گزیده خبر های 4 دی - 89
کشف یک جانور عجیب در آفریقا+عکس
http://www.fardanews.com/fa/news/129862
این جانور جدید کشف شده هر چند هم عجیب باشد . باو جود داشتن وجه اشتراک ریش و پشم و شاخ با حاکمان تهران . ولی باید اذعان نمود که هر گز محال است که به گرد جانوران عجیب حاکم بر ایران برسد.
یک جانور بسیار عجیب که بدنش پوشیده از موهای بسیار بلندی بوده و معمای سرنگتی نام گرفته در تانزانیا و کنیا دیده شده است.
تداوم جنايت منافقين در اردوگاه اشرف
http://www.fardanews.com/fa/news/129939
گفته می شود که دروغگو فراموشکار می شود . آنگونه که گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس به نقل از مزدور وزارت بد نام اطلاعات مکی ، مجاهد قهرمان مهدی فتحی که از ایتالیا به کمپ اشرف پیوسته بود را پناهنده سیاسی فرانسه معرفی کرده است . همچنین با نا دیده انگاشتن مصاحبه وی با سیمای آزادی قبل از در گذشت که همراه با افشاگری علیه ی مأموران و مزدوران دولت نوری مالکی دست نشانده ی حاکمان تهران بود که چگونه ممانعت در اعزام وی به بیمارستان برای در مان ایجاد نمودند را بطور دربست وارونه گزارش داده است که آشکارا نه اعتراف مداخله گری در امور داخلی عراق می باشد ، بلکه اذعان اثبات دشمنی با مجاهدین کمپ اشرف و دست داشتن در محدود و تهدید کردن مجاهدین اشرف از سوی دولت نشانده ی نوری مالکی و اربابان حاکم در تهران می باشد
آمار نجومي تلفات و خسارات‌ نظامي آمريكا در عراق و افغانستان.خبرگزاي فارس: يك تحليلگر عربي با استناد به آمار و ارقام رسمي و شبه رسمي آمريكا از يك ميليون كشته و زخمي آمريكايي و تخريب 600 هزار تجهيزات جنگي اين كشور در عراق و افغانستان پرده برداشت.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909231146
با گزارش دستگیری یک عضو سپاه قدس در افغانستان از سوی نا تو و خبر آزاد کردن کادر های القاعده در ایران که مکمل اسناد منتشره ویکی لیکس هستند که به وضوح نقش مداخله گرایانه ی پاسداران در امور داخلی عراق و افغانستان و همکاری با القاعده و طالبان را عریان و برجسته کرده است . بنابرای دیگر ابهامی از سرنخ اصلی وارد کردن آمارنجومی تلفات انسانی و خسارات نظامی آمریکا در عراق و افغانستان باقی نمی ماند . البته شامل باتلاق و ویرانی شدن عراق و افغانستان و مردمان این دو کشور می شود .
آيت‌الله مكارم شيرازي در پاسخ به استفتاي خبرگزاري فارس:هدفمندي يارانه‌ها تغييري در زكات فطره نان ايجاد نمي‌كند .خبرگزاري فارس: آيت‌الله مكارم شيرازي در پاسخ به اين پرسش كه «با توجه به افزايش قيمت نان به دليل هدفمند شدن يارانه‌ها، حكم زكات فطره براي افرادي كه قوت غالب آنان «نان» است، چگونه است» گفت: زكات فطره همان سه كيلو گندم يا قيمت آن خواهد بود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910030345
با وجود حذف یارانه های حکومتی که فشار برروی اقشار آسیب پذیر جامعه را بشدت افزایش می دهد آخوند های انگل و مفت خور و غیر مولد همچنان به سر کیسه کردن مردم به خصوص محرومان ادامه می دهند . بهمین دلیل ضرورت مبارزه بر زیر کشیدن اینان از اریکه ی قدرت و پایان دادن به حکوت فاشیستی مذهبی و جانشین کردن حکومت دمکراتیک غیر دینی در ایران مضاعف می گردد.
امام جمعه آبادان:مردم در 9 دي ريشه‌هاي فتنه‌ را سوزاندند .خبرگزاري فارس: امام جمعه آبادان گفت: سال گذشته برخي خواص جامعه و افراد منحرف با حركاتي نامتعارف و با شعار دموكراسي در اين كشور فتنه‌انگيزي كردند كه مردم ايران با هوشياري در 9 دي در سراسر كشور ريشه‌هاي فتنه‌ را سوزاندند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910030664
دشمنی عریان حتی با شعار دمکراسی و ترغیب و تشویق و افتخار کردن از سرکوبگران که مدعیشده توطئه ی طرفداران دمکراسی را که متهم به فتنه گری شده اند را سوزاندند.
منوچهر متکی این‌بار اطلاعیه صادر کرد:این بد اخلاقی‌ها را متوقف کنید
http://www.fararu.com/vdcguw93.ak9tu4prra.html
این دیگر خیلی مسخره است که جنگ قدرت و اختلاف و رقابت درون باند های مافیائی حاکم آنچنان بالا گرفته است که وزیر وزارت ترور و جاسوسی در حال مأموریت بر کنار می شود .اما نام این اقدام بد اخلاقی نامیده شده است .
ایرنا> برای متکی مقام مهم بود
http://www.fararu.com/vdcaoeni.49nyo15kk4.html
کدامیک از رهبر گرفته تا سایر مسئولان حکومتی رژیم ضد بشری نا مشروع و دشمن مردم مقام و حفظ آن همراه با انباشت ثروت باد آورده برای شان مهم نبوده و نیست و کودتای پاسداران و حذف رقیب در این رابطه نبوده است که فقط برای منو چهر متکی بر کنار شده ی وزیر ترور و جاسوسی وزارتخانه ی امور خارجه مقام مهم باشد؟
ایرنا نوشت:در شرايطي كه مسوولان بلند پايه كشور به ويژه رييس جمهوري در مناسبت ها و گفت و گوهاي اخير تاكيد كرده اند كه موضوع تغيير منوچهر متكي از وزارت امور خارجه از پيش مطرح و خود وي نيز در جريان آن بوده است، متكي بار ديگر مدعي شد كه از اين موضوع خبري نداشته است. حال باتوجه به آنكه دستكم پنج نفر از مسئولان عالي رتبه و نيز نمايندگان مجلس در تريبونهاي رسمي نسبت به اطلاع قبلي آقاي متكي از بركناري اش شهادت داده اند اين سوال پيش مي آيد كه چرا ايشان همچنان بر موضع خود مبني بر بي اطلاع بودن از اين موضوع پافشاري مي كند. اين پافشاري شبهه اي را به ذهن متبادر مي كند كه پست وزارت امور خارجه براي جناب آقاي متكي تا چه حد مهم بوده است كه ايشان اينچنين بر طبل بي اطلاعي مي كوبند و همچنان معتقد است كه حتي'در جريان زمان تقريبي بركناري' خود نيز نبوده است؟
علم الهدی: گرانفروشی = فتنه گری
http://www.fardanews.com/fa/news/129999
آخوندزن ستیز و سور زده به ملا حسنی با نهضت حذف یارانه های دولتی که بر پا کرده است و گرانفروشی را معادل فتنه گری دانسته فراموش کرده است که ابتدای آغاز این فتنه گری به زمان رفسنجانی باز می گردد. زیرا که وی با تز مشکل ارزانی و نه گرانی وارد کار زار سازندگی شد . یعنی در اصل سرنخ گران فروشی دستگاه حاکمه می باشد.
اگر در اصلاح قيمت‌ها اصول قانوني رعايت نشود، مردم در فشار قرار مي‌گيرند. بايد كاري كنيم تا اين جراحي اقتصادي حداقل خونريزي را داشته باشد؛ عده‌اي نگران اصلاح قيمت‌ها هستند و بايد مجلسي‌ها در اجراي اين طرح به همراه شوراي اقتصاد، وارد شوند و تنها اين كار را به كارشناسان وزارت‌خانه‌ها واگذار نکنند.
آب شرب بندرعباس سبز شد!
http://www.fardanews.com/fa/news/129985
وقتیکه تهران پایتخت کشور آلوده ترین هوا را داشته باشد. چرا نمی بایست که آب آشامیدنی بندر سبز و بد بونشده باشد؟
شکوفايي جلبکي در درياچه سد استقلال ميناب علت تغيير رنگ آب شهر بندرعباس طي چند روز گذشته وتغییر رنگ و بوی ناشی ازاین شکوفایی در محلات این شهر بندی موجب نگرانی اهالی گردیده ،این درحالیست که بدلیل عدم جذب جلبک های تجزیه شده دربستر بخشی از انها از فیلترهای شنی تصفیه خانه بندر عبور و وارد آب شرب خانه ها میگردد.البرز: رنگ آب آشاميدني ساکنان بندرعباس چند روز است به رنگ سبز درامده و با بويي نامطبوع امکان استفاده ندارد.مديرعامل آب منطقه اي هرمزگان، شکوفايي جلبکي در درياچه سد استقلال ميناب را علت تغيير رنگ آب شهر بندرعباس طي چند روز گذشته اعلام کرد و گفت: با وجود اينکه مواد معلق در آب نسبتا کم است اما تجمع جلبک ها در آب باعث شده تا جلبک ها پس از کلرزني تجزيه شده و بقاياي آنها به صورت رنگ در آب باقي بماند.
بازی ايران و آمريكا در 22 بهمن!
http://www.fardanews.com/fa/news/129871
این داستان بیش از 30 ساله ی موش و گربه بازی یا سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن ها معلوم نیست که برای چیست و تا چه موقع قرار است ادامه یابد؟ برای اینکه از یک سو ادعای دشمنی و مبارزه با آمریکا می شود آنگونه که حتی رقیب مغلوب حذف شده متهم به جاسوس و ستون پنجم دشمن آمریکا می شود. ولی از طرف دیگر پیوسته سیاست انتظار فرصت های این چنینی ورزشی برای سرپل یا کانال زدن مذاکرات پشت پرده تعقیب می شود
تيم ملي هاكي ايران اواسط آذرماه امسال در مسابقات بين المللي روسيه توانست در فينال مقابل تيم اتريش قهرمان قاره سبز را در ناباوري شكست دهد و اين پيروزي نقطه عطفي در قدرت جهاني هاكي بازان كشورمان است.باشگاه خبرنگاران: طبق برنامه ريزي انجام شده در مسابقات جهاني هاكي 2011 روز 22 بهمن ماه امسال كه مصادف با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي است هاكي بازان كشورمان مقابل تيم ملي آمريكا مسابقه مي دهند
سوءقصد به جان فرماندار شهرستان صحنه در کرمانشاه
بالاخره صدور احکام اعدام و افزایش سرکوب و ضرب و شتم و خفقان و ارعاب و سانسور و تحمیل تورم و گرانی و فقر و بیکاری و تبعیض حکومتی واکنش های اعتراضی با شیوه های گوناگون بهمراه دارد .
به گزارش خبرنگار سياسي شبكه خبري آتي نيوز، شامگاه شنبه 27 آذر ماه افراد ناشناس فرماندار شهرستان صحنه را مورد سوء قصد قرار دادند.حدود ساعت غروب روز بيست و هفتم آذرماه فرماندار شهرستان صحنه در استان كرمانشاه به هنگام بازدید از جایگاههای سوخت، مورد سوءقصد قرار مي‌گيرد.اين گزارش حاكيست افراد مسلح ناشناس سوار بر موتور سیکلت پس از شلیک 2 گلوله به سمت خودروي فرماندار قصد مضروب كردن وي را داشتند كه او با سرعت خود را از اتومبیل به بیرون پرتاب کرده و مانع از رسيدن موتورسواران به هدف خود شد.پیگیری شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه از سوی مقامات انتظامی شهرستان صحنه و استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد