مجاهد قهرمان, علي صارمي, سحرگاه امروز پس از 24سال اسارت
به دست دژخيمان رژيم آخوندي به شهادت رسيد
رژيم ضدبشري آخوندي بار ديگر دست به جنايتي فجيع و هولناك زد و بامداد امروز, سه شنبه 7ديماه, مجاهد قهرمان علي صارمي,
63ساله, را پس از 24سال اسارت در زندانهاي شيخ و شاه، در زندان بدنام اوين به دارآويخت.
مجاهد شهيد علي صارمي, از اولين سالهاي حاكميت آخوندها چهار بار دستگير شد. آخرين بار در شهريور86 پس از سخنراني در مراسم سالگرد قتل عام زندانيان سياسي دستگير و پس از قيام عاشورا در دي ماه88 به اعدام محكوم شد.
خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، ضمن تسليت به خانواده اين شهيد قهرمان به ويژه فرزند مجاهد و اشرفي اش اكبر صارمي، گفت اعدام زبونانه علي قبل از هر چيز مبين وحشت فاشيسم ديني حاكم بر ايران از مجاهدين و مقاومت ايران و انتقام كور نسبت به شكست توطئه هاي مستمرش عليه اشرف پايدار است. وي افزود: اين جنايت بزرگ بر خلاف خواست رژيم در مانده آخوندي, تنها عزم و اراده جوانان مجاهد و مبارز اين مرز و بوم را براي سرنگوني رژيم آخوندي و استقرار آزادي و حاكميت مردم جزمتر مي كند.
دادستاني ضد انقلاب رژيم آخوندي، اتهامهاي علي صارمي را «فعاليت تبليغي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي» اعلام كرد و نوشت «او ضمن سفر به اشرف، با فراگيري آموزشهاي لازم به کشور باز مي‌گردد... و سرانجام در شهريور ماه۱۳۸۶ به‌دليل فعاليتهاي مکرر و حضور در مراسمها و تشکلهاي ضد انقلابي در طرفداري از مجاهدين و ارسال اخبار براي اين گروهک، دستگير شده و در بازرسي از منزل وي، مقاديري سي دي، فيلم، عکسهاي مجاهدين و اوراق دست نويس تشکيلاتي گروهک ياد شده کشف و ضبط مي‌گردد».
دژخيمان اين مجاهد قهرمان را تا آخرين روزها تحت شديدترين شكنجه ها و فشارها قرار دادند، تا شايد او را در هم بشكنند، اما او به رغم همه بيماريها و شرايط طاقتفرساي زندان، بر آرمان آزادي و رهايي مردم ايران پاي فشرد و داغ تسليم و كرنش را بر دل دژخيمان گذاشت. وي به هنگام ابلاغ حكم اعدام گفت:« آنها با اعدام و حلق آويز کردنم نميتوانند مرا و هموطنان آزادهام را بترسانند … تنها دليل صدور چنين حکمهايي ترس آنها از وضعيت متزلزلشان است».
به دنبال اعدام مجاهد خلق علي صارمي دژخيمان صبح امروز دختر او را در مقابل زندان اوين دستگير كردند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
7دي 1389(28دسامبر 2010
)