گزیده خبر های 20 آذر - 89
با صدور بيانيه‌اي؛بسيج دانشجويي ضرب و شتم دانشجويان توسط پليس انگليس را محكوم كرد.خبرگزاري فارس: سازمان بسيج دانشجويي با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن اقدام پليس انگليس در ضرب و شتم دانشجويان، خواستار محاكمه سران نظام پادشاهي انگلستان در دادگاه‌هاي بين‌المللي شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909190975
مصداق عینی فرافکنی و فرار به جلو وآدرس غط دادن یا صورت مسأله پاک کردن، یعنی همین که بسیج دانشجوئی چماقدار در شرایطی که همسو و همگام با پلیس دولت فخینمه ی انگلیس حرکت می کند . چونکه خودش مشابه ی اقدامات پلیس فرانسه علیه ی دانشجویان انگلیس را در دانشگاه های ایران اجرا می نماید. ولی اکنون برای سفید کردن کارنامه ی ننگین خود ضرب و شتم پلیس دولت فخیمه انگلیس علیه ی دانشجویان رامحکوم نموده است.
آيت‌الله جنتي در خطبه اول نماز جمعه تهران:حادثه تلخ عاشوراي 88 آبروي فتنه‌گران را برد.خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت امروز تهران با تأكيد بر اينكه حادثه تلخ عاشوراي 88 را نمي‌توانيم فراموش كنيم، گفت: خداوند به دست خود فتنه‌گران در سال گذشته آبروي آنها را برد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909190433
آخوند فسیل لغز و خوان و متتناقض گو احمد جنتی که آلت دست ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر می باشد . تبدیل به تازی در خدمت صیاد شده است تا هر زمان که نیاز باشد بسوی رقیب مغلوب کیش داده می شود.
شجونی: خاتمی به ملت ایران خیانت کرده است
http://www.fararu.com/vdcaiuni.49ney15kk4.html
این آخوند پالان سائیده وجاسوس و همکار ساواک شاه زیرا که خودش اعتراف کرده که بیش از 25 بار سابقه ی دستگیری در زمان شاه دارد . همچنین وی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران و عضو فعال باند مافیائی غارتگر اونگلیسی مؤ تلفه است و درست همان نقش مشابه ی مأموریت همتای خود آخوند متحجر و فسیل احمد جنتی را اجرا می کند
عضو جامعه روحانيت با بيان اينكه سران فتنه ديگر در نزد مردم آبرويي ندارند، گفت: «زمان آن رسيده است كه دستگاه قضايي طبق قانون اساسي و با قاطعيت به جرائم و تخلفات سران فتنه رسيدگي كرده و براي آنها حكم لازم را صادر كند». حجت الاسلام و المسلمين جعفر شجويي با اشاره به رفتاردوگانه يكي از سران فتنه اظهارداشت: «نبايد خيال كرد كه شغال، شير است؛ لذا كساني كه پس از فتنه 88 قافيه را باخته مي‌بينند و از مردم تودهني محكمي خوردند، امروز با تظاهر و فريب دم از چارچوب نظام و قانون مي‌زنند».
بندباز ناشي» باز هم زمين خورد! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890920/2.htm#other207
http://www.kayhannews.ir/890920/2.htm#other202
سرباز جو شکنجه گر و پرونده ساز بد نام منفور پاسدار حسین شریعتمداری که سخنگوی پاسداران کودتاگر و اطلاعات امنیتی ها و دژخیمان سر بازجو ولباس شخصی های آدمخوار می باشد . اکنون مثل همیشه با روش توبره و آخور خوری در بخش خبر ویژه و گفت و شنود پاچه ی خا تمی را گرفته و خائن قلمدادش کرده است که چرا ابراز تأسف از باز داشت عماد الدین باقی نموده و بددار بهاره ی هدایت آزاد شده رفته است؟
چه بر سر تهران آمده؟ (عکس های مقایسه ای)
تصاویر گویا هستند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=37622
وقتی که در کلان شهر تهران یک ریز درختان قطع می گردد و به جای ایجاد فضای سبز و جنگل و درختکاری، جایش را جنگل سازی ی انتهای آپارتمان سازی های کوچک و بزرگ فرا گرفته است و همچنان این جنگل در حال رشد و گسترش می باشد . بنابراین چرا می بایست که تهران به آلوده ترین شهر جهان مبدل نگردد؟
آلودگی هوا یک خبرنگار را به خواب ابدی فرستاد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=37526
اینهم یک مورد دیگر از دستآورد ضریب آلودگی هوای تهران که یک دخترجوان30ساله ی خبرنگاررابه کام مرگ یاخواب ابتدی فروبرد و دروازه بان یک تیم فوتبال را نیز راهی تخت بیمارسان نموده است . آیا بازهم ادعای مضحک آزاد وامن ترین کشورجهان داشتن شوخی نیشدار وتوهین به فهم و شعور مردم ایران نمی باشد؟
آلودگی هوای تهران ناشی از هر اتفاقی که باشد اما واقعا در حال گرفتن جان مردم تهران است . وقتی یک ورزشکار حرفه ای مانند آلودگی هوا به خاطر این آلودگی رهسپار بیمارستان می شود تکلیف بچه های معصوم و افراد سالمند جامعه روشن است ./ «پریسا» با تشدید آلودگی هوا از گرفتگی قفسه سینه و تنگی نفس، رنج می‌برد و سرانجام به خواب ابدی رفت.بیژن كیامنش» افزود: «پریسا» ۳۰ ساله كه خبرنگار اقتصادی سیاست روز بود با تشدید آلودگی هوا از گرفتگی قفسه سینه و تنگی نفس، رنج می‌برد و سرانجام یكشنبه‌شب به خواب ابدی رفت. آلودگی هوا طالب‌لو را به بیمارستان كشاندآلودگی هوای تهران باعث بستری شدن دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال نیز در بیمارستان شد.
ج
هت اطلاع
فتوای جدید که از سوی رحیم مشائی که پیرامون حلال و حرام موسیقی بودن صادره شده است و نا آگاهان و خرافه پرستان مورد خطاب قرار گرفته اند که که موجب انتقاد تازه واقع شده است.
اسفنديار رحيم‌مشايي در جلسه‌اي با حضور جمعي از هنرمندان استان مركزي كه در موزه چهار فصل اراك برگزار شد، با بيان اينكه اگر جامعه‌اي به فرهنگ و هنر بي‌توجه باشد بيمار مي‌شود، افزود: بعضي موسيقي را نمي‌شناسند و با كتاب حافظ و سعدي و شاهنامه انس ندارند و عشقي هم در وجودشان پيدا نمي‌شود. به گزارش عصر ايران، رئيس دفتر رئيس‌جمهور تصريح كرد: هنر و موسيقي را هنرمند مي‌شناسد و قدر مي‌داند و اگر جامعه‌اي به آن اهميت ندهد منزوي و افسرده مي‌شود. وي همچنين بااشاره به اينكه موسيقي‌هاي انحرافي نيز قطره‌اي از درياي بي‌كران موسيقي هستند، خاطر نشان كرد: اگر موسيقي را از فيلم حذف كنيم ديگر آن فيلم روح ندارد و از ديدنش هم لذتي نمي‌بريد. مشايي افزود: اگر موضوعي را بگويم مي‌گويند كفر گفت؛ ولي بعضي موسيقي را درك نمي‌كنند و نمي‌فهمند و مي‌گويند موسيقي حرام است.
در رژیم ضد بشری که رهبران و مسئولانش کیلوئی نظر می دهند و صلواتی احکام جنایت آمیز ضد انسانی صادر می نمایند . وضعیت کتاب خوانی و کتاب فروشی هم نمی بایست غیر از فروش نازل کیلوئی باشد؟
يك سازمان فرهنگي دولتي كه از بودجه نسبتا زيادي نيز برخوردار است، قريب 50 هزار جلد از كتب خود را به قيمت كيلويي 100 تومان فروخته است. به گزارش آتي‌نيوز، مسئول مربوطه در اين سازمان، با توجيه اينكه اين كتابها متقاضي ندارد، آنها را به قيمتي كه براي بازيافت فروخته مي‌شوند، به دلال‌ها واگذار كرده است. اين در حالي است كه در بين اين اقلام، موضوعات و كتابهاي بسيار خوبي نيز ديده مي‌شد كه در صورت تفكيك، مي‌توانست علاقمندان فراواني را بهره‌مند سازد. اين گزارش مي‌افزايد: با توجه به اينكه اين مبلغ در مقايسه با بودجه دهها ميلياردي اين شركت، رقم ناچيزي به شمار مي‌رفت، مديرعامل اين سازمان دولتي و فرهنگي، مي‌توانست با تعاملي ساده با وزارت ارشاد، صدها كتابخانه روستايي و مناطق محروم را با كتب اهدايي خويش پربار سازد و ضمن اينكه در بودجه‌هاي كشور نيز صرفه‌جويي مي‌شد، رويكرد فرهنگي دولت نيز بهتر نمايان مي‌گشت
.