دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 30 آذر ماه سال 1388
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " درست آمده ايد ،ترديد نكنيد ! "
"اعتراف آشکار که رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی به جز افزایش فعال کردن ماشین کشتار دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض امکان شانس بقاء ندارد"
بدون بررسی و ارزیابی این واقعیت که پیدایش پدیده های ناهنجاری های اجتماعی چگونه می باشد و زمینه ی رشد و گسترش و بسط دادن و هم گیر شدنش در جامعه چیست؟ همچنین بدون آنکه گفته شود که نقش حاکمان و مسئولان حکومتی و نهاد های وابسته آن در مورد این پیدایش و رشد این پدیده های نا هنجار اجتماعی چیست؟ به خصوص پس از سپری شدن 32 سال که از عمر ننگین رژیم ضد بشری عوامفریب و دین فروش وارونه گوی سپری شده که حاکمانش ادعای معنویت و اخلاق به جای مادیات با پوشش مذهب ابزار شده داشته اند. اکنون چنین رژیمی دارای رئیس جمهور پاسدار گماشته ای است که ادعای کمدی ووارونه ای دارد که ایران امن آزاد ترین کشور جهان می باشد . به ویژه اینکه پس از صدور دانش بومی هسته ای با چاشنی پسوند عدالت به بندگان خدا در سر اسر جهان که در چند سال پیش وی در سازمان ملل قولش را داد. اما اکنون شرایط آنچنان شده است که وکیل تسخیری قلم بر دست یادداشت روز نویس با نقل قول کردن از دو سخنرانی تهدید آمیز شیخ محمد صادق لاریجانی انگلیسی که رئیس انتصابی قوه ی قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است . چکیده ی اعتراف بازگو ورله شده ی وی آنگونه شفاف است که نیاز به هیچگونه تحلیل و تفسیری نمی باشد. زیرا که این اعتراف نقل قول شده از وی که شامل اعدام 11 نگون بخت محروم در استان محروم بلوچستان می شود . برای اینکه این قربانیان بخت بر گشته قربانی انتقام کشی عملیات واکنشی انتقامی انتحاری روز تا سوعا در چابهار می باشد . بهر حال با پیوند دادن نظر تهدید آمیز آخوند محسنی اژه ای که یک مهره ی منفور آدمکش حرفه ای که یک مجرم محرز جنایت علیه ی بشریت است . زیرا که در 32 سال گذشته این یک مهره ی کلیدی در صدور احکامج نایت آمیز ضد انسانی بوده است. این قلم بر دست یادداشت روز نویس.گزارش داده که تهدید رئیس انتصابی دستگاه قضائیه فاسد واقعی ونه خالی بندی است ک تشریح و تحلیل آن چنین است :
تاكيد ايشان و همچنين مقامات ارشد قوه قضائيه بر برخورد شديد و سريع با جرايمي مانند سرقت مسلحانه، زورگيري با سلاح سرد، تجاوز به عنف و اعمال اشد مجازات براي اين جرايم و نيز از بين بردن حاشيه امن براي متجاوزان به حقوق مردم و اشرار و اوباش نشان از آن دارد كه دستگاه قضايي عزم خود را جزم كرده تا يكي از شئون خطير و مهم و متاسفانه معطل مانده اين دستگاه كه قاطعيت در اجراي حدود و مجازات هاي اسلامي است را عملياتي نمايد. خوشبختانه پاره اي از اقدامات نيز گواهي است بر اين مطلب كه تاكيدات و ادبيات محكم مقامات ارشد قضايي رنگ و بوي تبليغاتي ندارد و فراتر از شعار در صحنه عمل اجرايي شده است. به عنوان نمونه همين ديروز دادستان محترم كل كشور در نشست خبري خود با خبرنگاران از اعدام 11 مجرم كه طي چند سال گذشته در سيستان و بلوچستان اقدامات تروريستي انجام داده و 47 نفر از شهروندان را در اين استان اعم از شيعه و سني به شهادت رسانده و دهها نفر را مجروح و معلول كرده بودند خبر داد. همچنين به گفته حجت الاسلام والمسلمين محسني اژه اي قوه قضائيه در دوره جديد اقداماتي ويژه براي مبارزه با مفاسد اجتماعي در دستور كار قرار داده است. از جمله آنكه ستاد ويژه اي براي پيگيري پرونده هايي كه امنيت مردم را خدشه دار كرده اند تشكيل شده و در هفته جاري آغاز به كار خواهد كرد.
.در ادامه قلم بر دست وکیل تسخیری همچون سایر همکاران یادداشت روز خود که وظیفه دارند که می بایست هر موضوعی را برای تحلیل بر می گزیند بالاخره به رقیب مغلوب ختم گردد تا گرد بودن زمین اثبات گردد . بنابراین این قلم بر دست اینگونه از ریش بریده و پیوند سبیل کرده و یقه ی مغلوب قبل و پس از 22 خرداد 88 یعنی دوران مدعیان اصلاح طلبان را گرفته است که چرا با تصویب قوانین بربر منشانه قرون وسطائی همچون قانون زمان شاه که مخصوص مجرمان بود. علیه ی اهل قلم و مطبوعات بکار گرفته می شود اینگونه مخالفت می ورزیدند " سال پيش و در بحبوحه فتنه و هنگامه نبرد نرمي كه دشمنان نشان دار ايران اسلامي با هدف ترور اسلاميت نظام آغاز كرده بودند، وقتي موضوع محاكمه و مجازات فتنه گران و محاربان به ميان مي آمد اين جريان به اين سفسطه حقوقي متمسك مي شدند كه چون واژه «جنگ نرم» در قوانين موضوعه كشور و از جمله در قانون مجازات اسلامي نيامده است بنابراين اصلاً جرمي به نام براندازي نظام قابليت تحقق ندارد و با ناديده گرفتن مرّ قوانين جزايي از دستگاه قضايي طلبكار مي شدند كه چرا دست به خشونت مي زند و آزادي را ناديده مي گيرد.!!جالب اينجاست كه ردّ پاي اين جريان بصورت عجيب و غريبي در دوره اصلاحات نمايان است.كافي است تا تنها برخي از روزنامه هاي زنجيره اي آن دوره را ورق زده و حجم انبوهي از اظهارات، مصاحبه ها، يادداشت ها و گزارش ها پيرامون مخالفت با قوانين جزايي و اجراي احكام كيفري كه مبتني بر آموزه هاي فقهي-اسلامي است را مشاهده كرد.يكي با عنوان پرمسّماي حقوقدان مي نويسد: «احكام كيفري اسلام كارايي ندارد و موجب رواج خشونت مي گردد.»!ديگري فيگور روشنفكري به خود مي گيرد و در مصاحبه با خبرگزاري رسمي دولت وقت مي گويد: «امروزه شرايط ديگرگون اجتماعي يك خانه تكاني در حقوق اسلامي-شريعت را مي طلبد تا اعمال مجازات هاي انساني را ممكن سازد»!آنچه كه نبايد مورد غفلت قرار بگيرد افشا گرديدن عقبه جريان مرموزي است كه در راستاي پروژه سكولاريزه كردن لايه هاي حكومت، حلقه اي از جريان عرفي كردن مجازات ها و به حاشيه راندن حدود و مجازات هاي اسلامي را تعقيب مي نمايد.طرفه آنكه حلقه ديگر اين جريان همانطور كه بصورت تلويحي در صدر اين نوشته توضيح داده شد در دوره اصلاحات براي حاكم كردن انديشه سكولاريسم در ساختار جمهوري اسلامي، ترور اسلاميت نظام را در دستور كار داشتند كه نتيجه حقوقي آن همسان كودتا و براندازي حكومت اسلامي است.با توجه به اينكه جريان مرموز ياد شده از شگردها و ترفندهاي خاصي بهره مي برد و درصدد خواهد بود تا در اين مقطع نيز كارشكني هايي براي دستگاه قضايي تدارك ببيند، انتظار مي رود كه مسئولان ارشد قوه قضائيه خود را گرفتار پاره اي از حاشيه ها نكنند و تمامي انرژي و پتانسيل و ظرفيت اين قوه را بكار گيرند تا فضاي امن متجاوزان به حقوق مردم را از بين ببرند.
بهر صورت قلم بر دست یادداشت روز نویس از موضع ضد بشری مدافع قصاص شده است . تا که در همخوانی آن با حقوق بشر رو دست یا سور به محمد جواد لاریجانی انگلیسی زده باشد که مدافع سنگسار می باشد و آن را نوعی مجازت و نه شکنجه کردن می داند. از سوی دیگر دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه را تبدیل به اهرم چماق و تهدید و شمشیر داموکلس پس گردن رقیب مغلوب، همینطور ماشین کشتار علیه ی مردم نا راضی تبدیل کرده است و با نماینده ی ملت شدن این چنین تأکید ب اجرای بدون چون و چرا و عده های تهدید آمیز دستگاه آلوده به فساد قضائیه کرده است:
قوه قضائيه همچنين بايد فراتر از اطلاع رساني موردي پرونده هاي قضايي، در زمينه پاسخ به شبهات و سفسطه هايي كه پيرامون قوانين جزايي اسلامي صورت مي گيرد همت بگمارد و از همين روي تعامل با رسانه ها و مطبوعات و همچنين تهيه برنامه هاي مستند حقوقي و قضايي با همكاري صدا و سيما و كارشناسان مجرب و خبره ضروري است.جرياني كه هيچ گاه به اين پرسش اساسي پاسخ نداده است كه چرا مجازات قصاص براي فردي كه دست به ترور و كشتار زده يا كسي را به قتل رسانده و در يك فرآيند دادرسي وفق مقررات شكلي و ماهوي به اثبات رسيده خلاف حقوق بشر است! اما جنايت هاي مشمئزكننده در زندان هاي گوانتانامو، ابوغريب و بگرام و كشتار صدها هزار نفر در جنگ افغانستان، عراق، غزه و... عين آزادي، حقوق شهروندي، حقوق بشر و دموكراسي است!!!بالاخره بايد گفت كه قوه قضائيه در رويكرد انقلابي و بحق خود كه پشتيباني آحاد ملت را به دنبال دارد نبايد ذره اي ترديد به خود راه دهد.
در خاتمه اینکه مشخص است رژیم ضد بشر عوامفریب شیاد دین فروش که با دروغ و شیادی و جنگ افروزی و تهدید وترور و خفقان و سانسور و سرکوب و جنگ افروزی تا کنون موفق شده است که اهداف پلید و شوم خود را دنبال نماید. البته درست است که جنگ خانمان بر انداز موهبت الهی نامیده شد و مکمل آن دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض شد . چونکه با صدور احکام ضرب و شتم و زندان و شکنجه و اعتراف گیری و محکومین به حبس و اعدام و دار و شلاق و سنگسار و قطع اندام کمک به به حیات ننگین رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی کرده است . معلوم است اکنون که این رژیم ضدبشری با عدم مشروعیت مواجه شده و و ضد مردمی بودنش آشکار شده است . به خصوص اینکه بر خلاف پیش بر د سیاست سرکوب و سانسور و خفقان اعمال شده پس از کودتای 22 خرداد 88 نه منجر به خاموش کردن فریاد های اعتراضی نشده است ، بلکه موجب گسترش فضای نار ضایتی عمومی و افزایش خشم و کینه ی مردم ناراضی شده است . به ویژه اینکه اجرای طرح هدفمند نقدی یارانه های دولتی که موجب شتاب دادن روند رشد نرخ تورم و گرانی لجام گسیخته و فقر و بیکاری خواهد شد. بطور یقین مکمل جو نارضایتی عمومی می شود. لذا ترس ناشی از قیام اعتراضات عمومی می بایست آویزان به اهرم صدور احکام تهدید آمیز دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائی شد تا برای مقابله با خطر جدی هرچه بیشتر نارضایتی عمومی از ماشین کشتار و فعال کردن این ارگان حامی کلان دزدان و غارتگران و قاتلان و دشمن محرومان و آفتابه دزدان استفاده گردد.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890930/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 30 آذر ماه سال 1388
درست آمده ايد ،ترديد نكنيد ! (يادداشت روز
)