمپلهوف پس از مشاهده شعله های آتش با پلیس تماس گرفتند.چند روز پیش نیز بمب آتش زای دیگری به داخل مسجد النور در منطقه نیوکلن این شهر انداخته شد.مسجد سهیتلیک، بزرگترین مسجد برلین امسال چهار بار هدف بمب های آتش زا قرار گرفته است