گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 29 آذر – 89
مختار (گفت و شنود)
گفت : چون سربازجو تهدید کرده در گفتار
تمام شد فتنه، اما کار شروع نکرده مختار
گفتم : یعنی سربازجو داده است نوید
قرار است سران رقیب شو ندتهدید
مگر ترفند دین ابزاری نشده رو؟
چرا از رو نمیره این سربازجو؟
گفت: اين روزها سران فتنه بدجوري از يادآوري واقعه عاشورا و بازخواني ماجراي شهادت امام حسين عليه السلام ابراز نگراني كرده و عصباني به نظر مي رسند.
گفتم: حق دارند! چون يادآوري واقعه عاشورا، نشان مي دهد كه موسوي و خاتمي و كروبي در جريان فتنه 88 در نقش چه كساني ظاهر شده بودند.
گفت: ايول!
گفتم: عمر سعد و شمر و ابن زياد با وعده و دستور كاخ سبز اموي در مقابل امام حسين(ع) ايستادند، سران فتنه هم با دستور آمريكا و اسرائيل و انگليس شال سبز اموي بر گردن انداختند و در مقابل اسلام صف كشيدند.
گفت: باز هم ايول! عمر سعد و شمر و ابن زياد در آغاز كار ادعاي مسلمان بودن داشتند و بعد از پايان ماجرا، با صراحت به نفي اسلام و نبوت پرداختند.
گفتم: سران فتنه هم ابتدا ادعاي پيروي از خط امام(ره) داشتند ولي چند ماه بعد، نه فقط خط امام(ره) را نفي كردند، بلكه به امام حسين(ع) و اسلام نيز آشكارا اهانت كردند.
گفت: عمر سعد روز عاشورا لشكر خود را «سپاهيان خدا» ناميده بود!
گفتم: سران فتنه هم از اهانت كنندگان به عاشوراي حسيني(ع) با عنوان «مردان خداجوي»! ياد كردند.
گفت: پس حق دارند از يادآوري تاريخ عاشورا عصباني باشند ولي حالا كه فتنه تمام شده چرا هنوز وحشت زده اند.
گفتم: از بقيه ماجرا مي ترسند و بايد هم بترسند چون فتنه تمام شده، اما هنوز «مختار» كار خود را شروع نكرده است
گفت : سربازجوی منفور دلقک
باز وارونه گوئی کرده ، زده جفتک
گفتم : چگونه سر بازجو ی زده گند ؟
به سبک بازجوئی باز داده پند
گفت : برای اینکه برای کودتاگران کشد هورا
از سران رقیب یادنموده باسال گذشته عاشورا
اسلام و امام حسین نامیده کودتاگران این پلید
سران رقیب شمر وعمر سعد و ابن زیاد کرده و یزید
گفتم : چرا وارونه گوئی کرده این درازگوش؟
مگر شعارهای سال گذشته شده قراموش ؟
چگونه معترضان در روز عاشورا زدند فریاد؟
مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای گفتندبااحمدی نژاد
فاش شدولی وقیح هست نا مشروع و منفور؟
بی اعتبار است این علیل اهل منقل و وافور
چون نفرت و کینه نثارش شد به جای سلام؟
اما حال نام وی شده امام حسین و اسلام
گفت : چون سربازجو تهدید کرده در گفتار
تمام شد فتنه، اما کار شروع نکرده مختار
گفتم : یعنی سربازجو داده است نوید
قرار است سران رقیب شو ندتهدید
مگر ترفند دین ابزاری نشده رو؟
چرا از رو نمیره این سربازجو؟
گفت : چون داندهمه چیز شده فاش
علیه ی رقیب شده است پر خاش
پس با وارونه گوئی این ابله پخ
به ضرب سیلی صورت کرده سرخ