گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 20 آذر – 89
هندونه (گفت و شنود)
گفت: آخر ژست وارونه ی این سر بازجو
شده مثل سوار اتوبوس شدن آن یارو
دست به کمر ایستاده بود در ون اتوبوس
یکی گفت اینگونه که خودت را کردی لوس
جای بقیه کردی تنگ دست هایت را بی انداز
یارو با نگاهی که زیر بغلش را کرد ورانداز
با تعجب به خودش گفت ای بابا هندوانه هاکو؟
بیچاره فهمید از دست رفته هندوانه ها،هم آبرو
گفت: خاتمي با حضور در منزل يكي از آشوبگران زنداني، نسبت به محكوميت وي ابراز تأسف كرده است.
گفتم: از كسي كه براي فتنه 88 از جرج سوروس صهيونيست دستور مي گيرد و از ملك عبدالله براي ايجاد آشوب پول كلان دريافت مي كند و با راسموسن دبيركل ناتو كه علناً به پيامبر اكرم(ص) اهانت كرده بود فالوده مي خورد، چه انتظار ديگري هست؟
گفت: خاتمي در همين ملاقات از زنداني شدن عمادالدين باقي هم ابراز نگراني كرده است.
گفتم: همين خاتمي، در زمان رياست جمهوري خود عمادالدين باقي را به خاطر سرقت اسناد وزارت اطلاعات خائن ناميده بود.
گفت: خاتمي در اين ملاقات آشوبگران را اصلاح طلب ناميده است!
گفتم: اين حرفش كه كاملا قابل قبول است چون خودش در 16 آذر 83 طي سخناني در دانشكده فني دانشگاه تهران گفته بود «از اردوگاه اصلاح طلبان صداي دشمن به گوش مي رسد».
گفت: چه عرض كنم؟! يكي از سايت هاي ضد انقلاب درباره خاتمي نوشته؛ او آدم جاه طلبي است كه با وعده قدرت و مقام به آساني قابل بهره برداري است.
گفتم: يارو توي اتوبوس دوتا دستش رو به كمرش زده بود. يكي بهش گفت؛ آقا چرا اينطوري ايستادي؟ دستهاتو بنداز،
جاي مردم رو تنگ نكن! و يارو نگاهي به خودش كرد و گفت؛ اي بابا! پس هندونه ها كو؟!
گفت : سر ازجو با روش توبره و آخور خوری
بدجوری دولپی کرده است وی پر خوری
گفتم : مگرسربازجوی شکموی زیادی خور؟
دوباره سرش را فرو برده در کدامین آخور؟
گفت : در ستون خبر ویژه ، هم گفت و شنود
گیر به خاتمی داده ، به سبک پاسدار محمود
گفتم : چیست علت گیر دادن یا دلیل ؟
چگونه محورش این گیر دادن داده تحلیل؟
گفت : سربازجو به خاتمی کرده است انتقاد
چرااز زندانی کردن عمادالدین باقی کرده یاد؟
از سوروس و ملک عبدالله یادکرده این پاسدار
مهمتر اینکه چرا با بهاره ی هدایتی کرده ادیدار؟
گفته خاتمی در 16 آذر 83در دانشکده فنی دانشگاه تهران
گفت صدای دشمن از اردوگاه اصلاح طلبان وی را کرده نگران
گفتم : ولی در 16 آذر امسال مقابل شروط اگر ومگر
دانشجویان دانشگاه تهران با سایر دانشجویان دیگر
مگر مقابل فشار و تهدیدها مرگ بر دیکتاتور نزدند فریاد؟
برای چه از 83 نقل کرده ، ولی امسال را برده از یاد؟
گفت : یک سایت مخالف داده پیامی
چون آدم جاه طلبی است خاتمی
گفتم : کدام یک از رهبران و مسئولان رژیم ضدبشر؟
خودخواه و جاه طلب نیستند محو رش نمی روندمنبر
گفت: آخر ژست وارونه ی این سر بازجو
شده مثل سوار اتوبوس شدن آن یارو
دست به کمر ایستاده بود در ون اتوبوس
یکی گفت اینگونه که خودت را کردی لوس
جای بقیه کردی تنگ دست هایت را بی انداز
یارو با نگاهی که زیر بغلش را کرد ورانداز
با تعجب به خودش گفت ای بابا هندوانه هاکو؟
بیچاره فهمید از دست رفته هندوانه ها،هم آبرو