گزارش خبرگزاری پاسداران فارس از تجمع و تهاجم خنثی شده بسیج مزدوران در جلوی کمپ اشرف لو داده که سرنخ بر نامه ریزی وهدایت گری این اقدام کجاست؟
آمریکا همان اشتباهی که در مورد حمایت از القاعده و طالبان علیه ی روس ها کرد . آنگونه که اکنون باید در عراق و افغانستان با اینان در کنار پاسداران به جنگد. در مورد اتحاد مشترک تاکتیکی با سران رژیم ضد بشری در مورد اشغال نظامی افغانستان و عراق مرتکب اشتباه مضاعف دیگری شد . آنچنان که مدتی پس از اشغال نظامی افغانستان نگذشته بود که رفسنجانی در خطبه ی نماز جمعه ی خود خطاب به بوش رئیس جمهور وقت آمریکا گفت که وی می داند اگر چنانچه همکاری ما در اشغال افغانستان نبود هنوز هم طالبان درافغانستان بر سر قدرت بود . سپس از سوی دلال و جاسوس چند جانبه احمد چلبی که میان تهران ولندن و واشنگتن زیر چتر کنگره ی ملی عراق درحرکت و مدام در حال سفربود. این سفر چاشنی سفر های چپ و راست جک استراو شد که وزیر امور خارجه ی دوران نخست وزیری تونی بلر بود که در خط لندن - تهران و دیدار با همتا و سایر مقامات رژیم ضدبشری عجیب در جنب و جوش بود . چونکه هدف هموار و آماده کردن فضای تبلیغاتی تهاجم نظامی و اشغال نظامی عراق بود . البته پس از اشغال نظامی عراق مجددا ً فرصت ماسب دیگری برای رفسنجانی به وجود آمد تا که بتواند در خطبه های نماز جمعه ی تهران خود خطاب به بوش از موضع تهدید آمیز بگوید که اگر چنانچه آمریکا نظامیان خود را از خاک عراق خارج نکند . خاک عراق برای شان ویتنامی دیگر یا و یتنامیزه خواهد شد و خانواده های آمریکائی می بایست اجساد کشته ها و مجروح شدگان خود در عراق را تحویل بگیرند . یعنی این اخطار زمانی داده شد که سران رژیم ضد بشری نه از طریق اعتراف همکاری با آمریکا حکومت دو دشمن همسایه ی خود، یعنی طالبان در افغانستان و صدام حسین در عراق به سقوط کشانیده شدند ، بلکه مهمتر اینکه قرارگاه های نظامی اپوزیسیون متشکل و سازماندهی شده مسلح مخالفش را نیز جنگنده های آمریکائی بمباران و سپس خلع سلاح کردند . بدتر اینکه آمریکا نام شان را بر توی لیست گروه و سازمان های ترور یستی نهاد . تا با بسته شدن سنگ، سگ رها شود و عراق به اشغال کامل سپاه پاسداران و عوامل دست نشانده ی حاکمان تهران در آید و خاک عراق میدان یکه تازی پاسداران شود و تبدیل به با تلاق گردد . بهرحال شرایط آنچنان به نفع حاکمان تهران چرخید که پاسدار محسن رضائی پس از جنگ 33 روزه حزب الله لبنان و پاسداران با اسرائیل در گفتگوی تلویزیونی خود با صدا و سیمای رژیم ضد بشری با افتخار گفت که این جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان نه چریکی که کلاسیک بود.زیرا که الگو گرفته از روش و تاکتیک جنگ سپاه پاسداران با عراق بوده است . همینطور افزود که این شیوه ی جنگ پاسداران است که منحصر به فرد در دنیا می باشد . مهمتر اینکه اضافه نمود که شیوه ی جنگ با نظامیان آمریکا در عراق و افغا نستان از همین تاکتیک و مدل جنگ پاسداران است که استفاده می شود . چون که جنگجویانش همه تعلیم و دوره ی آموزش نظامی دیده در پادگان های آموزشی نظامی پاسداران در ایران هستند . صدالبته که فر اموش نشده است که قبل از اشغال نظامی عراق با کوک کردن ماهواره های جهانی چگونه با شیوه ی جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی صدام حسین شروع و با بزرگ نمائی دروغین سلاح های خطر ناک کشتار جمعی عراق برای بستر سازی تهاجم جنگی پخش می شد و بوش و بلر چه وعده هائی به مردم عراق می دادند و چگونه دم از آزادی و صلح و دمکراسی در عراق می زدند؟
اکنون سئوال است که نتیجه ی ا ین وعده های پوچ و توخالی داده شده به مردم عراق چه شد؟ جرم مردم عراق چه بود که پس از سقوط صدام حسین ، جای آزادی و دمکراسی و صلح می بایست شاهد یکه تازی حاکمان تهران و پاسداران به خصوص سپاه قدس و مهره های نفوذی درون دولت دست نشانده ی نوری ملکی در عراق باشند؟ برای چه کشور عراق باید عملاً تبدیل به حیات خلوت حاکمان تهران شود و از سوی حاکمان تهران ملت عراق به گروگان گرفته شوند . زیرا که برای باج گیری چانی زنی مذاکرات هسته ای و اهداف پنهانی آن می بایست بطور ابزاری مورد استفاده واقع شوند و قربانی گردند ؟
بعلاه پس از افشای اسناد مستند ویکی لیکس، دیگر جای هیچگونه ابهامی باقی نمانده است تا که کسی نداند حاکمان تهران و پاسداران در خاک عراق چه می کنند و چه اهداف پلید و ضد انسانی را دنبال می کنند؟ یا اینکه چگونه نزدیک 11 ماه می باشد که پاسداران کودتاگر و وزارت بد نام اطلاعات مزدوران شان را بطور آزادانه به درون خاک عراق اعزام سپس به جلوی درب کمپ اشرف گسیل و مستقر شان می کنند . البته از سوی دولت غیر قانونی و دست نشانده ی نوری مالکی حمایت و تقویت می شوند تا که با تعداد 140 بلندگو بطور 24 ساعته توهین و فحاشی و هتاکی کنند و از حاکمان تهران ونوری مالکی خائن و دست نشانده دفاع نمایند و آشکارا مجاهدین اشرف را تهدید به قتل و شکنجه و مرگ و دار زدن کنند . طوریکه روز شنبه 20 آذر یعنی یک روز پس از درگذشت مجاهد قهرمان مهدی فتحی که عاملین اصلی این مرگ حاکمان تهران و مهره ی دست آموزشان نوری مالکی می باشند. طرح خائنانه ی و شوم مشابه 6 و 7 و مرداد سال گذشته ر ا تدارک دیده و طراحی کردند .البته با هشیاری و مقاومت و پایداری رزمندگان مجاهد اشرف این توطئه ی خائنانه ضد بشری مشترک خامنه ای – مالکی خنثی و این دسیسه بر سر توطئه گران خائن و جانی آوار شد . اما برای یافتن سرنخ صحنه گردان این شوی کمدی – دراماتیک نیاز به پیگیری و بررسی مدارک نیست . زیرا بر مبنای این مثل که گفته می شود چوب که بر داشته شود گربه دزده پا به فرار می گذارد. یا اینکه به سوی سگ که سنگ پرتاب شود پارس کنان دمش را لای پایش می گذارد و با سرعت در می رود . اکنون نیز سایت خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس در مورد واکنش نشان داده است . زیرا که به نقل از پرس‌تيوي چنین گزارش داده است: "تظاهرات كنندگان مقابل دفتر مركزي و مركز آموزش گروهك منافقين موسوم به پايگاه اشرف در استان دياله عراق تجمع كردند و خواستار اخراج اين گروهك تروريستي از عراق شدند" در ادامه ی گزارش بیشتر لو داده است . چونکه به حضور مزدوران به خدمت وزارت بد نام اطلاعات در آمده اینگونه اشاره کرده است : " ميان معترضان همچنين برخي از اعضاي خانواده گروهك مجاهدين خلق نيز به چشم مي‌خوردند كه خواستار رهايي فرزندانشان از اين پايگاه تروريستي بودند. گزارش‌ها حاكي از آن است كه رهبران گروهك منافقين با اعمال فشار و شكنجه اعضاي مخالف، مانع از خروج آن‌ها از گروهك مي‌شوند"
در دنباله این گزارش برای توجیه اعمال ضد بشری 20 آذر مزدوران وزارت بد نام اطلاعات رژیم ضدبشری همراه با ساندیس خوران به رهبری نافع عیسی که همکار سایت هابیلیان و وزارت بد نام اطلاعات است در جلوی درب ورودی کمپ اشراف حضور یافتند و دست به بر پا کردن گرد و خاک زدند . گرچه این اقدام نوعی انتقام شکست پاسداران کودتا گر از حضور اعتراضی دانشجویان در روز دانشجوی 16 آذر بود . همینطور عریان سازی وحشت از تکرار قیام عاشورای 6 دی سال گذشته در عاشورای امسال است . اما از سوی دیگر این توطئه ی وحشیانه ی ضدانسانی خامنه ای - مالکی خود یک سند انکار ناپذیر اشغال گری و جنایت محرز علیه ی بشریت می باشد . زیرا کسانی درون کمپ اشرف مورد اذیت و آزار و تهدید به مرگ واقع شدند که بر اساس اصل چهارم کنوانسیون ژنو پناهجویان به رسمیت شناخته شدگانی هستند که می بایست زیر پوشش حفاظت و مراقبت قرار گیرند. ولی اکنون گزارشگر مزدور استناد به هدیه تقدیم شده ی چندین ساله ی وزارت امور خارجه ی آمریکا نموده است . یعنی همان بهانه گنجانیدن نام مجاهدین بر توی لیست گروه و ساز مان های تروریستی که اکنون تبدیل به اهرم چماق علیه ی مجاهدان جان بر کف و ابزار تهاجم زنگیان تیغ بر کف مست شده است تا برای پاک کردن صورت مسأله و سفید سازی کارنامه ی ننگین رتبه داری جهانی نقض مستمر حقوق رژیم ضد بشری با متهم کردن آمریکا و بر توی سر گماشته دست نشانده نوری مالکی زدن که چرا عرضه ی اخراج مجاهدین اشرف از خاک عراق را ندارد . گزارشگر پاسدار اینگونه فرافکنانه ادعای مضحک وارونه کرده و گزارش داده است :
"گروهك منافقين از سوي بيشتر كشورهاي جامعه بين‌الملل در فهرست گروه‌هاي تروريستي جاي دارند و مسئول بسياري از اقدامات تروريستي عليه غيرنظاميان و مقامات دولتي در ايران به شمار مي‌آيند. گروهك منافقين همچنين با صدام حسين ديكتاتور پيشين عراق در سركوب سال 1991 مخالفان در مناطق جنوبي اين كشور و كشتار كردها همكاري داشتند. پس از حمله سال 2003 امريكا به عراق، نيروهاي امريكايي گروهك تروريستي منافقين را در پايگاه اشرف خلع سلاح كردند و اين پايگاه را تا زمان تحويل مسئوليت‌هاي امنيتي به نيروهاي عراقي در سال 2009، در محاصره خود داشتند. دولت بغداد كه از سال 1986 به گروهك منافقين اجازه حضور در عراق را داده، اعلام كرده است، اين گروهك تروريستي ضد ايراني را كه با حملات تروريستي به بي‌ثباتي عراق دامن زده، اخراج مي‌كند. اين درحالي است كه عراق تاكنون به علت مخالفت‌هاي دولت امريكا، از اخراج اين گروهك تروريستي طفره رفته است."
در خاتمه اینکه با اشغال نظامی عراق و سقوط حکومت صدام حسین چه نوع حکومتی در عراق جایگزین شده است؟ چه عاید مردم عراق از این اشغال گری شده است؟ آیا واقعاً صلح و آزادی و دمکراسی قول داده شده به مردم عراق از سوی اشغال گران در عراق محقق شده است؟ . یانه اینکه اوضاع ناامنی و بی ثباتی در عراق خیلی بد تر از گذشته شده است؟ مسئولین این شرایط عراق کیستند و پاسخ شان برای مردم عراق چیست؟ سئوال تکمیلی این است که برای چه پایگاه های نظامی مجاهدین در دوران اشغال نظامی عراق بمباران هوائی شد که تعدادی شهید و مجروح شدند ؟ به خصوص اینکه مگر اینان اعلام بی طرفی درجنگ نکرده بودند ؟ بد تر اینکه چرا پس از بمباران هوائی خلع سلاح شدند؟ خلع سلاح اینان به نفع کدامین کشور تمام شد؟ خیلی بدتر وعجیب تر اینکه چرا نام شان بر توی لیست سازمان و گروه های تروریستی نهاده شده است و بر خلاف اینکه دادگاه عالی قضائی فدرال آمریکا که رأی بر عدم تروریست بودن شان صادر کرده است. همچنین اکثریت نمایندگان کشورهای پارلمان اتحادیه اروپا همچون سایر حقوق دانان جهانی و پارلمانتر ها و حتی اعضای کنگره ی آمریکا همراه با سایر سازمان ها و مجامع فعال حقوق بشری و شخصیت های سیاسی و مذهبی و... که خواهان اخراج نام مجاهدین از توی لیست تروریست ها از سوی وزارت امور خارجه آمریکا هستند. همچنین خواهان پای بندی آمریکا به تعهد و مسئولیت خود در حفاظت از امنیت ساکنین اشرف شده اند . ولی وزارت امورخارجه ی آمریکا بی توجه به این فراخوان و در خواست ها، همچنان بر عدم اخراج نام مجاهدین از لیست سیاه تروریستی اصرار می ورزد. پرسش است که منافع آمریکا از این اقدام و اشغال نظامی عراق به جز چند هزار کشته و مجروجین بیشتر نظامی و حدود 1000 میلیارد دلار هزینه های جنگی ، مگر چه عایدی دیگری برایش داشته است؟ آیا امنیت و ثبات سیاسی خاورمیانه اکنون بیشترشده است. یا نه قبل از اشغال نظامی عراق بیشتر بود؟ نقش حاکمان تهران و پاسداران در ناامنی عراق و تبدیل نمودنش به کانون صدور تروریسم و بحرا ن و ارتجاع به منطقه ی خاورمیانه چگونه است؟ همینطور حاکمان تهران و پاسداران چه نقشی در تدارک و بر پائی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه ی حماس با اسرائیل داشته اند؟ عامل اصلی تحریک و ترغیب و تشویق کردن حماس و حزب الله لبنان به دشمنی با روند مذاکرات صلح خاور میانه کدامین کشور می باشد؟ جهت حرکت و سمت و سوی پروژه ی هسته ای رژیم ضدبشری و اهداف آن، نسبت به قبل از اشغال نظامی عراق و پس از آن چگونه بوده و آیا مهار شده است؟ اگر نه ، دلیل آن چگونه ارزیابی و بررسی می شود؟ بالاخره اینکه چرا در زمان صدام حسین حاکمان تهران و پاسداران جرأت ورود به درون خاک عراق را نداشتند . ولی اکنون نه خاک عراق را اشغال و آن را حیات خلوت خودشان کر ده اند و مشغول جولان دادن ویکه تازی در خاک عراق هستند وخاکش را به توبره کشیده و شخم زده و باتلاقش نموه ا ند ، بلکه نفتش را بطور قاچاقی پاسداران از مرز زمینی کردستان عراق با کاروان کامیون ها و مرز آبی بصره با نفتکش می برند و می فروشند و صاحب و مالک عراق و سخنگوی دولت و نماینده ی مردم عرا ق شده و برای شان تعیین تکلیف می کنند . بهر حال آنگونه پاسداران و ایادی شان در عراق آزادی عمل بدون پاسخگوئی دارند که هر گاه به خواهند آزادانه درون خاک عراق وارد شده و در کنار مزدوران درون دولت عراق دست به اعمال جنایت آمیز علیه ی مخالفان ایرانی می زنند .البته همه ی این آزادی عمل حاصل آوانس و امتیاز دادن های غرب به ویژه آمریکا بوسیله ی سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه است که از طریق مذاکرات هسته ای ماراتونی 8 ساله پیگیری ودنبال شده است. در صورتی که هزینه ی این سیاست را مردم عراق و مجاهدین و مردم ایران و –حتی مردم آمریکا و ملت های کشورهای منطقه ی خاور میانه به خصوص ملت فلسطین پرداخته اند.تا جائیکه شرایط بگونه است که چشم انداز این سیاست مماشات گرایانه اگر تغییر نکند. بعید نیست به تقبل صاحب بمب اتمی شدن رژیم ضد بشری کودتائی منتهی شود که آن موقع دیگر نه بقای این رژیم بربر منش و تاریک اندیش ضد بشری نه فقط مشکل مردم ایران و یا عراق و خاور میانه که خطر جدی تهدید صلح و امنیت جهان خواهد بود.
هوشنگ بهداد
بیست و دوم آذر ماه سال 1389
تظاهرات عليه حضور منافقين در عراقوخبرگزاري فارس: صدها نفر از عراقي‌ها و ايرانيان ساكن عراق در اعتراض به ادامه حضور گروهك منافقين در خاك اين كشور تظاهرات كرده‌اند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909201739